Mazda6 (GH) – Szybkie pytania

Mazda6 2007–2012

Postprzez CudownyBocianek » 16 gru 2013, 01:11

boyazont współczuję Ci kolego <głaszcze> i życzę ci aby na czyszczeniu smoka i wymianie podkładek się skończyło. Daj znać co i jak gdy tylko będziesz mógł. Powiedzcie proszę o co chodzi z tym kołem zębatym pompy oleju. Coś mi tam świta w głowie ale nie jestem pewien. Czy to czasami nie była przypadłość motoru 2.0 ? <co?> Proszę o linka do tematu. Dzięki.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Janusz626 » 16 gru 2013, 02:49

Tak, pisali ludzie na forum ze pompa siada tzn jej napęd zębaty ale w silniku 2.0. Tutaj mowa o 2.2, tam juz inaczej pompa wygląda, wogóle ja zmienili, a może napęd zębaty pozostał... Nie wiem.

Myślę ze podkladki sitko/filtr pompy niskie cisnienie opiłki....masakra nie daj Boże....... licze mocno na pierdołe i trzymam kciuki oby rozeszło się po kościach i jak najszybciej mógł jeździć pięknym silnikiem R2 2.2 185KM.

...z 4X HD i Tap4...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez wolf80 » 16 gru 2013, 16:49

Witam.
Ja tu jestem nowy, poniewaz poznaje mazde 6 chyba GH (druga generacja) od strony teoretycznej.
Zamierzam kupic takowa, z silnikiem 2l. lub 2.2l diesel i tu mam mnostwo pytan.
Juz cos tam poczytalem, cos tam wiem przerazaja mnie jednak te usterki i przypadlosci tych silnikow jak przybywanie oleju, podkladki po wtryskami a szczegolnie zatykanie smoka oleju.
Sam jezdze teraz Vectra C cdti z DPF-em i zadnych problemow z wypalaniem, kontrolkami i przybywaniem oleju.
Zawsze uwazalem ze mazda to mazda, bezawaryjne auto a to chyba wieksza kupa niz opel.

Prosze wytlumaczcie mi co ile taki DPF w mazdzie powinien sie wypalac, jezdzac np. 32km w jedna strone do pracy poza miastem, w moim cdti wypala sie co ok. 1200-1300km czyli raz na m-c.
Pytam bo naczytalem sie tekstow ze co 150-200km w mazdzie, jeden post ktoregos kolegi mowil o ok. 1000-1100km przy jezdzie 50%miasto/ 50%trasa i ok. 1400km 100% trasa.

Dlaczego smok oleju sie zapycha?
Co ile km. lub tys.km. zdarzaja sie/powtarzaja usterki? Mam na mysli jakies typowe przypadlosci.
Jaki interefejs diagnost. jest najlepszy, najbardziej przydatny do MAZDA 6 diesel po 2008r.

Czytajac forum mozna naprawde zrezygnowac z tego auta , w sumie czytajac forum opla dochodze do takiego samego wniosku.

Prosze o wyjasnienie.
dzieki i pozdro
Początkujący
 
Od: 16 gru 2013, 16:10
Posty: 10
Auto: szukam Mazdy 6 GH 2008->xxxx diesel
obecnie opel vectra c 05' 1.9 16v cdti
nie majaca tylko navi

Postprzez Sebal » 16 gru 2013, 18:17

wolf80 napisał(a):Czytajac forum mozna naprawde zrezygnowac z tego auta , w sumie czytajac forum opla dochodze do takiego samego wniosku.
Fora są głównie dla ludzi mających problemy ze swoimi smochodami więc wiadomo że będą tam głównie wątki o usterkach. Gwarantuje że usterki w mazdach zdarzają się o 50 % rzadziej niż w oplach.
wolf80 napisał(a):przerazaja mnie jednak te usterki i przypadlosci tych silnikow jak przybywanie oleju,
to jest przypadość wszystkich silników z DPF suchym niezależnie od marki. W silniku 2,2 mazdy DPF został poprawiony i problem praktycznie nie istnieje.
wolf80 napisał(a):podkladki po wtryskami
trzeba je kontrolować w trakie przeglądów a nic się nie powinno stać. Najwyżej w pewnym momencie trzeba będzie wymienić.
wolf80 napisał(a):zatykanie smoka oleju.
to jest efekt nieszczelnych podkładek pod wtryskami. Jeżeli z podkładkami jest ok smok sie nie zatka.
wolf80 napisał(a):Prosze wytlumaczcie mi co ile taki DPF w mazdzie powinien sie wypalac, jezdzac np. 32km w jedna strone do pracy poza miastem, w moim cdti wypala sie co ok. 1200-1300km czyli raz na m-c.

W maździe wypala się zdecydowanie częściej. Generalnie wtedy kiedy ma do tego odpowiednie warunki pracy. Jak jeździsz do pracy 32 km poza miastem nie powinieneś mieć problemó z DPF. Podkreślam dodatkowo że w silniku 2,2 system DPF jest zmieniony w stosunku do 2,0 i nie sprawia już problemów
wolf80 napisał(a):Dlaczego smok oleju sie zapycha?
odpowiedziałem wcześniej co prawda bez szczegółów ale tyle chyba ci wystarczy
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez wolf80 » 16 gru 2013, 18:36

okay, wiadomo ze opel to nie jest bezawaryjne auto zwlaszcza vectra c z silnikiem 16v diesla.
I jesli mowisz ze Mazda z silnikiem diesla psuje sie- jest o 50%mniej awarii to znaczy ze faktycznie Mazda jest bezawaryjna.
Mialem dwa przypadki nieszczelnosci na podkladkach pod wtryskami w moim cdti ale to odrazu slychac bo pojawia sie cykanie, a po uzyciu mydla z woda i spryskaniu wiadomych miejsc pojawiaja sie bable(bomble- wiem ze niepoprawnie ale nie mam PL znakow).

Mam jeszcze kilka pytan.
Napisales ze filtr wypala sie czesciej, gdy ma tylko ku temu mozliwosc.
Domyslam sie ze moze to znaczyc ze DPF (komputer)stara sie trzymac DPF caly czas w jak najmniejszym stopniu zapelniony, czy dobrze mysle?
Np. moj cdti jezdzi i jezdzi i DPF dochodzi do 120-130% i zaczyna sie wypalanie, w czasie jazdy trwa to do 20minut( umnie zazwyczaj ok 15min.) zaleznie od obciazenia silnika. Ja sam zawsze staram sie trzymac obroty pomiedzy 2-3k.rpm.

Ile jest rodzajow 2.2 diesel, jak to poznac?
Czy pojscie w silnik 2l. diesel jest bardziej ryzykowne? Jesli chodzi o proszenie sie o klopoty.
Jak wychodza srednie przebiegi przy ktorych DM musial byc wymieniony? Np. opel cdti to ok. 170-190t.km.
Jak sie maja turbiny, i jakie to turbiny(producent, model)
Jaki interfejs bedzie najlepszy do diagnozy auta przed zakupem(sprawdzenie LIVE DATA, DPF, turbo, wtryski)jesli to problem podac na forum to prosze na PW.
Z tym interfejsem to glownie chodzi mi o cos co bedzie mialo mozliwosci podobne/takie same jak ASO.

Bardzo dziekuje...
Początkujący
 
Od: 16 gru 2013, 16:10
Posty: 10
Auto: szukam Mazdy 6 GH 2008->xxxx diesel
obecnie opel vectra c 05' 1.9 16v cdti
nie majaca tylko navi

Postprzez Sebal » 16 gru 2013, 20:00

wolf80 napisał(a):Mialem dwa przypadki nieszczelnosci na podkladkach pod wtryskami w moim cdti ale to odrazu slychac bo pojawia sie cykanie, a po uzyciu mydla z woda i spryskaniu wiadomych miejsc pojawiaja sie bable(bomble- wiem ze niepoprawnie ale nie mam PL znakow).
W maździe wystarczy odkręcić korek wlewu oleju i obserwować czy wydobywają sie spaliny
wolf80 napisał(a):Domyslam sie ze moze to znaczyc ze DPF (komputer)stara sie trzymac DPF caly czas w jak najmniejszym stopniu zapelniony, czy dobrze mysle?
No nie do końca. Komputer analizuje cały czas zapełnienie filtra DPF i przy przekroczeniu parametrów zapełnienia uruchamia wypalanie. Może to być nawet po 200 km
wolf80 napisał(a):Np. moj cdti jezdzi i jezdzi i DPF dochodzi do 120-130% i zaczyna sie wypalanie, w czasie jazdy trwa to do 20minut( umnie zazwyczaj ok 15min.) zaleznie od obciazenia silnika. Ja sam zawsze staram sie trzymać obroty pomiędzy 2-3k.rpm.
W maździe jest podobnie.Wypalanie trwa średni wg moich obserwacji około 10 minut. Ja nie zwracam uwagi na obroty. Jeżdżę jak mi wygodnie i problemów nie mam.
wolf80 napisał(a):Ile jest rodzajow 2.2 diesel, jak to poznac?

