Wymiana rozrządu – różne szkoły

Mazda Premacy 1999–2004

Postprzez DarekP » 17 lis 2012, 20:46

smile napisał(a):Na szczęście w DITD pęknięcie paska rozrządu nie robi dużo szkód... Co do rozrządu, nie wspominałeś czy to było z pompą wody czy bez... no i drugie pytanie, ile 5 lat temu zapłaciłeś za rozrząd z wymianą?


Poprzednio wymieniałem razem z pompą.
Jeśli dobrze pamiętam płaciłem prawie 2000.
DarekP
 

Postprzez arturro400 » 29 lis 2012, 23:18

Witam, ja wymieniłem rozrząd z kolegą mechanikiem przy przebiegu 172000 tys. Trzeba było wymienić wszystko od rolek po napinacz i pompe (luzy) nie wspomne oczywiście o pasku. Na szczęście mam kolege który ma swoją churtownie motoryzacyjną w Bydgoszczy i za kompletny zestaw zapłaciłem 600zł (pasek DAYCO wzmocniony vw używa go na pierwszy montaż, rolki napinacz i pompa japońskie). Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto) . Więc ja zapłaciłem 1000zł i śmigam kolejne 90000 tys km. Jeżeli ktoś mieszka koło Bydgoszczy to służe pomocą. POZDRAWIAM ARTUR
Początkujący
 
Od: 27 lis 2012, 22:20
Posty: 12
Auto: mazda 6 2,0 100kw sport wagon

Postprzez bieski » 29 lis 2012, 23:24

arturro400 napisał(a):śmigam kolejne 90000 tys km.

Żebyś się nie zdziwił :|
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez arturro400 » 29 lis 2012, 23:26

dlaczego
Początkujący
 
Od: 27 lis 2012, 22:20
Posty: 12
Auto: mazda 6 2,0 100kw sport wagon

Postprzez bieski » 29 lis 2012, 23:30

......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez kierownik » 29 lis 2012, 23:45

arturro400 napisał(a):Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto)

a to się zdziwił hehe ;–)

Dopisano 29 lis 2012, o 22:45:

arturro400 napisał(a):Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto)

a to się zdziwił hehe ;–)

Dopisano 29 lis 2012, o 22:46:

arturro400 napisał(a):Kolega mechanik wzioł 400zł ponieważ pompa wody przystworzyła mu utraty wielu nerwów ( wymiana pompy ogólnie masakra i jeszcze jest w tym miejscu pełno wężyków od webasto)

a to się zdziwił hehe ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Krzysiek24 » 30 lis 2012, 00:15

Fajny kolega jak wziął 400zł..., serwisie mazdy w Łodzi za wymianę rozrządu, wraz z pompą wody biorą 350zł :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez Riki » 30 lis 2012, 00:23

Krzysiek24 napisał(a):serwisie mazdy w Łodzi za wymianę rozrządu, wraz z pompą wody biorą 350zł


w ASO MAZDA cena brutto?
:)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez smile » 30 lis 2012, 01:39

Krzysiek24 napisał(a):serwisie mazdy w Łodzi za wymianę rozrządu, wraz z pompą wody biorą 350zł


coś za tanio jak z pompą wody... Upewnij się jeszcze lepiej....
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Krzysiek24 » 1 gru 2012, 00:42

http://mazda-serwis.com.pl/index.php?op ... e&Itemid=1
Tu biorą 350zł. Ale to nie ASO MAZDA :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez arturro400 » 1 gru 2012, 22:11

nie zdziwił a paski pękają tylko przy wymianie pompy wody ponieważ siedzi w tym miejscu pewien problem który powoduje zerwanie sie paska ale przecież wszyscy tak sie znają że nie musze pisać o co chodzi pozdrawiam :)
Początkujący
 
Od: 27 lis 2012, 22:20
Posty: 12
Auto: mazda 6 2,0 100kw sport wagon

Postprzez Neonixos666 » 1 gru 2012, 22:58

niebezpieczeństwo jest tylko takie że jak nie dasz oryginału to zamiennik szlak trafi.


PS jedyną w swoim rodzaju masz M6 bo z DiTD pod maską nie widziałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez alk80 » 1 gru 2012, 23:03

arturro400 napisał(a):paski pękają tylko przy wymianie pompy wody
nie zgodzę się, jak kupiłem Mazdę to poprzedni właściciel wymieniał tylko pasek i rolki, pasek Contitecha zerwał się po ok 40tyś km jak już była w moim posiadaniu, i wtedy się dowiedziałem wiedziałem że DITD musi mieć oryginalny rozrząd,
jak dzwoniłem do Jaksy, dowiedzieć się o parę szczegółów dotyczących ocenienia strat, powiedział że i tak dużo wytrzymał bo te paski wytrzymują ok 20tyś km
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez barszczu » 2 gru 2012, 11:59

O co chodzi z tym że paski pękają tylko przy wymianie pompy wody?
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2011, 21:12
Posty: 78
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 2000r. TDVI

Postprzez smile » 2 gru 2012, 12:06

arturro400 napisał(a):nie zdziwił a paski pękają tylko przy wymianie pompy wody ponieważ siedzi w tym miejscu pewien problem który powoduje zerwanie sie paska ale przecież wszyscy tak sie znają że nie musze pisać o co chodzi pozdrawiam :)


Tylko autor chyba wie, co miał na myśli...

W innym wątku się ktoś zastanawia czy można zrobić przekładkę RF2F na RF4F a tu proszę, gotowiec!
arturro400 do swojej "szóstki" upchał DITD, więc skoro można zamienić MZR-CD na DITD to można wszystko :) Zresztą nie dziwie się, DITD jest mniej kapryśne :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez arturro400 » 13 gru 2012, 16:54

zrobiłem już 500 km na pasku dayco hct ale jezdze z duszą na ramieniu no kiedy w końcu pęknie nie moge sie doczekać ;P
Początkujący
 
Od: 27 lis 2012, 22:20
Posty: 12
Auto: mazda 6 2,0 100kw sport wagon

Postprzez alk80 » 13 gru 2012, 17:14

będziesz siedział z pustym portfelem jak nie daj Bóg pęknie
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Riki » 13 gru 2012, 18:32

smile napisał(a): do swojej "szóstki" upchał DITD,


yyy że co?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez alk80 » 13 gru 2012, 19:54

Riki napisał(a):yyy że co?
o ile pamiętam to arturro miał w opisie "Mazda 6 2.0 DITD ..." dlatego niektórzy ze mną włącznie byli ździwieni
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez smile » 13 gru 2012, 21:37

arturro400 napisał(a):zrobiłem już 500 km na pasku dayco hct ale jezdze z duszą na ramieniu no kiedy w końcu pęknie nie moge sie doczekać ;P


Z każdym kilometrem jesteś coraz bliżej :P a wymieniłeś jedynie pasek czy napinacz i rolki również?
Widzę, że wróciłeś do "oryginalnego" silnika :P :P :P
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy