Bo kilku latach wróciłem do Mazdy intez czerwonej.
Mam dwa problemy ale może dla Was to pryszczyk.
Pierwsza sprawa to lusterka. Zauważyłem, że przytrzymując przycisk składają się lusterka ale nawet po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka lusterka wracają do swojego położenia.
Czy to normalne lub co można zrobić żeby lusterka były złożone i tak zostały podczas postoju.
Druga sprawa to pulsujące światła.
Kupując go myśleliśmy ze sprzedającym, że to może złe ładowanie lub za mała bateria bo włożona była 60Ah. Kupiliśmy 90Ah przez około 30 km było ok a później światła raz przygasły raz świeciły normalnie a na postoju drżały. Odstawiłem do warsztatu okazało się, że początkowo ładowania nie było ale przeczyszczono styki wtyczek i jest ładowanie. Na poziomie 14.2. Dziwne jest jednak to, że po wyłączeniu silnika też migają światełka .
Dzisiaj zrobiłem nim ponad 300 km i raz jest dobrze a za chwilę trochę przygasają .
Co to może być?
Pozdrawiam.
Lusterka i pulsujące światła.
Strona 1 z 1
Może wypowiem się co do pierwszego problemu.
Lusterka składa się poprzez przyciśnięcie przycisku składania lusterek. To przycisk bistabilny, więc po jego wciśnięciu powinien zostać wciśnięty, wtedy lusterka zostaną złożone. Upewnij się, że przycisk nie odbija całkowicie z powrotem do pozycji początkowej. W tej przedliftowej mam tak, że ten przycisk chodzi stosunkowo mniej delikatnie w porównaniu do M6 po lifcie.
Instrukcja w zasadzie pisze to samo...
Lusterka składa się poprzez przyciśnięcie przycisku składania lusterek. To przycisk bistabilny, więc po jego wciśnięciu powinien zostać wciśnięty, wtedy lusterka zostaną złożone. Upewnij się, że przycisk nie odbija całkowicie z powrotem do pozycji początkowej. W tej przedliftowej mam tak, że ten przycisk chodzi stosunkowo mniej delikatnie w porównaniu do M6 po lifcie.
Instrukcja w zasadzie pisze to samo...
No właśnie coś u mnie ten przycisk nie zostaje w pozycji wciśniętej tylko odbija i wtedy lusterka rozkładają się.
Hm. Rano sprawdzę.
Dopisano 02 mar 2019 20:44:
Tak.
Wszystko z lusterkami dobrze.
Składają się i zostają złożone.
Wystarczyło inaczej naciskać a raczej wciskać ten przycisk.
Dziękuję.
Szkoda, że spod rozrządu olej zaczął lecieć.
Już szukam informacji na forum dotyczących paska.
Hm. Rano sprawdzę.
Dopisano 02 mar 2019 20:44:
Tak.
Wszystko z lusterkami dobrze.
Składają się i zostają złożone.
Wystarczyło inaczej naciskać a raczej wciskać ten przycisk.
Dziękuję.
Szkoda, że spod rozrządu olej zaczął lecieć.
Już szukam informacji na forum dotyczących paska.
DC CARS
dcc69 napisał(a):Wszystko z lusterkami dobrze.
Składają się i zostają złożone.
Wystarczyło inaczej naciskać a raczej wciskać ten przycisk.
Możesz spróbować rozebrać ten moduł i zobaczyć, czy zaczepy od tego przycisku mają się dobrze. U mnie w przedliftowej też o wiele gorzej ten przycisk chodzi niż w polifcie. A dodatkowo miałem problem z przełącznikiem sterowania lusterkami. Okazało się, że te jakby popychacze się wyrobiły i przełączenie w pozycję L lub R nie dawało styku na płytce, być może u Ciebie będzie podobny problem.
dcc69 napisał(a):Szkoda, że spod rozrządu olej zaczął lecieć.
Coś podobnego też niedawno przerabiałem. Ciekł olej z osłony rozrządu. Okazało się, że była pęknięta.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6