Luz na drążku wchodzącym do kabiny

Mazda6 2007–2012

Postprzez Palele » 24 wrz 2020, 20:59

Niedawno zakupiłem Mazde 6 GH z 2 litrowym dieslem z 2008 i wziąłem się za rozwiązywanie jego bolączek. Pozostała jeszcze jedna a dokładnie stuki. Ogólnie auto waliło i stukało dosyć mocno. Na stacji diagnostycznej wyszły że są do wymiany gumy drążka stabilizatora. Zaczerpnąłem wiedzy z forum i nasmarowałem lunetę, 80% stuków zniknęło. Zostało 20%, zauważyłem delikatny luz na tym elemencie. Czy istnieje jakiś domowy sposób by to usztywnić, tudzież czy tam też można nawalić smaru? <glupek2>
Załączniki
IMG_20200924_160125.jpg
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 21:14
Posty: 332 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez mario-k » 24 wrz 2020, 21:59

Smar ceramiczny :)
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 20:31
Posty: 462 (2/17)

Postprzez Palele » 22 paź 2020, 11:14

mario-k napisał(a):Smar ceramiczny :)

To pomagało na 15-20km w sensie jak auto było zimne z rana to była cisza a potem podczas jazdy zaczynało stukać.
Odstawione do Jaksy. Wymieniony sworzeń wahacza, piasta i łozysko i jest cisza. podobno to w GH wg niego już nie stuka w porównaniu do GG/GY
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 21:14
Posty: 332 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6