Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez lewy323s » 15 wrz 2011, 14:57

Sonda była podmieniana na inna używana i to samo. Poza tym gdyby była zepsuta to chyba spalanie by wzrosło a jest chyba ok. 6.5-8l ? Dzis jeszcze raz sprawdzałem błędy i teraz 9 krótkich, 1długi i 5 krótkich- tak cały czas.
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Postprzez djakob » 15 wrz 2011, 17:37

Widzewianka_TM napisał(a):ja nadal walczę z drzwiami, czy wina może leżeć w samej klamce, która nie odbija?
reszta chodzi ok, ale nie ma tego cyknięcia jak otwiera się drzwi od środka :|


Mi klamka też nie odbija a drzwi się otwierają. Jak kupiłem efkę to się nie otwierały, rozebrałem drzwi okazało się, że drut który idzie do klamki spadł z zaczepu który go podtrzymuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez Ania_TM » 15 wrz 2011, 20:00

djakob napisał(a):
Widzewianka_TM napisał(a):ja nadal walczę z drzwiami, czy wina może leżeć w samej klamce, która nie odbija?
reszta chodzi ok, ale nie ma tego cyknięcia jak otwiera się drzwi od środka :|


Mi klamka też nie odbija a drzwi się otwierają. Jak kupiłem efkę to się nie otwierały, rozebrałem drzwi okazało się, że drut który idzie do klamki spadł z zaczepu który go podtrzymuje.


to wiem,ale cięgno się trzyma <oczy> nie wiem, podmienię klamkę jutro <oczy>
Ania_TM
 

Postprzez jahos » 15 wrz 2011, 20:50

po puszczeniu pedału gazu.
W trakcie przyspieszania i normalnej jazdy wszystko działa w porządku. Natomiast w trakcie puszczenia pedału gazu spadają mi obroty silnika do bardzo niskiej wartości. W tym momencie przekaźnik pompy paliwa zaczyna świrować i co chwile się przełącza, po czym silnik wchodzi na swoje normalne obroty na biegu jałowym i przekaźnik się uspokaja.

Czy ktoś wie w czym może być problem?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie:)

Mazda 323 IV 1991
1,3 cm3 /49 kW
Początkujący
 
Od: 3 lut 2011, 00:07
Posty: 12

Postprzez patryk240 » 16 wrz 2011, 12:54

jahos napisał(a):po puszczeniu pedału gazu.
W trakcie przyspieszania i normalnej jazdy wszystko działa w porządku. Natomiast w trakcie puszczenia pedału gazu spadają mi obroty silnika do bardzo niskiej wartości. W tym momencie przekaźnik pompy paliwa zaczyna świrować i co chwile się przełącza, po czym silnik wchodzi na swoje normalne obroty na biegu jałowym i przekaźnik się uspokaja.

Czy ktoś wie w czym może być problem?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie:)

Mazda 323 IV 1991
1,3 cm3 /49 kW

Może przepływomierz walnięty a benzyna czy gaz??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Kali_Yo ; D » 17 wrz 2011, 10:20

I teraz to ja mam problem... Nawet mój ojciec ani ja nie wiemy co się stało...
Ej mam pytanie padł mi alarm i centralny wczoraj było coś takiego że nie mogłem wyłączyć alarmu więc odłączyłem akumulator dzisiaj po podłączeniu zero reakcji (zawszę włączał się alarm) i próbowałem zamykać drzwi ale nic się nie działo... Pomyślałem że to bd bateria w pilocie wymieniłem i dalej to samo...
Kluczyk mi nie wchodzi bo mam złamany jeden w zamku.. i nie mam jak zamknąć ani otworzyć auta co może być przyczyną ??

Pomóżcie pliss
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez jahos » 17 wrz 2011, 22:23

patryk240 napisał(a):
jahos napisał(a):po puszczeniu pedału gazu.
W trakcie przyspieszania i normalnej jazdy wszystko działa w porządku. Natomiast w trakcie puszczenia pedału gazu spadają mi obroty silnika do bardzo niskiej wartości. W tym momencie przekaźnik pompy paliwa zaczyna świrować i co chwile się przełącza, po czym silnik wchodzi na swoje normalne obroty na biegu jałowym i przekaźnik się uspokaja.

Czy ktoś wie w czym może być problem?

Z góry dzięki za wszelkie sugestie:)

Mazda 323 IV 1991
1,3 cm3 /49 kW

Może przepływomierz walnięty a benzyna czy gaz??


Udało mi się ustalić, że w momencie gdy obroty mi spadają, za przełączanie się przekaźnika odpowiada układ sterowania pompą. W związku z czym rozwiązaniem okazało się delikatne podciągnięcie linki od gazu, w związku z czym amortyzacja obrotu przepustnicy trwała dłużej, w związku z czym obroty silnika nie spadały aż do tak niskiego poziomu – podciągnięcie linki nie spowodowało wyższych obrotów na biegu jałowym. Na razie działa, zobaczymy na jak długo:)
Początkujący
 
Od: 3 lut 2011, 00:07
Posty: 12

Postprzez jahos » 17 wrz 2011, 22:24

Samochód oczywiście na benzynie:)
Początkujący
 
Od: 3 lut 2011, 00:07
Posty: 12

Postprzez tekknoraver » 17 wrz 2011, 22:31

Kali_Yo ; D napisał(a):I teraz to ja mam problem... Nawet mój ojciec ani ja nie wiemy co się stało...
Ej mam pytanie padł mi alarm i centralny wczoraj było coś takiego że nie mogłem wyłączyć alarmu więc odłączyłem akumulator dzisiaj po podłączeniu zero reakcji (zawszę włączał się alarm) i próbowałem zamykać drzwi ale nic się nie działo... Pomyślałem że to bd bateria w pilocie wymieniłem i dalej to samo...
Kluczyk mi nie wchodzi bo mam złamany jeden w zamku.. i nie mam jak zamknąć ani otworzyć auta co może być przyczyną ??

Pomóżcie pliss


popraw podłączenie klem :) mi kiedyś to podczas jazdy rozłączyć potrafiło :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez darpog » 17 wrz 2011, 22:33

koledzy nie wie kto ma do sprzedania uszczelki na wszystkie 4 drzwi w dobrym stanie
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez Kali_Yo ; D » 18 wrz 2011, 12:01

tekknoraver napisał(a):
Kali_Yo ; D napisał(a):I teraz to ja mam problem... Nawet mój ojciec ani ja nie wiemy co się stało...
Ej mam pytanie padł mi alarm i centralny wczoraj było coś takiego że nie mogłem wyłączyć alarmu więc odłączyłem akumulator dzisiaj po podłączeniu zero reakcji (zawszę włączał się alarm) i próbowałem zamykać drzwi ale nic się nie działo... Pomyślałem że to bd bateria w pilocie wymieniłem i dalej to samo...
Kluczyk mi nie wchodzi bo mam złamany jeden w zamku.. i nie mam jak zamknąć ani otworzyć auta co może być przyczyną ??

Pomóżcie pliss


popraw podłączenie klem :) mi kiedyś to podczas jazdy rozłączyć potrafiło :P


Już to robiłem i nic nie dało ; / nawet akumulator zmieniłem
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez patryk240 » 18 wrz 2011, 12:15

Mam takie pytanie czy amortyzatory i sperężyny z 323f są takie same jak w mojej 323 bg ?? Bo z tego co patrzę po zdjęciach to niema różnicy a dokładniej chodzi mi o przednie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez barman23 » 19 wrz 2011, 01:07

Witam,
drodzy Forumowicze mam problem ^^ i jak zwykle pytam Was...
Podczas hamowania hamulcem nożnym odczuwam uderzenie elementu o element. Po sprawdzeniu podwozia (stukot przy kole od kierowcy strony) zobaczyłem że 2 elementy są ''spiłowane'' widac jakby pracowały tylko pojęcia nie mam w jaki sposób może do tego dojść oraz jak naprawić obecną sytuację :(
na zjęciu zaznaczona półośka oraz drugi element który widać że był w kontakcie z półośką...
Proszę o informację co trzeba zrobić aby zaradzić występowaniu w/w problemu.
Bardzo dziękuję za odpowiedź
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
http://imageshack.us/photo/my-images/823/imag0182cv.jpg/
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2011, 10:53
Posty: 31

Postprzez l3mur91 » 19 wrz 2011, 07:16

To samo.
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez patryk240 » 19 wrz 2011, 07:32

Dzieki bedzie latwiej znalez :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Bo_Lo » 20 wrz 2011, 20:56

moze amortyzator kaputt??
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez spider323 » 21 wrz 2011, 00:12

jak zresetować ustawienia w madzi 323f bg z 94 roku silnik 1,6 16V , zalożylem nowe wtryski ale to nie jest jeszcze to czasami silnik ma dola i dopiero po pewnym czassie dostaje kopa. czy aby zresetowac komputer wystarczy odlączyc na chwile akumulator??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 21:44
Posty: 10
Skąd: chrzanów
Auto: MAZDA 323 F BG 1,6 16V 94r.

Postprzez gutek071 » 21 wrz 2011, 08:25

Aby zresetować kompa odłączasz akumulator i trzymasz wciśnięty pedał hamulca przez jakieś 20 sekund z tego co pamiętam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:19
Posty: 84
Skąd: Wrocław
Auto: 323 BG 1.6i 8v

Postprzez patryk240 » 21 wrz 2011, 10:01

Sprężyna już kawał czasu temu pękła lecz nie miałem kasy aby wymienić a że przegląd za miesiac to jestem zmuszony i przy okazji amortyzatory wymienie na oryginalne używki :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez patryk240 » 21 wrz 2011, 10:10

Odłączasz aku i trzeba przytrzymać na ponad 30s i powinno się przejechać do porządnego nagrzania żeby silnik wyłapał błędy na nowo o ile są powodzenia :]
A na przyszłość używaj szukajki bo było o tym wieleeeeeeeeeee razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323