Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
Wracając do tematu wycieraczek – dzisiaj odebrałem (same gumy, ASO Pro-moto Katowice):
GS1D67333 przód lewa (60cm) 38,38
EG2267333 przód prawa (40cm) 37,15
G22E67333 tył (kombi 35cm) 36,36
Ceny bez rabatów.
GS1M67333 tył liftback
Edit2: znalazłem
GS1D67333 przód lewa (60cm) 38,38
EG2267333 przód prawa (40cm) 37,15
G22E67333 tył (kombi 35cm) 36,36
Ceny bez rabatów.
GS1M67333 tył liftback
Edit2: znalazłem
Ostatnio edytowano 1 mar 2012, 14:57 przez chmooreck, łącznie edytowano 5 razy
A mógłbyś podać jakieś numery katalogowe tych na przód, żebym mógł się powołać na nie w ASO? Bo tak jak pisałem, byłem, ale nikt mnie nie poinformował, że można kupić same gumy.
Niby ostatnio oczyściłem pióra i było ok, ale dziś podczas deszczu cały czas piszczały dochodząc do słupka od kierowcy. Wydaje mi się, że to już kolejna oznaka zużycia...
Niby ostatnio oczyściłem pióra i było ok, ale dziś podczas deszczu cały czas piszczały dochodząc do słupka od kierowcy. Wydaje mi się, że to już kolejna oznaka zużycia...
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):A mógłbyś podać jakieś numery katalogowe tych na przód, żebym mógł się powołać na nie w ASO? Bo tak jak pisałem, byłem, ale nikt mnie nie poinformował, że można kupić same gumy.
Niby ostatnio oczyściłem pióra i było ok, ale dziś podczas deszczu cały czas piszczały dochodząc do słupka od kierowcy. Wydaje mi się, że to już kolejna oznaka zużycia...
Podaj Nr VIN na PW to podam Ci nr katalogowy wycieraczek.
- Od: 16 mar 2011, 14:57
- Posty: 41
- Skąd: Morąg
- Auto: Mazda 6 2.0 MZR CD (GH) 2008r.
Panowie, jedno krótkie pytanie,– czy w Waszej 6-tce, są wyjmowane wszystkie trzy zagłówki z tylnego siedzenia, ponieważ u mnie zauważyłem że zagłówek ten co znajduje się na tylnym siedzeniu za moimi plecami (kierowcy) jest nie do wyciągnięcia , daje się go tylko podnieś do góry lecz nie można go całkowicie wyjąć,
, jeśli możecie to sprawdźcie to, Dzięki. Pozdrawiam

Tomek6 napisał(a):chmooreck napisał(a):Dziura wypełniona błotem przed moją bramą okazała się zbyt głeboka
Ehhh rozumiem Cię, u mnie na osiedlu robią kanalizację... Land Rover by się przydał a nie Mazda...
Ehh... też o tym pomyślałem, gdy przetarłem swój zderzak. U mnie z kolei okazało się iż lodowa zaspa była za wysoka :/ efekt:

Z AC szkoda mi zniżki, lakiernik chciał 500 zł za lakierowanie całego zderzaka, myślę sam to zrobić przy cieplejszej pogodzie. W sumie obcierka nie jest duża.
Ponadto:

a zaczęło się niewinnie:

Na szczęście miałem oddzielnie ubezpieczenie szyb.
- Od: 21 kwi 2011, 21:52
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 147 KM
FSM Polski Fiat 126p 1983r.
michal6272 napisał(a):Z AC szkoda mi zniżki, lakiernik chciał 500 zł za lakierowanie całego zderzaka, myślę sam to zrobić przy cieplejszej pogodzie. W sumie obcierka nie jest duża.
W tym miejscu dobry lakiernik spokojnie pomaluje samo to obtarcie i nie będzie prawie śladu. Dasz cały zderzak do lakierowania, odwalą fuszerkę przy doborze koloru i będzie dupa po całości.
----------------------------------------
Przeglądam właśnie niemieckie forum Mazdy i jak stronie od zazdrości to trochę mi żal, że u nas drogi na takie mody nie pozwolą...
20"


- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Mnie nic nie przekona do alusów świecących, chromowych etc., nie ma to jak oryginały
HB bez wycieraczki tylnej? Czy to sedan? bo jakiś krótki ten bagażnik jakby HB, a spoiler od sedana 
-
Kamil
Namodzona bardzo ta Mazda. To jest hatch bez wycieraczki i bez wielu innych rzeczy... Ale to już nie kwestia tego konkretnego egzemplarza, ale ogólnego trendu na tamtejszym forum. Z reguły jak modzą to stawiają 6stki na 19stkach. Ten przypadek jest już gruby i tamtejsi forumowicze się ślinią 
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tutaj masz dział na wzór nasze mazdy, 626/6GG/6GH http://www.mazda-forum.info/626-mazda6/. Jakością opisów i zdjęć nie dorastają nam do pięt
Ale sporo można podpatrzeć. Modyfikacje GH są tam bardziej popularne niż u nas.
damianko, a podzielisz się trochę informacjami na temat tego car audio? Interesuje mnie wszystko. Wymiary głośników oryginalnych jeśli rozkręcałeś boczki, czy kupiłeś gdzieś gotowe dystanse czy rzeźbisz? Czy zostajesz przy seryjnym radiu i wyciągasz z niego RCA czy zmieniasz to radio?
----------
Patrzcie jak ktoś ma elegancko pod maską:

damianko, a podzielisz się trochę informacjami na temat tego car audio? Interesuje mnie wszystko. Wymiary głośników oryginalnych jeśli rozkręcałeś boczki, czy kupiłeś gdzieś gotowe dystanse czy rzeźbisz? Czy zostajesz przy seryjnym radiu i wyciągasz z niego RCA czy zmieniasz to radio?
----------
Patrzcie jak ktoś ma elegancko pod maską:

- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):damianko, a podzielisz się trochę informacjami na temat tego car audio? Interesuje mnie wszystko. Wymiary głośników oryginalnych jeśli rozkręcałeś boczki, czy kupiłeś gdzieś gotowe dystanse czy rzeźbisz? Czy zostajesz przy seryjnym radiu i wyciągasz z niego RCA czy zmieniasz to radio?
Ogarniam na bieżąco zdjęcia żeby na koniec zrobić relację. Na razie mam za sobą, wygłuszenie bagażnika, zrobienie podwójnej podłogi żeby gdzieś pochować wzmacniacze, bezpieczni, zworki do zestawu przedniego. Wczoraj pozmieniałem klemy na coś bardziej pro i przedostałem się kablem zasilającym spod maski do wnętrza auta co nie było takie proste w przypadku 50mm^2.
Co do radia to raczej nie ma sensu wyciągać RCA z fabrycznego w moim przypadku bo idę zdecydowanie w jakość. Albo będzie wymiana na coś pokroju Nakamichi CD400(a może uda się zreanimować moje Alpine 7944r) lub opcja z procesorem Alpine PXA-H700 który będzie pracował jako sterownik dla zmieniarki podpiętej przez optyk.
Drzwi jeszcze nie rozbierałem ale woofery to standardowe 165mm. Dystanse będę siał wystrugać sam ale to bez problemu do ogarnięcia z pomocą frezaki i wyżynarki.
Kilka zdjęć z początku pracy bo reszty nie mam przy sobie
http://obrazki.elektroda.net/0_1329757495.jpg
http://obrazki.elektroda.net/0_1329757495.jpg
http://obrazki.elektroda.net/57_1329760089.jpg
http://obrazki.elektroda.net/68_1329855992.jpg
- Od: 24 lis 2011, 21:26
- Posty: 205
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS
Tomek6 napisał(a):damianko, jak widać jesteś u nas na forum prekursorem takich modów car audio w GH, ja chętnie poczytam i pooglądam Twoje poczynania także daj znać raz na jakiś czas jak Ci idzieWygłuszałeś bagażnik jakimiś konkretnymi matami?
dokładnie. damianko, proponuję założyć nowy wątek i na bieżąco aktualizować, najlepiej w dziale "nasze mazdy", na pewno taki temat pomoże nie jednemu z nas
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Kamil
bagażnik poszedł matami STP i powiem że już jest ciszej a nie dotykałem jeszcze nadkoli co zrobię kiedyśtam bo nie mam siły na razie tego rozbierać. Jak prace pójdą jeszcze troszkę dalej to założę temat bo na razie nie ma za bardzo o czym pisać bo projekt dopiero raczkuje aczkolwiek z komponentów brakuje mi już tylko radia i dynamat extreme na drzwi.
Pogoda jest troszkę nie ta na działa bo raz że ręce marzną, dwa że wszystko przy żarówce trzeba robić.
Pogoda jest troszkę nie ta na działa bo raz że ręce marzną, dwa że wszystko przy żarówce trzeba robić.
- Od: 24 lis 2011, 21:26
- Posty: 205
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6