Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
a tak poza tym to musisz zobaczyć jaki jest rozstaw śrub na kierwonicy od B i wielkość ogólnie w necie popatrz i sam dojdziesz czy wejdzie czy nie .. 
".. A za rogiem stoi Mazda ... moja śliiczna, mała gwiazda.. "<3
- Od: 17 lut 2011, 09:29
- Posty: 31
- Skąd: Malbork
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V GLX
Na zimnym silniku odpala od ręki, ujadę kilkadziesiąt metrów, wyłącze silnik i odpali i zgaśnie. Mam założony gaz 2 gen. Gorący odpala pięknie.
Mazda 323 BG
1600 cm silnik 88km
Mazda 323 BG
1600 cm silnik 88km
-
sudzin
folley napisał(a):Tak jak w temacie. Podejdzie do BG kierownica od BA?
Widziałem zdjęcie jak w BG była taka![]()
Taka http://konto.bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~si ... _po-97.JPG
Wkładałem do BW kierownice od GE , wiec raczej podejdzie tylko ze masz w tedy odsuniecie większe od manetek.
witam, jeśli się da to czy macie jakieś projekty do tego stożka? Nie wiem co zrobić z tymi podciśnieniami itp. myślałem żeby dać stożek na końcówkę seryjnej puszki i wyciągnąć tylko filtr ze środka. Jeśli macie jakieś ciekawe wizje to dawajcie;p(przypominam MAZDA 323 BG 1.3 16V JEDNOPUNKT)
-
juras999
Zmierzyłem właśnie kompresje w mojej madzi i co się okazało :
1 cylinder – 13
2 cylinder – 11
3 cylinder – 11,5
4 cylinder – 13
Gdyż za pierwszym razem wyszło mi na 2 cylindrze 9,7 a na 3 10,7 co mnie przeraziło i skłoniło do ponownego pomiaru.
Więc wydaje mi się że tu właśnie leży moja przyczyna falowania obrotów czy dobrze myślę

Czy świece w takim stanie są ok czy trzeba wymienić niestety nie posiadam szczelinomierza więc niemam jak sprawdzić szparki

1 cylinder – 13
2 cylinder – 11
3 cylinder – 11,5
4 cylinder – 13
Gdyż za pierwszym razem wyszło mi na 2 cylindrze 9,7 a na 3 10,7 co mnie przeraziło i skłoniło do ponownego pomiaru.

Czy świece w takim stanie są ok czy trzeba wymienić niestety nie posiadam szczelinomierza więc niemam jak sprawdzić szparki

- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Coś duży rozrzut wyszedł i dziwi mnie że przy drugim pomiarze wyszły inne wartości. Czym mierzyłeś?
Co do świeczek to wymienić nie zaszkodzi. Jak możesz to wrzuć fotke samych elektrod bo z tego zdjęcia wygląda to tak, jakby Ci zarzucało świece (są czarne). U mnie na 2 i 3 cylindrze jest to samo, podobno coś z zaworami. Do wymiany powoli mam uszczelke pod pokrywą zaworów wiec planuję i tak za jakiś czas zrzucić głowice, splanować, zrobić wszystkie zawory na tip top, próbe olejową, regulacje zaworów przy okazji rozrząd i świeczki właśnie za jednym zamachem, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy...
Przy swojej robiciznie koszty nie są aż tak duże, a mamy góre silnika pewną i zdrową 
Co do świeczek to wymienić nie zaszkodzi. Jak możesz to wrzuć fotke samych elektrod bo z tego zdjęcia wygląda to tak, jakby Ci zarzucało świece (są czarne). U mnie na 2 i 3 cylindrze jest to samo, podobno coś z zaworami. Do wymiany powoli mam uszczelke pod pokrywą zaworów wiec planuję i tak za jakiś czas zrzucić głowice, splanować, zrobić wszystkie zawory na tip top, próbe olejową, regulacje zaworów przy okazji rozrząd i świeczki właśnie za jednym zamachem, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy...

Hanczak napisał(a):Świece troszkę za ciemne, widać, że ma trochę za bogatą mieszankę albo są już stare i nie funkcjonują prawidłowo. Kiedy je zmieniałeś?
Mieszanka na pewno zdarzało się że była za bogata na benzynie a świece były zmieniane w zime jakoś w tym roku chyba

- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Ze względu że świece mam okopcone wydech tak samo to szukałem ale nie moge znaleźć jak się reguluje mieszankę i z tego co się troszkę dowiedziałem to komputer ustala skład mieszanki ale chyba da się jakoś wyregulować 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Patryk rozumiem że masz auto na wtrysku? To podczepiam się pod Twoje pytanie bo u mnie komin też okopcony strasznie, a za autem rozciąga się woń bardzo bogatej mieszanki i chętnie bym coś z tym zrobił przed sprzedażą, może by komuś mniej paliła? 
- Od: 10 sty 2011, 17:19
- Posty: 84
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323 BG 1.6i 8v
To ja też się podłączę
z tego co wiem od pewnego mechanika sprawdzał w swoich materiałach i podobno mieszanki nie da się ustawić :/ ale niech ktoś się jeszcze wypowie...
Moja była czerwona strzała
- Od: 2 sty 2011, 18:39
- Posty: 75
- Skąd: Zawiercie/Katowice
- Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM
Na komputer jedź ;p I Ci pokaże czy masz dobrą mieszankę 
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Panowie, na wtrysku mozna sprawdzić jaka jest mieszanka poprzez sondę lambda odpowiednio wpinając diodę w złącze DIAGNOSTIC (inne piny niż przy sprawdzaniu błędów ecu) W zależności od częstotliwości migania diody wiemy czy mieszanka jest za bogata czy za uboga
Poszukajcie na forum, gdzieś to było opisane dokładnie co i jak 

Witam.
Ostatnio w mej maździnie, gdy temeperatura spada ponizej 0 dzieje sie coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=XPqvTQervQM
Im zimniej, tym przy niższej predkosci zaczyna skrzypieć.
Mial ktos z was podobny problem?
Ostatnio w mej maździnie, gdy temeperatura spada ponizej 0 dzieje sie coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=XPqvTQervQM
Im zimniej, tym przy niższej predkosci zaczyna skrzypieć.
Mial ktos z was podobny problem?
-
questm
Mam taki problem że nie mogę odkręcić przewodu elastycznego hamulcowego od metalowego mam mini palnik i tak myślę czy mogę nakrętkę na przewodzie metalowym spróbować podgrzać palnikiem czy macie jakieś inne sposoby którymi odkręcaliście??
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość