Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez LordShaman » 1 maja 2011, 13:22

Z tymi plastikami naprawde Cieżko.
Sam mam 2 połamane przy górnej krawędzi i nie moge dostać całych w miare normalnej cenie.

A tak z Ciekawości dużo osób mówi że obrotowe kołpaki to straszna wiocha.
A le mi sie to tak podoba że szok! NA alusy które bym chciał mnie nie stać ate kołapki są dość oryginalne.

Co o tym sądzicie? I może wiecie gdzie takie kupić ? na alledrogo sa 2 komplety alo dość drogie i wzór mi sie nie podoba.

z góry thx
Początkujący
 
Od: 18 wrz 2010, 10:48
Posty: 22
Skąd: Siechnice
Auto: Mazda 323f 1.6 16v 1991

Postprzez djpimpek » 1 maja 2011, 17:39

Przewody i świece mam NGK, więc polecam:) Denso też dobra firma.
ObrazekMAZDA 323F BG:
1991r – SOHC 1.8 – 16 VALVE – 103KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2009, 22:54
Posty: 60
Auto: MAZDA 323F BG 91r SOHC 1.8 16V

Postprzez krzaku90 » 1 maja 2011, 23:07

Codo obrotow to musisz troche pocztac. Nie wiem czy to robiles al jest kilka tematow na ten temat.

Co do kolpakow to sam piszesz ze drogie, wg mnie lepiej kupic nawet najgorsze aluski ale pozniej zobaczysz ze sie oplacalo;)
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez Maciej21032 » 1 maja 2011, 23:12

Witam mam taki problem ze nie moge odpowietrzyc ukladu chlodzacego w Mazdzie 323f 1.6 16v Bg 1993r.
Auto posiada gaz.

Mam taki problem ze nie moge odpowietrzyc ukladu chlodzacego nie chce z chodzić wogole plyn do chlodnicy i nie moge wiecej go dolac niz na maksa. nagrzewnica wogolnie nie jest nagrzana jest cisnienie wody ale nie jest nagrzana jeden waz od nagrzewnicy jest cieply a drugi zimny ten po lewej stronie jak sie patrzy od przodu maski jest cieply a od strony termostatu jest zimny ogolnie to termostat wyjelem by zobaczyc czy przestanie sie grzac bo z termostatem sie za szybko nagrzewal i myslalem ze bedzie lepiej ale no chyba nie wyszlo ogolnie to nie ma cisnienia za mocnego bo weze ktore ida do parownika od gazu nie maja wody ktore by nagrzaly parownik. :( i parownik mi zamarza i nie moge jechac na gazie. a wracajac do nagrzewnia to nie chce leciec cieple powietrze w aucie. zrobilem tak jak czytalem na forum zeby na zimnym silniku do lac plyn do chlodnicy tak zrobilem na zimnym silniku zalalem go plynem, do zbiorniczka wyrownawczego rowniez nalalem plynu pozniej go odpalilem i delikatnie zeszlo wody po nagrzaniu po czym wlaczyl sie wentylator dolalem wody ale dalej nie mam cieplego powietrza w samochodzie i jeszcze nie idzie woda do parownika. mam nadzieje ze juz ktos mial taka sytuacje przynajmniej podobna i da jakas dobra rade jak odpowietrzyc uklad //??? Pozdrawiam :]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2011, 16:18
Posty: 5
Skąd: Międzyrzecz
Auto: Mazda 323 f 1.6 16v 1993r.

Postprzez Mazdaxxx » 1 maja 2011, 23:54

no raczej dobra skoro połowa osprzętu elektrycznego/elektronicznego jest tej marki wraz ze świecami opuszczając fabryke
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez Miksu » 2 maja 2011, 12:30

Faktycznie kilka tematow dotyczacych obrotow jest ,ale w zadnym z nich nie ma nic podobnego do moich objawow ,a jak pisalem wczesniej pytam z ciekawosci a nie jest to zadna usterka !!
Pozdro 4All...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 kwi 2011, 10:04
Posty: 8
Skąd: Finlandia
Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V SOHC ´93

Postprzez Ania_TM » 2 maja 2011, 13:12

Miksu napisał(a):Faktycznie kilka tematow dotyczacych obrotow jest ,ale w zadnym z nich nie ma nic podobnego do moich objawow ,a jak pisalem wczesniej pytam z ciekawosci a nie jest to zadna usterka !!


może ktoś pomoże, wpisz się tam- wg regulaminu skoro temat jest o obrotach- to dopisujesz się tam, temat podbijasz i ktoś doradzi <spoko>

avatar do zmiany chyba <oczy> <oczko>
Ania_TM
 

PostTen post został usunięty przez Gość 4 maja 2011, 13:32.

Postprzez Jandys » 4 maja 2011, 10:59

Witam! czy może ktoś pokrótce wytłumaczyć co to są za dwa przewody, obydwa są gumowe. Pierwszy wychodzi z rury doprowadzającej powietrze do pompy wtryskowej, a kończy sie na pokrywie zaworów, drugi zaś zaczyna sie już przy samej pompie i również wchodzi w pokrywe zaworową. Co to jest, do czego służy, co sie stanie jak się je zlikwiduje?? (przepraszam za ew. błędy w nazewnictwie, dla ułatwienia dodaje foto) ;)
http://jandys.wrzuta.pl/obraz/8ERDv5BcnO7/c18608987_7
małe, czerwone, mruczy, dużo wybacza... i w ogóle <3

Mazda. Das Auto!
Początkujący
 
Od: 14 sty 2011, 16:40
Posty: 27
Skąd: Kędzierzyn - Koźle
Auto: 323 bg 1.6 8V 90' (czerwona :D)

Postprzez Lukano » 4 maja 2011, 13:42

Gdzie Ty w benzynie znalazłeś pompę wtryskową ;)
To jest odma, jak je zatkasz to rozwalisz uszczelniacze, olej wszędzie będzie Ci wywalać.
Nie wolno ich zatykać.
One wchodzą w kolektor dolotowy, dla wyrównania ciśnień w silniku.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez MichalS80 » 4 maja 2011, 17:44

Jandys piszesz w opisie ze masz silnik 1.6 8V a patrzac na pokrywe zaworow to jest 16V. Pokrywa nieoryginalna?
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2009, 12:30
Posty: 83
Auto: Mazda 323 1.6 GLX sedan '89

Postprzez Jandys » 4 maja 2011, 19:52

Lukano – dzięki za odp. i przepraszam za byki ;] czasem mam problemy z wysłowieniem sie... :|

MichalS80 – to jest zdjęcie znalezione w internecie, nie chciało mi sie ruszać tyłka na parking
małe, czerwone, mruczy, dużo wybacza... i w ogóle <3

Mazda. Das Auto!
Początkujący
 
Od: 14 sty 2011, 16:40
Posty: 27
Skąd: Kędzierzyn - Koźle
Auto: 323 bg 1.6 8V 90' (czerwona :D)

Postprzez Czester503 » 4 maja 2011, 23:38

orientuje sie ktoś ile można polecieć mazda 323 bg hb 1.6 16v
.?
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

Postprzez kastasqad89 » 5 maja 2011, 11:29

moja 180 i nie chce wiecej, co roku jezdze do neimiec i na ich paliwie 190, roznica jest kolosalna w paliwie i oczywiscie w osiagach, przyspieszenie tez jest duuuzo wieksze
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 22:17
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Jarosław
Auto: Mazda 323F BA 1.5 1997

Postprzez Lukano » 5 maja 2011, 15:51

Moja poprzednia, czerwona 1,8GT 220 poleciała na autobanie. Ale na normalnym polskim paliwie, a nie na niemieckim odrzutowym ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez kastasqad89 » 5 maja 2011, 16:10

hehe tez nazywam go odrzutowym bo auto dostaje na nim choler.... kopa
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 22:17
Posty: 46 (0/1)
Skąd: Jarosław
Auto: Mazda 323F BA 1.5 1997

Postprzez krzaku90 » 5 maja 2011, 16:43

Odrzutowe moze i jest ale kiedy auto nie zapala na ich bialym ekologicznym cudenku trzeba zalac naszego zlotego <glupek2>
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez Czester503 » 5 maja 2011, 18:39

no to widze ze samochod mały ale wariat :–)
dzieki za pomoc moze kiedyś jak drogi zrobią to polece ile fabryka dała :–)
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

Postprzez przemo12345 » 5 maja 2011, 21:37

moja poleciała 170, ale myślę że trochę więcej też by poleciała.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez Ania_TM » 6 maja 2011, 07:19

ja swojej na maksa nie rozpędziłam jeszcze, ale w drodze na zlot poleciała do Konina 146.. pewnie więcej da radę, może będzie okazja :P
Ania_TM
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323