Mazda6 (GH) – Szybkie pytania

Mazda6 2007–2012

Postprzez Kamil » 15 kwi 2012, 23:53

Tomek6 napisał(a):Chyba, że masz matę z rantami jak ja to szkoda dziurawić.

tak, mam matę. Tak pomyślałem, że skrzyneczka może mnie irytować wiecznym stukaniem zawartości ;) aj kończę marudzić, coś się wymyśli :P
Kamil
 

Postprzez Tomek6 » 15 kwi 2012, 23:58

Wydechu szukać a nie skrzyneczek! :D ;)

P.S Dzwoniłeś do tego sprzedawcy, u którego ja kupowałem swój?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Kamil » 16 kwi 2012, 00:01

jeszcze nie <zawstydzony> przeglądałem jego aukcję tylko, jutro zadzwonię do tego typa. teraz właśnie ebay przejrzałem i też nic nie ma
Kamil
 

Postprzez Tomek6 » 16 kwi 2012, 00:06

Dzwoń dzwoń i koniecznie daj znać jaki rezultat ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez sawiola1 » 16 kwi 2012, 12:25

siema ,dzwonilem do serwisu w sprawie wylaczenia swiatel skandynawskich,gosc podlacza pod kompa i gasna <czarodziej> cena okolo 200-300zl w przeliczeniu to tak z innej bajki,pozdro
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 mar 2012, 19:29
Posty: 21
Auto: mazda6 Takara rok2011,moc155konikow.2.0motor

Postprzez zielony110 » 16 kwi 2012, 12:33

sawiola1 napisał(a):siema ,dzwonilem do serwisu w sprawie wylaczenia swiatel skandynawskich,gosc podlacza pod kompa i gasna <czarodziej> cena okolo 200-300zl w przeliczeniu to tak z innej bajki,pozdro

no to ciekawe jak to zrobi skoro za swiala odpowiada dodatkowy modol a nie BCM <co?>
no chyba ze nowe M6 maja inny system (w co watpie)
Ostatnio edytowano 16 kwi 2012, 21:46 przez zielony110, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez glowasiek » 16 kwi 2012, 13:15

zielony110 napisał(a):no to ciekawe jak to zrobi skoro za swiala odpowiada dodatkowy modol a nie PCB <co?>no chyba ze nowe M6 maja inny system (w co watpie)


dokladnie, takze nie cieszylbym sie az tak bardzo :P nie ma opcji zmiany ustawien swiatel komputerowo – bynajmniej w mazdzie – pozostaje jedynie wymiana samego modulu albo kombinowanie z kabelkami tak jak u zielonego :P – ale od tego jest juz osobny temat :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez Waldek91 » 17 kwi 2012, 10:13

Co do porządku w bagażniku, to nie mam systemu BOSE, a co za tym idzie subwoofera, więc wszystkie klucze, żarówki, linka jeździ w kole zapasowym (16") :) a gdy mam jakąś torbę to przymocowuję ją do paska od składania kanapy. Przyczepiłem do niej niewielki haczyk (w kształcie S), i jeszcze nigdy mi się kanapa nie złożyła, nawet jak cięższa torba latała po bagażniku :D ( trzeba u mnie pociągnąć za linkę i popchnąć kanapę, bo sama się nie kładzie) i nie ma u mnie w sedanie linki, tylko taki pasek z materiału (szer. 1cm) ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2011, 20:18
Posty: 506 (0/1)
Skąd: Bielsk Podlaski/Białystok/Belgia
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR 147KM PB 2008r. kolor 35J

Postprzez Kamil » 17 kwi 2012, 12:22

Waldek91 napisał(a): tylko taki pasek z materiału (szer. 1cm) ;)

tak, wystaje pasek ze względów estetycznych, ale sam mechanizm oparty chyba jest na lince ;)
Kamil
 

Postprzez zielony110 » 17 kwi 2012, 19:45

Panowie taki artykul dzisiaj znalazlem:
http://autokult.pl/2012/04/16/mazda-6-g ... i-problemy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Wojtek » 17 kwi 2012, 20:05

artykul napisany bez podstawowej wiedzy na temat silnikow i znajomosci modelu omawianego...
moze autor przeczytal nasze forum? (zbyt pobieznie?) wliczajac dzial diesel... hahaha hahaha hahaha

a tak na powaznie... jak mozna napisac o duzej awaryjnosci jednostek napedowych?
w porownaniu z czym? jaka marke mial autor na mysli??

a fragment o lampach? zenada... i brak wiedzy o nowych konstrukcjach / rozwiazaniach...
to tyle ode mnie
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez zielony110 » 17 kwi 2012, 20:09

Wojtek napisał(a):artykul napisany bez wpodstawowej wiedzy na temat silnikow i znajomosci modelu omawianego...

ja tylko pokazalem co znalazlem ;)
My wiemy jakie auta mamy, i jakie sa ich bolaczki ;)

P.S.
Kamil masz PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez polak900 » 17 kwi 2012, 21:33

nie masz co się przejmować
mazda psuje się nie częściej niż każdy dostępny na rynku nowoczesny Diesel
nie czytaj głupot i ciesz się jazdą <faja>
bo to jest w tym samochodzie najfajniejsze <spoko>
napisał właściciel benzynowego polecanego silnika ;P
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez smile » 17 kwi 2012, 21:39

