Nie podaje paliwa
1, 2
Jak w temacie. Założyliśmy obudowę skrzyni do odpalenia gtx'a, przykręciliśmy rozrusznik podpięliśmy aku i... nic. Rozrusznik nie kręci... Podaliśmy napięcie bezpośrednio z aku i rozrusznik kręci. Po zwarciu śrubokrętem na rozruszniku też kręci. Iskra wtedy jest... ale nie podaje paliwa. Aha po przekręceniu stacyjki kontrolki się palą, ale rozrusznik nie kręci. Poza tym nie podaje paliwa gdy kręcimy rozrusznikiem. Po odłączeniu kostki z pompy przelewowej (?) czy co to tam jest pod kanapą za pasażerem słychać bulgotanie w baku (Pompa paliwa za kierowcą pracuje?). Pompa za kierowcą po wyjęciu i podaniu napięcia działa. Gdy bulgocze w baku i zepnę kostkę za pasażerem, przestaje, gdy odłączę obie wtedy słychać bulgotanie ( to w końu co tam działa? skoro z obu stron są odłączone kostki?). Mazda chce zagadać ale nie dostaje paliwa. Liczę na waszą pomoc.
PS. Chodzi oczywiście o BF GTX w wersji 4WD
PS2. Aku o jakich parametrach kupić do BF GTX'a
PS. Chodzi oczywiście o BF GTX w wersji 4WD
PS2. Aku o jakich parametrach kupić do BF GTX'a
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Jutro jeszcze raz będziemy sprawdzać na spokojnie, bo dziś już byliśmy za bardzo zmęczeni...w najgorszym wypadku czeka nas sprawdzanie całej instalacji... mam nadzieję że obejdzie się bez tego. Jestem ciekawy czy poprzedni właściciel jak wyjmował skrzynię to nic nie uszkodził, ale damy radę.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
97 byl juz obowiazkowy w montazu.
Ale faktycznie BG tez go nie mialy, dopiero w BA sie pojawil czyli ~94.
Albo ktos sobie samorobke dolozyl.
Ale faktycznie BG tez go nie mialy, dopiero w BA sie pojawil czyli ~94.
Albo ktos sobie samorobke dolozyl.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
no dobra,ale pisze jasno:BF GTX B6T,więc gdzie tam fabryczne immo??
może i kto co dołożył,ale to prosty test:przy załączonym zapłonie wsadzasz łapę do przepływki i uchylasz klapę-pompa musi ruszyć albo co najmniej usłyszysz przekaźnik pompy
Cukierek działaj,bo zima idzie i 4x4 się przyda
może i kto co dołożył,ale to prosty test:przy załączonym zapłonie wsadzasz łapę do przepływki i uchylasz klapę-pompa musi ruszyć albo co najmniej usłyszysz przekaźnik pompy
Cukierek działaj,bo zima idzie i 4x4 się przyda
tadziol napisał(a):w BF-ce??
pierwsze fabryczne immo mazdy to chyba 96-97 lata produkcji
Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo
Niedawno w jednej mi się zepsuł i trochę się napociłem żeby go obejść. Odcina napięcia w trzech różnych miejscach.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Za chwilkę jadę sprawdzać, młody już siedzi i kombinuje. Immo nie ma seryjnego, ale jak patrzyliśmy to nic dołożone nie jest...trzeba sprawdzać.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Brakuje plusa ze stacyjki.
A w baku masz dwie pompy – normalnie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez zapalania) powinieneś słyszeć jedną – regulującą poziom paliwa. Druga – właściwa, która tłoczy paliwo do komory silnika, załącza się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji, w której rusza rozrusznik.
A w baku masz dwie pompy – normalnie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez zapalania) powinieneś słyszeć jedną – regulującą poziom paliwa. Druga – właściwa, która tłoczy paliwo do komory silnika, załącza się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji, w której rusza rozrusznik.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
z tym plusem ze stacyjki nie wierzę
czyli zasilanie jest
bardzo rzeczowo i precyzyjnie
masz immo dokładane,fabryczne ma 3 człony:klucz(transporder),czytnik kodu,komp silnika
Cukierek napisał(a):Iskra wtedy jest... ale nie podaje paliwa.
czyli zasilanie jest
Orin napisał(a):A w baku masz dwie pompy – normalnie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez zapalania) powinieneś słyszeć jedną – regulującą poziom paliwa. Druga – właściwa, która tłoczy paliwo do komory silnika, załącza się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji, w której rusza rozrusznik.
bardzo rzeczowo i precyzyjnie
Jacek176 napisał(a):Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo
masz immo dokładane,fabryczne ma 3 człony:klucz(transporder),czytnik kodu,komp silnika
tadziol napisał(a):Jacek176 napisał(a):Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo
masz immo dokładane,fabryczne ma 3 człony:klucz(transporder),czytnik kodu,komp silnika
Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Moze obie mialy zakladane immo w ASO po jakims czasie, jak sie system upowszechnil.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Jacek176 napisał(a):Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.
niech zgadnę:Twoje immo to małe gniazdko w kabinie z czerwonym LED,a przy kluczach coś w rodzaju wtyku z 3 stykami??
tadziol napisał(a):Jacek176 napisał(a):Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.
niech zgadnę:Twoje immo to małe gniazdko w kabinie z czerwonym LED,a przy kluczach coś w rodzaju wtyku z 3 stykami??
No prawie zgadłeś, poza tym, że to "coś" przy kluczykach nie ma żadnych styków i wygląda tak:
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 to na 1000% nie jest fabryczny...
Fabryczny masz wbudowany w kluczyku.
Fabryczny masz wbudowany w kluczyku.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
mam identyczna pastylke do immo w mx3 jezeli to cos pomoze
www.flickr.com/piotrus87
------------------------------------------
mx-3 1.6 1995r
lancia lybra 1.9 Jtd 2000r
------------------------------------------
mx-3 1.6 1995r
lancia lybra 1.9 Jtd 2000r
- Od: 5 sie 2008, 23:45
- Posty: 34
- Skąd: Warszawa - Bielany
- Auto: Madzia i Lucynka
havier czyli byla to pastylka popularna w ASO Mazdy, ale nie oryginalna (nie jest w kluczyku)
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości