Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Sonda była podmieniana na inna używana i to samo. Poza tym gdyby była zepsuta to chyba spalanie by wzrosło a jest chyba ok. 6.5-8l ? Dzis jeszcze raz sprawdzałem błędy i teraz 9 krótkich, 1długi i 5 krótkich- tak cały czas.
Widzewianka_TM napisał(a):ja nadal walczę z drzwiami, czy wina może leżeć w samej klamce, która nie odbija?
reszta chodzi ok, ale nie ma tego cyknięcia jak otwiera się drzwi od środka
Mi klamka też nie odbija a drzwi się otwierają. Jak kupiłem efkę to się nie otwierały, rozebrałem drzwi okazało się, że drut który idzie do klamki spadł z zaczepu który go podtrzymuje.
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
djakob napisał(a):Widzewianka_TM napisał(a):ja nadal walczę z drzwiami, czy wina może leżeć w samej klamce, która nie odbija?
reszta chodzi ok, ale nie ma tego cyknięcia jak otwiera się drzwi od środka
Mi klamka też nie odbija a drzwi się otwierają. Jak kupiłem efkę to się nie otwierały, rozebrałem drzwi okazało się, że drut który idzie do klamki spadł z zaczepu który go podtrzymuje.
to wiem,ale cięgno się trzyma


-
Ania_TM
po puszczeniu pedału gazu.
W trakcie przyspieszania i normalnej jazdy wszystko działa w porządku. Natomiast w trakcie puszczenia pedału gazu spadają mi obroty silnika do bardzo niskiej wartości. W tym momencie przekaźnik pompy paliwa zaczyna świrować i co chwile się przełącza, po czym silnik wchodzi na swoje normalne obroty na biegu jałowym i przekaźnik się uspokaja.
Czy ktoś wie w czym może być problem?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie:)
Mazda 323 IV 1991
1,3 cm3 /49 kW
W trakcie przyspieszania i normalnej jazdy wszystko działa w porządku. Natomiast w trakcie puszczenia pedału gazu spadają mi obroty silnika do bardzo niskiej wartości. W tym momencie przekaźnik pompy paliwa zaczyna świrować i co chwile się przełącza, po czym silnik wchodzi na swoje normalne obroty na biegu jałowym i przekaźnik się uspokaja.
Czy ktoś wie w czym może być problem?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie:)
Mazda 323 IV 1991
1,3 cm3 /49 kW
- Od: 3 lut 2011, 00:07
- Posty: 12
jahos napisał(a):po puszczeniu pedału gazu.
W trakcie przyspieszania i normalnej jazdy wszystko działa w porządku. Natomiast w trakcie puszczenia pedału gazu spadają mi obroty silnika do bardzo niskiej wartości. W tym momencie przekaźnik pompy paliwa zaczyna świrować i co chwile się przełącza, po czym silnik wchodzi na swoje normalne obroty na biegu jałowym i przekaźnik się uspokaja.
Czy ktoś wie w czym może być problem?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie:)
Mazda 323 IV 1991
1,3 cm3 /49 kW
Może przepływomierz walnięty a benzyna czy gaz??
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
I teraz to ja mam problem... Nawet mój ojciec ani ja nie wiemy co się stało...
Ej mam pytanie padł mi alarm i centralny wczoraj było coś takiego że nie mogłem wyłączyć alarmu więc odłączyłem akumulator dzisiaj po podłączeniu zero reakcji (zawszę włączał się alarm) i próbowałem zamykać drzwi ale nic się nie działo... Pomyślałem że to bd bateria w pilocie wymieniłem i dalej to samo...
Kluczyk mi nie wchodzi bo mam złamany jeden w zamku.. i nie mam jak zamknąć ani otworzyć auta co może być przyczyną
Pomóżcie pliss
Ej mam pytanie padł mi alarm i centralny wczoraj było coś takiego że nie mogłem wyłączyć alarmu więc odłączyłem akumulator dzisiaj po podłączeniu zero reakcji (zawszę włączał się alarm) i próbowałem zamykać drzwi ale nic się nie działo... Pomyślałem że to bd bateria w pilocie wymieniłem i dalej to samo...
Kluczyk mi nie wchodzi bo mam złamany jeden w zamku.. i nie mam jak zamknąć ani otworzyć auta co może być przyczyną
Pomóżcie pliss
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
patryk240 napisał(a):jahos napisał(a):po puszczeniu pedału gazu.
W trakcie przyspieszania i normalnej jazdy wszystko działa w porządku. Natomiast w trakcie puszczenia pedału gazu spadają mi obroty silnika do bardzo niskiej wartości. W tym momencie przekaźnik pompy paliwa zaczyna świrować i co chwile się przełącza, po czym silnik wchodzi na swoje normalne obroty na biegu jałowym i przekaźnik się uspokaja.
Czy ktoś wie w czym może być problem?
Z góry dzięki za wszelkie sugestie:)
Mazda 323 IV 1991
1,3 cm3 /49 kW
Może przepływomierz walnięty a benzyna czy gaz??
Udało mi się ustalić, że w momencie gdy obroty mi spadają, za przełączanie się przekaźnika odpowiada układ sterowania pompą. W związku z czym rozwiązaniem okazało się delikatne podciągnięcie linki od gazu, w związku z czym amortyzacja obrotu przepustnicy trwała dłużej, w związku z czym obroty silnika nie spadały aż do tak niskiego poziomu – podciągnięcie linki nie spowodowało wyższych obrotów na biegu jałowym. Na razie działa, zobaczymy na jak długo:)
- Od: 3 lut 2011, 00:07
- Posty: 12
Kali_Yo ; D napisał(a):I teraz to ja mam problem... Nawet mój ojciec ani ja nie wiemy co się stało...
Ej mam pytanie padł mi alarm i centralny wczoraj było coś takiego że nie mogłem wyłączyć alarmu więc odłączyłem akumulator dzisiaj po podłączeniu zero reakcji (zawszę włączał się alarm) i próbowałem zamykać drzwi ale nic się nie działo... Pomyślałem że to bd bateria w pilocie wymieniłem i dalej to samo...
Kluczyk mi nie wchodzi bo mam złamany jeden w zamku.. i nie mam jak zamknąć ani otworzyć auta co może być przyczyną
Pomóżcie pliss
popraw podłączenie klem

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):Kali_Yo ; D napisał(a):I teraz to ja mam problem... Nawet mój ojciec ani ja nie wiemy co się stało...
Ej mam pytanie padł mi alarm i centralny wczoraj było coś takiego że nie mogłem wyłączyć alarmu więc odłączyłem akumulator dzisiaj po podłączeniu zero reakcji (zawszę włączał się alarm) i próbowałem zamykać drzwi ale nic się nie działo... Pomyślałem że to bd bateria w pilocie wymieniłem i dalej to samo...
Kluczyk mi nie wchodzi bo mam złamany jeden w zamku.. i nie mam jak zamknąć ani otworzyć auta co może być przyczyną
Pomóżcie pliss
popraw podłączenie klemmi kiedyś to podczas jazdy rozłączyć potrafiło
Już to robiłem i nic nie dało ; / nawet akumulator zmieniłem
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Witam,
drodzy Forumowicze mam problem ^^ i jak zwykle pytam Was...
Podczas hamowania hamulcem nożnym odczuwam uderzenie elementu o element. Po sprawdzeniu podwozia (stukot przy kole od kierowcy strony) zobaczyłem że 2 elementy są ''spiłowane'' widac jakby pracowały tylko pojęcia nie mam w jaki sposób może do tego dojść oraz jak naprawić obecną sytuację
na zjęciu zaznaczona półośka oraz drugi element który widać że był w kontakcie z półośką...
Proszę o informację co trzeba zrobić aby zaradzić występowaniu w/w problemu.
Bardzo dziękuję za odpowiedź

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/823/imag0182cv.jpg/
drodzy Forumowicze mam problem ^^ i jak zwykle pytam Was...
Podczas hamowania hamulcem nożnym odczuwam uderzenie elementu o element. Po sprawdzeniu podwozia (stukot przy kole od kierowcy strony) zobaczyłem że 2 elementy są ''spiłowane'' widac jakby pracowały tylko pojęcia nie mam w jaki sposób może do tego dojść oraz jak naprawić obecną sytuację
na zjęciu zaznaczona półośka oraz drugi element który widać że był w kontakcie z półośką...
Proszę o informację co trzeba zrobić aby zaradzić występowaniu w/w problemu.
Bardzo dziękuję za odpowiedź

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/823/imag0182cv.jpg/
- Od: 27 kwi 2011, 10:53
- Posty: 31
jak zresetować ustawienia w madzi 323f bg z 94 roku silnik 1,6 16V , zalożylem nowe wtryski ale to nie jest jeszcze to czasami silnik ma dola i dopiero po pewnym czassie dostaje kopa. czy aby zresetowac komputer wystarczy odlączyc na chwile akumulator??
- Od: 5 sie 2009, 21:44
- Posty: 10
- Skąd: chrzanów
- Auto: MAZDA 323 F BG 1,6 16V 94r.
Odłączasz aku i trzeba przytrzymać na ponad 30s i powinno się przejechać do porządnego nagrzania żeby silnik wyłapał błędy na nowo o ile są powodzenia
A na przyszłość używaj szukajki bo było o tym wieleeeeeeeeeee razy
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A na przyszłość używaj szukajki bo było o tym wieleeeeeeeeeee razy
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości