Jestem od miesiąca użytkownikiem CR29 z silnikiem 2.3PB i automatyczną skrzynią.
Na początek do wymiany poszedł pasek alternatora i rolka, która skrzypiała niemiłosiernie. Udało się kupić pasek Bando za 40zł i rolkę za 38zł dopasowaną do tego modelu.
Teraz w garażu leżą następujace części:
– pasek alternatora niestety Contitech, ale co ciekawe nie skrzypi jak każdy Conti, który nadaje się do śmietnika a nie do auta
– płukanka Liquy Moly
– olej Mazda 5W30
– filtr – niestety Filtron, nie umiałem dopasować nic lepszego
– filtr klimatyzacji
– tylne tarcze hamulcowe + klocki TRW
– świece Denso irydowe.
Koszt powyższego zestawu startowego to 660zł.
Niedawno zakupiłem też wkłady lusterek, bo moja wersja nie dość że miała jakąś powiększającą soczewkę w miejscu kierowcy to na dodatek lusterka nie były podgrzewane
– miałem podgrzewanie lusterek w autach z lat 80 a tu taki zonk...
Oba wkłady asferyczne z wydzielonym polem dla martwego pola kosztowały mnie 80zł z wysyłką. Do kostek dochodziły przewody od podgrzewania, więc wyprowadziłem do lusterek i już mam je podgrzewane.
Za tydzień jestem umówiony na montaż instalacji LPG, bo od dłuższego czasu użytkuję auta z LPG i jestem bardzo zadowolony. Mam nadzieję, że mazda nie ma w tym roczniku gniazd z gównolitu jak to jest obecnie modne. Koszt instalacji 3100zł na podzespołach STAG.
W planach jeszcze zmiana płynu chłodzącego.
A – jeszcze wszystkie wycieraczki zmieniłem, koszt ok. 50zł.