Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
W twoim przypadku Patryk to bd krokowy linka ma znaczenie też miałem falujące obroty wymieniłem linkę i wszystko jest ok ; ) Tylko przy gwałtownej redukcji i kapciu wtedy coś odbija Madzi z obrotami ale tym się zajmę jak bd miał czas ; )
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Kali_Yo ; D napisał(a):W twoim przypadku Patryk to bd krokowy linka ma znaczenie też miałem falujące obroty wymieniłem linkę i wszystko jest ok ; ) Tylko przy gwałtownej redukcji i kapciu wtedy coś odbija Madzi z obrotami ale tym się zajmę jak bd miał czas ; )
Dzięki będę się dalej starał dostać krokowca do mojej madzi
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
To wygląda jakby obydwa służyły do tego samego Ja miałem 16v i nie było takiego czegoś tam
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Jest taki preparat do czyszczenia gaźników,ja nim np przepustnicę i wtryski przeczyściłem,centralnie w przepustnicę pryskasz,może zdejmij te rurki,odkręć to i zapryskaj tym? to jakoś Carb cleaner się zwie tylko nie bój się odpalania po tym,ciekawe efekty dzwiękowe i wzorkowe występują, u mnie ledwo najpierw załapał (mówię o neonie ale silniki podobna konstrukcja) później prychał,parskał,ledwo ledwo na 500 obr weszedł,kupa białego dymu z rury...po jakiejś chwili chodzenia na luzie zaskoczył normalnie...krótka przejażdżka i normalnie chodzi
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):Jest taki preparat do czyszczenia gaźników,ja nim np przepustnicę i wtryski przeczyściłem,centralnie w przepustnicę pryskasz,może zdejmij te rurki,odkręć to i zapryskaj tym? to jakoś Carb cleaner się zwie tylko nie bój się odpalania po tym,ciekawe efekty dzwiękowe i wzorkowe występują, u mnie ledwo najpierw załapał (mówię o neonie ale silniki podobna konstrukcja) później prychał,parskał,ledwo ledwo na 500 obr weszedł,kupa białego dymu z rury...po jakiejś chwili chodzenia na luzie zaskoczył normalnie...krótka przejażdżka i normalnie chodzi
Nie lepiej po prostu przepustnice zdjac i wyczyscic benzynka pozadnie :p Wtryskow nigdy nie czyscilem ale tez mi sie wydaje ze lepiej benzynka i przedmuchac powietrzem
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
patryk240 napisał(a):Nie lepiej po prostu przepustnice zdjac i wyczyscic benzynka pozadnie :p Wtryskow nigdy nie czyscilem ale tez mi sie wydaje ze lepiej benzynka i przedmuchac powietrzem
No tyle że to widać że rozpuszczalnik,do tego pod ciśnieniem sporym spełnia swoje zadanie,wiadomo każdy ma swoje sposoby
AdiCzeWa napisał(a):Mam pytanie jutro będę wymieniał łączniki stabilizatorów, wie ktoś może jak mocno powinienem je skręcić ?
w książce "sam naprawiam" pisze ile powinno wystawać,ja po prostu dobrze dokręciłem
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):patryk240 napisał(a):Nie lepiej po prostu przepustnice zdjac i wyczyscic benzynka pozadnie :p Wtryskow nigdy nie czyscilem ale tez mi sie wydaje ze lepiej benzynka i przedmuchac powietrzem
No tyle że to widać że rozpuszczalnik,do tego pod ciśnieniem sporym spełnia swoje zadanie,wiadomo każdy ma swoje sposoby
Masz rację i to jest dobre jak ktoś niema czasu a chce wyczyścić troszkę przepustnice a wtryski to i tak trzeba rozbierać to zgodzę się bo pod ciśnieniem benzyny ręką nie wepchniesz
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Chłopaki mam taki problem.
Dziś odebrałem Madzie od elektryka, został naprawiony centralny zamek wyrzucony stary sterownik na pilota od centralnego zamka i zamontowany nowy ale dość tych dobrych wiadomości. Problem mam następujący. Kupiłem ją z takim dziwnym zjawiskiem. Po włączeniu świateł pozycyjnych włącza się zapłon – elektryk dostawał już na głowę bo nie mógł znaleźć przyczyny... no i co za tym idzie może jest to jakoś połączone, żeby zgasić silnik trzeba wyłączyć światła oraz jak to bywa w Efkach BG same światła mi się nie podnoszą po ich włączeniu tylko muszę je podnosić oraz zamykać awaryjnym przyciskiem – jaki może być to powód ? Z góry dzięki za jakiekolwiek pomysły
Dziś odebrałem Madzie od elektryka, został naprawiony centralny zamek wyrzucony stary sterownik na pilota od centralnego zamka i zamontowany nowy ale dość tych dobrych wiadomości. Problem mam następujący. Kupiłem ją z takim dziwnym zjawiskiem. Po włączeniu świateł pozycyjnych włącza się zapłon – elektryk dostawał już na głowę bo nie mógł znaleźć przyczyny... no i co za tym idzie może jest to jakoś połączone, żeby zgasić silnik trzeba wyłączyć światła oraz jak to bywa w Efkach BG same światła mi się nie podnoszą po ich włączeniu tylko muszę je podnosić oraz zamykać awaryjnym przyciskiem – jaki może być to powód ? Z góry dzięki za jakiekolwiek pomysły
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Coś ktoś na forum dawno temu o czymś podobnym pisał w bg tyle że o ile pamiętam diesel sedan.Tak mu podłączyli alarm że musiał światła zgasić aby silnik zgasić ;] poszukaj na forum może będzie,tyle że dawno dość było.
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
djakob napisał(a):Chłopaki mam taki problem.
Dziś odebrałem Madzie od elektryka, został naprawiony centralny zamek wyrzucony stary sterownik na pilota od centralnego zamka i zamontowany nowy ale dość tych dobrych wiadomości. Problem mam następujący. Kupiłem ją z takim dziwnym zjawiskiem. Po włączeniu świateł pozycyjnych włącza się zapłon – elektryk dostawał już na głowę bo nie mógł znaleźć przyczyny... no i co za tym idzie może jest to jakoś połączone, żeby zgasić silnik trzeba wyłączyć światła oraz jak to bywa w Efkach BG same światła mi się nie podnoszą po ich włączeniu tylko muszę je podnosić oraz zamykać awaryjnym przyciskiem – jaki może być to powód ? Z góry dzięki za jakiekolwiek pomysły
Też tak miałem wystarczyło wyjąć bezpiecznik od góry 2 od prawej o ile dobrze pamiętam i wszystko wróciło do normy
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Hmm.. sprawdzę jutro ale przecież nie powinno się tak dziać przy włożonym seryjne bezpieczniku ? mi się wydaję, że gdzieś coś jest połączone tylko gdzie..
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
viewtopic.php?f=304&t=34511 o,o tym mówiłem
- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Moze i nie powinno tak byc ale tak jest i to jest bardzo czesty przypadek a dokladnie jest to bezpiecznik w puszce przy lewej nodze kierowcy i bezpiecznik na gorze pomiedzy "sun roof" a "defog" czyli patrzac od gory puszki drugi od prawej tak jak pisalem wczesniej wyjmij go a wszystko bedzie ok a jeszcze lepiej masz opisane w temacie ktory link jest post wyzej
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Podczas sprawdzania błędów (silnik 1.6 8v) od razu po podłączeniu testera miga najpierw jeden długi sygnał potem pięć krótkich i tak w kółko. Co to oznacza? Jeszcze jedno pytanie, inne: czy przy obrotach 750/min na luzie normalne są zauważalne drgania dzwigni biegów?
KOD 15 – Czujnik lambda / Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym*
Normalne, że przy 750rpm/min wszystko drży bo to troche za niskie obroty. Prawidłowe obroty biegu jałowego to 850-950. Spróbuj zresetować komputer i zobacz czy się te obroty ustabilizują i jak troche pojeździsz to sprawdź czy ponownie wyskoczy Ci błąd. Jeśli tak to prawdopoodbnie sonde masz do wymiany. Ale przed wymianą możesz jeszcze ją zmierzyć też dla pewności
lewy323s napisał(a):czy przy obrotach 750/min na luzie normalne są zauważalne drgania dzwigni biegów?
Normalne, że przy 750rpm/min wszystko drży bo to troche za niskie obroty. Prawidłowe obroty biegu jałowego to 850-950. Spróbuj zresetować komputer i zobacz czy się te obroty ustabilizują i jak troche pojeździsz to sprawdź czy ponownie wyskoczy Ci błąd. Jeśli tak to prawdopoodbnie sonde masz do wymiany. Ale przed wymianą możesz jeszcze ją zmierzyć też dla pewności
ja nadal walczę z drzwiami, czy wina może leżeć w samej klamce, która nie odbija?
reszta chodzi ok, ale nie ma tego cyknięcia jak otwiera się drzwi od środka
reszta chodzi ok, ale nie ma tego cyknięcia jak otwiera się drzwi od środka
-
Ania_TM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość