Strona 2 z 3

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 11 sty 2019, 19:04
przez oscar2008
Unread postby UCASH » 33 minutes ago

Tak Twoja Mazda (słowo klucz "nie nadaje się na publikowanie ) jest jedyną która nigdy nie zgnije i będzie jeździć do usranej śmierci , milo ze uświadomiłes mnie iż tylko niebieski kolor gnije.........................


Ja tez mam Mazde niebieska wlasnie w lato przeszla konserwacje podwozia i tak naprawde byla on nie potrzebna gdyz nie bylo zadnych ognisk rdzy ale mimo to zrobilem konserwacje i mam spokoj na jakis czas.

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 11 sty 2019, 20:55
przez UCASH
Też zrobiłem dla św spokoju <spoko> ale uważaj bo i tak zgnije, niebieski kolor tak ma <lol>

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 11 sty 2019, 21:30
przez Norbert73
Witam
W UK tez wzywaja na akcje serwisowa odnosnie poduszki pasazera.
Mazda6 GH 2.5 SL grudzien 2007 rok produkcji.
cyt:
"It has been identified that a number of airbags fitted to certain Mazda6 vechicles may not deploy correctly. I am writing to let you know that your vehicle is one of those affected and requires the passanger airbag to be replaced."
List z 07/01/2019
Pozdrawiam

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 15 sty 2019, 16:32
przez oscar2008
Walsnie przed chwila otrzymalem list od holenderskiego dilera z wezwaniem na akcje poduszki pasazera:

''Bij sommige van bovenvermelde modellen kan de passagiersairbag door langdurige blootstelling aan een hoge''.........e.t.c

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 15 sty 2019, 18:19
przez UCASH
Ja byłem w sobotę wszystkie 3 rzeczy zrobione tylko przy wymianie mocowania poduszki coś im poszło nie tak i uszkodzili radio

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 16 sty 2019, 10:35
przez oscar2008
i jak teraz rozwiazesz problem z uszkodzeniem radia?

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 16 sty 2019, 13:01
przez UCASH
Dostałem na piśmie że pokrywają koszt nowej navi muszę tylko fvat wypisać na nich i oddać stare radio.

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 16 sty 2019, 13:18
przez oscar2008
Super!Pozdrowienia

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 16 sty 2019, 16:09
przez Madziol
Witam
Panowie po co te nerwy. Każdy pisze jak "umi", ale żeby się denerwować, tym bardziej kombinować i wymyślać,że "może nie wszystkie VIN-y.
Zadzwoniłem Pan poprosił o nr rej i co lipa, ale porosił o VIN i wszystko jasne jak u siary siarzewskiego. Umówiona wizyta na środę. Łódż ul kolumny 267. Także koledzy keep smiling.
PZDR

PostNapisane: 17 sty 2019, 19:32
przez taxlaw
UCASH napisał(a):Zresztą wisi mi Twoją osoba bo nie bede się uruchamiać przez Typa z neta co wszystkie rozumy pozjadal
Nie pozdrawiam ..I..

Poprawiona literówka Panie idealny ale na tel tak bywa ale skąd możesz wiedzieć mając 3310...


Polubiłem Cię Kolego... poprawiłeś mi tą "poprawioną literówką" humor na koniec ciężkiego dnia... hahaha hahaha hahaha
Nie chcę być złośliwy ale ta "poprawka" niewiele pomogła w tym (zapewne z wielkim trudem skleconym) zdaniu... Ale ja się nie znam, wszak mam tylko 3310... zamiast wypasionej komóry. Ale usprawiedliwię się, że wolałem zainwestować w komórki (szare) w głowie niż w komórkę (wypasioną) w kieszeni...
Na marginesie, Szanowny Kolego, ta twoja komórka chyba jest zbyt wypasiona skoro nie ogarniasz nawet polskich znaków diakrytycznych (trudne słowo ale trzymam kciuki, że sobie poradzisz...) <peace>

Dopisano 17 sty 2019, 19:40:

Madziol napisał(a):Witam
Panowie po co te nerwy. ...
Zadzwoniłem Pan poprosił o nr rej i co lipa, ale porosił o VIN i wszystko jasne jak u siary siarzewskiego.

Nerwy oczywiście niepotrzebne ale problem nie leży w tym kto ma rację tylko w tym, że skoro z jednej strony mamy oficjalne info (MMP via UOKIK) a z drugiej strony mamy "akcję na telefon" (vide: wasze przypadki) to znaczy, że coś tu nie gra. Recall nie powinien odbywać się "na telefon" chociażby z tego względu, że potencjalny Kowalski, który zadzwoni do serwisu i otrzyma odpowiedź negatywną, nie ma tego jak zweryfikować. Nie ma też podstawy do sformułowania swojego ewentualnego roszczenia (no chyba, że powoła się na casus ucasha i jego magiczny telefon <lol> )
Nie wierzę też że na rynek polski, poprzez MMP nie trafiły mazdy GH z trefnym osprzętem airbagów (pasażera i kierowcy). I to jest sedno problemu.

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 17 sty 2019, 21:04
przez UCASH
Ciebie boli najbardziej to że nie wyszło na Twoje przyjacielu a nie ze się do****łem do Twojej osoby :D szukasz teraz dziury w całym bo Pan idealny nie miał tym razem racji <głaszcze> proponuję abyś napisał do swoich źródeł żeby wprowadzili poprawki dla zwykłego Kowalskiego <lol>

PostNapisane: 18 sty 2019, 08:52
przez taxlaw
UCASH napisał(a):Ciebie boli najbardziej to że nie wyszło na Twoje przyjacielu a nie ze się do****łem do Twojej osoby

widzę, że lubisz mieć ostatnie zdanie (prawie tak jak moja żona... <lol> ) i lepiej ode mnie wiesz co mnie boli a co nie <glupek2>
Zamiast bawić się w pseudopsychoanalitykę, spróbuj sobie (i nam – a zwłaszcza zwykłemu Kowalskiemu) odpowiedzieć na pytanie: dlaczego w twojej GH naprawili jedynie mocowanie airbaga pasażera a nie również kierowcy skoro w europie recall dotyczy obu stron (w modelach GG/GY)? Czyżby w Twojej GH z jednej strony zamontowali prawidłowe mocowanie a z drugej strony wadliwe? A może ktoś "na telefon" czegoś nie dopatrzył? A może jeszcze w Europie nie ogłoszono recall'a dla drugiej strony w tych egzemplarzach? A może ... (wstaw dowolną przyczynę).
Dla ciebie telefon z ASO=świętość ale dla mnie nie, dlatego chętnie poznam Twoją odpowiedź na pytanie o drugie mocowanie?
P.S. nie będę ci psuł osobistej satysfakcji, że się do....łeś do mojej osoby i pozostawiam cię jako zwycięzcę w tej "batalii" bo nie bardzo umiem się zniżyć aż do tak głębokich poziomów rynsztoka...

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 19 sty 2019, 22:20
przez UCASH
Dobra już bez przepychanek słownych, co do poduszki kierowcy nie mam pojęcia czemu nie zmieniają, jak to jest rozwiązane też nie mam pojęcia ale będę jechać odebrać kasę za navi oczywiście zapytam na tym serwisie zobaczy co powiedzą o ile będą mieli coś do powiedzenia bo zakładam że usłysze iż nie ma żadnej innej akcji na ten model/vin.

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 20 sty 2019, 11:21
przez oscar2008
Nie zmieniaja po stronie kierowcy bo to w poduszce pasazera jest problem z mocowaniami poduszki ktore pod wplywem wilgoci ulegaja uszkodzeniu korozji (rdzewieją) co moze doprowadzic do samoistnego wystrzalu poduszki. <spoko>

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 24 sty 2019, 19:05
przez Madziol
Witam
Zmieniają u pasażera bo nie ma kierownicy :( . Jakby były dwie kierownice to wcale by nie wymieniali <płacze> . Jakby nie było kierownicy, tylko dwóch pasażerów, to wymieniliby dwie. <serduszka>
Najlepiej jakby do Pana dzwonili <glupek2> Ponieważ mnie cytujesz to tylko powiem, że po to mamy tą społeczność, żeby sobie pomagać i informować może poprawiać (jak ktoś pisze głupstwa), ale nie obrażamy się na wzajem.
PZDR

PostNapisane: 25 sty 2019, 11:09
przez taxlaw
jako, że to ja wcześniej ośmieliłem się zacytować szanownego przedmówcę, domyślam, że jestem adresatem odpowiedzi...
Madziol napisał(a):Witam
Zmieniają u pasażera bo nie ma kierownicy :( . Jakby były dwie kierownice to wcale by nie wymieniali <płacze> . Jakby nie było kierownicy, tylko dwóch pasażerów, to wymieniliby dwie. <serduszka>


no i wszystko jasne.... że też sam na to nie wpadłem??? <glupek2>
przecież to oczywiste, że w GG/GY nie ma kierownicy dlatego wymieniają oba mocowania (vide: wcześniej wklejone linki do recalli dot. poduszki pasażera i kierowcy) <faja>
tylko dlaczego używają pojęcia driver i passenger zamiast "left and righ front-passenger" ??? <co?>

