Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
Dpf stał sie dla mnie denerwującym zbędnym elementem;)
wypala się co około 300km i robi to coraz dłużej oraz coraz mniej odczuwalnie przestaje sie wypalać. Tzn nie czuć kiedy już kończy;))jedynie – na stalanie można patrzeć.
wypala się co około 300km i robi to coraz dłużej oraz coraz mniej odczuwalnie przestaje sie wypalać. Tzn nie czuć kiedy już kończy;))jedynie – na stalanie można patrzeć.
Moja była madzia:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=37454
i obecna:
http://img21.imageshack.us/img21/1189/dsc04933aaaa.jpg
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=37454
i obecna:
http://img21.imageshack.us/img21/1189/dsc04933aaaa.jpg
- Od: 18 maja 2007, 08:28
- Posty: 82
- Skąd: Krobia/Wlkp
- Auto: Mazda 6 GH 2,2 185PS
Było co 250-270 przed zmianą nieszczęsnego softu, teraz jest co 170 i 0,5 l na setkę mniej w zbiorniku.


A ja lubię swoją Madzię........ :) czasami, a czasami nie
- Od: 2 wrz 2008, 15:24
- Posty: 38
- Skąd: Szczecin
- Auto: było Mazda 6 black wer GH `08 2.0 Diesel 6MT kołka 17", przebieg 138000, Bose etc.
od 21.04.2016 jest Mazda 6 GJ sedan black`16 diesel 2.2l -175 KM 6MT SkyPassion
Od ubezpieczeń jest inny wątek.
U mnie pokryło (Benefia). Niestety nikt mnie nie poinformował, że jeśli zrobię to w wyznaczonym przez ubezpieczyciela zakładzie nie stracę nawet zniżek. Zrobiłem w ASO.
Na całe szczęście są towarzystwa, gdzie szkoda szybowa nie wpływa na zniżki ;–)
Najlepiej zadzwoń do Generali i się dowiedz jak to wygląda w Twoim przypadku.
U mnie pokryło (Benefia). Niestety nikt mnie nie poinformował, że jeśli zrobię to w wyznaczonym przez ubezpieczyciela zakładzie nie stracę nawet zniżek. Zrobiłem w ASO.
Na całe szczęście są towarzystwa, gdzie szkoda szybowa nie wpływa na zniżki ;–)
Najlepiej zadzwoń do Generali i się dowiedz jak to wygląda w Twoim przypadku.
Ja osobiscie po ponad 3 tyg uzytkowania auta , nie moge nic zlego na niego powiedzec poza tym topornym drugim biegiem , poza tym wszystko ok, spalanie niewiele wieksze niz toledo co mnie dziwi bo czytalem rozne opinie na ten temat, fotel nie trzeszczy itd jak narazie nie mam zadbych problemow [odpukac] . NIe pisze samych pozytywow tylko dlatego ze posiadam to auto, bo jezeli cos bylo by zle to tak samo jak i na forum seata pisalem o wadach, ktore wylapywalem.
glowasiek napisał(a): spalanie niewiele wieksze niz toledo co mnie dziwi bo czytalem rozne opinie na ten temat
Mnie po pół roku/10 tys.km. przejechanych w maździe już to przestało dziwić
Co innego tragiczny lakier, o którym już wcześniej parę osób pisało. Sądząc po masce i przednich błotnikach, auto powinno mieć jakieś 200 tys. przebiegu. Większych i mniejszych odprysków są dziesiątki, a każda kolejna grudka żwiru wybija nowa dziurę.
- Od: 15 mar 2010, 12:47
- Posty: 8
- Skąd: Norge
- Auto: Mazda 6 GH 1.8 MZR
uke53 napisał(a):Co innego tragiczny lakier, o którym już wcześniej parę osób pisało. Sądząc po masce i przednich błotnikach, auto powinno mieć jakieś 200 tys. przebiegu.
Ja w swoim nie mam jeszcze ich az tak znowu wiele ale to pewnie przez maly przebieg auta, druga sprawa ze wiekszosc nowych aut ma problemy z lakierami , ktore musza spelniac normy ekologiczne stad ich trwalosc duzo mniejsza niz aut starszych. Pojezdze wiecej to na pewno cos dodam, jak cos mnie bedzie wkurzalo to tez napisze
glowasiek napisał(a):Ja w swoim nie mam jeszcze ich az tak znowu wiele
Ja też nie miałem
- Od: 15 mar 2010, 12:47
- Posty: 8
- Skąd: Norge
- Auto: Mazda 6 GH 1.8 MZR
Witam wszystkich.
zastanawiam sie nad mazda 6 z silnikiem diesela
czy silnik 2 litrowy ma pasek czy łancuch rozrzadu?
i co ma silnik 2,2
Pozdrawiam
zastanawiam sie nad mazda 6 z silnikiem diesela
czy silnik 2 litrowy ma pasek czy łancuch rozrzadu?
i co ma silnik 2,2
Pozdrawiam
-
magdaGD
a co ile wymiana paska? czy ktos wie ile kosztuje wymiana paska , pompy wody i rolek?
dzieki za odpowiedz
dzieki za odpowiedz
-
magdaGD
Wg instrukcji powinno być co 120 tys. Pompa przy ok. 200 lub drugim pasku. Koszt rozrządu od 1500 do prawie 3000 w ASO. Rozrzut duży.
Polecam zrobić rozrząd u Jaksy za normalne pieniądze i fachowo.
Polecam zrobić rozrząd u Jaksy za normalne pieniądze i fachowo.
Witam,
Autko mam od 2 m-cy. 2 razy w serwisie, wymiana napinacza paska ( słychac bylo tarcie jak przy rozsypanym łozysku ) po wymiane slychac pisk przy niskich obrotach – moze pasek – nie wiem , po wylaczeniu klimatyzacji a ustawionym nawiewie ok. 20st. C czuc jakby stechlizne
, czasami mam problem z 1 poprostu nie moge jej wbic ( zdarza sie to 1-2 razy na tydzien, jak to udowodnic w ASO ? ), przy hamowaniu do tylu slychac stukniecie w hamulcach – ponoc to normalne, tak powiedziano mi w ASO ? Tak wiec mam powoli dosyc mazdy
Co sadzicie o nieszczesnych przypadkach w moim aucie ? Pozdrawiam – ZAWIEDZIONY
Autko mam od 2 m-cy. 2 razy w serwisie, wymiana napinacza paska ( słychac bylo tarcie jak przy rozsypanym łozysku ) po wymiane slychac pisk przy niskich obrotach – moze pasek – nie wiem , po wylaczeniu klimatyzacji a ustawionym nawiewie ok. 20st. C czuc jakby stechlizne


- Od: 31 lip 2007, 09:50
- Posty: 103
- Skąd: Birmingham
- Auto: Mercedes E250
mazda6 napisał(a):po wylaczeniu klimatyzacji a ustawionym nawiewie ok. 20st. C czuc jakby stechlizne
Układa klimatyzacji/nawiewu do odgrzybienia.
mazda6 napisał(a):czasami mam problem z 1 poprostu nie moge jej wbic ( zdarza sie to 1-2 razy na tydzien, jak to udowodnic w ASO ? )
Toczysz się, czy przy całkowitym zatrzymaniu ? Przy toczeniu się mam to samo, trochę wkurzające w korkach.
mazda6 napisał(a):przy hamowaniu do tylu slychac stukniecie w hamulcach – ponoc to normalne, tak powiedziano mi w ASO ?
U mnie nic takiego nie zauważyłem, przy okazji zwrócę na to uwagę. Zwykle nie jeżdżę do tyłu dużymi prędkościami.
mazda6 napisał(a):Tak wiec mam powoli dosyc mazdy
Chętnie przyjmę
Problem z 1 biegiem wystepuje na postoju, podjezdzam do swiatel staje i musze odczekac po kilku probach 3-4 sek i moge wbic bieg. Jesli chodzi o klime to robili cos tam ( nie powiedzieli co zrobili ), hamowanie do tylu – jazda spokojna, ruszanie z parkingu ( jedno stukniecie – ciezko mi to opisac ). A powiedz mi czy u Ciebie tez slychac silnik od strony paskow – chodzi mi o odglosy lozysk, paska – popiskiwanie, bo mam wrazenie ze silnik chodzi jak po przebiegu 150 kkm ? a ma dopiero 28 kkm 
- Od: 31 lip 2007, 09:50
- Posty: 103
- Skąd: Birmingham
- Auto: Mercedes E250
Z pierwszym biegiem nie mam takich problemów.
Mam chyba inny silnik, niż ty. Przebieg podobny. Nie zauważyłem nic niepokojącego w jego pracy, tzn. wydaje mi się, że pracuje tak samo od nowości.
Mam chyba inny silnik, niż ty. Przebieg podobny. Nie zauważyłem nic niepokojącego w jego pracy, tzn. wydaje mi się, że pracuje tak samo od nowości.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6