Problemy z Silnikiem, Obrotami – Temat Zbiorczy

Mazda 323 1980–1995

Postprzez Sigma » 13 mar 2005, 23:23

Stanu reszty (jeszcze) nie znam;) Zobaczymy po wizycie w warsztacie.
If you notice this notice, you may notice that this notice, was not worth noticing
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2004, 16:00
Posty: 180
Skąd: Gdynia/Toruń
Auto: była: 323 BF 1.3 LPG 1988r.
jest: MX-5 NBFL Unplugged 1.6 2004r.

Postprzez mlody1921 » 31 mar 2005, 20:19

:D wiec jak jest bezkolizyjny czy nie i mam jeszcze pytanie czy tylna piasta z łożyskiem bez ABS pasuje do madzi z ABS-em da sie przełozyc koronke ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez mlody1921 » 1 kwi 2005, 23:33

ej no zyjecie na tym forum hallo ?? :(
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez MiHaŁ » 1 kwi 2005, 23:41

Co do bezkolizyjności – jest bezkolizyjny :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2004, 00:16
Posty: 457 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 3 BK MPS rakietowóz
MX-3 taczkowóz

Postprzez GofNet » 2 kwi 2005, 00:49

Aaale to nie oznacza, że w razie zerwania paska rozrządu silnikowi nic się nie stanie. No zazwyczaj nic się nie dzieje, ale... No właśnie ale. Kumplowi w 1.8 DOHC (który też jest ponoć bezkolizyjny) zawory się pokrzywiły. I gdzie tu jest ta bezkolizyjność ... ??
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez artus » 4 kwi 2005, 22:51

Jeżeli będziesz pilnował terminowych wymian tj. co 10tyś olej z filtrem, filtr powietrza, paski wieloklinowe, rozrząd itp. no i oczywiście nie będziesz lał do zbiornika byle czego to możesz spokojnie jeździć nie martwiąc się.
Co do 2-go pytania to raczej nie, gdyż w katalogach jest wyróżnienie z ABS i bez ABS
ZSW M926 MAZDA MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2004, 23:24
Posty: 152
Skąd: Świnoujście
Auto: Mazda MX-3 1.6

Postprzez Kerw » 11 kwi 2005, 17:59

Wlasnie ze jest mozliwosc zamontowania piasty bez tej koronki do ABSu w w madzi ktora abs posiada gdyz ta koronka jest zdejmowalna, tylko jak to zwykle bywa jest jedno ale jest to oplacalne dla kogos kto ma dostep do tokarki gdyz trzeba przetoczyc te piaste bez abs aby te koronke na nia zalozyc. Mnie sie to udalo i jest w 100 % ok!!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2004, 20:01
Posty: 10
Skąd: SZYDŁOWIEC
Auto: Mazda MX-3 1.8 v6 94r

Postprzez zorro » 23 kwi 2005, 15:40

mam problem bo moja madzia jak sie silnik zagrzeje to gasnie na diagnostyce powiedziano mi ze jest aparat zaplonowy do wymiany.jak go rozebralem i wyczyscilem to mialem tydzien spokoju a teraz znowu sie sypie.glowny problem jest taki ze nie wiem gdzie moge kupic ten aparat w miare tanio.jezeli ktos mi umie pomoc to z gory dziekuje.
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2005, 21:31
Posty: 6
Auto: mazda mx3 v6

Postprzez mazdyfan_tomek » 23 kwi 2005, 16:13

Aparat zapłonowy do MX-3 V6 w miarę tanio ? :| :| :| <lol> , wybacz ale to nie są tanie rzeczy . Jak widać każdy posiadacz Mx3 V6 musi przez to przejść .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2004, 23:08
Posty: 78
Skąd: Tarnów
Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS

Postprzez zorro » 23 kwi 2005, 16:30

a masz jakis namiar na kogos kto bz mial aparat do tego.wiem ze nowe aparaty z jakichs podrobek to koszt ok 1500zl a uzywki sa po ok.700.tak ze w takiej cenie byzm kupil uzywke i sadze ze to jest w miare tanio tzlko u mnie nigdzie nie maja tego aparatu
Początkujący
 
Od: 13 kwi 2005, 21:31
Posty: 6
Auto: mazda mx3 v6

Postprzez mazdyfan_tomek » 23 kwi 2005, 18:46

Nie jestem pewien ale zapytaj '' xXx'' Patryka , nie chcę tu za niego mówić ale może mieć coś takiego.Poszukaj też w dziale ''sprzedam'' A może nie trzeba kupować całego aparatu może serwis cie nacina na kaske :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2004, 23:08
Posty: 78
Skąd: Tarnów
Auto: HONDA ACCORD 2,0 136 PS

Postprzez xXx » 24 kwi 2005, 10:52

Zależy co masz zepsute, czy padła Ci cewka czy moduł. Ja niestety nie mam teraz takiego aparatu zapłonowego, mam jedynie aparat zapłonowy do 323F BA V6 lub Xedosa 9 TA 2,5 V6 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez P0L4K » 24 kwi 2005, 10:56

zorro uzupelnij profil skad jestes to moze ktos Ci predzej pomoze
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez chico » 16 maja 2005, 14:36

Jak w temacie.Odpalam jade moze z 2 kilometry i silnik gasnie,nie daje się odpalić.Po dłuższym czasie 15-20 minut odpala i znowu historia się powtarza.Na benzynie czy na gazie-dzieje się tak samo.Wymieniłem aparat zapłonowy,chwilę było OK , ale znowu to samo.Aparat zapłonowy bezstykowy z modułem elektronicznym , silnik E3 na gażniku,gaz zwykła instalacja parownik+ mikser.Poratujcie bo póki co jeżdże betą za 50zł za 100km.
Co to się w tej mojej Madzi dzieje? :–(
"Neue Kraft für unsere Idee vom Coupé: BMW 635 CSi "
Teraz mam 218 KM :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2004, 16:03
Posty: 36
Skąd: Koszalin
Auto: BMW 635 CSi `84

Postprzez malekm » 16 maja 2005, 16:13

Twoja Madzia po prostu "zalewa się" gazem. Jak masz zimny silnik to parownik nie daje rady zamienić gazu w stan lotny. Kiedy zgaśnie dolewasz mu jeszcze benzyny, próbując odpalić. Rada jest prosta: trzeba dłużej dogrzewać silnik na benzynie i będzie ok.
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2004, 14:42
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: MX-3 1.8V6, Mondeo MKII 2.5V6.

Postprzez Piotr Wozniak » 18 maja 2005, 12:33

Witam,
A swiece kiedy wymieniales/sprawdzales/czysciles? Czesto jak swiece sa pokryte nagarem to po rozgrzaniu iskra "ucieka" po nagarze, samochod gasnie i nie chce odpalic zanim swieca nie ostygnie. Radze sprawdzic swiece. :)

pozdrowienia
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez czargosia » 11 cze 2005, 21:16

Przymierzam sie do wymiany uszczelki pog głowicą i chciałbym to zrobić w sposób jak najprostrzy i najłatwiejszy.(czy rozpinać łańcuch rozrządu?) Co przy okazji jeszcze wymienić?
Z góry dziękuję.
Mazda 323 84r BD 1300 E3 na łańcuchu rozrządu
czargosia
 

Postprzez Jaksa » 11 cze 2005, 22:31

Witam , nie wiem czy ktoś tu zna ten model od strony mechanicznej (przyznam się ze były to moje początki przy mazdach jak model BD miał zaledwie 3 latka <lol> ) Jak pamiętam zdejmuje się dekiel boczny obudowy łancucha i zdejmujesz go razem z kołami.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Mumin » 11 cze 2005, 22:57

Miałem kiedyś taką Mazdę – czerwony sedan 1,3.:) Bardzo fajne autko było i długowieczne jak widać.
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 18:09
Posty: 290
Skąd: Biała Podlaska
Auto: Mitsubishi Carisma 1,8 GDI '99

Postprzez brii » 12 cze 2005, 12:50

Czy przy wymianie uszczelek pod głowicami i uszczelniaczy zaworowych trzeba demontować rozrząd w K8??
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323