Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
tekknoraver napisał(a):Po pierwsze to nie polecam takich zabaw wsteczny i jedynka bo skrzynia baardzo po [tiiit] dostaje.
po drugie to że wam laka pali raz jednego raz drugiego czasem obydwa to się nazywa mechanizm różnicowy
po trzecie patryk240 sprawdź jak ci chodzą zaciski bo w tym może leżeć przyczyna
Czyli zostaje mi regeneracja bo jak wymieniałem klocki i tarcze to właśnie z prawym miałem mega problemy bo nie chce za bardzo chodzić na jednej regulacji której nie mogłem odkręcić bo śruba zjechana ;/
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Mam problem złamał mi się kluczyk w drzwiach, i nie mogę auta otworzyć ; ((
A ten 2 kluczyk szary mam w schowku w aucie...
Jak mam otworzyć auto
od strony pasażera mam zepsuty zamek
post edytowany przed moderatora. proszę wyrażać się kulturalnie.
A ten 2 kluczyk szary mam w schowku w aucie...
Jak mam otworzyć auto
post edytowany przed moderatora. proszę wyrażać się kulturalnie.
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Kali_Yo ; D napisał(a):Mam problem złamał mi się kluczyk w drzwiach, i nie mogę auta otworzyć ; ((
A ten 2 kluczyk szary mam w schowku w aucie...
Jak mam otworzyć autood strony pasażera mam zjebany zamek
1. został złamany w drzwiach? Czy masz te kawałki?
2. kto mądry trzyma zapasowy w samochodzie ?
3. mi jak się ukręcił na CPN ( amerykan wlew na kluczyk ) to zaniosłem ukręcony bo klucznika i około 30 min mi dorabiał zapłaciłem bodajże 25zł dorabiał z ukręconego i prawie idealnie dorobił

ważne że działa
- Od: 15 sie 2009, 17:29
- Posty: 62
- Skąd: LKR || Kraśnik
- Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM
W drzwiach został, bo wiesz miałem centralny na pilota i jakoś tak nie używałem a zgubiłem pilota a musiałem jechać po mame i jak chciałem otworzyć to na chama włożyłem kluczyk i po przekręceniu bum pół kluczyka w drzwiach
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
a ja mam problem z drzwiami nadal, cięgna ok, słychać trzask,że się otwiera, składam do kupy, ciągnę za klamkę i d... , może to wina klamki,
mam akurat drzwi w domu z BG, to podmienię. Nie wiem, wkurza mnie otwieranie szyby i wysiadanie 

-
Ania_TM
Widzewianka_TM napisał(a):a ja mam problem z drzwiami nadal, cięgna ok, słychać trzask,że się otwiera, składam do kupy, ciągnę za klamkę i d... , może to wina klamki,mam akurat drzwi w domu z BG, to podmienię. Nie wiem, wkurza mnie otwieranie szyby i wysiadanie
A może założyłaś zamek na odwrót
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Witam wszystkich chciałbym udzielic sie porady. Mam mazde 323 BG 1.3 8v i mam taki problem.
Gdy jezdze dlugo i silnik sie nagrzeje to tak mam ze jak np stoje w korku albo na swiatlach wgl jak stoje to mi gasnie jak chcem odpalic ponownie to krece ale nie moge odpalic dopiero odpale po czasie jak silnik ostygnie. Pomozcie co to moze byc ? bo już mam tego dosc
kilka razy juz mi na ulicy zgasł :p i wtedy byl problem. Czy to moze byc cos z aparatem ?
Gdy jezdze dlugo i silnik sie nagrzeje to tak mam ze jak np stoje w korku albo na swiatlach wgl jak stoje to mi gasnie jak chcem odpalic ponownie to krece ale nie moge odpalic dopiero odpale po czasie jak silnik ostygnie. Pomozcie co to moze byc ? bo już mam tego dosc
- Od: 10 sty 2011, 17:04
- Posty: 60
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.
Co sądzicie? Sfotografowane w Krakowie pod M1

sorki, nie wiedziałem gdzie to wrzucić. Jak powinno znaleźć się gdzieś indziej, to proszę o przełożenie.
pozdrawiam

sorki, nie wiedziałem gdzie to wrzucić. Jak powinno znaleźć się gdzieś indziej, to proszę o przełożenie.
pozdrawiam
orientuje się ktoś może po ile chodzi ta lotka góra od BG?
chodzi o tą co jest na zdjęciu

chodzi o tą co jest na zdjęciu

- Od: 15 sie 2009, 17:29
- Posty: 62
- Skąd: LKR || Kraśnik
- Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM
Witam,
mam pytanie odnośnie zmiany końcowego tłumika w mojej Madzi. Czeka mnie wymiana końcowego tłumika – totalnie się rozsypał. Reszta układu jest idealna. W każdym razie zastanawiam się czy byłaby możliwość zamontowania tłumika końcowego od wersji GT z dwururką
czy będą konieczne jakieś przeróbki mocowań? czy po prostu wyjmę stary i zamontuję nowy bez żadnych komplikacji? zaznaczam że nie chcę montować jakichś sportowych wynalazków. Może ktoś już robił taki numer bo zastanawiam się czy ten tłumik będzie pasował do reszty układu jeśli chodzi o mocowanie rury.
mam pytanie odnośnie zmiany końcowego tłumika w mojej Madzi. Czeka mnie wymiana końcowego tłumika – totalnie się rozsypał. Reszta układu jest idealna. W każdym razie zastanawiam się czy byłaby możliwość zamontowania tłumika końcowego od wersji GT z dwururką
Moja była czerwona strzała
- Od: 2 sty 2011, 18:39
- Posty: 75
- Skąd: Zawiercie/Katowice
- Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM
Bd miał do wymiany cały układ wydechowy robiłem to w mojej Madzi 
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Nie bd pasować 
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Czester503 napisał(a):orientuje się ktoś może po ile chodzi ta lotka góra od BG?chodzi o tą co jest na zdjęciu
Z tego co widzę to lotka jest krótka. Więc dostaniesz ją za grosze.

Ale jeśli jednak jest długa to w okolicach 200 zł.
Obie do ogarnięcia.
Hanczak napisał(a):mnie najbardziej interesuje czy końcowy tłumik będzie pasował do całej reszty
Jak dla mnie powinien pasować. Nie widzę powodu dla którego miałby nie pasować.
Chociaż mogę się mylić. Przekładałem wydechy z diesla sedana do 1.3 w hatchbacku, teraz ten sam mam w 1.8 16 SOHC w 323f i wszystko pasuje bez najmniejszego zająknięcia.
Mam taki problem, wczoraj po robocie odpalam fure a obroty 700-800 brak ssania samochodem trzesie ze az mi go szkoda zgasilem odpalilem drugi raz i ssanie dziala normalnie. Dzisiaj juz nawet kolejne odpalenia nic nie daja ssania brak jakie moga byc tego powody. Woda w chlodnicy i zbiorniczku jest, przepustnice czyscilem w zime silniczek krokowy najprawdopodobniej uszkodzony od zawsze faluja obroty ale z ssaniem nigdy nie mialem problemow ;/
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
A no i jeszcze jedno co do tego wyżej że na gorącym silniku odpala ale gaśnie chyba że trzymam gaz a jak puszcze to też gaśnie nawet po przepaleniu go troche wcześniej obroty falowały nawet bardzo bo schodziły poniżej 500 zdażyło mu się zgasnąć ale rzadko jakieś propozycję 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Troche poregulowałem obroty oczywiście w trybie serwisowym i już jest lepiej ssanie działa do momentu naciśnięcia gazu wtedy zostaje falowanie na 700 obrotach. A powiedzcie mi jaka może być przyczyna że co jakiś czas (miesiąc coś takiego) muszę regulować obroty czy może być to wina że coś mam nie tak z TPS-em??
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość