Wymiana rozrządu – różne szkoły
Mam pytanie – jak to jest mozliwe, ze kompletny rozrzad na allegro kosztuje 760 zl, podczas gdy dzis w sklepie wyliczono mi za oryginal (Unitta oraz NTN)... 2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?
Pozdrawiam!
Moja Magdalena to 323F 2.0 DiTD 2003 r.
Moja Magdalena to 323F 2.0 DiTD 2003 r.
- Od: 16 mar 2009, 17:38
- Posty: 26
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD
pod koniec 2007 wymieniałem rozrząd i części kosztowały mniej więcej tyle ; rolki NTN po 162 zł, hydronapinacz 450zł oryg. bo zamienników nikt nie produkował, pasek Unitta oryg. w serwisie Mazdy – 300zł. Razem ok.1075 zł – wszystko na oryg.\
W jakim sklepie takie ceny?
Rolki Ntn dostaniesz w JC, pasek i hydronap. w serwisie i ceny powinny być przyzwoite. Dzwoń do serw. w Rzeszowie ( można znależć ich aukcje na allegro) i pytaj oceny. i tak z przesyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
W jakim sklepie takie ceny?
Rolki Ntn dostaniesz w JC, pasek i hydronap. w serwisie i ceny powinny być przyzwoite. Dzwoń do serw. w Rzeszowie ( można znależć ich aukcje na allegro) i pytaj oceny. i tak z przesyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
Orzelek napisał(a):2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?
maxpayne25 napisał(a):wyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
chyba się kolega pomylił o drobny 1k pln
A z allegro brac, nie pytac!
(nie, to nie ja sprzedaje te klamoty...
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

Riki napisał(a):niestety.....
Acha, no widzisz, ja z kolei wręcz przeciwnie.
Wniosek z tego taki – różnie można trafić! jak to w życiu.....
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

No ja też polecam allegro, ceny w serwisie czy nawet hurtowni sa z kosmosu wyjete. doplacilbym 20% ale nie 100%. Sklep internetowy daje Ci i fakture i gwarancje. W razie problemow jest troche biegania i zalatwiania. Ale gwoli prawdy, nawet i oryginalnej czesci (zakupionej w serwisie) moze sie zdazyc "wypadek". W kazdym przypadku nalezy miec fakture za czesci jak i za usluge, Rzeczoznawca okresla co zawinilo i jest podkladka pod reklamacje.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 23 lis 2008, 17:52
- Posty: 93
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 323F 2.0 DITD 101KM
thy napisał(a):Orzelek napisał(a):2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?maxpayne25 napisał(a):wyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
chyba się kolega pomylił o drobny 1k pln
A z allegro brac, nie pytac!
(nie, to nie ja sprzedaje te klamoty...)
właściwie to który kolega się pomylił – bo jeśli o mnie idzie to mam do tej pory paragony i łatwo udowodnię , że za ok 1000zł kupi kpl. rozrządu ( bez pompy oczywiście).
apropos – dzisiaj kupiłem w serwisie tuleje stabilizatora tył do mojej madzi – po 19 zł za oryg. – pytałem o ceny innych części i niektóre mają kosmiczne ceny ale są też i przyzwoite. ( cena jednej szt. w hurtowni mot. była 20zł – w serwisie taniej:)
maxpayne25 napisał(a):że za ok 1000zł kupi kpl. rozrządu
Za tyle to ja kupowałem prawie 1,5 roku temu, teraz można znaleźć jeszcze taniej
maxpayne25 napisał(a):dzisiaj kupiłem w serwisie tuleje stabilizatora tył do mojej madzi – po 19 zł za oryg.
Też kupowałem ory, normalna cena
Riki napisał(a):thy napisał(a):A z allegro brac, nie pytac!
mówisz......?
Zależy jeszcze od kogo kupujesz.
Jest na allegro taki użytkownik Fox-Rzeszow od którego kupowałem kilkanaście razy poza allegro bo nie wiedziałem, że sprzedaje również na allegro
Nie muszę mówić, że wszystkie części były ok bo to przecież ASO
Przechodząc do sedna sprawy, aktualnie ma kompletny rozrząd (razem z pompą) za niecałe 1300zł – chyba warto.
Orzelek napisał(a):podczas gdy dzis w sklepie wyliczono mi za oryginal (Unitta oraz NTN)... 2290 zl
Mi tyle policzyli w serwisie BOSCHa w Krakowie
Dokładnie tak! Warto pojechać do serwisu bo może być tam taniej – przynajmniej za części – bo za usługę – wiadomo...
A Fox Rzeszów to rzeczywiście to takie Mini ASO Mazdy – tam się zaopatruję w oryginały
A Fox Rzeszów to rzeczywiście to takie Mini ASO Mazdy – tam się zaopatruję w oryginały
witam.. poniewaz temat jest tak obszerny ze nie moge sie w nim polapac to prosilbym o jakies podsumowanie.
1. Co ile tys km wymienic nalezy rozrzad i jakie dokladnie czesci(rolki, pasek, napinacz, pompa?)
2. Jakies polecane warsztaty znajdujace sie w rejonie Łodzi i Czestochowy?
1. Co ile tys km wymienic nalezy rozrzad i jakie dokladnie czesci(rolki, pasek, napinacz, pompa?)
2. Jakies polecane warsztaty znajdujace sie w rejonie Łodzi i Czestochowy?
- Od: 19 kwi 2009, 17:36
- Posty: 34
- Auto: Była: 323BJ DITD
Była: Mazda 3BM HB 2015
Jest: Mazda 6 GJ 2016 2.5
Witam
Niestety stało się i zerwał mi się pasek rozrządu zanim zdążyłem wymienić (czekałem do wypłaty).
W każdym razie muszę zrobić remont silnika.
Jestem z Krakowa i niestety moje doświadczenia z ASO są nie najlepsze, głównie jeśli chodzi o fachowość poczynań szanownych serwisantów, a mój mechanik stwierdził ze się nie podejmie.
Czy możecie polecić jakieś dobre warsztaty w Krakowie gdzie mógłbym zrobić ten remont?
No i czy lepiej robić remont czy po prostu poszukać silnika?
Aha, silnik to 2.0 DiTD, 101 KM, wersja japońska, 2002 rok
Będę wdzięczny za poradę
Niestety stało się i zerwał mi się pasek rozrządu zanim zdążyłem wymienić (czekałem do wypłaty).
W każdym razie muszę zrobić remont silnika.
Jestem z Krakowa i niestety moje doświadczenia z ASO są nie najlepsze, głównie jeśli chodzi o fachowość poczynań szanownych serwisantów, a mój mechanik stwierdził ze się nie podejmie.
Czy możecie polecić jakieś dobre warsztaty w Krakowie gdzie mógłbym zrobić ten remont?
No i czy lepiej robić remont czy po prostu poszukać silnika?
Aha, silnik to 2.0 DiTD, 101 KM, wersja japońska, 2002 rok
Będę wdzięczny za poradę
- Od: 16 sty 2009, 17:14
- Posty: 6
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Premacy, 2.0 DiTD, 2002
Korek, podsumowanie masz w poradniku. Wystarczy poczytać.... ehhh
1.
PORADNIK DOTYCZĄCY SILNIKÓW DIESLA (DiTD, MZR-CD czyli CR itp.)
2.
Polecane sklepy i serwisy
Poszukuję sklepu, warsztatu, blacharza
1.

2.


Jak to mawiają... zrobisz remont, zapłacisz (czego nie życzę) niewiele mniej jak za używkę nieznanego pochodzenia co gorsza w niewiadomym stanie... ALE silnik będziesz miał zrobiony na 100%.
Napisz czy miałeś ORI częsci? przy jakim przebiegu to się stało?
Napisz czy miałeś ORI częsci? przy jakim przebiegu to się stało?
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

Wszystko jest na oryginałach. Jezdżę już nią rok i zero większych problemów.
Olej i filtry regularnie zmieniałem. Ogólnie jeżdżę bardzo dużo.
Tylko akurat finansowo słabiej było ostatnio i dlatego przeciągnałem. Teraz mam nauczkę
A przebieg to 184 tysie. Z tego co czytałem to przy 180 powinienem zmienić.
Olej i filtry regularnie zmieniałem. Ogólnie jeżdżę bardzo dużo.
Tylko akurat finansowo słabiej było ostatnio i dlatego przeciągnałem. Teraz mam nauczkę
A przebieg to 184 tysie. Z tego co czytałem to przy 180 powinienem zmienić.
- Od: 16 sty 2009, 17:14
- Posty: 6
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Premacy, 2.0 DiTD, 2002
malczik, doklejam do istniejącego już wątku. Następnym razem proszę o poszukanie przed założeniem nowego tematu.
Co do remontu to musisz wymienić urwane dźwigienki zaworowe i rozrząd (co i tak musiałeś zrobić) więc totalnie nie opłaca się kupować drugiego silnika.
Co do remontu to musisz wymienić urwane dźwigienki zaworowe i rozrząd (co i tak musiałeś zrobić) więc totalnie nie opłaca się kupować drugiego silnika.
No z tego co widziałem kolega jn422 wyskoczył z 3800
a silniki tego rocznika można za 2500 – 3000 kupić, stąd pytanie.
Nie wiem jeszcze dokładnie co się stało, ale zakładam że podobnie jak u kolegi jn422.
No to jeśli to jest "mało się dzieje" to co jak się poważnie zrypie?
W każdym razie, będę wdzięczny za info o polecanych warsztatach w okolicach Krakowa.
a silniki tego rocznika można za 2500 – 3000 kupić, stąd pytanie.
Nie wiem jeszcze dokładnie co się stało, ale zakładam że podobnie jak u kolegi jn422.
No to jeśli to jest "mało się dzieje" to co jak się poważnie zrypie?
W każdym razie, będę wdzięczny za info o polecanych warsztatach w okolicach Krakowa.
- Od: 16 sty 2009, 17:14
- Posty: 6
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda Premacy, 2.0 DiTD, 2002
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość