Wkładki zamków – wymieniać czy wyrzucać?

Mazda 323 1980–1995

Postprzez Sigma » 20 lis 2008, 13:37

Witam po dluzszej przerwie :)
Ostatnio mialem niemila przygode, ktos mi srubokretem otworzyl bagaznik i zakosil glosniki...
Efekt (poza brakiem glosnikow) jest taki, ze mam niedzialajacy zamek od bagaznika. Jako, ze juz wczesniej mialem rozwalona wkledke od strony kierowcy (ktorej nigdy nie mialem czasu wymienic) zostalem sie teraz z jednym dzialajacym zamkiem – od strony pasazera (drzwi kierowcy i bagaznik da sie otworzyc tylko od wewnatrz).
A teraz gwozdz programu:
Szukalem wkladek do mojej Madzi po roznych sklepach, niestety wlasciwie nigdzie nie sa dostepne (a jak juz sa, to tylko do drzwi, ale bez bagaznika). Zastanawiam sie, czy w tej sytuacji jezdzic po szrotach i szukac dzialajacych wkladek albo do kompletu, albo pozniej poprzerabiac je pod moj kluczyk czy moze lepiej zamontowac centralny na pilota, a wkladki odlaczyc? Warto instalowac centralny do 20letniego samochodu? I czy ktos ma jakies doswiadczenia, co wyjdzie taniej? :)
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Postprzez ivo » 21 lis 2008, 10:23

Sigma napisał(a):czy moze lepiej zamontowac centralny na pilota, a wkladki odlaczyc?

złośliwość losu może sprawić, że w najmniej odpowiednim momencie siądzie ci centralka albo bateria w pilocie, a wtedy <dupa> blada. Polecam więc pierwszą koncepcję.
I nie chwal się wyposażeniem w przyszłości ;)
szybciej nie taniej: 666 066 580
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 maja 2005, 00:02
Posty: 421 (0/1)
Skąd: Branice - płd. granica RP
Auto: mx-5 2000 1,6
Premacy 2002 2,0

Postprzez mod » 21 lis 2008, 17:35

Na allegro udało się dopaść komplet wkładek i stacyjkę. Kosztowało to jakieś 85 zł + dorobienie drugiego kluczyka bo był tylko jeden ... nie wiem czemu ale łącznie z 4 sztuki mi już nadpękły
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez Sigma » 21 lis 2008, 19:40

Komplety wkladek na allegro sa, ale do wersji BG, mam watpliwosci po porownywaniu na szrotach, czy beda pasowac, a nie mam za bardzo checi na pozniejsze eksperymenty ;) Choc w tej cenie, to by mnie zdecydowanie zadowalalo :)
ivo napisał(a):I nie chwal się wyposażeniem w przyszłości

latwo powiedziec :/ W BFce jedyne miejsce, gdzie da sie upchnac glosniki, to [jaka?] polka, wiec maskownice widac przez [jaka?] szybe :(
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Postprzez mod » 22 lis 2008, 00:27

Też mam takie pokazowe :( głośniki... ale są ruszone zębem czasu a radia nie używam – dobre mi ukradli to wstawiłem szota by tylko jakąś stacje ewentualnie złapać. Na allegro szukałem kogoś kto miał części do mojego modelu i pytałem o zamki. Chwile to trwało i poszły zapytania ctrl+c – ctrl+v :D i ktoś miał a a na aukcji nie wystawiał bo nikt nie pytał <jupi>
Naczynia na kuchnie indukcyjne http://www.averkom.pl ;
SPAWANIE PLASTIKU – PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lut 2006, 21:49
Posty: 208
Skąd: Poznań / Owińska
Auto: była 323F 1.6 GB, 626GF 1.8 1997, została 626GF 2.0 1999, Citroen Xsara II 2002 16v

Postprzez piootle » 22 lis 2008, 00:34

mialem identyczny problem w mojej BF B6 '89. Kupilem w Lodzi centralny Stiga ok.65zl, wymiana (znajomy czcteropak;) normalnie kolo 50zl. Wyciagasz troche kabelki zeby jak padnie akumulator mozna odpalic z innej baterii i wszystko. A jakie zycie z centralnym:)
jest: 626 GF 2,0
szuka: 6
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2008, 00:08
Posty: 43
Skąd: Łódź
Auto: 626 GF 115KM 2001

Postprzez Sigma » 22 lis 2008, 02:37

Hmmm, a kture kabelki wyciagnales? Cale aku czy oddzielne podlaczenie do centralnego?
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Postprzez piootle » 26 lis 2008, 20:22

sorki ze tak pozno odpowiadam, ale nie mialem dostepu do poczty.
Kabelki zmostkowalem i wyciagnalem te ktory szly do akumulatora (zostaly podpiete do scianek).
jest: 626 GF 2,0
szuka: 6
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2008, 00:08
Posty: 43
Skąd: Łódź
Auto: 626 GF 115KM 2001

Postprzez Sigma » 26 lis 2008, 21:41

Wiesz moze jaka moc jest potrzebna, zeby odpalic takie cudo awaryjnie? Trzeba podlaczac aly aku rezerwowy, czy starcza jakies baterie 12V? :)
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Postprzez piootle » 27 lis 2008, 00:06

jutro zapytam sie kolesia co mi to podlaczal i napisze
jest: 626 GF 2,0
szuka: 6
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2008, 00:08
Posty: 43
Skąd: Łódź
Auto: 626 GF 115KM 2001

Postprzez Sigma » 27 lis 2008, 23:17

Dzieki, znaczaco pomozesz, bo przymierzam sie do samodzielnego montazu ;)
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323