Są trzy wersje mocy: 121 KM, 165 KM, 180 KM (185 KM przed liftingiem). Po czym poznać? Hmmm . Po numerze VIN, napisie na osłonie silnika.
wolf80 napisał(a):Czy pojscie w silnik 2l. diesel jest bardziej ryzykowne?
Generalnie tak choć nie można powiedzieć że to zły sinik. 2,2 ma po prostu wyeliminowane błędy wersji 2,0
wolf80 napisał(a):Jak sie maja turbiny, i jakie to turbiny(producent, model)
Nie sprawdzałem W 2,2 ale jeżeli nic mazda nie zmieniła to są turbiny IHI. Bardzo dobre i wytrzymałe turbiny. 200 tysi robią bez problemu.
wolf80 napisał(a):Jaki interfejs bedzie najlepszy do diagnozy auta przed zakupem(sprawdzenie LIVE DATA, DPF, turbo, wtryski)jesli to problem podac na forum to prosze na PW.
Na to pytanie nie odpowiem bo nie wiem :)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez wolf80 » 16 gru 2013, 22:47

Czy sa jakies tematy na forum jesli chodzi o zakup mazdy 6, na co zwrocic uwage itd.?
Jak powinny zachowywac sie kontrolki DPF i inne rownie wazne w samochodzie sprawnym?
Z tego co poczytalem to mrugajaca kontrolka to "ostrzezenie" cos w rodzaju "zainteresuj sie mna a nie tylko tankujesz"?
Jak moga zachowywac sie poszczegolne kontrolki gdy cos nie gra?

I ponawiam pytanie odnosnie interfejs. diagnostycznego...czy cos takiego bedzie okay?
Obrazek
Ford Mazda-VCM OBD
Ford-VCM OBD is professional device for dealer level diagnostics of many Ford and Mazda vehicles.

Ford-VCM OBD has similar functions of Ford VCM IDS and connects to the car by the OBD port directly.

Ford-VCM OBD is diagnostic programmer for Ford vehicles 1996-2010. It can connect to various electronic control units (ECUs) and display identification, read and clear fault code memory, display and record measured values and perform actuator tests and key programming on some models.

Key features:

Supports a wide range of ECUs and Models
Easy connection via smart USB to OBD interface
Wide range of communication protocols and busses covered J1850 PWM, ISO, CAN etc
Automatic ECU recognition
Automatic vehicle scan
ECU Identification
Fault code (DTC) reading
Fault code clearing
Measured values / live data
Live data recording
Diagnostic protocol printing
Actuator tests
Control unit coding
PATS Immobilizer operations (Key Programmer) on selected models
Diesel pump coding and dash clock adaptations on selected models
ECU Adaptation

Ford-VCM OBD is able to connect to control units on all Ford vehicles 1996-2010. ECU identification, fault code memory reading and clearing works on all control units. Live data is available on all important ECUs in models such as Mondeo, Focus, Fiesta and other. Actuator tests and coding is available for most demanded control units.
Początkujący
 
Od: 16 gru 2013, 16:10
Posty: 10
Auto: szukam Mazdy 6 GH 2008->xxxx diesel
obecnie opel vectra c 05' 1.9 16v cdti
nie majaca tylko navi

Postprzez Sebal » 16 gru 2013, 23:00

viewtopic.php?f=124&t=53475&view=unread#unread najlepiej przeczytać ten wątek, ale pozostałe też można przejrzeć.
wolf80 napisał(a):ak powinny zachowywac sie kontrolki DPF i inne rownie wazne w samochodzie sprawnym?
najlepiej się nie świecić podczas jazdy :D
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez wolf80 » 16 gru 2013, 23:10

czytalem...

co to nikt nic nie wie o interfejsie diagnostycznym?
Wiem ze Mazda jest bezawaryjna <czarodziej> ale nie wierze ze nikt nic nie wie na ten temat, chyba ze wszyscy jezdza do ASO z byle drobiazgiem...

Dopisano 17 gru 2013, 17:23:

a jak rozwiazany jest kolektor ssacy w silniku 2.2diesel?
Początkujący
 
Od: 16 gru 2013, 16:10
Posty: 10
Auto: szukam Mazdy 6 GH 2008->xxxx diesel
obecnie opel vectra c 05' 1.9 16v cdti
nie majaca tylko navi

Postprzez boyazont » 17 gru 2013, 19:58

Madzia dzisiaj wrocila z ASO. Podkladki na cylindrach 123 puszczaly, 4ta byla ok. Podkladki wymienione, smok wyczyszczony. Razem z wymiana oleju nieco ponad tysiac sto zlotych.

Takze i w 2.2 sie zdaza. Zalaczam zdjecie smoka (niestety nie za dobrze go widac) i dziekuje za duchowe wsparcie :)
Załączniki
Mazda smok.jpeg
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2013, 20:52
Posty: 84 (1/2)
Skąd: Hampshire UK
Auto: Mazda 6 SPORT 2.2 DIESEL 2009 (185BHP)

Postprzez Janusz626 » 17 gru 2013, 21:35

boyazont napisał(a):Madzia dzisiaj wrocila z ASO

...szybko sobie poradziłeś, problem z podkładkami niestety pozostał... dbają o tradycję chyba <cisza>
Ale ok, miejmy nadzieję że w najbliższym czasie nic już nie wyjdzie i będziesz się mógł cieszyć spokojną jazdą <spoko> papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez smile » 17 gru 2013, 22:11

boyazont jak wyczyścili smok? Jest on nierozbieralny, więc mnie to zaciekawiło :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez CudownyBocianek » 17 gru 2013, 22:46

No to gratki kolego boyazont. Dobrze, że tylko tak to się skończyło. Na wyspach za taką kasę to nawet by im się nie chciało auta podnosić :( . Życzę Ci następnej wizyty w serwisie tylko i wyłącznie w celu wymiany oleju/filtrów.

Wydaje mi się, że można wyciągnąć to sitko z korpusu. Trzeba chyba tylko zeszlifować te małe "zaprasowania", które trzymają blaszkę i wtedy powinna wyjść a później można wyciągnąć ten "druciany" wkład. Sam demontowałem miskę olejową i sprawdzałem sitko i tak mi to wyglądało ale mogę się mylić. Nie potrzebowałem demontować tego ustrojstwa bo u mnie ono błyszczało. Sadząc po czasie operacji w ASO chyba raczej tak to zrobili.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Sebal » 17 gru 2013, 23:04

Pamiętajcie wszyscy że zapychanie się sitka nie dzieje się z dnia na dzień. W pewnym sensie trzeba mu trochę pomóc. Jak serwis jest na tyle kiepski że podczas przeglądów nie kontroluje co się dzieje z podkładkami to takie są tego skutki. Wszyscy wiemy (a mechanicy powinni to wiedzieć najlepiej) że podkładki w mazdach nie są dopracowanym elementem i z czasem puszczają. Moim zdaniem zapchane sitka są najczęściej oznaką albo używania złego oleju ale zaniedbań serwisowych. W każdym razie ciesze się boyazont że u ciebie obyło się bez drogich napraw silnika i mam nadzieje że teraz już będzie ok.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez CudownyBocianek » 18 gru 2013, 00:08

Sebal z Twojej odpowiedzi można wywnioskować, że wiesz jak powinna wyglądać "serwisowa" procedura kontroli stanu podkładek więc jak możesz to pochwal się jak to ma wyglądać :> . Przystawiają do korka wlewu oleju jakiś analizator/wykrywacz spalin, ciśnieniomierz? Czy to na IDS-ie pokaże w jakimś parametrze (pośrednio lub bezpośrednio) tak jak wyciągnięcie łąńcucha? Myślę, że inni też by chcieli poznać tą odpowiedź.
Jak nie ma polskich znaków to sorry ale pisze ze srajtfona Szajsunga... Amen
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2013, 22:29
Posty: 315 (0/8)
Auto: Mazda 6 GH Kombi R2AA 2009 rok, Mazda 3 BK Hatchback Y6 2007 rok

Postprzez Janusz626 » 18 gru 2013, 00:14

wolf80 napisał(a):co to nikt nic nie wie o interfejsie diagnostycznym

...chałupniczo jakieś podstawy możesz byle ELMem327 z darmowymi programami typu Torque czy inne na Adroida Windowsa... zdiagnozować, jak to nie wystarczy można zakupić ręcznego IDSa w promocji za 2kzl. na allegro z Chin, jak to już nie da rady ambicjom to pozostaje SERWIS. papa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Sebal » 18 gru 2013, 00:18

CudownyBocianek napisał(a):Przystawiają do korka wlewu oleju jakiś analizator/wykrywacz spalin, ciśnieniomierz?
W ten sposób akurat można to własnie sprawdzić manualnie i nie ma tu nic śmiesznego. Przez korek wlewu oleju nie powinny wydostawać się spaliny. Jeżeli widać gołym okiem silny strumień spalin to już wiadomo że coś jest nie tak. No i oczywiście podłączając kompa do silnika na podstawie danych uzyskanych z poszczególnych cylindrów widać będzie który puszcza a który nie.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 635 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez wolf80 » 18 gru 2013, 10:28

Janusz626 napisał(a):
wolf80 napisał(a):co to nikt nic nie wie o interfejsie diagnostycznym

...chałupniczo jakieś podstawy możesz byle ELMem327 z darmowymi programami typu Torque czy inne na Adroida Windowsa... zdiagnozować, jak to nie wystarczy można zakupić ręcznego IDSa w promocji za 2kzl. na allegro z Chin, jak to już nie da rady ambicjom to pozostaje SERWIS. papa


czyli profeska do diagnostyki to IDS, czy tak sie wlasnie nazywa ten kabel?
Wiesz kolego ja tam wole miec w miare profesjonalne urzadzenia w garazu.

Czy ktos moglby podeslac jakies zdjecia tego IDS-a na PW lub wrzucic tutaj?
Podziekowal.

p.s.
Czy to wspolny kabel z Fordem?

Dopisano 18 gru 2013, 09:41:

Sebal napisał(a):
CudownyBocianek napisał(a):Przystawiają do korka wlewu oleju jakiś analizator/wykrywacz spalin, ciśnieniomierz?
W ten sposób akurat można to własnie sprawdzić manualnie i nie ma tu nic śmiesznego. Przez korek wlewu oleju nie powinny wydostawać się spaliny. Jeżeli widać gołym okiem silny strumień spalin to już wiadomo że coś jest nie tak. No i oczywiście podłączając kompa do silnika na podstawie danych uzyskanych z poszczególnych cylindrów widać będzie który puszcza a który nie.


to ja mam takie szybkie pytanie.
Czy do wymiany uszczelek pod wtryskami trzeba zrzucac pokrywe klawiatury(zaworow)?
Ile kosztuje jedna uszczelka, jaka jest mniej-wiecej cena u miechanika?
Czy ewentualnie srednio ogarniety w mechanice "szympans" jes w stanie ogarnac to sam?
Początkujący
 
Od: 16 gru 2013, 16:10
Posty: 10
Auto: szukam Mazdy 6 GH 2008->xxxx diesel
obecnie opel vectra c 05' 1.9 16v cdti
nie majaca tylko navi

Postprzez Janusz626 » 18 gru 2013, 10:44

Powiem Tobie ze nakreciles się w temacie diagnostyki Mazdy.
IDS'a kupisz na allegro, ale po co? Co chciałbym tym zrobić, do czego będzie Tobie to potrzebne? Nie uzyjesz tego nawet w 50% no chyba ze chcesz w warsztacie stodolnianym popatrzeć sobie, i mieć radoche z posiadania. To nie jest grupa VW umożliwiająca zmianę wszystkiego co fabryka ustawiła.

...z 4X HD i Tap4...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez bieski » 18 gru 2013, 10:56

Janusz626 napisał(a):IDS'a kupisz na allegro, ale po co?

Wystarczy 10 kalibracji przedliftów GG/GY i wyjdzie na swoje ;)
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6