coolart napisał(a):a co grozi rozbierajac te przyciski
Jeżeli nie będziesz postępował z tymi przyciskami jak z dziewczyną na pierwszym spotkaniu

to możesz połamać uchwyty mocujące przełączniki
coolart napisał(a):Sliwa czy ten opis co napisal mARIOx jest bardzo podobny do wersji dla BG
A co do opisu mARIOx`a to jest zupełnie inny. W skrucie go przedstawie:
Po pierwsze trzeba ściągnąć kierownicę, następnie górną osłone kolumny kierowniczej(jedna śrubka),przy otwartych drzwiach ściągnąć trójkątną osłonę(siedzi na zatrzaskach),następnie odkręcić dolny plastik w którym znajdują się wlot powietrza i mały schowek(4 śruby z tym ostrożnie bo po wykręceniu śrub siedzi jeszcze na prowadzeniach), następnie odkręcamy obudowe licznika(tam znajdują się przyciski o których pisałem wcześniej należy zachować OSTROŻNOŚĆ przy odczepianiu kabli od przycisków, mocowanie na 5 śrub), i w końcu przychodzi czas na licznik który jest mocowany na 4 śruby za licznikiem mamy 3 złączki i linkę licznika, które musimy odłączyć. I w ten sposób mamy licznik na wierzchu.
Mam nadzieję, że choć troszkę ci pomogłem. W razie trudności pytaj
