Nie podaje paliwa

Mazda 323 1980–1995

Postprzez Cukierek » 5 lis 2008, 23:06

Jak w temacie. Założyliśmy obudowę skrzyni do odpalenia gtx'a, przykręciliśmy rozrusznik podpięliśmy aku i... nic. Rozrusznik nie kręci... Podaliśmy napięcie bezpośrednio z aku i rozrusznik kręci. Po zwarciu śrubokrętem na rozruszniku też kręci. Iskra wtedy jest... ale nie podaje paliwa. Aha po przekręceniu stacyjki kontrolki się palą, ale rozrusznik nie kręci. Poza tym nie podaje paliwa gdy kręcimy rozrusznikiem. Po odłączeniu kostki z pompy przelewowej (?) czy co to tam jest pod kanapą za pasażerem słychać bulgotanie w baku (Pompa paliwa za kierowcą pracuje?). Pompa za kierowcą po wyjęciu i podaniu napięcia działa. Gdy bulgocze w baku i zepnę kostkę za pasażerem, przestaje, gdy odłączę obie wtedy słychać bulgotanie ( to w końu co tam działa? skoro z obu stron są odłączone kostki?). Mazda chce zagadać ale nie dostaje paliwa. Liczę na waszą pomoc.


PS. Chodzi oczywiście o BF GTX w wersji 4WD
PS2. Aku o jakich parametrach kupić do BF GTX'a
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez tadziol » 5 lis 2008, 23:26

mało info,ale na początek sprawdź czy wtryski mają zasilanie po zapłonie,koniecznie też wszystkie punkty masy-skrzynia-silnik-nadwozie
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Cukierek » 5 lis 2008, 23:30

Jutro jeszcze raz będziemy sprawdzać na spokojnie, bo dziś już byliśmy za bardzo zmęczeni...w najgorszym wypadku czeka nas sprawdzanie całej instalacji... mam nadzieję że obejdzie się bez tego. Jestem ciekawy czy poprzedni właściciel jak wyjmował skrzynię to nic nie uszkodził, ale damy radę.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Jacek176 » 6 lis 2008, 10:40

rozrusznik nie kręci... nie podaje paliwa... a nie ma tam immobilisera?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tadziol » 6 lis 2008, 10:43

chodzi o fabryczne immo??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Jacek176 » 6 lis 2008, 10:45

tadziol napisał(a):chodzi o fabryczne immo??

no na przykład
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez tadziol » 6 lis 2008, 11:38

w BF-ce??
pierwsze fabryczne immo mazdy to chyba 96-97 lata produkcji
nooo...chyba,żeCukierek ma wersję limited edition full wypas i zasadzkas hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez strOOs » 6 lis 2008, 11:42

97 byl juz obowiazkowy w montazu.
Ale faktycznie BG tez go nie mialy, dopiero w BA sie pojawil czyli ~94.
Albo ktos sobie samorobke dolozyl.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez tadziol » 6 lis 2008, 11:53

no dobra,ale pisze jasno:BF GTX B6T,więc gdzie tam fabryczne immo??
może i kto co dołożył,ale to prosty test:przy załączonym zapłonie wsadzasz łapę do przepływki i uchylasz klapę-pompa musi ruszyć albo co najmniej usłyszysz przekaźnik pompy
Cukierek działaj,bo zima idzie i 4x4 się przyda
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Jacek176 » 6 lis 2008, 15:13

tadziol napisał(a):w BF-ce??
pierwsze fabryczne immo mazdy to chyba 96-97 lata produkcji

Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo
Niedawno w jednej mi się zepsuł i trochę się napociłem żeby go obejść. Odcina napięcia w trzech różnych miejscach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Cukierek » 6 lis 2008, 17:21

Za chwilkę jadę sprawdzać, młody już siedzi i kombinuje. Immo nie ma seryjnego, ale jak patrzyliśmy to nic dołożone nie jest...trzeba sprawdzać.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez Orin » 7 lis 2008, 02:10

Brakuje plusa ze stacyjki.

A w baku masz dwie pompy – normalnie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez zapalania) powinieneś słyszeć jedną – regulującą poziom paliwa. Druga – właściwa, która tłoczy paliwo do komory silnika, załącza się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji, w której rusza rozrusznik.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Postprzez tadziol » 7 lis 2008, 09:32

z tym plusem ze stacyjki nie wierzę

Cukierek napisał(a):Iskra wtedy jest... ale nie podaje paliwa.


czyli zasilanie jest


Orin napisał(a):A w baku masz dwie pompy – normalnie, po przekręceniu kluczyka w stacyjce (bez zapalania) powinieneś słyszeć jedną – regulującą poziom paliwa. Druga – właściwa, która tłoczy paliwo do komory silnika, załącza się dopiero w momencie przekręcenia kluczyka do pozycji, w której rusza rozrusznik.


bardzo rzeczowo i precyzyjnie

Jacek176 napisał(a):Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo


masz immo dokładane,fabryczne ma 3 człony:klucz(transporder),czytnik kodu,komp silnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Jacek176 » 7 lis 2008, 09:40

tadziol napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Ja mam dwie eFki BG, jedna 1.6 94r., druga 1.8 93r. i obydwie mają taki sam fabryczny immo

masz immo dokładane,fabryczne ma 3 człony:klucz(transporder),czytnik kodu,komp silnika

Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez strOOs » 7 lis 2008, 09:42

Moze obie mialy zakladane immo w ASO po jakims czasie, jak sie system upowszechnil.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez tadziol » 7 lis 2008, 10:00

Jacek176 napisał(a):Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.


niech zgadnę:Twoje immo to małe gniazdko w kabinie z czerwonym LED,a przy kluczach coś w rodzaju wtyku z 3 stykami??
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Jacek176 » 7 lis 2008, 11:47

tadziol napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Sorry ale nie wierze w tak niesamowity zbieg okoliczności żeby dwie Mazdy z kompletnie różnych źródeł (jedna sprowadzona prosto z Niemiec) miały IDENTYCZNY immo.


niech zgadnę:Twoje immo to małe gniazdko w kabinie z czerwonym LED,a przy kluczach coś w rodzaju wtyku z 3 stykami??

No prawie zgadłeś, poza tym, że to "coś" przy kluczykach nie ma żadnych styków i wygląda tak:
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez strOOs » 7 lis 2008, 11:50

Jacek176 to na 1000% nie jest fabryczny...
Fabryczny masz wbudowany w kluczyku.
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Postprzez havier » 7 lis 2008, 11:54

mam identyczna pastylke do immo w mx3 jezeli to cos pomoze
www.flickr.com/piotrus87
------------------------------------------

mx-3 1.6 1995r
lancia lybra 1.9 Jtd 2000r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2008, 23:45
Posty: 34
Skąd: Warszawa - Bielany
Auto: Madzia i Lucynka

Postprzez strOOs » 7 lis 2008, 11:54

havier czyli byla to pastylka popularna w ASO Mazdy, ale nie oryginalna (nie jest w kluczyku)
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2005, 00:24
Posty: 1884
Skąd: Łódź
Auto: 323F BJ FP LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323