Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
golf 1,8 T jest lekki... zresztą łatwo je się modyfikuje, 200-230 KM to nie problem... więc nie ma co się dziwić Jak chcesz mieć odrzutowca, kup Mazde MPS. 2,3 turbo – 260 – 270 KM w serii i żaden golf nie podskoczy...
smile napisał(a):Jak chcesz mieć odrzutowca, kup Mazde MPS.
heh. rodzina...
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
tomas7 napisał(a):niezawodna to i może jest ale jedzie trochę słabo. mocy troszkę ma ale momentu . ostatnio golf 1.8t brał mnie jak chciał. mam od prawie roku i już się zacząłem rozglądać za dieslem 2.2. trochę poczytałem nt tych usterek diesli, dpf-ów, kół zamachowych i mój zapał trochę osłabł. troszkę się boję, że zaraz po zakupie przyjdzie kolej na jakieś kosztowne wymiany.
racja ze moglaby jechac lepiej, ale wiedzialem to przed zakupem bo w dzisiejszych czasach 170 konikow to normalka, pod uwage bralem wyglad, bezawaryjnosc i ladownosc i nie znalazlem nic ciekawszego!
a co do diesela 2.2 to tez chcialem i bylby to moj pierwszy diesel ale poczytalem tak jak ty i dalem sobie spokoj, szczegolnie z moim przebiegiem z ktorego sie smiano na niby "zlocie" bo zrobilem 2tys km przez rok
pamietam kolesia ktory mial mazde 6 diesela i jego mazda 6 jest dowodem w sprawie bo koles mial w silniku ropy i oleju 50/50 ale mazda nie dawala za wygrana i mowila ze wszystko jest ok
Dopisano 7 sty 2014, 21:50:
panowie a mozna "turba" zaladowac do 2.5?
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
sorry ale to takie trochę pieprzenie ludzi co niektórych na forum. Dpf w dieslu 2,2 nie sprawia żadnych kłopotów (przejechane 110 kkm Cx-7 diesel i do tej pory 41 kkm 6 diesel), dwumas bo chyba o to ci chodzi wytrzymuje ponad 200 kkm bez problemu więc dużo powyżej średniej. W ogóle z silnikiem nie miałem kompletnie żadnych problemów. Większość problemów u forumowiczów bierze się z tego że przebiegi ich mazd są już grubo powyżej 250-300 kkm lub są po "pewnych" zdarzeniach, które niezbyt dobrze wpływają na stan techniczny. Hawktomas7 napisał(a):trochę poczytałem nt tych usterek diesli, dpf-ów, kół zamachowych i mój zapał trochę osłabł.
wszystko spoko jak masz auto od nowości. jeżeli kupujesz używane nigdy nie wiesz jak kto jeździł, czy dbał, co lał itp itd. stąd moje obawy. jak ktoś kupił diesla do jazdy po mieście, a po 2-3 latach go sprzedaje a trafia np na mnie? i co wtedy dwumas, dpf, turbina na start?
i wcale nie próbuję nikogo odwieść od kupna diesla, bo sam myślałem i dalej myślę nad zmianą. napisałem zapał osłabł ale nie zanikł
i wcale nie próbuję nikogo odwieść od kupna diesla, bo sam myślałem i dalej myślę nad zmianą. napisałem zapał osłabł ale nie zanikł
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Wszystko da się sprawdzić a samochód kupować z pewnego źródła. Niestety obecne diesle w pewnym momencie zaczynają być kosztowne to fakt. W maździe na szczęście ten moment jest trochę później niż w innych markach. Podstawą jednak jest dbałość o stan techniczny samochodu i świadomość delikatności obecnych diesli.
Ja wychodzę z założenia, że nie kupuje się samochodu za wszystkie posiadane pieniądze, dobrze jest pozostawić 10-20 % wartości przyszłego auta na "doinwestowanie" na przestrzeni np. 6 miesięcy... Większość aut używanych ma kręcone przebiegi.... Mazda na pewno nie sprawia problemów do przebiegów np 200 tyś... ale co jak jakiś cwel-handlarz cofnie z 300 tyś na 150 tyś km.... Zaczynają się mniejsze lub większe problemy...
Druga strona medalu jest taka, że pomocy na forum szukają Ci, którzy mają problemy... Tacy co tankują i jeżdżą bez problemów nie zaglądają na forum.
Obecne auta same w sobie mają szereg zabezpieczeń... np. nie rozwijają pełnej mocy dopóki nie osiągną właściwej temperatury... moc jest ograniczana w zależności od kąta skręcenia kierownicy ( ochrona przegubów ) i wiele wiele innych drobnostek
Druga strona medalu jest taka, że pomocy na forum szukają Ci, którzy mają problemy... Tacy co tankują i jeżdżą bez problemów nie zaglądają na forum.
Obecne auta same w sobie mają szereg zabezpieczeń... np. nie rozwijają pełnej mocy dopóki nie osiągną właściwej temperatury... moc jest ograniczana w zależności od kąta skręcenia kierownicy ( ochrona przegubów ) i wiele wiele innych drobnostek
Sebal napisał(a):Wszystko da się sprawdzić a samochód kupować z pewnego źródła.
właśnie tak, z tym się zgadzam. a jakbym się zdecydował na kupno to max przebieg to 60k mil/100k km.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
tomas7 napisał(a):zdecydował na kupno to max przebieg to 60k mil/100k km.
no tak ale skad wiadomo ze nie krecony licznik? czy to w polsce czy gdzie indziej, wszedzie kreca liczniki, Sebal napisal ze "pewne zrodlo" czyli kto? ojciec? przekrecach przed przgladami i papiery czyste
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
ymcamazda licznik da się przekręcić to fakt, książkę serwisową podrobić też fakt, ale sa pewne są pewne elementy mechaniczne , które zdradzają swój prawdziwy przebieg. Przecież handlarz nie wymieni wszystkich części mechanicznych, raczej też nie wymieni całego wnętrza po którym również widać zużycie. Trzeba po prosru wybrać się z kimś lub do kogoś kto ma o tym pojęcie przed zakupem danego samochodu. Co do pewnego źródła to są to np. osoby znajome lub z rodziny tak jak napisałeś , ale również pewne firmy zajmujące się sprzedażą samochodów które nie oszukują. Ja w Lublinie znam jedną taką ale nie będę jej robił reklamy
dla mnie pewnym źródłem jest diler mazdy sprzedający używane, bo z takiego miejsca zamierzałem kupić.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
prawie zgadłeś . Ja mówiłem właśnie o ASO mazdy w Lublinie, które zajmuję się tylko serwisem i przy okazji sprzedażą używanych mazd.tomas7 napisał(a):dla mnie pewnym źródłem jest diler mazdy sprzedający używane, bo z takiego miejsca zamierzałem kupić.
Tyle ze Tmoas7 mieszka w UK i tam planuje pewnie zakup .
Myślę ze w UK aż tak nie kręcą jak w Polsce a jak już to na pewno nie czyszczą wszystkiego i gdzieś ślad może zostać ze coś było inaczej niż jest . Baza Mazdy tez pomocna i wydaje mi się ze auta w UK przez okres gwarancji tez są serwisowane w ASO.
Myślę ze w UK aż tak nie kręcą jak w Polsce a jak już to na pewno nie czyszczą wszystkiego i gdzieś ślad może zostać ze coś było inaczej niż jest . Baza Mazdy tez pomocna i wydaje mi się ze auta w UK przez okres gwarancji tez są serwisowane w ASO.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
pavmanator napisał(a):Witam
Możecie coś poradzić, czy w Mazdzie 6 da się wyłączyć migającą kontrolkę samochodu z kłódką???
Kontrolka pulsuje po wyjściu z auta, wyłącza się tylko na czas jazdy.
Po co chcesz odłączać fabryczne zabezpieczenia przed kradzieżą?!
tomas7 napisał(a):ostatnio golf 1.8t brał mnie jak chciał.ymcamazda napisał(a):Jesli kolege nie interesuje ekonomia to niech bierze benzynke 2.5!
Nie bardzo rozumiem.. co się zmieniło po tym jak Cie brał??? To Ty dalej jechałeś Mazda 6 a on dalej Golfem ... Co co zmieniło ze cie wyprzedził czy trzeba coś udowadniać innym kierowcom... ścigając się??
Ja nigdy nikomu nic nie muszę udowadniać na światach czy autostradzie....? Polonezem tez się da jechać 160 km/h i więcej i czy to coś zmieni kiedy jesteś "wolniejszy" dalej masz Mazde 6 !
- Od: 9 mar 2011, 22:23
- Posty: 113
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA
tomas7 napisał(a):ostatnio golf 1.8t brał mnie jak chciał.ymcamazda napisał(a):Jesli kolege nie interesuje ekonomia to niech bierze benzynke 2.5!
Nie bardzo rozumiem.. co się zmieniło po tym jak Cie brał??? To Ty dalej jechałeś Mazda 6 a on dalej Golfem ... Co co zmieniło ze cie wyprzedził czy trzeba coś udowadniać innym kierowcom... ścigając się??
Ja nigdy nikomu nic nie muszę udowadniać na światach czy autostradzie....? Polonezem tez się da jechać 160 km/h i więcej i czy to coś zmieni kiedy jesteś "wolniejszy" dalej masz Mazde 6 !
- Od: 9 mar 2011, 22:23
- Posty: 113
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA
tomas7 napisał(a):ostatnio golf 1.8t brał mnie jak chciał.ymcamazda napisał(a):Jesli kolege nie interesuje ekonomia to niech bierze benzynke 2.5!
Nie bardzo rozumiem.. co się zmieniło po tym jak Cie brał??? To Ty dalej jechałeś Mazda 6 a on dalej Golfem ... Co co zmieniło ze cie wyprzedził czy trzeba coś udowadniać innym kierowcom... ścigając się??
Ja nigdy nikomu nic nie muszę udowadniać na światach czy autostradzie....? Polonezem tez się da jechać 160 km/h i więcej i czy to coś zmieni kiedy jesteś "wolniejszy" dalej masz Mazde 6 !
- Od: 9 mar 2011, 22:23
- Posty: 113
- Skąd: 3miasto
- Auto: Mazda 6 2009 2.5L 170 KM USA
lepiej brac niz byc branym
po przemysleniu hhehe moze jednak nie hehehhe
po przemysleniu hhehe moze jednak nie hehehhe
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
nic się nie zmieniło, mazda jest mazda golf jest golf a przy wyprzedzaniu więcej momentu nie zaszkodzi.
tomek
- Od: 25 sie 2011, 18:36
- Posty: 729 (2/7)
- Skąd: Gosport UK/ Świdwin PL
- Auto: M6 Wagon TS GY LF 2.0 benz 2003
M6 GH L5 estate 2.5 sport (170KM)
M6 GH Sport Galaxy Grey
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6