Strona 1 z 2
Nie podaje paliwa

Napisane:
5 lis 2008, 23:06
przez Cukierek
Jak w temacie. Założyliśmy obudowę skrzyni do odpalenia gtx'a, przykręciliśmy rozrusznik podpięliśmy aku i... nic. Rozrusznik nie kręci... Podaliśmy napięcie bezpośrednio z aku i rozrusznik kręci. Po zwarciu śrubokrętem na rozruszniku też kręci. Iskra wtedy jest... ale nie podaje paliwa. Aha po przekręceniu stacyjki kontrolki się palą, ale rozrusznik nie kręci. Poza tym nie podaje paliwa gdy kręcimy rozrusznikiem. Po odłączeniu kostki z pompy przelewowej (?) czy co to tam jest pod kanapą za pasażerem słychać bulgotanie w baku (Pompa paliwa za kierowcą pracuje?). Pompa za kierowcą po wyjęciu i podaniu napięcia działa. Gdy bulgocze w baku i zepnę kostkę za pasażerem, przestaje, gdy odłączę obie wtedy słychać bulgotanie ( to w końu co tam działa? skoro z obu stron są odłączone kostki?). Mazda chce zagadać ale nie dostaje paliwa. Liczę na waszą pomoc.
PS. Chodzi oczywiście o BF GTX w wersji 4WD
PS2. Aku o jakich parametrach kupić do BF GTX'a

Napisane:
5 lis 2008, 23:26
przez tadziol
mało info,ale na początek sprawdź czy wtryski mają zasilanie po zapłonie,koniecznie też wszystkie punkty masy-skrzynia-silnik-nadwozie

Napisane:
5 lis 2008, 23:30
przez Cukierek
Jutro jeszcze raz będziemy sprawdzać na spokojnie, bo dziś już byliśmy za bardzo zmęczeni...w najgorszym wypadku czeka nas sprawdzanie całej instalacji... mam nadzieję że obejdzie się bez tego. Jestem ciekawy czy poprzedni właściciel jak wyjmował skrzynię to nic nie uszkodził, ale damy radę.

Napisane:
6 lis 2008, 10:40
przez Jacek176
rozrusznik nie kręci... nie podaje paliwa... a nie ma tam immobilisera?

Napisane:
6 lis 2008, 10:43
przez tadziol
chodzi o fabryczne immo??

Napisane:
6 lis 2008, 10:45
przez Jacek176
tadziol napisał(a):chodzi o fabryczne immo??
no na przykład

Napisane:
6 lis 2008, 11:38
przez tadziol
w BF-ce??
pierwsze fabryczne immo mazdy to chyba 96-97 lata produkcji
nooo...chyba,że
Cukierek ma wersję limited edition full wypas i zasadzkas


Napisane:
6 lis 2008, 11:42
przez strOOs
97 byl juz obowiazkowy w montazu.
Ale faktycznie BG tez go nie mialy, dopiero w BA sie pojawil czyli ~94.
Albo ktos sobie samorobke dolozyl.

Napisane:
6 lis 2008, 11:53
przez tadziol
no dobra,ale pisze jasno:BF GTX B6T,więc gdzie tam fabryczne immo??
może i kto co dołożył,ale to prosty test:przy załączonym zapłonie wsadzasz łapę do przepływki i uchylasz klapę-pompa musi ruszyć albo co najmniej usłyszysz przekaźnik pompy
Cukierek działaj,bo zima idzie i 4x4 się przyda

Napisane:
6 lis 2008, 15:13
przez Jacek176
tadziol napisał(a):w BF-ce??
pierwsze fabryczne immo mazdy to chyba 96-97 lata produkcji
Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo
Niedawno w jednej mi się zepsuł i trochę się napociłem żeby go obejść. Odcina napięcia w trzech różnych miejscach.

Napisane:
6 lis 2008, 17:21
przez Cukierek
Za chwilkę jadę sprawdzać, młody już siedzi i kombinuje. Immo nie ma seryjnego, ale jak patrzyliśmy to nic dołożone nie jest...trzeba sprawdzać.

Napisane:
7 lis 2008, 02:10
przez Orin
Brakuje plusa ze stacyjki.
A w baku masz dwie pompy – normalnie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez zapalania) powinieneś słyszeć jedną – regulującą poziom paliwa. Druga – właściwa, która tłoczy paliwo do komory silnika, załącza się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji, w której rusza rozrusznik.

Napisane:
7 lis 2008, 09:32
przez tadziol
z tym plusem ze stacyjki nie wierzę
Cukierek napisał(a):Iskra wtedy jest... ale nie podaje paliwa.
czyli zasilanie jest
Orin napisał(a):A w baku masz dwie pompy – normalnie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez zapalania) powinieneś słyszeć jedną – regulującą poziom paliwa. Druga – właściwa, która tłoczy paliwo do komory silnika, załącza się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji, w której rusza rozrusznik.
bardzo rzeczowo i precyzyjnie
Jacek176 napisał(a):Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo
masz immo dokładane,fabryczne ma 3 człony:klucz(transporder),czytnik kodu,komp silnika

Napisane:
7 lis 2008, 09:40
przez Jacek176
tadziol napisał(a):Jacek176 napisał(a):Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo
masz immo dokładane,fabryczne ma 3 człony:klucz(transporder),czytnik kodu,komp silnika
Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.

Napisane:
7 lis 2008, 09:42
przez strOOs
Moze obie mialy zakladane immo w ASO po jakims czasie, jak sie system upowszechnil.

Napisane:
7 lis 2008, 10:00
przez tadziol
Jacek176 napisał(a):Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.
niech zgadnę:Twoje immo to małe gniazdko w kabinie z czerwonym LED,a przy kluczach coś w rodzaju wtyku z 3 stykami??

Napisane:
7 lis 2008, 11:47
przez Jacek176
tadziol napisał(a):Jacek176 napisał(a):Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.
niech zgadnę:Twoje immo to małe gniazdko w kabinie z czerwonym LED,a przy kluczach coś w rodzaju wtyku z 3 stykami??
No prawie zgadłeś, poza tym, że to "coś" przy kluczykach nie ma żadnych styków i wygląda tak:


Napisane:
7 lis 2008, 11:50
przez strOOs
Jacek176 to na 1000% nie jest fabryczny...
Fabryczny masz wbudowany w kluczyku.

Napisane:
7 lis 2008, 11:54
przez havier
mam identyczna pastylke do immo w mx3 jezeli to cos pomoze

Napisane:
7 lis 2008, 11:54
przez strOOs
havier czyli byla to pastylka popularna w ASO Mazdy, ale nie oryginalna (nie jest w kluczyku)