Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie

Mazda6 2007–2012
PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 23:17.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 22:50.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 22:56.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 22:56.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 23:17.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 23:17.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 23:17.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 23:18.
Powód: OT

Postprzez Jaksa » 30 kwi 2009, 13:46

kowalesik napisał(a):Nie zgadłem
:P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez kkk13 » 30 kwi 2009, 15:40

Okey panowie, dość wygłupów, proponuję zając się poważniejszym zagadnieniem – dlaczego 'zwykla' Mazda 6 jest wyraźnie mniej komfortowa na kołach 17cal i oponach Bridgestone od Mazdy 6 Sport na kołach 18cal i Dunlopach? Opony? Setup zawieszenia?
Anybody?
Początkujący
 
Od: 27 kwi 2009, 15:35
Posty: 9

Postprzez domin1979 » 30 kwi 2009, 15:53

dlaczego 'zwykla' Mazda 6 jest wyraźnie mniej komfortowa na kołach 17cal i oponach Bridgestone od Mazdy 6 Sport na kołach 18cal i Dunlopach? Opony? Setup zawieszenia?
To pytanie bardziej do Mazdy Polska czy zmieniali nastawy zawieszenia w roczniku '09. Jest to możliwe bo M6 '09 przeszła kosmetyczne zmiany.
Dodatkowo niemal we wszystkich gazetach wytykano zbyt twardą jazdę więc może zmienili amortyzatory, kto wie...
Opony czasami są twardsze ale raczej różnica jest duża pomiędzy zimówkami, a letnimi.
PS.Nie piekl się. Zarejestrowałeś się żeby zadać to co najmniej dziwne pytanie, więc miej trochę cierpliwości.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez mazgh » 30 kwi 2009, 21:33

zgadzam się z moich obserwacji nie jest to nic strasznego jak piszą inni ,jest to standard – w 6 gg po f/l też to było na początku mazda de chciała nam wymieniać zbiorniki (sprawdzałem to u dlugiego w Gorzowie) lecz nie korzystałem z tego,proponowali używać auto i kontrolować hałas,który sam zanikł po przebiegu 20tk,podobnie jak paliwo o którym non stop ktos pisze,już po 10 tk spalanie spada o 1l/100km a po przejechaniu 20-30 tk auto jezdzi jeszce żwawiej i pali mniej.za dużo marudzicie to tylko zwykły samochód, uzywać lać on, robic serwisy i nie przejmować sie tak mocno.Fakt ,że bez power boksa auto (jak ktoś wczesniej miał gg 143KM jest lekko ospałe)
Ostatnio edytowano 10 kwi 2015, 23:51 przez Danmazda, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Nie cytujemy całych postów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez mazgh » 30 kwi 2009, 21:48

jeżeli eksplatujecie m6 gh to sprawdżcie po zimie ranty tylnych drzwi ,są mocno wypiaskowane ich krawędzie.problem leży w zbyt głebokim zamykaniu drzwi kierowcy i pasażera,zamek trzeba wyregulować aby drzwi lekko wyszły na zewnatrz.widac to ładnie w ciemnych kolorach mazd 6 gh przy 1 przeglądzie.
ciekawe kiedy bedzie (as ) na zabezpieczenie antykorozyjne tylnych drzwi.Szkoda tylko ,że trzeba będzie lakierować auta nie uszkodzone.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Jaksa » 30 kwi 2009, 22:00

mazgh napisał(a):ciekawe kiedy bedzie (as ) na zabezpieczenie antykorozyjne tylnych drzwi
Ja czekam na akcje serwisową drugiego biegu ktory powoli zaczyna mnie zapieniac , znam jeszcze trzech kolegów ktorzy maja podobny problem a Warszawskie ASO rozkłada rece bo nie ma nic na ten temat .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez corky1 » 30 kwi 2009, 22:04

kkk13 napisał(a):Auto prowadzi się rewelacyjnie, ale jest jak na ta klase auta ciut za twarde. Tzn niefajnie wybiera drobne ustepy poprzeczne, studzienki, pekniecia w asfalcie


Mialem dokladnie takie same odczucia jak testowalem nowa 6-tke. Gdy po jezdzie probnej wsiadlem do swojej 3-ki, to poczulem sie jak w jakims "francuzie" :). Szczerze mowiac, to twarde zawieszenie i niezbyt dobre wybieranie nierownosci sa najpowazniejszymi rzeczami, ktore powoduja, ze zaczynam brac pod uwage inne marki samochodow (niestety...).

domin1979 napisał(a):Jest to możliwe bo M6 '09 przeszła kosmetyczne zmiany.


Mozesz cos na ten temat wiecej powiedziec? Gdzie znalazles te informacje? Dzieki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:42
Posty: 607 (14/30)
Skąd: WN
Auto: Mazda 3 BP Hikari MT 2019

Postprzez mazgh » 30 kwi 2009, 22:10

Jarek powiem Ci ,że też to już zaobserwowałem.Ale pamiętam ,że w starych modelach też te skrzynie tak na poczatku chodziły ciężko.kiedy kupiłem w 2003 m6 2,0 140km,to też byłem niezadowolony systemem linkowym mechanizmu wybierania biegów.porównywałem zawsze do starszych z wyczyszczona śrubą w których lewarek chodził jak w maśle.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez mazgh » 30 kwi 2009, 22:17

co do twardosci zawieszenia,np.w m6 top na 18-tkach jest to super auto na trasy i ładne równe podłoża,co do miasta jest to tragedia jeżdze jakbym miał stare auto omijając każdą dziure,ratujac tym moje opony i komfort jazdy.

luksusu i wygody po jezdzie w miescie nie ma tu wogóle,na szcęście 75 % jeżdże poza miastem.

No i na miasto irytujaco wpieniajacy 1 bieg.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2009, 23:22
Posty: 145
Skąd: Bydgoszcz
Auto: GH RF-TOP 08"
ER- EXPRESSION 09"
GS350AWD 08''
F RANGER 4WD 08"

Postprzez Jaksa » 30 kwi 2009, 22:23

mazgh napisał(a):Ale pamiętam ,że w starych modelach też te skrzynie tak na poczatku chodziły ciężko
Lewarek nie chodzi ciezko , 1,3,4,5,6 ,R masełko a z 1 na 2 przy 3500-4000 rpm normalny jest zgrzyt nizej 3000 rpm nie ma nic jest ok myslałem ze to wina synchronizatora / przesówki w skrzyni ale po wczorajszym problemie ( pedał sprzegła w podlodze , zielone swiatlo chcę zapiąc jeden a tu pupa nic nie wchodzi od pierwszego do trzeciego ..... troche jobów dostalem od innych , 2x pedał sprzegła i jeden wlazł ) myslę ze moze to byc łozysko podporowe wałka sprzegłowego muszę przyatakowac chłopaków z ASO <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Lorento » 30 kwi 2009, 22:35

Tego się należało spodziać.. Co nowsza Mazda – tym większe g....o. :| Ale to trend ogólnomarkowy... Testujta koledzy GH dalej. To przez Was kierowcy testowi są bezrobotni... ;)
POGROMCA ZENONÓW!
Nie przeginajcie! Gdzie? ....... W Aucie!!!
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2008, 21:21
Posty: 512 (0/1)
Auto: mazda 6 MZR 2,3

PostTen post został usunięty przez Danmazda 6 kwi 2015, 23:20.
Powód: OT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6