Mazda6 (GH) – Szybkie pytania

Mazda6 2007–2012

Postprzez dyzioo » 19 lut 2013, 08:32

własnie sprawdziłem u nas na serwisie... wszystko wymieniane na czas... serwis pełen.. kilometry sie zgadzaja...dlatego jade z tym autem do ASO jeszcze... na trzepańsko.. od zbieżności... przez podwozie.. komputery... lakiery.. no i komora silnika.. zobaczymy .. a ja wiem czy okazja...? patrzac na cene to raczej nie... ;)

pozdro600..
Dyzioo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 13:56
Posty: 247 (0/3)
Skąd: Gumilas
Auto: byla M6 GG 2.0 D 2005
byla M6 GH 2.0 2008
jest M6 GJ 2,0 Pb AT 2013

Postprzez zielony110 » 19 lut 2013, 10:55

dyzioo napisał(a):A jakie przebiegi wytrzymuja silniki benzynowe GH... 2 ltr 147 koni....?

ja mam obecnie ponad 131tys mil.
Rocznik 2008. Jak na moje jezdzi dobrze. Marianek mial okazje sie przekonac jak jedzie w malym wyscigu z pod swiatel <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez rajek » 19 lut 2013, 11:26

zielony110 napisał(a):
dyzioo napisał(a):A jakie przebiegi wytrzymuja silniki benzynowe GH... 2 ltr 147 koni....?

ja mam obecnie ponad 131tys mil.


A jak u ciebie wygloda sprawa z olejem? Kolega ma ten sam rocznik i silnik i mu oleju ledwo co wystarczy do nastepnego serwisu, tylko on raczej go nie oszczedza <rotfl>
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2012, 18:24
Posty: 108
Skąd: Szkocja
Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008

Postprzez zielony110 » 19 lut 2013, 11:36

problemow brak. Moze troche ubywa, ale nie ma tragedi.
Wlewam jakies 4,5 litra i ponad 4 zlewam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez rajek » 19 lut 2013, 12:14

No to u niego przy wymianie bylo juz na L, czasu serwisu i przebiegu nie przekroczyl. Bierze mu bo pewnie za agresywnie jezdzi <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2012, 18:24
Posty: 108
Skąd: Szkocja
Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008

Postprzez dyzioo » 19 lut 2013, 17:08

Czy 43 klocki to duzo za M6 GH w benzynie... z 2008 roku...? (hamulce do wymiany, pasek ielorowkowy, wymiana płynu chlodniczego, oleju , filtry – za to musze zapłacic ekstra oczywiscie... dojdzie ubezpieczenie.... (malowany cały bok lewy – błotnik przód/dwoje drzwi/blotnik tył – brak sladów wymiany, brak sladow szpachlowania....moze był porysowany..?? Serwis nie ma zadnego wpisu o tym malowaniu kiedy i co... i przednia szyba wymieniona. Dziwne bo wszystkie blachy sa rowne, zandej krzywizny, zadnego sladu rozkręcania blach – auto z Danii.

to mnie wyjdzie lekko 45tysi...hmm..... pomóżcie.
pozdor600
Dyzioo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 13:56
Posty: 247 (0/3)
Skąd: Gumilas
Auto: byla M6 GG 2.0 D 2005
byla M6 GH 2.0 2008
jest M6 GJ 2,0 Pb AT 2013

Postprzez Marianek » 19 lut 2013, 17:26

Dyzio nie chce cie załamywać jeśli kupiłeś To auto ale to okazja.
W Danii auta są droższe niż w DE z powodu podatków, zobacz po ile tam są w ogłoszeniach.
Sprzedawca na GH zarabia minimum 4000 pln ale to rzadkość, dodatkowo koszty sprowadzenia.
tak ceny wyglądają w DE;
http://www.autoscout24.de/ListGN.aspx?a ... ice&page=1
Chyba ze ty sugerowałeś się cenami z rynku Polskiego to co innego.
Oczywiście to Twoja kasa, ja bym sprowadził sobie sam zwłaszcza jak mieszkasz w Szczecinie <diabełek> .
Co napraw trochę sporo ich ale chyba i przebieg tez nie mały ;) . Ogólnie Twoja kasa i ty musisz podjąć decyzje, raczej nikt nie powie Tobie ze jest OK nie widząc auta.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Zoom -Zoom from Belgium
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Beneluxu i Niemiec
 
Od: 26 mar 2010, 14:31
Posty: 7010 (210/247)
Skąd: Benelux/Szczecin
Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.

Postprzez dyzioo » 19 lut 2013, 18:31

Dziek iza PRIV. Zostaneimy w kontakcie...
sprawdzilem ceny w Danii i własnie to mnie dziwi, jak to jest wszystko uksztaltowane, ze u nas Auto sporwadzone z UE jest tansze niż zakup auta w UE... ale nie mozna też podchodzic do sprawy ze każdy handlarz kręci itp że każde auto to dwa przystanki autobusowe...
Sprowadziłem sam sobie moja GY w 2009 od Niemca, z pod Berlina... i z bólem ja sprzedaje... <płacze> aczkolwiek trzeba sie rozwijać ;) (będąc wiernym marce swojej).

Pozdro600
Dyzioo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 13:56
Posty: 247 (0/3)
Skąd: Gumilas
Auto: byla M6 GG 2.0 D 2005
byla M6 GH 2.0 2008
jest M6 GJ 2,0 Pb AT 2013

Postprzez janow » 20 lut 2013, 20:02

kamilxxv napisał(a):a bez wymiany ? bo np mi to nie przeszkadza ale mam auto na spółkę z dziewczyną i ją to niby oślepia ( nie wiem o co jej chodzi) i chciałem zrobić to jakoś na bezpiecznik albo jakiś przełącznik żeby nie rozbierać tapicerki


Być może się jednak coś da zrobić. Muszą być 2 obwody, bo ring rozświetla się bardziej gdy się załączy długie. Przynajmniej w wersji sport.
A moze zapytaj dziewczyny czy na długich nie jeździ? <nie powiem> (sorry za szydere)
W dynamic z tego co pamiętam można przełączać kolor poświetlenia. Pytanie – jaką masz wersję?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 17:16
Posty: 66
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5

Postprzez ymcamazda » 21 lut 2013, 02:00

janow napisał(a):kamilxxv napisał(a):
a bez wymiany ? bo np mi to nie przeszkadza ale mam auto na spółkę z dziewczyną i ją to niby oślepia ( nie wiem o co jej chodzi) i chciałem zrobić to jakoś na bezpiecznik albo jakiś przełącznik żeby nie rozbierać tapicerki


Być może się jednak coś da zrobić. Muszą być 2 obwody, bo ring rozświetla się bardziej gdy się załączy długie. Przynajmniej w wersji sport.
A moze zapytaj dziewczyny czy na długich nie jeździ? (sorry za szydere)
W dynamic z tego co pamiętam można przełączać kolor poświetlenia. Pytanie – jaką masz wersję?

ale zaraz, pokretla nie ma? ja moge niebieskie podwietlenie wylaczyc calkowicie, dziwne jakby w sport bylo a dynamic nie <co?>
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2012, 21:28
Posty: 275 (0/5)
Skąd: Radom/Londyn/Krakow
Auto: byla: mazda 6 GG 2.0
jest: mazda 6 GH 2.5 sport

Postprzez glowasiek » 21 lut 2013, 08:55

janow napisał(a):ring rozświetla się bardziej gdy się załączy długie. Przynajmniej w wersji sport.

Dziwne bo u mnie sie nic nie rozswietlna po wlaczeniu dlugich a tez mam wersje sport <co?>
Jedynie zegary wlaczaja sie w tryb nocny wraz z zalaczeniem swiatel, podswietleniem konsoli itd (swiatla w trybie auto)

Poza tym to niebieskie podswietlenie swieci tak lekko, ze nie mam pojecia jak to moze kogos oslepiac, jak juz to pomaranczowe podswietlenie zegarow noca w trybie dziennym daje lekko po oczach ale nie niebieski :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez aczek » 22 lut 2013, 12:47

Czy wasze mazdy tez tak myszkują po drodze ?
mazda jedzie tak jak koleiny i nierówności na drodze i czasami trzeba mocno trzyma kierownice sprawdziłem i uzupełniłem ciśnienie w kołach pomogło ale minimalnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2008, 17:55
Posty: 35
Skąd: londyn
Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi

Postprzez polak900 » 22 lut 2013, 19:08

aczek napisał(a):Czy wasze mazdy tez tak myszkują po drodze ?
mazda jedzie tak jak koleiny i nierówności na drodze i czasami trzeba mocno trzyma kierownice sprawdziłem i uzupełniłem ciśnienie w kołach pomogło ale minimalnie.


U mnie jest obecnie ok, czasami na koleinach ściąga, ale to normalne
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Kretowy » 22 lut 2013, 21:11

Zależy jaki rozmiar opony. Rozumie się, że 225 będzie dużo bardziej myszkować niż 205 na 16stce zimą.
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:50
Posty: 45
Skąd: Biłgoraj / Mikołów
Auto: Mazda 6 II 2,0 diesel

Postprzez janow » 22 lut 2013, 23:46

glowasiek napisał(a):[
Dziwne bo u mnie sie nic nie rozswietlna po wlaczeniu dlugich a tez mam wersje sport <co?>
Jedynie zegary wlaczaja sie w tryb nocny wraz z zalaczeniem swiatel, podswietleniem konsoli itd (swiatla w trybie auto)


Gwoli ścislości u mnie też się nie rozświetla, ale istnieją wersje M6 z zegarami Optitron patrzcie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=jK9dgUWUfU4 kolega nie napisał co ma więc do tylko przypuszczenie.
Swoją drogą czy przy uruchamianiu silnika wskazówka prędkościomierza i obrotomierza skacze wam na sekunde na maksimum. Dałbym sobie odciąć, że to widziałem u siebie ale dosłownie tylko raz. <co?>
W oplu nazywali to zdaje się "zegary opc"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2012, 17:16
Posty: 66
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5

Postprzez Sebal » 23 lut 2013, 10:17

janow napisał(a):Dałbym sobie odciąć, że to widziałem u siebie ale dosłownie tylko raz.

W mazdzie taki efekt przy uruchomieniu powstaje jak jest bardzo słaby akumulator .
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez katoda » 23 lut 2013, 20:48

janow napisał(a):Gwoli ścislości u mnie też się nie rozświetla, ale istnieją wersje M6 z zegarami Optitron patrzcie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=jK9dgUWUfU4

W mojej wersji tak właśnie jest, a jak widać mam wersję Sport SAP z rynku belgijskiego – w galerii zdjęć auta dostępnej z linka w mojej stopce jedna z fotek bardzo ładnie to pokazuje. Muszę powiedzieć że w zasadzie każdy, kto widzi to podświetlenie robi wielkie WOW, mi osobiście też się to baaardzo podoba... Regulacja podświetlenia swoje robi, nie narzekam na jasność zegarów, a od czasu gdy zorientowałem się że jasność ekranu nawigacji też można regulować (lub ściemnić całkowicie, zostaje tylko zegar), mojemu szczęściu zagraża naprawdę niewiele rzeczy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 23:04
Posty: 187 (3/12)
Skąd: zDolny Śląsk/Belgia
Auto: M6 kombi '19 Skyactiv-G 2.0 Skycruise

Postprzez Sebal » 23 lut 2013, 23:45

Może ta regulacja sposobu podświetlenia była w M6 przed liftem. U mnie można tylko regulować jasność podświetlenia i tyle (M6 z salonu niemieckiego)
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 10:22
Posty: 643 (1/6)
Skąd: Lublin
Auto: było:
Mazda 6 2.0 diesel GY
Mazda CX-7 diesel ER
Mazda 2 1.3 86 KM DE
Mazda 6 2.2 180 KM GH
Mazda 6 2.2 175 KM AWD GJ
Mazda 3 2.0 150 KM AT BL
Jest:
Mazda CX 60 PHEV KH
Mazda 3 2.0 120 KM AT BM

Postprzez last_mohican » 24 lut 2013, 21:47

Tadel napisał(a):Mam do wydania 60 tys. Chcę kupić M6 Hatchback/sedan (diesel), i mam pytanie czy lifting jaki został wykonany w roku 2010 wprowadził tyle udogodnień ze nie powinienem sobie zaprzątać głowy wersją z przed liftingu?


Właśnie się przesiadłem na FL, wprawdzie zrobiłem do tej pory tylko 300 kilo, ale wydaje mi się, że:
1) zawieszenie jest lepsze, 2) wizual wewnętrzny jest dużo lepszy; 3) materiały wykonania – ponoć poprawione (o ile rzeczywiście) – jakoś specjalnie nie odczułem.

Natomiast jestem pewny, że:
1) poprawiono sporo szczegółów (np. słynny "schowek" lewej strony pod kierownicą wypadający na każdym wyboju);
2) poprawiono wydatnie obsługę z kierownicy, jest łatwiej i nie trzeba patrzeć na wyświetlacz.

Co do najważniejszych wg mnie zmian – FL nie jest już tak twardy, a komfort prowadzenia/reakcji/trzymania się drogi na tym nie ucierpiał. Zawieszenie nie jest mocno zmienione, tak w sam raz. Mały szczegół a cieszy. Przedliftową jeździł ze mną sporo znajomy od Renaulta, strasznie narzekał na twarde zestrojenie. Podobnie kolega od forda.

Trzymając się pytania – zasadnicze zmiany to kosmetyka designu (wewn/zewn) i poprawa zawieszenia.
Design to kwestia gustu, wg mnie kwestia zawieszenia również. Tyle bym miał jak chodzi o podsumowanie.

Przy okazji pytanie do posiadaczy beznzyny 2.0 DISI – czy to normalne, że na zimnym silniku obroty od razu skaczą pod 2 tys. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2012, 10:48
Posty: 39
Auto: Mazda 6 Kombi 2.2 MZCD 2010 (przed liftem)

Postprzez polak900 » 25 lut 2013, 01:06

To znaczy przy zapalaniu te obroty ci skaczą?
Czy w czasie jazdy?
U mnie tylko przy zapalaniu są większe obroty, ale później to się stopniowo stabilizuje
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6