Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez tekkenfan » 23 gru 2013, 10:56

Załóż mniejsze koła :P
Niestety to jest mazda i możliwości przekładania gratów między modelami jest bardzo ograniczona.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 13:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez szaszu » 28 gru 2013, 23:59

chłopaki nie wiecie może czy w mx 3 były montowane zaciski na 18mm czy tylko na 22mm. a i czy zacisk na 22mm podejdzie do 323f bg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 gru 2013, 21:01
Posty: 11
Skąd: Wielowieś(Gorzów WLKP)
Auto: MAZDA 323 F BG 1.6 1990r

Postprzez patryk240 » 3 sty 2014, 13:04

Mam takie szybkie pytanko czy wymiana uszczelniaczy wału i wałka to tylko kwestia zdjęcia rozrządu i kół czy trzeba wałek wyjmować ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 02:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez djakob » 6 sty 2014, 15:27

patryk240 napisał(a):Mam takie szybkie pytanko czy wymiana uszczelniaczy wału i wałka to tylko kwestia zdjęcia rozrządu i kół czy trzeba wałek wyjmować ??


Nie trzeba wałka wyjmować :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 14:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez patryk240 » 6 sty 2014, 15:29

Dzięki za odpowiedź :) Dowiedziałem się też że trzeba bardzo uważać żeby przy wyjmowaniu starego nie uszkodzić gładzi bo będzie się lało :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 02:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez djakob » 6 sty 2014, 17:00

patryk240 napisał(a):Dzięki za odpowiedź :) Dowiedziałem się też że trzeba bardzo uważać żeby przy wyjmowaniu starego nie uszkodzić gładzi bo będzie się lało :)


Dokładnie, śmiało dziubaj w stary uszczelniacz, jeśli nie będzie wychodził to podważaj go ale tak jak napisałeś delikatnie aby nie uszkodzić gładzi :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 14:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez patryk240 » 6 sty 2014, 17:58

A co ze sprężynką od napinacza trzeba wymieniać bo dostępna tylko z oryginału ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 02:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez djakob » 7 sty 2014, 00:12

patryk240 napisał(a):A co ze sprężynką od napinacza trzeba wymieniać bo dostępna tylko z oryginału ??


Ja wymieniałem bo kupowałem ori zestaw rozrządu więc miałem w zestawie ale jak Ty nie masz to zostaw starą :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 14:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez patryk240 » 8 sty 2014, 00:44

No i jak zwykle problem
pierwszy jaki ujrzałem to brak sprężynki co widać na foto zresztą dzisiaj będę kombinował chyba z mazdy ori ciekawe czy nie zbankrutuje :P
Wyjęcie uszczelniaczy ..... wałka jako tako poszedł po wkręceniu wkręta w niego ale uszczelniacz wału nie chciał nawet drgnąć liczę na cud że nie uszkodziłem gładzi bo uszczelniacz cały rozdłubałem ale w końcu wyszedł :)
Jedyne pozytywne wrażenia to to że napinacz chodzi jak nowy pasek wygląda przyzwoicie a użytkuje madzie od ponad 3 lat i zrobiłem spokojnie ponad 60 tysięcy km a nie mam pojęcia ile jest przejechane na tym rozrządzie a że lubie się uczyć w praktyce to skusiłem się na wymiane osobiście :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 02:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez sylwo » 10 sty 2014, 16:15

Witajcie.
Napisał do mnie posiadacz BG (aBartez, ponieważ sam nie ma teraz dobrego dostępu do forum) z prośbą o radę następującej treści:
"Samoczynnie chowają mi sie lampy w 323f bg. Dla tego muszą być caly czas otwarte . Nie wiem co moze być tego powodem prosze was o pomoc" "Dodam jeszcze ze jak te lampy sie zamkną dalej świecą. I musze podnosić je przyciskiem z lewej strony"

Proszę więc o poradę w tym wątku bo nie chcę zakładać specjalnego. <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez djakob » 11 sty 2014, 01:13

Niech zacznie od wymiany przekaźnika przy nogach pasażera :) Gdzieś na forum jest zdjęcie, który jest to dokładnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 14:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez jaaco » 18 sty 2014, 19:34

Czy znalezienie kolektora do bp'ka 4-1 z escorta gt jest wykonalne w ogóle czy trzeba sprowadzać z zagramanicy? ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Paweł » 20 sty 2014, 15:33

Uwaga: Ponieważ zależy nam na przejrzystości forum, dlatego zdecydowaliśmy nieco je uporządkować. Zmieniamy między innymi formułę przyklejonych wątków (opinie i informacje, szybkie pytania). W związku z tym wielka prośba do Was o ograniczenie do minimum ich wykorzystania. Dotychczasowe pytania, spostrzeżenia i dyskusje proszę umieszczać w oddzielnych wątkach – zakładając nowe lub kontynuując istniejące. Ważne, żeby zachować zasadę – jeden problem, jeden wątek.

Osoby, które chcą po prostu niezobowiązująco pogadać zapraszam do działu Moto (rozmowy o motoryzacji) lub Hyde Parku.

Dziękuję za współpracę i pozdrawiam,
Paweł
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323