Grzechy młodości – usterki i akcje serwisowe

Mazda6 2007–2012

Postprzez krzysg » 11 paź 2009, 18:57

Yapa napisał(a):
krzysg napisał(a):Pozdrawiam i może ktoś chce kupić Mazdę pytajnik ;–)

a ile chcesz? :P

hmmm, w dobie kryzysu, to zależy ile kupujący chce dać ;–)
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 21:12
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: M6 Grand Tour 2.5l

Postprzez M6_marcin » 21 paź 2009, 18:11

Dziś dzwoniło do mnie w sprawie reklamowanego progu, z którego pięknie złuszczył się lakier ;) Będzie wymieniony na nowy, pomalowany fabrycznie, oby i z tego nie zszedł...
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 22:54
Posty: 72
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD 140 Sedan 08

Postprzez krzych » 21 paź 2009, 21:05

No dobra, to jak to w koncu jest – poniedzialkowe auta trafiliscie czy ta nowa Mazda to jakas pomylka? :P (moja staruszka sie chyba tak nie sypie... sprzeglo, lakier, wtryski(?!), o co kamón?)
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez M6_marcin » 21 paź 2009, 22:12

Ja wymieniłem do tej pory na gwarancji, przebieg 30 tyś: przełącznik kierunkowskazów, teraz pójdzie próg do wymiany, ponadto: obluzowana spinka pod kanapą – robota trwała pare godzin, zacinająca się zmieniarki CD, dość mocne parowanie tylnych reflektorów – u mnie objawia się to nawet skraplaniem się wody – czego MMP nie uznała na GW, oprócz tego nic się nie dzieje... Mam nadzieję, że to jedynie grzechy młodości, z czego większość już u mnie miała miejsce :P
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 22:54
Posty: 72
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD 140 Sedan 08

Postprzez mazgh » 22 paź 2009, 09:57

krzych napisał(a):No dobra, to jak to w koncu jest – poniedzialkowe auta trafiliscie czy ta nowa Mazda to jakas pomylka? :P (moja staruszka sie chyba tak nie sypie... sprzeglo, lakier, wtryski(?!), o co kamón?)



nie chciał byś znać akcji i biletynu serwisowego dotyczącego GG/GY które już przychodziły do nas w 2002/3 roku.

i nie pisze tego dlatego, że GG /GY jest zła w swiom czasie był to ideał a drobiazgi które nękały GG/GY oraz występują przy GH to nic w porównaniu do wielu innych renomowanych marek.

a, z pewnością GH jest na dzień dzisiejszy autem bardziej wyrafinowanym i dojrzałym w porównaniu z GG/Y sprzed kilku lat, przy tym ładniejszym wygodniejszym bardziej dopracowanym wyciszonym mocno wyposażonym itp itd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez mcbeth » 22 paź 2009, 11:04

krzych napisał(a):czy ta nowa Mazda to jakas pomylka

Nie. GH to dobre auto. Pomyłką jest kupowanie samochodu przed f/l. ;)
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez krzysg » 22 paź 2009, 20:35

krzych przeczytaj moje posty i będziesz miał "jasność" o poniedziałkowych autach.
Poza usterkami, o których pisałem auto sprawuje się bez zarzutów.
A kosmicznym wyglądzie chyba nikogo nie muszę przekonywać, ale z drugiej strony nie kupuje się auta tylko dla wyglądu...
Moim zdaniem mazda już usunęła małe mankamenty, które występowały w początkowej fazie serii i będzie to perfekcyjne auto.
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2009, 21:12
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: M6 Grand Tour 2.5l

Postprzez krzych » 22 paź 2009, 20:52

To ciesze sie razem z Wami, bo mimo wygladu (tak, sa ludzie ktorym sie nie podoba – ja wole stanowczo klasyke mojej GY/GG po FL), moze kiedys gdy bede z zalem pozbywal sie GY, bedzie na co sie przesiasc :) (aha, i mam nadzieje, ze wersje z innych krajow stana sie tez dostepne u nas, bo moze beda bardziej kuszace :) ).

Szerokosci Panowie i oby jak najmniej usterek wyszlo do FL :)

PS. Mcbeth – tak mysle wlasnie, aczkolwiek jak ktos mial kase i mial wybor – nowe czy uzywane, to wiesz... nic tak nie kusi jak niewypierdziany fotel :D (a GG/Y juz nie produkuja :( )
Zaufany warsztat: www.mazvagtech.pl
Z władzą nie polemizuję – i tak zawsze ma rację.
Mapy EU wschodnia i zachodnia 2010r do oryginalnej nawigacji Mazdy po liftingu
Najniższe notowane spalanie 5.2L, średnie 8L, maksymalne 12L.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2009, 16:16
Posty: 2874 (8/3)
Skąd: Warszawa
Auto: ex posiadacz M6 GY 2.0 CD 143 DPF – obecnie Mazdy brak

Postprzez mcbeth » 23 paź 2009, 08:31

krzych napisał(a):nowe czy uzywane, to wiesz... nic tak nie kusi jak niewypierdziany fotel

Wiem. Dlatego zakup GG1 w 2007 roku to był dla mnie 'ostatni dzwonek' :) . Bardzo się obawiałem "grzechów młodości" nowego modelu. Pamiętamy co było z GG.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Smaszcz » 23 paź 2009, 09:15

mcbeth napisał(a): Pamiętamy co było z GG.

Tak pamietamy! W 2005 r. dodali za.....isty DPF i mazdy zaczęły wybuchać! <lol>
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2009, 11:47
Posty: 76
Skąd: Centralna PL
Auto: mazda 6 diesel 136KM

Postprzez mcbeth » 23 paź 2009, 11:22

Smaszcz napisał(a):W 2005 r. dodali za.....isty DPF i mazdy zaczęły wybuchać!

To jest przykład 'grzechu młodości' nowego komponentu. Całkiem nowy model ma takich nowości znacznie więcej. Wystarczy poczytać listę akcji serwisowych GG. Nie chcę tu robić OT o zasadności i użyteczności DPF-u.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez fin » 24 paź 2009, 19:50

:P
Poczytałem trochę i jestem zniesmaczony .
Użytkuję Mazdę 6 GH od 1,5 roku i nie miałem lepszego autka .
Mam przeszło 30 tys km po miescie ,jezdzę na 18 calowych kołach i jestem zadowolony ,nic nie stuka nic nie puka ,filtr dpf który miał się zapychać wg. niektórych magików z forum) normalnie działa ?
Lakier jak nowy (oczywiscie wszytkie lakiery są teraz ekologiczne ,więc niczym moja Mazda nie różni się od innych nowych modeli )
Sprzęgło też działa I TO SUPER NIE WIEM JAK ONI TO ZROBILI ,reflektory [jakie?] ,może troszkę po myciu mają pary ale czego wy chcecie ????
Ktoś wracał na lawecie?,komuś coś się nagminnie psuje (mechanicznie )??
Ktoś wypala w serwisie DPF -a .
Autko pali mi po miescie 7,5 litr ropy żadne 9 czy 10 co jest ?
a teraz najlepsze znajomy Mazda 5 -140 tyś km i nic nie robił ???
Mam wam napisać co kolega robił w A6 na gwarancji ?
:]
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez marzyciel » 24 paź 2009, 19:55

ja mam już prawie 70.000 km. Poza tym o czym napisałem w poscie rozpoczynającym ten wątek nie nęka mnie nic innego (wszystko zostało usunięte). A nadmienię że jestem jednym z pierwszych użytkowników auta w Polsce (kupiony w marcu 2008). Nie mam problemów z progami ani z reflektorami. Silnik chodzi jak maszynka do golenia. Nigdy nie jeździłem wcześniej autem o tak pancernym wytrzymałym zawieszeniu. Może różnica wynika z tego powodu, że ja kupiłem auto od dilera w Niemczech (w Polsce wtedy jeszcze nie było prdstawicielstwa). Doświadczenie uczy, że specyfikacje niemieckie są trochę lepsze niż skandynawsko-środkowoeuropejskie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 19:19
Posty: 91
Auto: 6 Sport 2.0 MZR-CD 140 KM 2008

Postprzez fin » 24 paź 2009, 20:07

moja też jest z Niemiec ,dynamic na 18 calowych kołach . <lol> moze coś w tym jest ?
Ostatnio jezdziłem Subaru Forester diesel -kolegi .Silnik super ale autko miało po 15 tys km wybite zawieszenie i kolumne ???kolega nie czuł i był w szoku jak pojechał na gwarancję ,tam potwierdzili
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez M6_marcin » 24 paź 2009, 22:04

Do Fina:

Przepraszam, ale kupując auto za 100 tyś zł, NIE CHCE widzieć kropli wody w tylnych światłach, nie chce widzieć złażącego płatami lakieru na progu. Sprzęgło też działa mówisz? To rzeczywiście powód do dumy po 30 tyś km. . .

Owszem DPF się nie zaświecił, ale nie odczuwam jakoś radości z tego powodu, tym bardziej, że jest odpowiednio wypalany a na karku ma jedyne 30 tyś?

Zawieszenie jak i reszta wszystko super – tu się zgodzę. Silnik nie bierze oleju ani kropli, co jest nie lada wyczynem w porównaniu do np. jednostek VW.

I wiecie co najlepsze? Uwielbiam moją madzie tak samo jak na początku mimo, że czasem ona mnie ciut mniej ;)
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 22:54
Posty: 72
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD 140 Sedan 08

Postprzez fin » 24 paź 2009, 22:40

mój kolega ma Mercedesa ML i to co piszesz to jest h.j do tego co robią mu z jego autem za 300 tys zł .
Myślisz ze inni są idealni ? :P otóż nie ,ty masz krople w lampie innym padają wtryski ,skrzynie biegów ,turbiny ,zawieszenia ,elektronika , innym zalecają wsadzić worek cementu do bagażnika bo auto się nie prowadzi .
Każdego coś trapi , przestańcie pisać duperele napiszcie coś grubego hahaha przeczytałem tyle stron i nic konkretnego w nich nie ma ,same pierdoły ,cieszmy się ze tylko takie choroby wieku dziecięcego mają nasze Mazdy . <diabełek> <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Jaksa » 24 paź 2009, 23:05

fin napisał(a):Poczytałem trochę i jestem zniesmaczony .
Użytkuję Mazdę 6 GH od 1,5 roku i nie miałem lepszego autka .
Mam przeszło 30 tys km po miescie ,jezdzę na 18 calowych kołach i jestem zadowolony ,nic nie stuka nic nie puka ,filtr dpf który miał się zapychać wg. niektórych magików z forum) normalnie działa ?
Lakier jak nowy (oczywiscie wszytkie lakiery są teraz ekologiczne ,więc niczym moja Mazda nie różni się od innych nowych modeli )
Sprzęgło też działa I TO SUPER NIE WIEM JAK ONI TO ZROBILI ,reflektory [jakie?] ,może troszkę po myciu mają pary ale czego wy chcecie
Ktoś wracał na lawecie?,komuś coś się nagminnie psuje (mechanicznie )
Ktoś wypala w serwisie DPF -a .
Autko pali mi po miescie 7,5 litr ropy żadne 9 czy 10 co jest ?
a teraz najlepsze znajomy Mazda 5 -140 tyś km i nic nie robił ?
Mam wam napisać co kolega robił w A6 na gwarancji ?


Brawo – Prawdziwy Fan Mazdy – jestes moim idolem <lol> Mam podobne zdanie a co do aut po gwarancji jest takie przyslowie " jak dbasz tak masz " Zakupilem ( specjalnie do testów ) szostkę z DPF aby sprawdzic czy faktycznie jest to tak upierdliwy wynalazek bo o problemach z filtrem czastek slysze tylko z forum , jeszcze nie doswiadczyłem problemu w serwisie , wypalałem z reki 2 razy : pierwszy raz przez mechanika ktory zalal zwykly olej <glupek2> ( mogl nie wiedziec bo pewnie nigdy mazdy nie widzial ) drugi przypadek : lejące wtryski dały ognia <lol> czas pokaze .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez fin » 25 paź 2009, 19:58

klekot ;) może ujawni się ktoś kto podkręcał Mazdzie 6 2.0 140 km w dieslu.
Ponoć wyszło 186 kM , kto jezdzi takim ? przynać się <lol>
Tuning twierdzi że osprzęt wyrabiał ??? <diabełek> <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez M6_marcin » 26 paź 2009, 19:06

Próg wymieniony na Gwarancji, przy okazji dowiedziałem się, że każda dokładnie taka sama usterka związana z łuszczącym się lakierem na elementach plastikowych, będzie zaliczona jako wymiana a nie ponowne malowanie. Poinformowali mnie również o akcji serwisowej dot. wgrania nowego softu ECU. Czy ktoś posiada GH po tej akcji serwisowej? Jakie wrażenia po :) ?
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 22:54
Posty: 72
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD 140 Sedan 08

Postprzez cwieta » 27 paź 2009, 00:26

Moi koledzy, ostatnio oglądałem jakie są usterki w aston martin DBS za bagatela 1600000, więc proszę głowa do góry nie mamy się czym tak martwić.
taka mała ciekawostka wymiana hamulców karbonowo-ceramicznych co 50tysi km = 13-15tysi euro
http://www.nfservices.com.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 13:35
Posty: 124
Skąd: płock/ząbki
Auto: M6 GY 25E, 3 dni do 2005diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6