Po wciśnięciu ostro hamulca spadaja obroty
Strona 1 z 1
Witam. Ostatnio zauważyłem dziwną przypadłosc mojej Madzi.Otóż jak stoje, silnik pracuje na biegu jalowym, wcisne na maxa pedal hamulca silnik zaczyna jakby przygasac,jakby sie dusił.Obroty skaczą góra dół, od 1000 do 700. Czy to normalne? Jesli nie to co może byc tego przyczyną?
Pozdro...... szacun.......respect......
Pozdro...... szacun.......respect......
Możliwe że o czyszczenie/wymianę prosi się elektrozawór wolnych obrotów (silniczek krokowy), spróbuj zrobić test błędów jest to silnik krokowy to pewnie go wymiga. U mnie jest podobnie tylko że mi spadają do jakichś 400obr/min ale mam inne auto.
(:Mazda:)--> Bawareczka-->Lani-->Xsara
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
- Od: 15 paź 2006, 21:37
- Posty: 319
- Skąd: ok. Piaseczna
- Auto: Citroen Xsara
Sorry dopiero po napisaniu zauważyłem że masz gaźnik.
(:Mazda:)--> Bawareczka-->Lani-->Xsara
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
- Od: 15 paź 2006, 21:37
- Posty: 319
- Skąd: ok. Piaseczna
- Auto: Citroen Xsara
czesc ja mam to samo i też opisałem to na forum , tyle tylko że u mnie słychać jeszcze jakieś stukanie ( ale nie zawsze)!
- Od: 17 lut 2007, 17:58
- Posty: 12
- Skąd: rzeszów
- Auto: mazda 323f 91r 1.6 16V gaznik
MIREK 1976 napisał(a):czesc ja mam to samo i też opisałem to na forum , tyle tylko że u mnie słychać jeszcze jakieś stukanie ( ale nie zawsze)!
po zastanowieniu tez mi sie zdaje że mam jakies stuki ale musialbym to jeszcze sprawdzic. i nie doszedles co to moze byc?
lotik a mozna sprawdzic jakos ten regulator napiecia i gdzie on sie znajduje?i jesli on bedzie winowajca to czy drogi on jest?
Pozdro, szacun, respect 
u mnie tez tak jest ale nic nie stuka jak wymienie kable zaplonowe i pasek klinowy to wam powiem czy pomoglo ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Sprawdź
– naciąg paska klinowego,
– poziom elektrolitu w akumulatorze,
– zaciski na akumulatorze,
– napięcie na akumulatorze na wyłączonym silniku i podczas jego pracy
Objawy wahania obrotów po włączeniu odbiorników napięcia są normalne. ECU "zauważa", że jest zwiększone obciążenie alternatora oraz spadek wynikający z tego spadek obrotów silnika i automatycznie je (obroty) podwyższa. Też tak mam, ale są to niewielkie wahania, w granicach 100-200RPM.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
– naciąg paska klinowego,
– poziom elektrolitu w akumulatorze,
– zaciski na akumulatorze,
– napięcie na akumulatorze na wyłączonym silniku i podczas jego pracy
Objawy wahania obrotów po włączeniu odbiorników napięcia są normalne. ECU "zauważa", że jest zwiększone obciążenie alternatora oraz spadek wynikający z tego spadek obrotów silnika i automatycznie je (obroty) podwyższa. Też tak mam, ale są to niewielkie wahania, w granicach 100-200RPM.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
u mnie pasek klinowy jest dobry i kable mam też nowe tzn . mają 15 miesięcy ktoś mi podpowiedział że może to być związane z jakimś zaworem podcisnieniowym gdzieś kolo gażnika , ale trzeba by sie na tym znać a ja aż takiej wiedzy nie posiadam 
- Od: 17 lut 2007, 17:58
- Posty: 12
- Skąd: rzeszów
- Auto: mazda 323f 91r 1.6 16V gaznik
Może chodzi o zawór klapkowy w dolocie ? Ta klapka otwiera dolot cieplego powietrza. ja ostatnio go posklejalem i zamontowalem spowrotem bo smigalem bez niego bo sie polamal.i nic to nie zmienilo.Ale nie wiem czy on dziala prawidłowo bo jest zamontowany na takiej sprezynce ktora chyba nie spelnia swojej roli bo ta klapka lata sobie jak chce.Jak go mialem wymontowanego to klapka w druga strone sprezynowala a nie w ta co powinno.Tak mi sie chyba wydaje ze powinno sprezynowac odwrotnie. Nie wiem juz sam. Może moglby ktos sprawdzic u siebie jak to wyglada?Bylbym bardzo wdzieczny, bo użytkownikow którzy posiadaja gaźniki jest bardzo mało.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pozdro, szacun, respect 
koleś który mi o tym mówił mial to samo w golfie , ale tak z tym jezdzil ,musze go dokladnie wypytać o co to chodzi , ale to dopiero w poniedziałek !
- Od: 17 lut 2007, 17:58
- Posty: 12
- Skąd: rzeszów
- Auto: mazda 323f 91r 1.6 16V gaznik
M@ster napisał(a):Witam. Ostatnio zauważyłem dziwną przypadłosc mojej Madzi.Otóż jak stoje, silnik pracuje na biegu jalowym, wcisne na maxa pedal hamulca silnik zaczyna jakby przygasac,jakby sie dusił.Obroty skaczą góra dół, od 1000 do 700. Czy to normalne? Jesli nie to co może byc tego przyczyną?
Pozdro...... szacun.......respect......
Czesc
Ja mialem podobny objaw, ze strasznie spadaly obroty na gazie/LPG jak pompowalem hamulcem. U mnie winne byly zapowietrzone hamulce. Akurat bylem podczas wymiany tarcz/klockow i nie zdazylem dobrze odpowietrzyc ukladu jednego dnia, a nastepnego musialem troche autem jezdzic. Po odpowietrzeniu ukladu jak pompuje hamulcem to obroty rosna,a nie spadaja
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość