Olej VAT 15W50
Strona 1 z 1
Witam, mam od kilku miesiecy male wycieki oleju spod klawiatury zaworow. Bylem u znajomego mechanika i powiedzial mi, ze jak chce krotko jezdzic autem to nie oplaca sie z nim robic tylko wlac olej o wiekszej getosci. Do tej pory mialem Lotos GAS (jezdze na LPG). Slyszal z was ktos o oleju VAT 15w50 (holenderski)? A moze w tej sytuacji jakis inny olej wlac? Autko ma 380 tys. i jakies 30 na LPG. Silnik E5.
- Od: 28 gru 2003, 21:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda 6
To wymien uszczelkę pod pokrywą zaworow....Witam, mam od kilku miesiecy male wycieki oleju spod klawiatury zaworow
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A jak mi ucieka z innej strony? ;–) ile mechesy wezma za wymiane tej uszczelki?
- Od: 28 gru 2003, 21:11
- Posty: 45
- Auto: Mazda 6
uszczelke pod klawiatura to nawet da sie samemu wymienic tylko niewolno przy dokrecaniu srubek poukrecac
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
Koleś napisał(a):uszczelke pod klawiatura to nawet da sie samemu wymienic tylko niewolno przy dokrecaniu srubek poukrecac
Eee..nie bardzo.
Musi być zachowana chyba kolejnoiść dokręcania śrub i siła dokręcenia. trzeba mieć klucz dynamometryczny.
Pozdrawki
Daro W.
Daro W.
- Od: 20 paź 2003, 15:38
- Posty: 115
- Skąd: Wawa
- Auto: MX3 V6 '93; APRILIA RSV MILLE
Daro napisał(a):Koleś napisał(a):uszczelke pod klawiatura to nawet da sie samemu wymienic tylko niewolno przy dokrecaniu srubek poukrecac
Eee..nie bardzo.
Musi być zachowana chyba kolejnoiść dokręcania śrub i siła dokręcenia. trzeba mieć klucz dynamometryczny.
Taa bo można dekiel skrzywic i dupa z uszczlniania ale jest prosty sposób
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
Mi się zdaje że jak jeszcze nie sika po oczach to nie ma co się fatygować.
Mi tam delikatnie się poci i nie mam zamiaru wymieniac jak się co
zmieni to sam wymienie bo to żadna filozofia.–
Tak mi się zdaje 
Mi tam delikatnie się poci i nie mam zamiaru wymieniac jak się co
zmieni to sam wymienie bo to żadna filozofia.–
Świat to nie ludzkość – Świat to ... MATRIX
- Od: 29 maja 2004, 22:20
- Posty: 12
- Skąd: Obrzycko
- Auto: Mazda 323 F 18.i DOHC 1991
Ciekawi mnie ta kolejnosc dokrecania – jak to z tym jest – czy na prawde trzeba zachowac?? Czy raczej na zasadzie – jak przykrece w tym rogu to teraz musze po przeciwnej a potem na srodku u gory itd.cPytam z czystej ciekawosci bo do pewnych rzeczy sam sie nie tykam...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Zawsze przykreca się śruby przeciwległe ,mocno skręcony dekiel po prostu się "rozłazi" i wynik jest taki że wjednym miejcu uszczelka jest sciskana nadmiernie a w innym wcale.
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
misiolot napisał(a):Zawsze przykreca się śruby przeciwległe ,mocno skręcony dekiel po prostu się "rozłazi" i wynik jest taki że wjednym miejcu uszczelka jest sciskana nadmiernie a w innym wcale.
Moim zdaniem Misiolot ma rację.
Lepiej zostawić to fachowcom , chyba że masz książkę "Manual", to tam jest to napisane.
Pozdrawki
Daro W.
Daro W.
- Od: 20 paź 2003, 15:38
- Posty: 115
- Skąd: Wawa
- Auto: MX3 V6 '93; APRILIA RSV MILLE
Jest kilka "domowych " sposobów na dokręcenie prawidłowe dekla zleżne jest to od jego konstrukcji ,ale to dłuższy temat bo nie wiem jaka jest konstrukcja dekla w 323
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
Misiolot! Jakie te sposoby bo nie bylem szkolony w tym temacieJest kilka "domowych " sposobów

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A kto dokręca śrubę M6 dynamometrem ? Chyba "uczeń" w ASO bo pewnie by upierdzielił .... O ! haha przypomina mi się taki temat o urwanych srubach ale była jazda hehe jak się zobaczymy to Ci opowiem.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):A kto dokręca śrubę M6 dynamometrem ? Chyba "uczeń" w ASO bo pewnie by upierdzielił .... O ! haha przypomina mi się taki temat o urwanych srubach ale była jazda hehe jak się zobaczymy to Ci opowiem.
Taa zgadza się ale trzebba mieć trchę wprawy i doswiadczenia ja swój pirwszy w Mitsubishi tak dokręciłem że pękł
Nie mogę a w zasadzie ..dlaczego nie ?
- Od: 23 lut 2004, 23:11
- Posty: 375
- Skąd: grochów
- Auto: Chrysler Voyager 3.3 LE jajko
trzebba mieć trchę wprawy i doswiadczenia ja swój pirwszy w Mitsubishi tak dokręciłem że pękł

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości