Wymiana rozrządu – różne szkoły

Mazda Premacy 1999–2004

Postprzez Orzelek » 18 maja 2009, 18:36

Mam pytanie – jak to jest mozliwe, ze kompletny rozrzad na allegro kosztuje 760 zl, podczas gdy dzis w sklepie wyliczono mi za oryginal (Unitta oraz NTN)... 2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?
Pozdrawiam!
Moja Magdalena to 323F 2.0 DiTD 2003 r.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2009, 17:38
Posty: 26
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD

Postprzez maxpayne25 » 19 maja 2009, 10:16

pod koniec 2007 wymieniałem rozrząd i części kosztowały mniej więcej tyle ; rolki NTN po 162 zł, hydronapinacz 450zł oryg. bo zamienników nikt nie produkował, pasek Unitta oryg. w serwisie Mazdy – 300zł. Razem ok.1075 zł – wszystko na oryg.\
W jakim sklepie takie ceny?
Rolki Ntn dostaniesz w JC, pasek i hydronap. w serwisie i ceny powinny być przyzwoite. Dzwoń do serw. w Rzeszowie ( można znależć ich aukcje na allegro) i pytaj oceny. i tak z przesyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez thy » 19 maja 2009, 12:15

Orzelek napisał(a):2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?

maxpayne25 napisał(a):wyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.


chyba się kolega pomylił o drobny 1k pln ;)

A z allegro brac, nie pytac!
(nie, to nie ja sprzedaje te klamoty... :P)
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez Riki » 19 maja 2009, 12:22

thy napisał(a):A z allegro brac, nie pytac!


mówisz......?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez thy » 19 maja 2009, 12:27

Riki napisał(a):mówisz......?

Masz jakieś negatywne doświadczenia?
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez Riki » 19 maja 2009, 12:46

niestety.....
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez thy » 19 maja 2009, 12:55

Riki napisał(a):niestety.....

Acha, no widzisz, ja z kolei wręcz przeciwnie.

Wniosek z tego taki – różnie można trafić! jak to w życiu..... :)
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez radekko » 19 maja 2009, 14:19

No ja też polecam allegro, ceny w serwisie czy nawet hurtowni sa z kosmosu wyjete. doplacilbym 20% ale nie 100%. Sklep internetowy daje Ci i fakture i gwarancje. W razie problemow jest troche biegania i zalatwiania. Ale gwoli prawdy, nawet i oryginalnej czesci (zakupionej w serwisie) moze sie zdazyc "wypadek". W kazdym przypadku nalezy miec fakture za czesci jak i za usluge, Rzeczoznawca okresla co zawinilo i jest podkladka pod reklamacje.
Pozdrawiam
Jak Madzia to i Ew(f)ka

Moja Magdalena
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 17:52
Posty: 93
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F 2.0 DITD 101KM

Postprzez thy » 19 maja 2009, 15:56

radekko
<spoko>
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez maxpayne25 » 21 maja 2009, 18:57

thy napisał(a):
Orzelek napisał(a):2290 zl?? Ja rozumiem 10 – 15% roznicy w cenie, ale 300?

maxpayne25 napisał(a):wyłką wyjdzie taniej niż w "twoim" sklepie za 2290zł.


chyba się kolega pomylił o drobny 1k pln ;)

A z allegro brac, nie pytac!
(nie, to nie ja sprzedaje te klamoty... :P)


właściwie to który kolega się pomylił – bo jeśli o mnie idzie to mam do tej pory paragony i łatwo udowodnię , że za ok 1000zł kupi kpl. rozrządu ( bez pompy oczywiście).
apropos – dzisiaj kupiłem w serwisie tuleje stabilizatora tył do mojej madzi – po 19 zł za oryg. – pytałem o ceny innych części i niektóre mają kosmiczne ceny ale są też i przyzwoite. ( cena jednej szt. w hurtowni mot. była 20zł – w serwisie taniej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez poflek » 21 maja 2009, 23:24

maxpayne25 napisał(a):że za ok 1000zł kupi kpl. rozrządu

Za tyle to ja kupowałem prawie 1,5 roku temu, teraz można znaleźć jeszcze taniej ;)

maxpayne25 napisał(a):dzisiaj kupiłem w serwisie tuleje stabilizatora tył do mojej madzi – po 19 zł za oryg.

Też kupowałem ory, normalna cena ;) BTW do 626GE podobno już nie ma tak tanio.
Riki napisał(a):
thy napisał(a):A z allegro brac, nie pytac!


mówisz......?

Zależy jeszcze od kogo kupujesz.
Jest na allegro taki użytkownik Fox-Rzeszow od którego kupowałem kilkanaście razy poza allegro bo nie wiedziałem, że sprzedaje również na allegro :D To jest poprostu ASO Mazdy z Rzeszowa...
Nie muszę mówić, że wszystkie części były ok bo to przecież ASO :)
Przechodząc do sedna sprawy, aktualnie ma kompletny rozrząd (razem z pompą) za niecałe 1300zł – chyba warto.


Orzelek napisał(a):podczas gdy dzis w sklepie wyliczono mi za oryginal (Unitta oraz NTN)... 2290 zl

Mi tyle policzyli w serwisie BOSCHa w Krakowie :) Nie opłaca się kupować oryginalnych części w lokalnym warzywniaku (czyt. Intercars) bo się płaci jak za zboże.
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez Orzelek » 22 maja 2009, 00:43

Dzieki Panowie, zamawiam rozrzad przez internet, ceny w lokalnych sklepach sa chore
Pozdrawiam!
Moja Magdalena to 323F 2.0 DiTD 2003 r.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2009, 17:38
Posty: 26
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD

Postprzez maxpayne25 » 22 maja 2009, 13:59

Dokładnie tak! Warto pojechać do serwisu bo może być tam taniej – przynajmniej za części – bo za usługę – wiadomo...
A Fox Rzeszów to rzeczywiście to takie Mini ASO Mazdy – tam się zaopatruję w oryginały :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez Korek » 24 maja 2009, 17:25

witam.. poniewaz temat jest tak obszerny ze nie moge sie w nim polapac to prosilbym o jakies podsumowanie.
1. Co ile tys km wymienic nalezy rozrzad i jakie dokladnie czesci(rolki, pasek, napinacz, pompa?)
2. Jakies polecane warsztaty znajdujace sie w rejonie Łodzi i Czestochowy?
Forumowicz
 
Od: 19 kwi 2009, 17:36
Posty: 34
Auto: Była: 323BJ DITD
Była: Mazda 3BM HB 2015
Jest: Mazda 6 GJ 2016 2.5

Postprzez malczik » 24 maja 2009, 21:46

Witam

Niestety stało się i zerwał mi się pasek rozrządu zanim zdążyłem wymienić (czekałem do wypłaty). :(
W każdym razie muszę zrobić remont silnika.

Jestem z Krakowa i niestety moje doświadczenia z ASO są nie najlepsze, głównie jeśli chodzi o fachowość poczynań szanownych serwisantów, a mój mechanik stwierdził ze się nie podejmie.

Czy możecie polecić jakieś dobre warsztaty w Krakowie gdzie mógłbym zrobić ten remont?
No i czy lepiej robić remont czy po prostu poszukać silnika?

Aha, silnik to 2.0 DiTD, 101 KM, wersja japońska, 2002 rok

Będę wdzięczny za poradę
Początkujący
 
Od: 16 sty 2009, 17:14
Posty: 6
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Premacy, 2.0 DiTD, 2002

Postprzez poflek » 24 maja 2009, 22:09

GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez thy » 24 maja 2009, 22:14

Jak to mawiają... zrobisz remont, zapłacisz (czego nie życzę) niewiele mniej jak za używkę nieznanego pochodzenia co gorsza w niewiadomym stanie... ALE silnik będziesz miał zrobiony na 100%.

Napisz czy miałeś ORI częsci? przy jakim przebiegu to się stało?
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez malczik » 24 maja 2009, 22:18

Wszystko jest na oryginałach. Jezdżę już nią rok i zero większych problemów.
Olej i filtry regularnie zmieniałem. Ogólnie jeżdżę bardzo dużo.
Tylko akurat finansowo słabiej było ostatnio i dlatego przeciągnałem. Teraz mam nauczkę :)

A przebieg to 184 tysie. Z tego co czytałem to przy 180 powinienem zmienić.
Początkujący
 
Od: 16 sty 2009, 17:14
Posty: 6
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Premacy, 2.0 DiTD, 2002

Postprzez poflek » 24 maja 2009, 22:23

malczik, doklejam do istniejącego już wątku. Następnym razem proszę o poszukanie przed założeniem nowego tematu.

Co do remontu to musisz wymienić urwane dźwigienki zaworowe i rozrząd (co i tak musiałeś zrobić) więc totalnie nie opłaca się kupować drugiego silnika.
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez malczik » 24 maja 2009, 22:59

No z tego co widziałem kolega jn422 wyskoczył z 3800
a silniki tego rocznika można za 2500 – 3000 kupić, stąd pytanie.

Nie wiem jeszcze dokładnie co się stało, ale zakładam że podobnie jak u kolegi jn422.
No to jeśli to jest "mało się dzieje" to co jak się poważnie zrypie?

W każdym razie, będę wdzięczny za info o polecanych warsztatach w okolicach Krakowa.
Początkujący
 
Od: 16 sty 2009, 17:14
Posty: 6
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Premacy, 2.0 DiTD, 2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy