pozdro600..
Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
własnie sprawdziłem u nas na serwisie... wszystko wymieniane na czas... serwis pełen.. kilometry sie zgadzaja...dlatego jade z tym autem do ASO jeszcze... na trzepańsko.. od zbieżności... przez podwozie.. komputery... lakiery.. no i komora silnika.. zobaczymy .. a ja wiem czy okazja...? patrzac na cene to raczej nie... 
pozdro600..
pozdro600..
Dyzioo
dyzioo napisał(a):A jakie przebiegi wytrzymuja silniki benzynowe GH... 2 ltr 147 koni....?
ja mam obecnie ponad 131tys mil.
Rocznik 2008. Jak na moje jezdzi dobrze. Marianek mial okazje sie przekonac jak jedzie w malym wyscigu z pod swiatel

zielony110 napisał(a):dyzioo napisał(a):A jakie przebiegi wytrzymuja silniki benzynowe GH... 2 ltr 147 koni....?
ja mam obecnie ponad 131tys mil.
A jak u ciebie wygloda sprawa z olejem? Kolega ma ten sam rocznik i silnik i mu oleju ledwo co wystarczy do nastepnego serwisu, tylko on raczej go nie oszczedza
- Od: 30 mar 2012, 18:24
- Posty: 108
- Skąd: Szkocja
- Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008
problemow brak. Moze troche ubywa, ale nie ma tragedi.
Wlewam jakies 4,5 litra i ponad 4 zlewam.
Wlewam jakies 4,5 litra i ponad 4 zlewam.
Czy 43 klocki to duzo za M6 GH w benzynie... z 2008 roku...? (hamulce do wymiany, pasek ielorowkowy, wymiana płynu chlodniczego, oleju , filtry – za to musze zapłacic ekstra oczywiscie... dojdzie ubezpieczenie.... (malowany cały bok lewy – błotnik przód/dwoje drzwi/blotnik tył – brak sladów wymiany, brak sladow szpachlowania....moze był porysowany..
Serwis nie ma zadnego wpisu o tym malowaniu kiedy i co... i przednia szyba wymieniona. Dziwne bo wszystkie blachy sa rowne, zandej krzywizny, zadnego sladu rozkręcania blach – auto z Danii.
to mnie wyjdzie lekko 45tysi...hmm..... pomóżcie.
pozdor600
to mnie wyjdzie lekko 45tysi...hmm..... pomóżcie.
pozdor600
Dyzioo
Dyzio nie chce cie załamywać jeśli kupiłeś To auto ale to okazja.
W Danii auta są droższe niż w DE z powodu podatków, zobacz po ile tam są w ogłoszeniach.
Sprzedawca na GH zarabia minimum 4000 pln ale to rzadkość, dodatkowo koszty sprowadzenia.
tak ceny wyglądają w DE;
http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... ice&page=1
Chyba ze ty sugerowałeś się cenami z rynku Polskiego to co innego.
Oczywiście to Twoja kasa, ja bym sprowadził sobie sam zwłaszcza jak mieszkasz w Szczecinie
.
Co napraw trochę sporo ich ale chyba i przebieg tez nie mały
. Ogólnie Twoja kasa i ty musisz podjąć decyzje, raczej nikt nie powie Tobie ze jest OK nie widząc auta.
W Danii auta są droższe niż w DE z powodu podatków, zobacz po ile tam są w ogłoszeniach.
Sprzedawca na GH zarabia minimum 4000 pln ale to rzadkość, dodatkowo koszty sprowadzenia.
tak ceny wyglądają w DE;
http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... ice&page=1
Chyba ze ty sugerowałeś się cenami z rynku Polskiego to co innego.
Oczywiście to Twoja kasa, ja bym sprowadził sobie sam zwłaszcza jak mieszkasz w Szczecinie

Co napraw trochę sporo ich ale chyba i przebieg tez nie mały
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 7010 (210/247)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Dziek iza PRIV. Zostaneimy w kontakcie...
sprawdzilem ceny w Danii i własnie to mnie dziwi, jak to jest wszystko uksztaltowane, ze u nas Auto sporwadzone z UE jest tansze niż zakup auta w UE... ale nie mozna też podchodzic do sprawy ze każdy handlarz kręci itp że każde auto to dwa przystanki autobusowe...
Sprowadziłem sam sobie moja GY w 2009 od Niemca, z pod Berlina... i z bólem ja sprzedaje...
aczkolwiek trzeba sie rozwijać
(będąc wiernym marce swojej).
Pozdro600
sprawdzilem ceny w Danii i własnie to mnie dziwi, jak to jest wszystko uksztaltowane, ze u nas Auto sporwadzone z UE jest tansze niż zakup auta w UE... ale nie mozna też podchodzic do sprawy ze każdy handlarz kręci itp że każde auto to dwa przystanki autobusowe...
Sprowadziłem sam sobie moja GY w 2009 od Niemca, z pod Berlina... i z bólem ja sprzedaje...
Pozdro600
Dyzioo
kamilxxv napisał(a):a bez wymiany ? bo np mi to nie przeszkadza ale mam auto na spółkę z dziewczyną i ją to niby oślepia ( nie wiem o co jej chodzi) i chciałem zrobić to jakoś na bezpiecznik albo jakiś przełącznik żeby nie rozbierać tapicerki
Być może się jednak coś da zrobić. Muszą być 2 obwody, bo ring rozświetla się bardziej gdy się załączy długie. Przynajmniej w wersji sport.
A moze zapytaj dziewczyny czy na długich nie jeździ?

W dynamic z tego co pamiętam można przełączać kolor poświetlenia. Pytanie – jaką masz wersję?
- Od: 14 maja 2012, 17:16
- Posty: 66
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5
janow napisał(a):kamilxxv napisał(a):
a bez wymiany ? bo np mi to nie przeszkadza ale mam auto na spółkę z dziewczyną i ją to niby oślepia ( nie wiem o co jej chodzi) i chciałem zrobić to jakoś na bezpiecznik albo jakiś przełącznik żeby nie rozbierać tapicerki
Być może się jednak coś da zrobić. Muszą być 2 obwody, bo ring rozświetla się bardziej gdy się załączy długie. Przynajmniej w wersji sport.
A moze zapytaj dziewczyny czy na długich nie jeździ? (sorry za szydere)
W dynamic z tego co pamiętam można przełączać kolor poświetlenia. Pytanie – jaką masz wersję?
ale zaraz, pokretla nie ma? ja moge niebieskie podwietlenie wylaczyc calkowicie, dziwne jakby w sport bylo a dynamic nie

Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
janow napisał(a):ring rozświetla się bardziej gdy się załączy długie. Przynajmniej w wersji sport.
Dziwne bo u mnie sie nic nie rozswietlna po wlaczeniu dlugich a tez mam wersje sport

Jedynie zegary wlaczaja sie w tryb nocny wraz z zalaczeniem swiatel, podswietleniem konsoli itd (swiatla w trybie auto)
Poza tym to niebieskie podswietlenie swieci tak lekko, ze nie mam pojecia jak to moze kogos oslepiac, jak juz to pomaranczowe podswietlenie zegarow noca w trybie dziennym daje lekko po oczach ale nie niebieski
Czy wasze mazdy tez tak myszkują po drodze ?
mazda jedzie tak jak koleiny i nierówności na drodze i czasami trzeba mocno trzyma kierownice sprawdziłem i uzupełniłem ciśnienie w kołach pomogło ale minimalnie.
mazda jedzie tak jak koleiny i nierówności na drodze i czasami trzeba mocno trzyma kierownice sprawdziłem i uzupełniłem ciśnienie w kołach pomogło ale minimalnie.
- Od: 8 wrz 2008, 17:55
- Posty: 35
- Skąd: londyn
- Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi
aczek napisał(a):Czy wasze mazdy tez tak myszkują po drodze ?
mazda jedzie tak jak koleiny i nierówności na drodze i czasami trzeba mocno trzyma kierownice sprawdziłem i uzupełniłem ciśnienie w kołach pomogło ale minimalnie.
U mnie jest obecnie ok, czasami na koleinach ściąga, ale to normalne

glowasiek napisał(a):[
Dziwne bo u mnie sie nic nie rozswietlna po wlaczeniu dlugich a tez mam wersje sport![]()
Jedynie zegary wlaczaja sie w tryb nocny wraz z zalaczeniem swiatel, podswietleniem konsoli itd (swiatla w trybie auto)
Gwoli ścislości u mnie też się nie rozświetla, ale istnieją wersje M6 z zegarami Optitron patrzcie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=jK9dgUWUfU4 kolega nie napisał co ma więc do tylko przypuszczenie.
Swoją drogą czy przy uruchamianiu silnika wskazówka prędkościomierza i obrotomierza skacze wam na sekunde na maksimum. Dałbym sobie odciąć, że to widziałem u siebie ale dosłownie tylko raz.

W oplu nazywali to zdaje się "zegary opc"
- Od: 14 maja 2012, 17:16
- Posty: 66
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5
janow napisał(a):Dałbym sobie odciąć, że to widziałem u siebie ale dosłownie tylko raz.
W mazdzie taki efekt przy uruchomieniu powstaje jak jest bardzo słaby akumulator .
janow napisał(a):Gwoli ścislości u mnie też się nie rozświetla, ale istnieją wersje M6 z zegarami Optitron patrzcie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=jK9dgUWUfU4
W mojej wersji tak właśnie jest, a jak widać mam wersję Sport SAP z rynku belgijskiego – w galerii zdjęć auta dostępnej z linka w mojej stopce jedna z fotek bardzo ładnie to pokazuje. Muszę powiedzieć że w zasadzie każdy, kto widzi to podświetlenie robi wielkie WOW, mi osobiście też się to baaardzo podoba... Regulacja podświetlenia swoje robi, nie narzekam na jasność zegarów, a od czasu gdy zorientowałem się że jasność ekranu nawigacji też można regulować (lub ściemnić całkowicie, zostaje tylko zegar), mojemu szczęściu zagraża naprawdę niewiele rzeczy
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
Może ta regulacja sposobu podświetlenia była w M6 przed liftem. U mnie można tylko regulować jasność podświetlenia i tyle (M6 z salonu niemieckiego)
Tadel napisał(a):Mam do wydania 60 tys. Chcę kupić M6 Hatchback/sedan (diesel), i mam pytanie czy lifting jaki został wykonany w roku 2010 wprowadził tyle udogodnień ze nie powinienem sobie zaprzątać głowy wersją z przed liftingu?
Właśnie się przesiadłem na FL, wprawdzie zrobiłem do tej pory tylko 300 kilo, ale wydaje mi się, że:
1) zawieszenie jest lepsze, 2) wizual wewnętrzny jest dużo lepszy; 3) materiały wykonania – ponoć poprawione (o ile rzeczywiście) – jakoś specjalnie nie odczułem.
Natomiast jestem pewny, że:
1) poprawiono sporo szczegółów (np. słynny "schowek" lewej strony pod kierownicą wypadający na każdym wyboju);
2) poprawiono wydatnie obsługę z kierownicy, jest łatwiej i nie trzeba patrzeć na wyświetlacz.
Co do najważniejszych wg mnie zmian – FL nie jest już tak twardy, a komfort prowadzenia/reakcji/trzymania się drogi na tym nie ucierpiał. Zawieszenie nie jest mocno zmienione, tak w sam raz. Mały szczegół a cieszy. Przedliftową jeździł ze mną sporo znajomy od Renaulta, strasznie narzekał na twarde zestrojenie. Podobnie kolega od forda.
Trzymając się pytania – zasadnicze zmiany to kosmetyka designu (wewn/zewn) i poprawa zawieszenia.
Design to kwestia gustu, wg mnie kwestia zawieszenia również. Tyle bym miał jak chodzi o podsumowanie.
Przy okazji pytanie do posiadaczy beznzyny 2.0 DISI – czy to normalne, że na zimnym silniku obroty od razu skaczą pod 2 tys.

- Od: 30 mar 2012, 10:48
- Posty: 39
- Auto: Mazda 6 Kombi 2.2 MZCD 2010 (przed liftem)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6