Problem z Układem Hamulcowym cz.2

Mazda 323 1980–1995

Postprzez Gość » 14 sie 2006, 16:02

Witam
Jako nowy uzytkownik bardzo nie nowej mazdy chcialem zasiegnac porady.
Otoz mam problem z hamulcami, wyglada to podobnie do zapowietrzenia, musze ze dwa razy depnac zeby pedal przestal byc miekki, dopiero wtedy zaczyna hamowac.
Kilku"fachowcow" juz\ to ogladalo i jak dotad kazdy twierdzil co innego: ze pompa, ze zaciski, za zapchane przewody. No a mazdunia nadal nie hamuje a ja nie wiem o co chodzi . Za wszelkie porady bede bardzo wdzieczny
Gość
 

Postprzez Grzyby » 16 sie 2006, 18:26

Temat poprawiony i posprzątany <faja>

romek_antek – rozumiem, że odpowietrzanie było robione kilka razy? Czy może po 1 razie dalej jest źle?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez TomekS » 16 sie 2006, 19:50

Witam
spytam moze inaczej czy wogole byly odpowietrzane hamulce? czy moze tez zauwazyles gdzies jakies wycieki? czy problem zapadajacego pedala hamulca wystepuje tuz po odpaleniu silnika na parkingu przed wczesniejszym ruszeniem czy tez pedal hamulca zaczyna zapadac sie w trakcie hamowanie (cisniesz pedal by wytracic predkosc i nagle po krotkim czasie czujesz ze leci corazbardziej w dul) , opisz moze dokladniej co kiedy i jak a mysle ze uda sie Tobie pomodz
Początkujący
 
Od: 5 sie 2006, 21:51
Posty: 8
Skąd: Ełk
Auto: 323 BG 1.6

Postprzez JKK » 18 lut 2011, 22:12

Witam!
Moja Madzia była u mechanika. Problemem był bardzo sflaczały pedał hamulca roboczego. Tak więc mechanik zajrzał jej pod sukienkę i stwierdził, że szczęki są dobre i wyregulowane, bębny ok, tarcze ok i klocki grube. Przepompowaliśmy płyn hamulcowy, wlaliśmy nowy i nadal kicha. Wychodzi na to, że winowajcą kiepskiego hamowania jest pompa hamulcowa. Widzialem na allegro ceny tych pomp oscylują w granicach 80-100zł ale za chiny ludowe nie mam pojęcia którą wybrać. Nie znalazlem żadnej dedykowanej do mojego modelu. Pomocy!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 11:24
Posty: 165
Skąd: N.n.N
Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez ROMAN-R87 » 20 lut 2011, 16:19

u mnie bylo podobnie,ale ja wywalilem korektor sily hamowania i od razu znalazly sie hamulce z tylu,wie to nie mysi byc pompa
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 21:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez JKK » 20 lut 2011, 22:37

Dzieki Roman za podpowiedz, na pewno sprawdzę ten korektor. Ale gdyby okazało się, że to jednak pompa to nadal nie wiem jaka będzie pasować do mojego auta :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2011, 11:24
Posty: 165
Skąd: N.n.N
Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez budzik » 14 cze 2012, 16:37

witam. jestem nowy, więc proszę o wyrozumiałość jeśli wątek jest nie tu gdzie powinien być. mam problem z hamulcami w BF'ce. musze wymienić przewody hamulcowe, szczęki, z tym nie jest problem. ale potrzebuje też rozpieraki (samoregulatory), nigdzie nie mogę tego dostać. na allegro znalazłem tylko jeden i to jeszcze do BG, podobno nie pasuje. i tu kieruję pytanie do Was. czy ktoś posiada może coś takiego i chcialby sie tego pozbyc, lub moze zna jakis internetowy sklep, gdzie mógłbym to dostać? z góry dziękuję. :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2012, 16:13
Posty: 5
Skąd: Lidzbark
Auto: Mazda 323 BF 1.7D 1988

Postprzez cichy_86 » 14 cze 2012, 20:09

może na szrocie gdzieś szukaj. Lub pochodź po wszystkich sklepach moto. Możesz napisać w dzielę kupię części że potrzebujesz coś takiego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 14:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez budzik » 15 cze 2012, 17:27

ok, dzięki :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2012, 16:13
Posty: 5
Skąd: Lidzbark
Auto: Mazda 323 BF 1.7D 1988

Postprzez budzik » 15 cze 2012, 17:30

w sklepach nie ma. na szrotach tez nie. patrzyłem na wszystkich u mnie w miescie i nic. latwiej do 323 BG, i tu jeszcze pytanie czy nie wiecie moze czy pasowałby taki rozpierak z BG do BF'ki ? a jesli nie, to czy ciezko byloby to jakos przerobic, czy wogole da rade ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2012, 16:13
Posty: 5
Skąd: Lidzbark
Auto: Mazda 323 BF 1.7D 1988

Postprzez Paweł » 16 cze 2012, 00:17

Czy masz może zdjęcie tego regulatora?
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez budzik » 17 cze 2012, 18:13

nie, póki co nie mam. nie mam kiedy tego rozebrać. postaram sie wrzucic jak znajde chwile na rozbiórkę. dzięki za chęci :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2012, 16:13
Posty: 5
Skąd: Lidzbark
Auto: Mazda 323 BF 1.7D 1988

Postprzez Speed » 25 lip 2012, 17:23

Podzwoń po ludziach co maja na części samochody. Pamiętaj ze 323 BW robili do 95r wiec młodsze części dostaniesz.
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 22:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez budzik » 13 sie 2012, 21:19

dzięki za podpowiedź ;)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 cze 2012, 16:13
Posty: 5
Skąd: Lidzbark
Auto: Mazda 323 BF 1.7D 1988

Postprzez Lantis 89 » 22 lut 2013, 11:35

Uporządkowane :)
Lantis 89
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323