Regulacja zapłonu

Mazda 323 1980–1995

Postprzez emik » 11 paź 2004, 15:17

Jak sprawdzić i ewntualnie ustawić zapłon w tym silniczku?
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2004, 08:03
Posty: 147

Postprzez emik » 12 paź 2004, 13:26

Hmmmmm :D Może śmielej koledzy
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2004, 08:03
Posty: 147

Postprzez Yard » 21 paź 2004, 12:47

Ponieważ były problemy z podaną stroną likwiduję ją.
Plik dostępny jest pod adresem kilka postów w dół
Ostatnio edytowano 18 kwi 2005, 22:33 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Kruk11 » 26 lis 2004, 01:18

Wracam do pytania bo nie znalazłem nic dla siebie w archiwum.

Jaki powinien być kąt wyprzedzenia zapłonu w silniku B3 z wtryskiem,
w którym aparat NIE MA czujnika podciśnienia.

W cytowanym pdf'ie nie znalazłem takiej opcji, zapłon elektroniczny jest dedykowany do B6 i BP a ja mam B3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 14:17
Posty: 238 (0/1)
Skąd: DC / Gocław
Auto: E39 Touring

Postprzez emik » 26 lis 2004, 08:27

A mnie sie ta strona nawet otworzyć nie chciała:(
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2004, 08:03
Posty: 147

Postprzez Vel Mario » 26 lis 2004, 16:22

Ale mnie się zdaje że do ustawienia zapłonu to trzeba silnik podłączyć do komputera serwisowego albo przynajmniej posiadać lampę co tak fajnie błyska, czy może się myle i jest na to inny sposób :P
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2004, 20:02
Posty: 49
Skąd: Radzymin (Wawa)
Auto: 323 sedan BG 1,6 16V 93r.LPG

Postprzez Kruk11 » 26 lis 2004, 19:30

Mam lampę i wiem które styki złączyć w złączu diagnostycznym (to jest w cytowanym pdf'ie) ale ile ustawić stopni, nie wiem.

Z pamięci więc nie jestem pewien liczb:
Do B3 z aparatem podciśnieniowym 0 st.
Do B6 z aparatem podciśnieniowym 4 st.
Do B6 z aparatem elektronicznym 7 st.
Do BP z aparatem elektronicznym 10 st.

A do B3 z aparatem elektronicznym ??
Czy ktoś może poradzić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 14:17
Posty: 238 (0/1)
Skąd: DC / Gocław
Auto: E39 Touring

Postprzez Yard » 26 lis 2004, 19:51

Nigdzie nie znalazłem B3 z elektroniką. Wszędzie jest tranzystorowy – gaźnik i wtrysk
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez Kruk11 » 29 lis 2004, 19:56

B6 z elektronicznym to 3 st. więcej niż z podciśnieniowym.
Co myślicie o ustawieniu B3 z elektronicznym o 3 st. więcej niż z podciśnieniowym ??

Czyli B3 z wtryskiem i elektroniką na 3 st. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2003, 14:17
Posty: 238 (0/1)
Skąd: DC / Gocław
Auto: E39 Touring

Postprzez Vel Mario » 29 lis 2004, 23:05

Chyba na siedem stopni przed GMP ?
B6 z podciś. na 4 B6 elekt. bez podć. 4+3=7stopni <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2004, 20:02
Posty: 49
Skąd: Radzymin (Wawa)
Auto: 323 sedan BG 1,6 16V 93r.LPG

Postprzez Orin » 18 kwi 2005, 19:25

Jeśli ktoś jeszcze potrzebuje ten opis, to jest on dostępny pod poniższym adresem:
http://aeq146.internetdsl.tpnet.pl/zaplon.pdf
Jedna prośba : proszę używać opcji "zapisz element docelowy jako..."
Wkrótce postaram się przenieść to na bardziej uniwersalny serwer i nie będzie problemu :)[/list]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2004, 19:40
Posty: 760
Skąd: Częstochowa
Auto: Żuczek i Jaszczurka...

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323