Madziol napisał(a): po to mamy tą społeczność, żeby sobie pomagać i informować może poprawiać (jak ktoś pisze głupstwa), ale nie obrażamy się na wzajem.
PZDR

poza "na wzajem", w pełni zgadzam się z tym co napisałeś, dlatego "informacyjnie" wkleiłem na początku link do komunikatu UOKIKu poddając w wątpliwość (jak się dalej okazało niesłusznie) informacje uzyskiwane przez niektórych "na telefon". Myślę, że sprawa wyjaśniła się już na tyle, że nie ma co jej opisywać, no chyba, że w kontekście zagadki dlaczego auta z tej samej linii, przeznaczone na rynek europejski w jednych krajach (np.Holandia) są objęte recallem a w innych (np.Polska) już nie.
I druga rzecz (zapewne niestety przyszłościowa) to to, że w GG/GY jednak wymieniają mocowania z obu stron (nawet jak są kierownice z obu stron hahaha ) a w GH tylko z jednej, podczas gdy powszechnie wiadomo, że Takata wkłada swoje (felerne niestety) elementy do wszystkich serii

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 25 sty 2019, 11:29
przez Beny
A jak to jest z tą informacją listem,bo niektórzy piszą że zostali poinformowani.Trzeba być klientem serwisu żeby dostać powiadomienie?

PostNapisane: 26 sty 2019, 00:03
przez Janoszka
Beny napisał(a):Trzeba być klientem serwisu żeby dostać powiadomienie?

Jeżeli byłeś u nich przynajmniej raz to mają Twoje dane i wtedy wyślą list.
Mnie się też pytali który serwis ma być domyślnym. Ten z którym rozmawiałem czy jakiś inny.

Re: Akcja serwisowa Mazda 6 GH

PostNapisane: 26 sty 2019, 02:18
przez Madziol
Witam
jako, że to ja wcześniej ośmieliłem się zacytować szanownego przedmówcę, domyślam, że jestem adresatem odpowiedzi...

Dziękuję za wyjątkową etykietę w wypowiedzi. W cytowanej przez Ciebie mojej wypowiedzi chodziło mi o wyciszenie emocji i nie kierowałem te at persona do Ciebie.
Cieszę się, że żarcik się udał i obniżył temperaturę dyskusji oraz dziękuję, że zgadzasz się ze mną w podstawowej kwestii.
A propos co z pozostałymi poduszkami.
PZDR

PostNapisane: 3 lut 2019, 00:42
przez don2x44
Czy mi się wydaje czy ktoś tutaj robi z siebie pośmiewisko? Wystarczyło napisać "Sorry, mój bład".

Wracając do tematu... oczywiście akcja serwisowa dotyczy modelu GH. Niestety polski internet milczy w tej sprawie, posiadacze GH dowiedzą się tylko Ci którzy zarejestrowali się u polskiego importera.

Moja Mazda. nie była zarejestrowana. Wiec zadzwoniłem na infolinie... gadałem z jakimś kolesiem o "ciepłym" głosie eLGBeTe. Podałem mu VIN, on kontrolnie mi powtórzył i następnie Pan mi orzekł "To auto nie jest objęte akcją serwisową". OK, poczytałem fora, patrze roczniki 2009 trafiają na serwis, moje auto nie. "WHY?!", dzwonie drugi(myśle – może miałem coś z dykcją zle podałem VIN) po czasie raz... znów odebrał ten sam, i ta sama informacja. Znowu męczę Google i znalazłem takie coś:
Vehicle Details
Reference : R/2018/321
Manufacturer Ref : AJ046C
Make: MAZDA
Model : Mazda6
Launch Date : 19/11/2018
Numbers Involved : 25435
Build Start Date : 04/08/2007
Build End Date : 29/01/2010
Recall Details
Concern : TAKATA PASSENGER AIR BAG INFLATORS MAY NOT OPERATE AS INTENDED
Description : Passenger airbag inflators may not operate as intended.
Remedial Action : Replacement of Airbag Assembly on affected vehicles.
Vehicle Id : JMZGH******100113 to JMZGH******264069


Dopadła mnie furia, wysmarowałem maila do MMPolska z pisemnym potwierdzeniem czy moje auto podlega czy też nie. Z informacją OCB, niby wg. konsultata moje auto nie jest objętę akcją serwisową, a na stronie zachodniego urzędu – JEST. Oczywiście MMPolska mnie uspokoiło i powiedziało że moje auto jest objętę!

Zadzwoniłem do lokalnego zaufanego dealera i sie umówiłem na akcje serwisową – tutaj też mnie konsulat utwierdził.

Morał z bajki taki – należy wyszystko załatwiać pisemnie ;) Adres mailowy dla potomnych mmpol-cac@mazdaeur.com