Artykuł opisuje głównie bolączki modeli GG/GY ale też nie do końca w prawdziwy sposób... Artykuł o żenująco niskim poziomie. A to zdanie mnie rozwala... Samochód produkowany jest w Japonii, Chinach, USA, a także w Kolumbii. zapomnieli dodać, że na rynki europejskie produkcja wyłącznie w Japoni. Teraz pierwszym pytaniem po wejściu klienta do salonu będzie pytanie, czy to chińczyk czy kolumbijczyk? <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez zielony110 » 17 kwi 2012, 21:44

smile napisał(a):Teraz pierwszym pytaniem po wejściu klienta do salonu będzie pytanie...czy kolumbijczyk? <glupek2>

oraz ile kilo "koki" jest w srodku, i dla kogo hahaha hahaha hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Waldek91 » 17 kwi 2012, 21:47

Dokładnie, autor nie ma najmniejszej wiedzy. Silnik 1.8 jest też wystarczający. Ludzie mają takie i nie robią problemu. W każdym samochodzie z czasem zabraknie kucy, nawet jak ma się 200, z czasem i to za mało. A na temat diesli to już w ogóle...

oraz ile kilo "koki" jest w srodku, i dla kogo hahaha hahaha hahaha

Zaraz Mazda dostanie łatkę, "samochód dla uzależnionych od koki" <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2011, 20:18
Posty: 506 (0/1)
Skąd: Bielsk Podlaski/Białystok/Belgia
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR 147KM PB 2008r. kolor 35J

Postprzez Marianek » 17 kwi 2012, 21:58

Waldek91 napisał(a):Zaraz Mazda dostanie łatkę, "samochód dla uzależnionych od koki" <rotfl>

I leciał przez chiny gdzie go dorobili hahaha

A co do silników to temat rzeka,jednym wystarcza i 126km drugiemu i 300 będzie mało,
jeden diesla inny benzynę.
Awaryjność jak w innych markach tylko mniejsza i nie ma co marzyc ze auto przez 20 lat się nie popsuje.
Kiedyś auta robiły max 200000 w 10lat teraz robią w 5 a czasami i mniej i jeżdżą dalej.
Najważniejsze ze M6 GH ma to coś co przyciąga oko każdego innego,i zdziwienie bierze ze to Mazda.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez zielony110 » 17 kwi 2012, 22:02

Marianek napisał(a):Kiedyś auta robiły max 200000 w 10lat teraz robią w 5

no to mi juz duzo nie brakuje :P
Wlasnie 112600mil strzelilo a samochod z 2008 roku.
I nadaj dobrze jezdzi :D
Jedyne z czym sie zgodze to to ze lakier jest miekki :( i podatny na zarysowania
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez bartosz51 » 17 kwi 2012, 22:51

Marianek napisał(a):A dziś będąc w ASO


Też dzisiaj byłem:) Na przeglądzie po dwóch latach bo kilometrów nie nakręciłem dostatecznej liczby. W olsztyńskim Auto-Idea. Polecam, jakby ktoś miał po drodze. Było sympatycznie, dostałem na czas przeglądu CX-7, kawa ciastka, mili ludzie. Cholernie duże to CX-7 po szóstce – takie miałem wrażenie. Silnik klekot, którego co prawda nie miałem możliwości jakoś brutalniej potraktować, ale jak sobie przypomnę moje GG, to specjalnej przepaści w osiągach chyba nie ma. Wracając do serwisu 6 – zrobione wszystko, co trzeba, jak sądzę. Cena chyba niezła. Niepokojąca była tylko sugestia zrobienia czegoś w tylnym zawieszeniu, czegoś, co ma w nazwie słowo "podpora" o ile się nie nie mylę, ale nie pamiętam co to. Przy 28400km?, po dwóch zaledwie latach? I to na dodatek dwóch latach nie jeżdżenia "w terenie"? :| Sugestia bardzo delikatna i nawet niekoniecznie na teraz, ale była.
Pooglądałem sobie merce przy okazji. Niektóre – nie powiem, całkiem całkiem i byłbym nawet gotów kupić któregoś przed "dziewięćdzisiątką", co do dzisiaj kategorycznie wykluczałem.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 18:05
Posty: 276 (0/1)

Postprzez Kamil » 17 kwi 2012, 22:54

Tomek6 napisał(a):Którego? CC? O matko, że na – czy +?

Zwykły passat. Kurcze, kiedyś jak te b5 po lifcie wychodziły to normalnie się śliniłem, a teraz te passsaty to porażka. 2012r a wygląda gorzej niż dekadę wcześniej. Zresztą cała linia VAG pod względem estetycznym to nie moja bajka.
bartosz51 napisał(a):Cholernie duże to CX-7 po szóstce – takie miałem wrażenie

tak, w cxie o wiele więcej miejsca. W klekocie jest strasznie krótkie sprzęgło, rzadko, ale jak się przesiądę do cxa, to potrafię zadusić silnik ;/ moim zdaniem cxem diesel lepiej się zbiera niż 2.0D w 6, ale to takie porównanie na oko.
Ostatnio edytowano 17 kwi 2012, 23:00 przez Kamil, łącznie edytowano 1 raz
Kamil
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6