Obwód rozrusznika 15A czy 30A?
Strona 1 z 1
Witam. Szukałem czegoś na ten temat, niestety nie znalazłem więc pisze. Mam nastepujący problem. W schemacie alarmu gdzie jest odcięcie rozrusznika jest napisane (max. 15A 12V). Natomiast w instrukcji montażu alarmu w 323 znalazłem ze blokada rozrusznika = 30A. Znalazłem tez cos o blokadzie silnika, która = 10A. Nie wiem co z tym fantem zrobic. Co to jest za blokada silnika i czy jak podłącze alarm pod przeciety obwód rozusznika (tak jak powinno byc), to czy mi sie czasem cos nie spali w alarmie?
- Od: 12 kwi 2004, 23:56
- Posty: 59
- Auto: Mazda 323F (BA) 96r.
PS: Przy okazji jeszcze jedno pytanko, możliwe ze zajrza tu spece od elektroniki to pewnie beda znac odpowiedz Czy jezeli podlaczam wiecej niz jeden czujnik dodatkowy (pod jedno wejscie w alarmie), to trzeba je jakos odseparowac od siebie?
- Od: 12 kwi 2004, 23:56
- Posty: 59
- Auto: Mazda 323F (BA) 96r.
No więc tak.. jeśli chodzi o przekaźnik wewnątrz alarmu to jest mały pier który ma z 10A (nawet jak jest napisane 15A) i ja już miałem z takim przygodę. Trzeba użyć zewnętrznego przekaźnika 40A (15zł) i będzie spokój.
No do czujników dodatkowych, to w niedawno montowanym alarmie silicona to jest po prostu przelotka do następnego czujnika, niczym nie separowana. Alarm tam się wszczyna po podaniu masy, wiec raczej nie trzeba tego odseparowywać. (tak na 95%)
No do czujników dodatkowych, to w niedawno montowanym alarmie silicona to jest po prostu przelotka do następnego czujnika, niczym nie separowana. Alarm tam się wszczyna po podaniu masy, wiec raczej nie trzeba tego odseparowywać. (tak na 95%)
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc napisał(a):to jest mały pier
Faktycznie jest tam takie małe czarne gówienko Wychodza z niego dwa przewody, które właściwie tworzą jeden bo jest nie rozcięty. Teraz pytanko. Załóżmy ze na razie nie chce podlaczac tej blokady, wiec kabel ma byc tak jak jest (petla) czy nalezy go rozciac? Alarm to SEO Concerto.
PS: I czy alarm moze działac bez podlaczenie tej blokady i bez podlaczenia centralnego?
- Od: 12 kwi 2004, 23:56
- Posty: 59
- Auto: Mazda 323F (BA) 96r.
Nie wiem o co Ci chodzi z tą pętelką od blokady, ale po prostu nie podłączaj tego kabelka i juz.
moze, tylko co on będzie właściwie robił? Wył? Akurat centralny to podłączysz banalnie (wczoraj podlaczalem w 323C BA). Puszeczka jest przy prawej nodze pasazera z porzodu, jest opisana i pyka przy otwieraniu i zamykaniu. Przy pomocy probowki (mała żarówka na kablu) jednen kabel wepnij do masy a drukim przeleć po kostce od tego. Na jedym się otwiera na drugim zamyka.
Michal_21 napisał(a):PS: I czy alarm moze działac bez podlaczenie tej blokady i bez podlaczenia centralnego?
moze, tylko co on będzie właściwie robił? Wył? Akurat centralny to podłączysz banalnie (wczoraj podlaczalem w 323C BA). Puszeczka jest przy prawej nodze pasazera z porzodu, jest opisana i pyka przy otwieraniu i zamykaniu. Przy pomocy probowki (mała żarówka na kablu) jednen kabel wepnij do masy a drukim przeleć po kostce od tego. Na jedym się otwiera na drugim zamyka.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
No ostateczna forma ma wyc i obslugiwac centralny Tylko wyczytałem w kilku miejscach, ze z tym centralnym jest sporo probrlemów, i ze czasami trzeba mostawac jakies dodatkowe przekazniki (pomijajac silownik w dzwiach kierowcy, ktiry prawdopodobnie mam ale nie jestem pewien), dlatego z tym chce sie na razie wstrzymac i zamontowac sam alarm zeby dzialal :–) czyli kierunki, czujniki w dzwiach i klapie bagaznika i czujnik ruchu Jak dokladnie doczytam z centalem, to on tez bedzie podlaczony no i ten przekaznik na rozrusznik :–)
Po prostu od alarmu wychodzi jeden przewod, ktory w alarmie jest wlutowany do jednej czarnej kostki. Po przecieciu nalezy go wlaczyc w obwod rozrusznika.
Apropo, skoro alarm ma okolo 10A rzeczywistej obciazalnosci, to moze lepiej zamiast rozrusznika zrobic blokade pompy paliwa? Tylko nie wiem gdzie szukac ewentualnych przewodow...
Xionc napisał(a):Nie wiem o co Ci chodzi z tą pętelką od blokady...
Po prostu od alarmu wychodzi jeden przewod, ktory w alarmie jest wlutowany do jednej czarnej kostki. Po przecieciu nalezy go wlaczyc w obwod rozrusznika.
Apropo, skoro alarm ma okolo 10A rzeczywistej obciazalnosci, to moze lepiej zamiast rozrusznika zrobic blokade pompy paliwa? Tylko nie wiem gdzie szukac ewentualnych przewodow...
- Od: 12 kwi 2004, 23:56
- Posty: 59
- Auto: Mazda 323F (BA) 96r.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości