Akcje serwisowe – aktualizacja

Mazda5 2005–2010

Postprzez stonoga » 27 gru 2012, 08:33

Znalazłem linki do biuletynów akcji serwisowych w USA . Dość dużo tego tam było. Polsce chyba mniej , czyżby amerykanie bardziej naciskali na ASO z usterkami http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... rces/page2
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2003, 13:12
Posty: 164 (0/1)
Skąd: Mielec
Auto: Mazda 626 GD 8V 2000i
Mazda 5 2.0 MZR-CD

Postprzez Yard » 5 lip 2016, 06:08

07.03.2011
Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce powiadomił Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre samochody marki Mazda 5, wyprodukowane w Japonii mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Mazda 5 o numerach nadwozi z przedziału JMZ CR19** 00 351931-371223, istnieje ryzyko pojawienia się korozji złącza elektrycznego zasilania elektrycznej pompy paliwa. Na skutek korozji połączenie elektryczne może zostać przerwane, co może doprowadzić do zatrzymania pompy paliwa i w konsekwencji unieruchomienia silnika.

Przedsiębiorca poinformował właścicieli samochodów o zagrożeniu i konieczności zgłoszenia się do punktu serwisowego, gdzie na koszt przedsiębiorcy zostanie dokonane sprawdzenie samochodu a w przypadku wykrycia korozji, połączenie elektryczne pompy paliwa zostanie naprawione.

Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. Nr 229, poz. 2275 oraz z 2007 r. Nr 35, poz. 215).

11.05.2017

Przedsiębiorca Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, z siedzibą w Warszawie, powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że w niektórych samochodach marki Mazda 5 model CR, doposażonych w akcesoryjny wyłącznik poduszki powietrznej pasażera, wyprodukowanych w Japonii od 11.02.2005 r. do 17.09.2010 r., boczna poduszka powietrzna i/lub kurtyna powietrzna może nie zostać uaktywniona przy bocznej kolizji, jeśli wyłącznik był podczas montażu niewłaściwie skonfigurowany. Wyłącznik poduszki powietrznej pasażera był dostępny jako część akcesoryjna i montowany w pewnych pojazdach Mazda5 (CR) na zlecenie klienta.

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 1 376 pojazdów, o numerach VIN JMZ CR19** ** 100115 – 374265 (* – oznacza dowolną cyfrę lub literę).

Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.

Informacji związanych z kampanią udziela Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, adres: ul. Postępu 14b, 02-676 Warszawa; tel.: 22 318 19 73.

UOKiK nie jest właściwy do udzielania szczegółowych informacji konsumentom odnośnie akcji ogłaszanych i prowadzonych przez przedsiębiorców.

Niniejsza informacja nie stanowi nakazu wycofania produktu z rynku ani nakazu odkupienia od konsumentów w rozumieniu ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, ale stanowi realizację obowiązków producenta, o której mowa w art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2015 r., poz. 322, ze zm.).
konduktor w autobusie
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 21:32
Posty: 2983 (57/35)
Skąd: Gdańsk
Auto: 323 BG 1992 1,3 16V 73 KM
Premacy Active 2003 2,0 DiTD 101 KM

Postprzez PawełChłopak » 9 maja 2017, 15:11

Własnie otrzymałem wezwanie do serwisu w sprawie wyłącznika poduszki powietrznej pasażera!!
Załączniki
18301006_1418850348166319_1884476477586664527_n.jpg
Początkujący
 
Od: 20 sty 2016, 17:07
Posty: 5
Auto: MAZDA 5 2.0 CD Exclusive
Silnik 2.0l 81KW
JMZCR19T670187075

Postprzez Qdłaty25 » 28 lip 2017, 08:44

Yard napisał(a):Przedsiębiorca poinformował, że w niektórych samochodach Mazda 5 o numerach nadwozi z przedziału JMZ CR19** 00 351931-371223,

No to chyba czas się wybrać do serwisu <glupek2> Ale najpierw wyślę zapytanie mailem, czy to i mnie obowiązuje. Zobaczymy co mi serwis Kozłowskiego odpisze ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2008, 19:15
Posty: 200 (3/4)
Skąd: Stargard
Auto: M5 CR19 '10 dieselpower biała perła

Postprzez iwi » 28 lip 2017, 09:18

Ja też dostałem takie zawiadomienie, ale zastanawiam się czy iść czy nie. Co oni na tym serwisie robią. Jeśli wgrają mi nowe oprogramowanie to stracę mocy bo robiłem podmianę mapy w silniku i mam teraz 150KM.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2011, 23:33
Posty: 408 (0/5)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 150KM
6,5-8,0l / 100km
230000km

Postprzez Paweł_Radom » 28 lip 2017, 15:14

Do mnie nic nie przyszło, ale na portalu widzę że jest prowadzona akcja serwisowa dla mojej mazdy
Załączniki
mazda.png
Paweł_Radom
 

Postprzez Qdłaty25 » 28 lip 2017, 16:27

Do mnie odpisali z serwisu, żebym umówił się na akcję serwisową. Muszę sprawdzić kalendarz i zadzwonić :D Ciekawe ile im zajmie ta przeróbka? Mam nadzieję, że w godzince się zmieszczą :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2008, 19:15
Posty: 200 (3/4)
Skąd: Stargard
Auto: M5 CR19 '10 dieselpower biała perła

Postprzez ja_jeti » 15 maja 2019, 04:53

Jestem po akcji serwisowej mojej M5 2006r 1.8B.
Wymienili mi kompletne zamki w tylnych drzwiach, oslone termiczna nad tylnym wydechem, koncowy tlumik.
Do tego pieknie umyli samochod. Polecam ASO w Opolu.
Początkujący
 
Od: 11 cze 2018, 15:54
Posty: 19 (1/0)
Auto: Mazda 5 1.8b

Postprzez Qdłaty25 » 15 maja 2019, 18:13

A co to za akcja serwisowa? Cos więcej w temacie? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2008, 19:15
Posty: 200 (3/4)
Skąd: Stargard
Auto: M5 CR19 '10 dieselpower biała perła

Postprzez ja_jeti » 18 maja 2019, 05:58

Pan z obslugi byl dosyc powsciagliwy w komentarzach, ale jednoczesnie zdziwiony. Nie kojarzyl, ze M5 mialy cos podobnego do zrobienia. Fakt faktem, ze M5 dopiero doplywaja do PL z zachodu i samochod nie jest jeszcze zbytnio popularny, ani w serwisie, ani na drogach.

Co do pytania: chodzi Ci o numer akcji, czy co dokladnie? Wiem, ze obslugujacy mnie pan w Mazdzie spisywal numer akcji, a nastepnie sprawdzal w innym programie, czego dotyczyla. Jednakze nie posiadam dokumentu, ktory wprost identyfikowałby akcje.
Początkujący
 
Od: 11 cze 2018, 15:54
Posty: 19 (1/0)
Auto: Mazda 5 1.8b

Postprzez Qdłaty25 » 19 maja 2019, 07:07

Chodzi mi o to dla kogo kierowana jest ta akcja? Dla diesli, benzyn, konkretne roczniki itd? A może do wszystkich? Jeżeli znasz numer akcji serwisowej, to podziel się tą wiedzą. Z pewnością ułatwi to innym skorzystanie z niej.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2008, 19:15
Posty: 200 (3/4)
Skąd: Stargard
Auto: M5 CR19 '10 dieselpower biała perła

Postprzez Yard » 19 maja 2019, 08:59

Ciężko przeczytać post umieszczony trochę wyżej? Masz podane numery VIN samochodów, rodzaj silnika .....
konduktor w autobusie
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 21:32
Posty: 2983 (57/35)
Skąd: Gdańsk
Auto: 323 BG 1992 1,3 16V 73 KM
Premacy Active 2003 2,0 DiTD 101 KM

Postprzez Qdłaty25 » 20 maja 2019, 15:10

trochę wyżej podane są numery VIN aut do akcji z pompą paliwa, a nie wymianą zamków w drzwiach tylnych <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2008, 19:15
Posty: 200 (3/4)
Skąd: Stargard
Auto: M5 CR19 '10 dieselpower biała perła

Postprzez GOFI » 21 maja 2019, 09:23

Witam
Dzisiaj napisałem do Mazdy Polska czy jest im coś wiadomo o akcjach serwisowych Jak mi udzielą informacj zaraz się z nią podzielę

Dopisano 21 maja 2019, 12:02:

Witam
Po moim emailu skontaktował się ze mną Pan z Mazda Polska. I poinformował mnie że na moim samochodzie jest do przeprowadzenia akcja serwisowa poduszki powietrznej pasażera Jestem już umówiony w serwisie na w/w akcje serwisową Po wizycie w serwisie napiszę co zrobili
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 24 mar 2015, 06:56
Posty: 19
Auto: Mazda 5 2.0 benzyna/gaz 2005

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy