Mazda 323 (BG) – Opinie i Informacje
Witam zastanawiam się na kupnem mazdy 323 rocznik 1990 silnik 1,3 benzyna auto zadbane w środku i ładne nadwozie, bezwypadkowy, wczoraj jechałem nim z właścicielem 170km na 7 ale skonczyła sie prosta droga i więcej nie mogliśmy wyciągnąć....powiedzcie mi czy warto kupić takie autko za 1700? 
-
Arok91
Jak jest tak jak opisujesz to za 1700 się nawet nie zastanawiaj, z 1.3 będziesz zadowolony... ja zaczynałem od takiej w 2001 swoją przygodę z Mazdami i tą którą turbawkę którą będziemy odbudowywać mam nadzieję że już nie sprzedam.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Arok91 napisał(a):Witam zastanawiam się na kupnem mazdy 323 rocznik 1990 silnik 1,3 benzyna auto zadbane w środku i ładne nadwozie, bezwypadkowy, wczoraj jechałem nim z właścicielem 170km na 7 ale skonczyła sie prosta droga i więcej nie mogliśmy wyciągnąć....powiedzcie mi czy warto kupić takie autko za 1700?
Niska cena. Obejrzałeś dokładnie z kimś kto się zna?
Na pewno da ci frajdę z jazdy. Weź pod uwagę, że niestety może coś się psuć – dolicz koszty napraw, jazdy itp
Mam nadzieję,że zawitasz do rodziny mazdaspeed
Pozdrawiam
-
Ania_TM
[quote="Arok91"]Witam zastanawiam się na kupnem mazdy 323 rocznik 1990 silnik 1,3 benzyna auto zadbane w środku i ładne nadwozie, bezwypadkowy, wczoraj jechałem nim z właścicielem 170km na 7 ale skonczyła sie prosta droga i więcej nie mogliśmy wyciągnąć....powiedzcie mi czy warto kupić takie autko za 1700?
[/quote]
miałem taka z tego samego roku i byłem bardzo zadowolony była wściekła a jak się yo drogi trzyma... oby była tylko na wtrysku nie na na gaźniku bo osobiście nie polecam gaźnika bo też miałem
miałem taka z tego samego roku i byłem bardzo zadowolony była wściekła a jak się yo drogi trzyma... oby była tylko na wtrysku nie na na gaźniku bo osobiście nie polecam gaźnika bo też miałem
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
Witam szukam informacji na temat silników do mazdy 323f jakie były a głównie chodzi mi o to czy był jakiś silnik diesla lub czy pasował by któryś z innego modelu bo tak się zastanawiam nad zmianą w mojej mazdzie . Pozdrawiam
- Od: 22 gru 2010, 21:55
- Posty: 7
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 88Km 91r
Mazda 626 GF 2.0 Ditd 101Km RF-2A 99r
A można trochę więcej informacji bo nie bardzo się orientuje jak to ze skrzynią biegów ,szukałem trochę
i znalazłem info ze były jakieś o pojemności 1,7 z isuzu takie jak w oplach astra może jeszcze jakieś były ?

- Od: 22 gru 2010, 21:55
- Posty: 7
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 88Km 91r
Mazda 626 GF 2.0 Ditd 101Km RF-2A 99r
te z silnikami isuzu (1.7 td) były w roku 94-97
To jakich informacji o jakich silnikach powinienem szukać ? 

- Od: 22 gru 2010, 21:55
- Posty: 7
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 88Km 91r
Mazda 626 GF 2.0 Ditd 101Km RF-2A 99r
na tym forum nie spotkałem się żeby ktoś przerabiał bezyne na diesla. chcesz tanio jezdzić to albo załóż gaz albo kup mazda w dieslu ( 323 1.7td, 95r. – ok. 3500zł)
akurat tą moja mazde kupiłem tanio mam gaz ale akurat pali go 18 benzyny to nawet nie liczę
ostatnio 10l wlałem i 50 km zrobiłem (tak spokojnie jeżdżę) akurat z tego co wiem diesle są oszczędniejsze
- Od: 22 gru 2010, 21:55
- Posty: 7
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 88Km 91r
Mazda 626 GF 2.0 Ditd 101Km RF-2A 99r
to sporo. ja mam ten sam silniki mi pali 6,5 litra PB
Jeśli pali Ci tak dużo to podjedź do gazownika bo nawet mój BF GTX przy pałowaniu palił na oko 13l/100km, raz wyszło spalanie 19,7 ale miałem napęd na 4 koła i do tego turbo a w myśl zasady "turbo żyje-turbo pije". Dobry gazownik powinien ustawić instalację, lub wymienić to co uszkodzone. Osobiście diesli nie lubię. 
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Zamiast szukać diesla, który wcale tak mało i to drogiego leju palić nie będzie, poszukaj uszkodzenie w samochodzie, lub instalacji gazowej. W podpisie masz ile moja 1,8 GT pali i to jazda 6 km do pracy i z powrotem.
Pewnego zimowego dnia postanowiłem rozkręcić licznik który miał 205tyś km i wymienić żaróweczki na diody i zrobić delikatny tuning ,po rozkręceniu zobaczyłem że jakiś geniusz śrubokrętem lub czymś tam przekręcił licznik widać było podrapane pierwsze kółeczko z cyframi ten samochód był ściągnięty z Niemiec w 2004 roku wiec musiał mieć już naprawdę dużo przejechane że ktoś pofatygował się żeby to przekręcić jak to niektórzy nazywają delikatnie "korekcje przebiegu" heh
ja przypuszczam że pali mi dużo z powodu właśnie zużytego silnika bo teraz to 3 pod górę nie daje rady wyjechać
nawet kiedyś pomyślałem że zaleje lepszego paliwa
ale nic nie pomogło
oleju mi nie bierze dużo więcej się wylewa przez pokrywę zaworów i muszę kupić nowa uszczelkę i pod głowice tez bo co raz muszę płyn chłodniczy dolewać tak co 100 km
sprawdzałem kody błędów wyświetla mi 17 . co do gazu to w ogóle nie lubię
tak tak można trochę pocierpieć żeby jeździć tanio ale zajęte cenne miejsce w bagażniku i dodatkowy osprzęt do serwisowania , a diesel aby miał dobre pompę, wtryski , świece żarowe to niema żadnego problemu , ja mieszkam na wsi i wszystko mam na olej napędowy oprócz motocykla
. mojemu kumplowi golf II 1,6 pali do 6 L/100km
mi nie trzeba wyścigówki tylko ekonomiczny samochód tak jak mój wcześniejszy Daewoo Tico
w mazdę chce zainwestować bo nie ma rdzy a poza tym szkoda mi bo to naprawdę wygodny dobrze prowadzący się samochód wole nim jeździć niż moja skoda fabią teraz mi mazda jedzie jak by miała 30 Km 

- Od: 22 gru 2010, 21:55
- Posty: 7
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 88Km 91r
Mazda 626 GF 2.0 Ditd 101Km RF-2A 99r
Jak tak czytam, to czy nie masz walniętej uszczelki pod głowicą lub zajeżdżonego silnika?? 
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
a ja mimo wszystko podmieniłbym przepływomierz na drugi... może ktoś z twoich okolic ma i użyczy do testów... sonda działa?? gazownik po podpięciu się będzie widział czy reaguje... chyba, że masz instalację I gen.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość