Ale już nie chcę diesla. Następna będzie benzyna, choć wiem, że nie daje takiego kopa na starcie.
mazda6 napisał(a):przy hamowaniu do tylu slychac stukniecie w hamulcach – ponoc to normalne, tak powiedziano mi w ASO ?
www.mazdaspeed.pl
mazda6 napisał(a):przy hamowaniu do tylu slychac stukniecie w hamulcach – ponoc to normalne, tak powiedziano mi w ASO ?
marzyciel napisał(a):Następna będzie benzyna, choć wiem, że nie daje takiego kopa na starcie.
Arkadius 73 napisał(a):marzyciel napisał(a):Następna będzie benzyna, choć wiem, że nie daje takiego kopa na starcie.
Jesteś pewien.
skopek69 napisał(a):już w seacie o klasę wyżej są te materiały
sts napisał(a):czy u was tez fotel kierowcy postukuje na zakretach przy przechyłach szlag mnie trafia auto ma 7000km na liczniku i stukapuka – myslicie ze to mozna reklamowac? s starym mondeo po 90000 tego nie było
Mariianek napisał(a):skopek69 napisał(a):już w seacie o klasę wyżej są te materiały
Keler napisał(a):wybrałem benzynę 2.0 147 KM. I czuję, że będę zadowolony.
bartosz51 napisał(a):Myślę, że będziesz bardzo. Ja dokonałem samego takiego wyboru po trzyletniej eksploatacji szóstki z dieslem pod maską i bardzo sobie chwalę.
skopek69 napisał(a):Z mojej perspektywy mazda z takim silnikiem nie jedzie, testowałem 2.2 185, 2.5 170
bartosz51 napisał(a): [...]I np wyjście na "czwórce" z 60-70 km/h było w porównaniu do diesla takie, że mało się nie poryczałem. Ale odkąd robię to na trójce, która ciągnie przepięknie do dobrze powyżej "setki" – jest ok.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6