Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
FAJNIE NAPISANE.Co do spalania się nie moge zgodzić.Moja ma średnią 6.5 l/ opony 215 /.Co do języka to tylko potrafi ówić w 4 językach-bez polskiego nie zależnie od rynku. Brak zapasówki to o tym też nie wiedzą Niemcy.
Ostatnio edytowano 8 kwi 2015, 19:15 przez Danmazda, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Nie cytujemy całych postów
Powód: Nie cytujemy całych postów
- Od: 25 cze 2008, 14:24
- Posty: 103
- Auto: kiedyś 626 2.0 16 V,
6 GH2.0 MZR-CD 140KM . obecnie Cx5 BlacMica 2.0
marzyciel napisał(a):z tą buteleczką problem polega ponoć na tym że jak się to rozklei od środka w gumie, to nie za bardzo idzie to odkleić potem, a co za tym idzie, dobrze wyważyć koło...
dzięki za inf, nie użyję tego nigdy!
Mateusz L napisał(a):Ale jak to, pod ciężarem koła zapasowego? ysz Czy nowa 6 jest z puszek po konserwach? ysz ysz ysz
Gdy wyjąłem wypełnienie i włożyłem koło zapasowe to nad nim zostało ok 10cm wolnej przestrzeni pomędzy górną płaszczyzną koła zapasowego a dolną płaszczyzną podłogi bagażnika, na której kładziemy bagaż. I pod wpływem ciężaru podłoga bagażnika w miejscu nad kołem zapasowym zaczęła się uginać. Po włożeniu tam fragmentu płyty styropianowej, a zatem wypełnieniu tej przestrzeni i jednocześnie podparciu podłogi bagażnika, problem ustał.
- Od: 1 lip 2008, 14:58
- Posty: 11
- Skąd: WGM
- Auto: 6 GH MZR-CD Dynamic
kfocus napisał(a):Po włożeniu tam fragmentu płyty styropianowej, a zatem wypełnieniu tej przestrzeni i jednocześnie podparciu podłogi bagażnika, problem ustał
–> tuning
2B || !(2B) ? by mcbeth
- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
kfocus napisał(a):Uwaga dla użytkowników z systemem audio BOSE – subwoofer (jego konstrukcja) jest tak ułożona, że jako koło zapasowe można włożyć tylko felgę stalową. Jak wsadzimy tam alu nie zmieści się subwoofer.
Hej, możesz rozwinąć tę myśl? Ja mam właśnie Bose, subwoofer w miejscu koła zapasowego, felgi alu 18' i trochę przeraża mnie myśl o jeździe bez zapasówki – wszystkie problemy z kołami których dotąd doświadczyłem (chociaż nie było ich zbyt wiele) były tego typu, że i 3 buteleczki tego świństwa by nie pomogły. Zawsze myślałem, że jak jest subwoofer to już mogiła, nie mam szans na pełnowymiarową zapasówkę, ale Twój post tchnął we mnie jakąś nadzieję.
Za jaką felgą powinienem się rozglądać, o ile rzeczywiście da się ją wsadzić razem z subwooferem? Dałbyś radę rzucić linkiem, albo przynajmniej wymiarami/parametrami jakich mam szukać?
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
mcbeth napisał(a):–> tuning
Spodobało mi się to określenie
Radzić sobie jakoś trzeba, trochę nisko budżetowe rozwiązanie, ale 1600zł to felgi (4szt) można kupić, a nie 2kg styropianu.
katoda napisał(a):Hej, możesz rozwinąć tę myśl? Ja mam właśnie Bose, subwoofer w miejscu koła zapasowego, felgi alu 18' i trochę przeraża mnie myśl o jeździe bez zapasówki....
Razem z subwooferem może leżeć koło zapasowe – felga stalowa ułożona.... jakbyś miskę postawił i wtedy w koło (miskę) wkładasz sybwoofer ... proste, nie Potem pozostaje tylko docisnąć to wszystko tym plastikowym deklem (należy go obrócić, bo inaczej szpilka jest za krótka) i wszystko gra. Zapomniałbym.... płyta styropianowa będzie jeszcze potrzebna.... tuning
Felga to 5x114,3, 16 cali, szerokość 6,5 cali (sprawdziłem ) , otwór na piastę 67mm, ET 52,5 (oryginalnie 55, ale to tylko 2,5mm różnicy – koło wychodzi o te 2,5 mm na zewnątrz) dostępna w InterCars
Ostatnio edytowano 20 paź 2008, 14:03 przez kfocus, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 lip 2008, 14:58
- Posty: 11
- Skąd: WGM
- Auto: 6 GH MZR-CD Dynamic
kfocus napisał(a):Felga to 5x114,3, 16 cali, szerokość chyba 6,5 bądź 7 cali (jak sprawdzę to wstawię poprawkę) , otwór na piastę chyba 67mm, ET 52,5 (oryginalnie 55, ale to tylko 2,5mm różnicy) dostępna w InterCars
A jak to pożenić z resztą kół na felgach 18'?
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
kfocus napisał(a):w taki sam sposób jak pożenisz zapasowe koło (letnia opona) z zimówkami – spokojniej, ostrożniej, oby do wulkanizacji dojechać
Czyli da się dobrać taki profil opony, żeby mniej więcej wyrównać 2 cale różnicy w feldze?
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
Witam,
za ok tydzień jadę odebrać nową Mazdę 6 (diesel, kombi, GT-M – chyba +– niemiecki Dynamic)
i mam jedno podstawowe pytanie: czy w komputerze i generalnie elektronice auta jest ustawiany standardowo jakiś język?
boje się żebym nie dostał auta z komputerem po holendersku.
Szczerze powiedziawszy to nawet nie wiem jak wygląda komputer w 6.
pozdrawiam
za ok tydzień jadę odebrać nową Mazdę 6 (diesel, kombi, GT-M – chyba +– niemiecki Dynamic)
i mam jedno podstawowe pytanie: czy w komputerze i generalnie elektronice auta jest ustawiany standardowo jakiś język?
boje się żebym nie dostał auta z komputerem po holendersku.
Szczerze powiedziawszy to nawet nie wiem jak wygląda komputer w 6.
pozdrawiam
- Od: 6 mar 2007, 01:54
- Posty: 7
- Skąd: LDZ
- Auto: Mazda RX-8 1.3 231 KM; Mazda 6
Tez jestem za.....domin1979 napisał(a):Duży plus dla Mazdy za ten łańcuch
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Oby tylko napinacze były trwałe bo cóż po łańcuchu jak trza robić rozrząd po 100 tys. , tak podobno w nowych TDI Audi można zabalować . Teoretycznie napinacz powinien chyba wytrzymać 250-300 tys?Jaksa napisał(a):Tez jestem za.....domin1979 napisał(a):Duży plus dla Mazdy za ten łańcuch
domin1979 napisał(a):Duży plus dla Mazdy za ten łańcuch. Coraz bardziej się skłaniam ku temu silnikowi pomimo ryzyka wad wieku dziecięcego. Ale w końcu Mazda już trochę doświadczenia w dieslach łyknęła.
Edit. Chyba nikt nie wrzucał jeszcze:
http://www.roadlook.pl/testy/mazda6-2-0 ... nalna.html
W tym teście podają, że nowa szóstka cidt 140 KM z DPF-em pali w mieście 6,8 l przy dynamicznej jeździe
Czy ktoś to może zweryfikować?
Pawnik napisał(a):w mieście 6,8 l przy dynamicznej jeździe jeleń
Podczas naszego testu średnie zużycie oleju napędowego nie przekroczyło 7 l/100 km, ale była to jazda dynamiczna.
6.8 l to miasto ale... wg producenta
Według wskazań producenta w cyklu mieszanym wskaźnik ten nie powinien przekroczyć 5,7 l/100 km, w mieście 6,8 l/100 km, a przy oszczędnej i spokojnej jeździe może zmieścić się w 5 l/100 km.
domin1979 napisał(a):Pawnik napisał(a):w mieście 6,8 l przy dynamicznej jeździe jeleń
Podczas naszego testu średnie zużycie oleju napędowego nie przekroczyło 7 l/100 km, ale była to jazda dynamiczna.
6.8 l to miasto ale... wg producenta
Według wskazań producenta w cyklu mieszanym wskaźnik ten nie powinien przekroczyć 5,7 l/100 km, w mieście 6,8 l/100 km, a przy oszczędnej i spokojnej jeździe może zmieścić się w 5 l/100 km.
Dlatego pytam o weryfikację posiadaczy tego samochodu. Jakim sposobem nieco cięższy samochód może palić dużo mniej niż polifty starej szóstki z DPF-em???
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6