ogólnie jak bym wiedział że oryginał jest z metalu to sam bym nie kupował Elringa
Biały/Siwy dym po odpaleniu.
tylko powtarzam co słyszałem
od Arias'a 
ogólnie jak bym wiedział że oryginał jest z metalu to sam bym nie kupował Elringa
ogólnie jak bym wiedział że oryginał jest z metalu to sam bym nie kupował Elringa
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
chodzi o taki karton
pokryty cienka warstwa metalu, a "rzekomo"
jest wersja cala z metalu.
a ta OE Mazda jaka jest
?
a ta OE Mazda jaka jest
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
Kapitalka silnika zrobiona, jak na razie wszystko jest dobrze.
Ale mam pytanie: Jak zresetować komputer silnika?
Pytam ponieważ podczas próby pierwszego odpalenia silnika osprzęt był nie podłączony i komputer chyba załapał jakieś błędy.
Ale mam pytanie: Jak zresetować komputer silnika?
Pytam ponieważ podczas próby pierwszego odpalenia silnika osprzęt był nie podłączony i komputer chyba załapał jakieś błędy.
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
1. ustawic kluczyk w pozycji "ACC".
2. Znalezc skrzynkę bezpieczników znajdującą się w komorze silnika i wyją 2 bezpieczniki: BTN (60A-u mnie 40A) i EGi (inaczej INJ lub EGI-INJ) (30A)
3.teraz należy odczekac 20 sekund (lub policzyc do 30) i ponownie zalożyc bezpieczniki
4.wyjąc kluczyk następnie włożyc jeszcze raz i odpalic samochod
2. Znalezc skrzynkę bezpieczników znajdującą się w komorze silnika i wyją 2 bezpieczniki: BTN (60A-u mnie 40A) i EGi (inaczej INJ lub EGI-INJ) (30A)
3.teraz należy odczekac 20 sekund (lub policzyc do 30) i ponownie zalożyc bezpieczniki
4.wyjąc kluczyk następnie włożyc jeszcze raz i odpalic samochod
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
ja bym odpiął minusową klemę od akumulatora i przez 30 sekund wciskał pedał hamulca

- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
hm troszxke gorszy sposob ze wzgledu na to ze musisz pozniej jezdzic ze stala predkoscia
jest to jedynie metoda alternatywna...


^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Zrobiłem tak jak napisał "siera". Mam jeździć ze stałą prędkością? Nie rozumiem o co chodzi 

- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
w tej instrukcji chyba pisze ze z różnymi prędkościami 
- Od: 16 sty 2009, 20:02
- Posty: 201
- Skąd: Poznań
- Auto: RX-8 1.3
Na puszce bezpieczników nie ma żadnego schematu i opisu bezpieczników, na forum też nie mogę nic znaleźć
Które to są te bezpieczniki BTN i EGI może ktoś pokazać na zdjęciu?
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
bitte
EGI nie ma, ale jak pisałem wyżej czy w innym poscie to to samo co INJ ;]


^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
- Od: 29 lis 2009, 22:39
- Posty: 452
- Skąd: bytom
- Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94
Dzięki "maris801801" 
- Od: 5 wrz 2010, 20:33
- Posty: 23
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość