Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez marcin_96a » 20 lis 2011, 23:53

a tak poza tym to musisz zobaczyć jaki jest rozstaw śrub na kierwonicy od B i wielkość ogólnie w necie popatrz i sam dojdziesz czy wejdzie czy nie .. :D
".. A za rogiem stoi Mazda ... moja śliiczna, mała gwiazda.. "<3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2011, 09:29
Posty: 31
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V GLX

Postprzez sudzin » 21 lis 2011, 20:29

Na zimnym silniku odpala od ręki, ujadę kilkadziesiąt metrów, wyłącze silnik i odpali i zgaśnie. Mam założony gaz 2 gen. Gorący odpala pięknie.
Mazda 323 BG
1600 cm silnik 88km
sudzin
 

Postprzez Speed » 22 lis 2011, 21:43

folley napisał(a):Tak jak w temacie. Podejdzie do BG kierownica od BA?
Widziałem zdjęcie jak w BG była taka <czarodziej>
Taka http://konto.bydgoszcz.wsinf.edu.pl/~si ... _po-97.JPG


Wkładałem do BW kierownice od GE , wiec raczej podejdzie tylko ze masz w tedy odsuniecie większe od manetek.
Radek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, VW , Citroen, Mazda .

Postprzez juras999 » 23 lis 2011, 21:52

witam, jeśli się da to czy macie jakieś projekty do tego stożka? Nie wiem co zrobić z tymi podciśnieniami itp. myślałem żeby dać stożek na końcówkę seryjnej puszki i wyciągnąć tylko filtr ze środka. Jeśli macie jakieś ciekawe wizje to dawajcie;p(przypominam MAZDA 323 BG 1.3 16V JEDNOPUNKT)
juras999
 

Postprzez patryk240 » 24 lis 2011, 19:05

Zmierzyłem właśnie kompresje w mojej madzi i co się okazało :
1 cylinder – 13
2 cylinder – 11
3 cylinder – 11,5
4 cylinder – 13
Gdyż za pierwszym razem wyszło mi na 2 cylindrze 9,7 a na 3 10,7 co mnie przeraziło i skłoniło do ponownego pomiaru. :| Więc wydaje mi się że tu właśnie leży moja przyczyna falowania obrotów czy dobrze myślę ?? <oczy>
Czy świece w takim stanie są ok czy trzeba wymienić niestety nie posiadam szczelinomierza więc niemam jak sprawdzić szparki :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Hanczak » 25 lis 2011, 00:06

Świece troszkę za ciemne, widać, że ma trochę za bogatą mieszankę albo są już stare i nie funkcjonują prawidłowo. Kiedy je zmieniałeś?
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez pawcio1017 » 25 lis 2011, 00:11

Coś duży rozrzut wyszedł i dziwi mnie że przy drugim pomiarze wyszły inne wartości. Czym mierzyłeś?

Co do świeczek to wymienić nie zaszkodzi. Jak możesz to wrzuć fotke samych elektrod bo z tego zdjęcia wygląda to tak, jakby Ci zarzucało świece (są czarne). U mnie na 2 i 3 cylindrze jest to samo, podobno coś z zaworami. Do wymiany powoli mam uszczelke pod pokrywą zaworów wiec planuję i tak za jakiś czas zrzucić głowice, splanować, zrobić wszystkie zawory na tip top, próbe olejową, regulacje zaworów przy okazji rozrząd i świeczki właśnie za jednym zamachem, ale co z tego wyjdzie to zobaczymy... <oczko> Przy swojej robiciznie koszty nie są aż tak duże, a mamy góre silnika pewną i zdrową <oczko>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez patryk240 » 25 lis 2011, 18:34

Hanczak napisał(a):Świece troszkę za ciemne, widać, że ma trochę za bogatą mieszankę albo są już stare i nie funkcjonują prawidłowo. Kiedy je zmieniałeś?

Mieszanka na pewno zdarzało się że była za bogata na benzynie a świece były zmieniane w zime jakoś w tym roku chyba <oczy> No mierzyłem manometrem do mierzenia ciśnienia kompresji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez XarDas6 » 25 lis 2011, 21:29

Co sie łączy z przepływomierzem?
Posypała mi się część łącząca przepływomierz z rurą wlotu powietrza, a nie mam pojęcia jak ja znaleźć na allg.

Z góry dziekuje za odp. ;]
Początkujący
 
Od: 22 cze 2008, 15:01
Posty: 7

Postprzez wojtala74 » 26 lis 2011, 17:49

chcialem sie dowiedziec czy sie oplaca w ogole to robic??? dzieki pozdro :D
wojtala74
 

PostTen post został usunięty przez sq2jul 29 lis 2011, 11:27.
Powód: spam

PostTen post został usunięty przez sq2jul 29 lis 2011, 11:28.
Powód: ot

Postprzez patryk240 » 29 lis 2011, 15:09

Ze względu że świece mam okopcone wydech tak samo to szukałem ale nie moge znaleźć jak się reguluje mieszankę i z tego co się troszkę dowiedziałem to komputer ustala skład mieszanki ale chyba da się jakoś wyregulować ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez gutek071 » 29 lis 2011, 16:42

Patryk rozumiem że masz auto na wtrysku? To podczepiam się pod Twoje pytanie bo u mnie komin też okopcony strasznie, a za autem rozciąga się woń bardzo bogatej mieszanki i chętnie bym coś z tym zrobił przed sprzedażą, może by komuś mniej paliła? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:19
Posty: 84
Skąd: Wrocław
Auto: 323 BG 1.6i 8v

Postprzez Hanczak » 29 lis 2011, 17:36

To ja też się podłączę :) z tego co wiem od pewnego mechanika sprawdzał w swoich materiałach i podobno mieszanki nie da się ustawić :/ ale niech ktoś się jeszcze wypowie...
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez Kali_Yo ; D » 29 lis 2011, 17:56

Na komputer jedź ;p I Ci pokaże czy masz dobrą mieszankę ;)
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez pawcio1017 » 29 lis 2011, 18:15

Panowie, na wtrysku mozna sprawdzić jaka jest mieszanka poprzez sondę lambda odpowiednio wpinając diodę w złącze DIAGNOSTIC (inne piny niż przy sprawdzaniu błędów ecu) W zależności od częstotliwości migania diody wiemy czy mieszanka jest za bogata czy za uboga <oczko> Poszukajcie na forum, gdzieś to było opisane dokładnie co i jak <oczko>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez patryk240 » 29 lis 2011, 19:55

No dobra sprawdzić się da ale czy da się to wyregulować musi być jakiś sposób :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez questm » 29 lis 2011, 20:59

Witam.
Ostatnio w mej maździnie, gdy temeperatura spada ponizej 0 dzieje sie coś takiego:
http://www.youtube.com/watch?v=XPqvTQervQM
Im zimniej, tym przy niższej predkosci zaczyna skrzypieć.
Mial ktos z was podobny problem?
questm
 

Postprzez patryk240 » 30 lis 2011, 14:34

Mam taki problem że nie mogę odkręcić przewodu elastycznego hamulcowego od metalowego mam mini palnik i tak myślę czy mogę nakrętkę na przewodzie metalowym spróbować podgrzać palnikiem czy macie jakieś inne sposoby którymi odkręcaliście??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323