Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
Ja takze nie mam.Moj samochodzik rowmierz pochodzi z Niemiec (wersja exclusive) i nie mam.Z tego co widzialem ten pojemnik wystepuje tylko w bogatrzej wersji(Top)
- Od: 13 mar 2009, 13:03
- Posty: 64
- Skąd: Bielsko-Biala
- Auto: Mazda 6 2,0 MZR-CD 140 KM 2008
Według instrukcji powinien być, bo nie jest przy tym pojemniku adnotacji, że posiadanie go dotyczy "wybranych modeli".
Ale polska instrukcja ma adnotację, że została opracowana na podstawie instrukcji obsługi w języku angielskim, więc stąd też mogą brać się różnice w wyposażeniu w takie duperele na poszczególnych rynkach.
Ale polska instrukcja ma adnotację, że została opracowana na podstawie instrukcji obsługi w języku angielskim, więc stąd też mogą brać się różnice w wyposażeniu w takie duperele na poszczególnych rynkach.
- Od: 27 paź 2008, 10:12
- Posty: 15
- Auto: Mazda6 GH 2.0LF 147 KM
W moim autku , kupionym w polskim salonie, w wersji Exclusive+ mam taki pojemnik, jednakże nie miałem oryginalnych dywaników, tylko jakieś gumowe niemieckiej produkcji dedykowane dla mazdy 6. POza tym nie mam bolców mocujących dywaniki , przez co dywanik od strony kierowcy przekręca się za każdym razem.
W instrukcji jest również opis , iż w wybranych modelach kombi po dwukrotnym naciśnięciu podnosi się automatycznie klapa bagażnika.
Ciekawe, jakie to są wybrane modele?
Z tego co widziałem to w sedanie i hatchbacku jest taki gumowy przycisk, podnoszący klapę, ale nie wiem czy kombi ma tez taką możliwość.l
W instrukcji jest również opis , iż w wybranych modelach kombi po dwukrotnym naciśnięciu podnosi się automatycznie klapa bagażnika.
Ciekawe, jakie to są wybrane modele?
Z tego co widziałem to w sedanie i hatchbacku jest taki gumowy przycisk, podnoszący klapę, ale nie wiem czy kombi ma tez taką możliwość.l
- Od: 2 wrz 2009, 18:15
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda6 GH kombi 2.0 MZR-CD Ex+
Tomek6 napisał(a):valdi80 napisał(a):kamaz napisał(a):Mam pytanie do osób które kupiły 6 gh w salonie w Polsce:
macie w podłokietniku pojemnik na drobne przedmioty? ( http://www.autocentrum.pl/go/110__Galer ... ml#galltop )
Przeglądam instrukcję i z tego co tam jest napisane, wygląda na to, że powinienem to mieć ( mam wersję exclusive )! Niestety.... brak.
I teraz pytanie: czy w ogóle go nie ma, czy to ja jestem jego nieposiadaczem?
Też nie mam.
Ja również i powiem szczerze, że nie widziałem na własne oczy tego patentu w innych 6 GH, aczkolwiek przygadałby się taki pojemnik w mojej Madzi.
Niemiecka wersja TOP – mam.
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
tryq napisał(a):nie miałem oryginalnych dywaników, tylko jakieś gumowe niemieckiej produkcji dedykowane dla mazdy 6. POza tym nie mam bolców mocujących dywaniki , przez co dywanik od strony kierowcy przekręca się za każdym razem.
Dokładnie taka sama sytuacja jest u mnie.
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):tryq napisał(a):nie miałem oryginalnych dywaników, tylko jakieś gumowe niemieckiej produkcji dedykowane dla mazdy 6. POza tym nie mam bolców mocujących dywaniki , przez co dywanik od strony kierowcy przekręca się za każdym razem.
Dokładnie taka sama sytuacja jest u mnie.
Trzeba kupić rzep (np. w Castoramie sprzedają na metry) , podkleić odpowiednim klejem dwa paski pod dywanik. Dywanik nie powinien się przesuwać, tyle że przy jego podnoszeniu trzeba to robić z wyczuciem, bo inaczej rzepy po jakimś czasie się oderwą.
tryq napisał(a):Z tego co widziałem to w sedanie i hatchbacku jest taki gumowy przycisk, podnoszący klapę,
w sedanie ( E+) guziczek nie podnosi klapy do góry, tylko otwiera bagażnik, klapę podnieść trzeba ręcznie
przy okazji pytanka,
1. wersja TOP to to samo co Exclisive Plus?
2. orientuje się ktoś ile kosztują oryginalne kołpaki na koła 16" w salonie?
-
Kamil
palczak napisał(a):2. orientuje się ktoś ile kosztują oryginalne kołpaki na koła 16" w salonie?
Jeśli mnie pamięć nie myli to 170pare złotych sztuka wg Mazdy Boroń... za cenę nie odpowiadam, takie info otrzymałem w owym salonie...
Pankuba napisał(a):Trzeba kupić rzep (np. w Castoramie sprzedają na metry) , podkleić odpowiednim klejem dwa paski pod dywanik. Dywanik nie powinien się przesuwać, tyle że przy jego podnoszeniu trzeba to robić z wyczuciem, bo inaczej rzepy po jakimś czasie się oderwą.
Świetny pomysł
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
chmooreck napisał(a):palczak napisał(a):1. wersja TOP to to samo co Exclisive Plus?
Excl+ brakuje kilka pierdółek do TOP'a (TPMS, felgi 18'', może coś jeszcze...)
Jeszcze:
-chyba Keyless / Start-Stop Engine czyli karta (pilot) zamiast kluczyka,
-nie wiem jak z alarmem – ja mam w TOPie czujniki ruchu wbudowane fabrycznie w podsufitkę przy lusterku (przy wyświetlaczu zapięcia pasów tylnych), jak oglądałem Exclusive Plus to czujniki nie były wbudowane, lecz zamontowane jako dodatkowe elementy na słupkach szyby przedniej,
-no i bardzo zasadnicza różnica jeśli chodzi o silniki benzynowe: Exclusive Plus – 2.0, TOP – 2,5.
Moja nowa Mazda 6 "wyjechała z tłumu"... http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=59909&start=0
- Od: 4 lut 2006, 00:00
- Posty: 426
- Skąd: Warszawa / Sokółka
- Auto: M6 '08 GH 2.5 MZR TOP
tarkan napisał(a):Exclusive Plus – 2.0, TOP – 2,5
wszedłem na mazda.de wg. informacji tam znalezionych TOP występuje z dieslem 2,2 i benzyną 2,5, czyli zgadzałoby się, ale...
...chmooreck jeździ 2 litrowym TOP-em, więc jak to jest?
Edit: chmooreck ma przecież diesla, nie zwróciłem uwagi...
swoją drogą, w ofercie mazda.de jest tylko jeden diesel – 2,2.
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Diesli 2.0 już nie produkują – zostały zastąpione przez gamę 2,2. Na mazda.de można skonfigurować TOP'a z benzyną 2.0.
Jak kupowałem moją 6 (lipiec 2008) keyless/start-stop i alarm (fabryczny) były w opcjonalnym pakiecie dla TOP'a i Dynamic'a z benzyną.
Jak kupowałem moją 6 (lipiec 2008) keyless/start-stop i alarm (fabryczny) były w opcjonalnym pakiecie dla TOP'a i Dynamic'a z benzyną.
Ojej, to w Polsce będzie zagwozdka w ofercie – 2,2-litrowy diesel nawet w wersji 125 KM będzie droższy niż 2.0 ze względu na akcyzę.
Przeszukałem forum, ale znalazłem tylko bardzo ogólne wypowiedzi.
Chodzi o fotele. Nie wiem jak Wam się siedzi, ale ja już po 30 minutach odczuwam lekkie drętwienie w tyłku.
Myślałem, że to moja nadwrażliwość, ale ostatnio jechałem dłużej z bratem i sam, z lekką nieśmiałością zwrócił na to uwagę. Muszę powiedzieć, że skoro 2 godzinna jazda wymuszała na mnie dziwne pozycje w czasie jazdy to nie wiem jak to będzie, kiedy wybierzemy się z rodziną gdzieś znacznie dalej. Być może tylne fotele są wygodne, być może wzrost ma znaczenie – nie wiem.
Może ktoś z Was, kto ma podobny problem jakoś go rozwiązał np. matą czy poduszką? A może po prostu da się ten fotel jakoś ustawić, żeby siedzisko było bardziej pod kątem, żeby uda miały podparcie? Ja próbowałem i niestety cały ciężar mam na kości ogonowej.
Sorki, jeśli temat już był poruszany.
Chodzi o fotele. Nie wiem jak Wam się siedzi, ale ja już po 30 minutach odczuwam lekkie drętwienie w tyłku.
Myślałem, że to moja nadwrażliwość, ale ostatnio jechałem dłużej z bratem i sam, z lekką nieśmiałością zwrócił na to uwagę. Muszę powiedzieć, że skoro 2 godzinna jazda wymuszała na mnie dziwne pozycje w czasie jazdy to nie wiem jak to będzie, kiedy wybierzemy się z rodziną gdzieś znacznie dalej. Być może tylne fotele są wygodne, być może wzrost ma znaczenie – nie wiem.
Może ktoś z Was, kto ma podobny problem jakoś go rozwiązał np. matą czy poduszką? A może po prostu da się ten fotel jakoś ustawić, żeby siedzisko było bardziej pod kątem, żeby uda miały podparcie? Ja próbowałem i niestety cały ciężar mam na kości ogonowej.
Sorki, jeśli temat już był poruszany.
- Od: 2 gru 2008, 17:10
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM
Globy napisał(a):Ojej, to w Polsce będzie zagwozdka w ofercie – 2,2-litrowy diesel nawet w wersji 125 KM będzie droższy niż 2.0 ze względu na akcyzę.
Ale wiesz Globy, kiedyś zaciągnąłem języka w Mazda Poland i powiedzieli, że nie będzie równolegle w ofercie starej 2 i nowej 2,2 ze słabszą mocą. Ma być tylko ta najmocniejsza. A jak się skończy zapas 2 litrówek to dopiero ją zastąpią.
- Od: 2 gru 2008, 17:10
- Posty: 45
- Skąd: Warszawa
- Auto: M6 GH Sedan 2.0 MZR-CD 140KM
Tak, chodziło mi już o tę sytuację, gdy już zabraknie wersji 2-litrowej.
Ja mam ten sam problem w wielu samochodach, najczęściej japońskich
Lexus IS najbardziej dał mi się do tej pory we znaki, a z kolei Skoda Octavia zapunktowała ze względu na obszerne fotele. U mnie jednak to się skupia na bólu kolana z uwagi na zbyt krótkie siedzisko. Ogólnie ustawiam sobie przód fotela wysoko, dół nisko (zapadam się) i od czasu do czasu pochylam trochę oparcie do tyłu podczas jazdy. Poza pit-stopem co 2-3h na kawę albo Red Bulla nic innego nie wymyśliłem 
j32 napisał(a):Chodzi o fotele. Nie wiem jak Wam się siedzi, ale ja już po 30 minutach odczuwam lekkie drętwienie w tyłku.
Myślałem, że to moja nadwrażliwość, ale ostatnio jechałem dłużej z bratem i sam, z lekką nieśmiałością zwrócił na to uwagę. Muszę powiedzieć, że skoro 2 godzinna jazda wymuszała na mnie dziwne pozycje w czasie jazdy to nie wiem jak to będzie, kiedy wybierzemy się z rodziną gdzieś znacznie dalej. Być może tylne fotele są wygodne, być może wzrost ma znaczenie – nie wiem.
Może ktoś z Was, kto ma podobny problem jakoś go rozwiązał np. matą czy poduszką? A może po prostu da się ten fotel jakoś ustawić, żeby siedzisko było bardziej pod kątem, żeby uda miały podparcie? Ja próbowałem i niestety cały ciężar mam na kości ogonowej.
Ja mam ten sam problem w wielu samochodach, najczęściej japońskich
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6