przez krzych » 17 wrz 2014, 00:53
Przy tak małym (2tkm) przebiegu powinno być niewiele więcej od pozycji startowej, 20% więcej max? Ale to zależy od użytkowania, dużo miasta, dużo przybywa.
Wartość korekty trzeciego wtrysku wygląda niepokojąco, aczkolwiek to, że powróciło do "ustalonej" to raczej dobry objaw. Prawdopodobnie ten wtrysk jest już w jakimś stopniu zuzyty, ale czy do wymiany to raczej nie sądzę, skoro kalibrację nadal przechodzi.
Co to znaczy, że "wydawało Ci się, że trzeci wtrysk jest daleko od normy"? Skąd taki wniosek? Bo jeśli tylko z diagnostyki (brak brzydkich odgłosów czy nietypowego zachowania silnika) to nie wiem czy nie szukasz dziury w całym. Nie wiem jak objawiają się lejące wtryski, ale spodziewałbym się raczej, że kalibracji nie przejdą, albo przynajmniej nie będą trzymać wartości – niestety nie mam pojęcia czy się nie mylę.
PS. Te wartości to są _korekty_ dawki (ilości) wtryskiwanego paliwa (dowód = -4), a nie ilości – to, że jest > 150 nie oznacza, że silnik dostaje nadmiar paliwa.