Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez jakub1009 » 1 wrz 2011, 23:52

Mi też się wydaje że to będzie przegub jak masz amortyzator nowy i wszystko dokręcone to pewnie przegub poszedł najczęściej i mocniej będzie stukał przy skręcie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2011, 22:33
Posty: 85
Skąd: Mysłowice
Auto: Mazda 323f BA 1.5 16v

Postprzez patryk240 » 2 wrz 2011, 12:52

tekknoraver napisał(a):Po pierwsze to nie polecam takich zabaw wsteczny i jedynka bo skrzynia baardzo po [tiiit] dostaje.
po drugie to że wam laka pali raz jednego raz drugiego czasem obydwa to się nazywa mechanizm różnicowy :)

po trzecie patryk240 sprawdź jak ci chodzą zaciski bo w tym może leżeć przyczyna :)

Czyli zostaje mi regeneracja bo jak wymieniałem klocki i tarcze to właśnie z prawym miałem mega problemy bo nie chce za bardzo chodzić na jednej regulacji której nie mogłem odkręcić bo śruba zjechana ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Kali_Yo ; D » 2 wrz 2011, 19:59

Mam problem złamał mi się kluczyk w drzwiach, i nie mogę auta otworzyć ; ((
A ten 2 kluczyk szary mam w schowku w aucie...
Jak mam otworzyć auto ?? od strony pasażera mam zepsuty zamek

post edytowany przed moderatora. proszę wyrażać się kulturalnie.
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez Czester503 » 2 wrz 2011, 21:37

Kali_Yo ; D napisał(a):Mam problem złamał mi się kluczyk w drzwiach, i nie mogę auta otworzyć ; ((
A ten 2 kluczyk szary mam w schowku w aucie...
Jak mam otworzyć auto ?? od strony pasażera mam zjebany zamek


1. został złamany w drzwiach? Czy masz te kawałki?
2. kto mądry trzyma zapasowy w samochodzie ?
3. mi jak się ukręcił na CPN ( amerykan wlew na kluczyk ) to zaniosłem ukręcony bo klucznika i około 30 min mi dorabiał zapłaciłem bodajże 25zł dorabiał z ukręconego i prawie idealnie dorobił <spoko>
ważne że działa :D
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

Postprzez Kali_Yo ; D » 3 wrz 2011, 06:37

W drzwiach został, bo wiesz miałem centralny na pilota i jakoś tak nie używałem a zgubiłem pilota a musiałem jechać po mame i jak chciałem otworzyć to na chama włożyłem kluczyk i po przekręceniu bum pół kluczyka w drzwiach
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez Ania_TM » 3 wrz 2011, 09:02

a ja mam problem z drzwiami nadal, cięgna ok, słychać trzask,że się otwiera, składam do kupy, ciągnę za klamkę i d... , może to wina klamki, :| mam akurat drzwi w domu z BG, to podmienię. Nie wiem, wkurza mnie otwieranie szyby i wysiadanie <oczy>
Ania_TM
 

Postprzez patryk240 » 3 wrz 2011, 14:08

Widzewianka_TM napisał(a):a ja mam problem z drzwiami nadal, cięgna ok, słychać trzask,że się otwiera, składam do kupy, ciągnę za klamkę i d... , może to wina klamki, :| mam akurat drzwi w domu z BG, to podmienię. Nie wiem, wkurza mnie otwieranie szyby i wysiadanie <oczy>

A może założyłaś zamek na odwrót ?? bo ja tak zrobiłem i siedze w samochodzie chce otworzyć a tu nic dobrze że miałem jeszcze boczek zdjęty i otworzyłem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez klajny90 » 3 wrz 2011, 14:44

Witam wszystkich chciałbym udzielic sie porady. Mam mazde 323 BG 1.3 8v i mam taki problem.
Gdy jezdze dlugo i silnik sie nagrzeje to tak mam ze jak np stoje w korku albo na swiatlach wgl jak stoje to mi gasnie jak chcem odpalic ponownie to krece ale nie moge odpalic dopiero odpale po czasie jak silnik ostygnie. Pomozcie co to moze byc ? bo już mam tego dosc :P kilka razy juz mi na ulicy zgasł :p i wtedy byl problem. Czy to moze byc cos z aparatem ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:04
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.

Postprzez ZeroCool_m1 » 4 wrz 2011, 10:19

Co sądzicie? Sfotografowane w Krakowie pod M1 :D

Obrazek

sorki, nie wiedziałem gdzie to wrzucić. Jak powinno znaleźć się gdzieś indziej, to proszę o przełożenie.

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2007, 17:21
Posty: 415 (0/5)
Skąd: Tarnów/Kraków
Auto: Mazda 6 MPS, 300+ KM

Postprzez Ania_TM » 4 wrz 2011, 10:28

wrzuć do tuningu kilka działów niżej ;)
Ania_TM
 

Postprzez Czester503 » 4 wrz 2011, 12:37

orientuje się ktoś może po ile chodzi ta lotka góra od BG?
chodzi o tą co jest na zdjęciu ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

Postprzez Hanczak » 4 wrz 2011, 13:12

Witam,
mam pytanie odnośnie zmiany końcowego tłumika w mojej Madzi. Czeka mnie wymiana końcowego tłumika – totalnie się rozsypał. Reszta układu jest idealna. W każdym razie zastanawiam się czy byłaby możliwość zamontowania tłumika końcowego od wersji GT z dwururką :) czy będą konieczne jakieś przeróbki mocowań? czy po prostu wyjmę stary i zamontuję nowy bez żadnych komplikacji? zaznaczam że nie chcę montować jakichś sportowych wynalazków. Może ktoś już robił taki numer bo zastanawiam się czy ten tłumik będzie pasował do reszty układu jeśli chodzi o mocowanie rury.
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez Kali_Yo ; D » 4 wrz 2011, 17:02

Bd miał do wymiany cały układ wydechowy robiłem to w mojej Madzi :)
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez Hanczak » 4 wrz 2011, 20:11

mnie najbardziej interesuje czy końcowy tłumik będzie pasował do całej reszty :)
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez Kali_Yo ; D » 4 wrz 2011, 20:30

Nie bd pasować ;)
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez metek323 » 5 wrz 2011, 18:37

witam mam problem z mazda nie chce zapalic mimo iz wymienilem cewke dalej nie chce zapalic. prosze o pomoc
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2006, 13:52
Posty: 124
Skąd: szczecin
Auto: mazda323f BG 1.6 16V

Postprzez l3mur91 » 6 wrz 2011, 07:37

Czester503 napisał(a):orientuje się ktoś może po ile chodzi ta lotka góra od BG?chodzi o tą co jest na zdjęciu


Z tego co widzę to lotka jest krótka. Więc dostaniesz ją za grosze. <spoko>
Ale jeśli jednak jest długa to w okolicach 200 zł.

Obie do ogarnięcia. <faja>

Hanczak napisał(a):mnie najbardziej interesuje czy końcowy tłumik będzie pasował do całej reszty


Jak dla mnie powinien pasować. Nie widzę powodu dla którego miałby nie pasować.
Chociaż mogę się mylić. Przekładałem wydechy z diesla sedana do 1.3 w hatchbacku, teraz ten sam mam w 1.8 16 SOHC w 323f i wszystko pasuje bez najmniejszego zająknięcia.
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez patryk240 » 6 wrz 2011, 10:07

Mam taki problem, wczoraj po robocie odpalam fure a obroty 700-800 brak ssania samochodem trzesie ze az mi go szkoda zgasilem odpalilem drugi raz i ssanie dziala normalnie. Dzisiaj juz nawet kolejne odpalenia nic nie daja ssania brak jakie moga byc tego powody. Woda w chlodnicy i zbiorniczku jest, przepustnice czyscilem w zime silniczek krokowy najprawdopodobniej uszkodzony od zawsze faluja obroty ale z ssaniem nigdy nie mialem problemow ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez patryk240 » 6 wrz 2011, 14:39

A no i jeszcze jedno co do tego wyżej że na gorącym silniku odpala ale gaśnie chyba że trzymam gaz a jak puszcze to też gaśnie nawet po przepaleniu go troche wcześniej obroty falowały nawet bardzo bo schodziły poniżej 500 zdażyło mu się zgasnąć ale rzadko jakieś propozycję ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez patryk240 » 6 wrz 2011, 18:49

Troche poregulowałem obroty oczywiście w trybie serwisowym i już jest lepiej ssanie działa do momentu naciśnięcia gazu wtedy zostaje falowanie na 700 obrotach. A powiedzcie mi jaka może być przyczyna że co jakiś czas (miesiąc coś takiego) muszę regulować obroty czy może być to wina że coś mam nie tak z TPS-em??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323