Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Ad. 2
Żeby wyjąć zbiorniczek musisz zdjąć plastikowe obicie w bagażniku (kilka spinek, ew. śrubek) i już masz go jak na dłoni. Po wyjęciu zbiorniczka od spodu odkręcasz już samą pompkę.
Żeby wyjąć zbiorniczek musisz zdjąć plastikowe obicie w bagażniku (kilka spinek, ew. śrubek) i już masz go jak na dłoni. Po wyjęciu zbiorniczka od spodu odkręcasz już samą pompkę.
Cześć 
Co może być powodem szarpania przy ruszaniu i zapalaniu się kontrolki akumulatora i świateł stop? Do tego bardzo powolne przyspieszanie na wyższych biegach i około 2 tys obrotów. Problem pojawia się przy bardzo rozgrzanym aucie lub po dłuższej trasie.
Dzięki za odpowiedzi.
Co może być powodem szarpania przy ruszaniu i zapalaniu się kontrolki akumulatora i świateł stop? Do tego bardzo powolne przyspieszanie na wyższych biegach i około 2 tys obrotów. Problem pojawia się przy bardzo rozgrzanym aucie lub po dłuższej trasie.
Dzięki za odpowiedzi.
- Od: 29 sie 2012, 11:45
- Posty: 10
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V 1992r LPG
Błędów właśnie nie wywala żadnych. Sam problem pojawia się sporadycznie, ale i tak mnie niepokoi. Przy ruszaniu kiedy świecą się te kontrolki (akumulator i światła) auto zachowuje się jakby koła buksowały, albo ślizgał jakiś pasek.
- Od: 29 sie 2012, 11:45
- Posty: 10
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V 1992r LPG
Mam pytanie, jaka może być zależność między tym, że wymieniłem filtr powietrza, a samochód mi na gazie gaśnie? Przyjechałem do domu na gazie, założyłem nowy filtr, wymieniłem przy okazji reflektory H4, na benzynie autko lepiej ciągnie niż ciągnęło, a na gazie jak się przełącza to:
1. jeżeli nic nie robię to obroty spadają z zawrotną prędkością do zera i gaśnie autko
2. jak go pedałuję to ciągnie, ledwo ledwo ale po chwili i tak spadają obroty i gaśnie
3. Jak podczas jazdy przełączę to obroty zatrzymują się na 2 i 3 biegu na 3 tysiącach i dalej nic nie ciągnie po czym gaśnie...
Mam ręczną regulację powietrza, próbowałem go skręcić, odkręcić o pół obrotu, cały obrót itd... bez różnicy – jedynie jak go skręcę to się po prostu dusi i to czuć, ale tak samo gaśnie
Podczas pracy na gazie jak się auto przełączy i go butuję to nawet dźwięk ma inny... taki jakby metaliczny, płaski...
Gaz – 2 generacja, LO GAS FLASH
Autko – 323f BG B6 1993r.
1. jeżeli nic nie robię to obroty spadają z zawrotną prędkością do zera i gaśnie autko
2. jak go pedałuję to ciągnie, ledwo ledwo ale po chwili i tak spadają obroty i gaśnie
3. Jak podczas jazdy przełączę to obroty zatrzymują się na 2 i 3 biegu na 3 tysiącach i dalej nic nie ciągnie po czym gaśnie...
Mam ręczną regulację powietrza, próbowałem go skręcić, odkręcić o pół obrotu, cały obrót itd... bez różnicy – jedynie jak go skręcę to się po prostu dusi i to czuć, ale tak samo gaśnie
Podczas pracy na gazie jak się auto przełączy i go butuję to nawet dźwięk ma inny... taki jakby metaliczny, płaski...
Gaz – 2 generacja, LO GAS FLASH
Autko – 323f BG B6 1993r.
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
jak miales filtr zapchany to teraz dostaje za duzo powietrza albo gdzies lapie lewego. do gazownika na regulacje
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
No dobra ale wziąłem to pod uwage i skrecilem nu dopływ powietrza to sie jeszcze bardziej dlawi 
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
tak czy tak musisz jechać do gazownika. skoro na benzynie jest najbardziej w porządku a na gazie kuleje.
spróbuj jeszcze tu napisać : viewforum.php?f=106
spróbuj jeszcze tu napisać : viewforum.php?f=106
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Teraz po kilku zamianach filtra stary-nowy, na żadnym nie działa gaz. A po pierwszej zamianie z NOWEGO na stary zaklejony brudem działał 
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
Vhaniss napisał(a):Teraz po kilku zamianach filtra stary-nowy, na żadnym nie działa gaz. A po pierwszej zamianie z NOWEGO na stary zaklejony brudem działał
Mogłeś się nie bawić regulacjami

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Aj tam od razu gazownik
Miałem reduktor skręcony na maksa więc go odkręcałem do momentu aż nie będzie gasł, później wyjechałem na uliczkę i regulowałem powietrze do momentu aż nie będzie się dławił a będzie miał pełną moc tak jak wcześniej
I śmiga. Tylko teraz problem malutki bo przy wszystkim wyłączonym obroty nie falują, a jak włączę światła lub/albo nawiew do połowy to zaczynają latać, a najciekawsze jest to, że jak włączę światła + nawiew na maksa to stoją w miejscu na 900
Ale już tego nie dało rady wyregulować, może reduktor już stary.... 

Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
Myślę nad wymianą przewodów hamulcowych sztywnych do tyłu i oczywiście położyłbym nowe bez zdejmowania baku i interesuje mnie taka kostka co jest na belce tylnej czy ona czemuś służy czy mogę poprowadzić przewody od korektora/rozdzielacza czy jak to się tam nazywa z komory silnika do każdego koła tylnego bezpośrednio ?
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Czy do mojej Madzi mogę wlać Valvoline Maxlife 10w40? Obecnie jest na mineralu, wcześniej pare lat jeździła na pół syntetyku, silnik nie chlapie, nie bierze oleju oraz jest w dobrej kondycji, przebieg 300kkm
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
Vhaniss napisał(a):Czy do mojej Madzi mogę wlać Valvoline Maxlife 10w40? Obecnie jest na mineralu, wcześniej pare lat jeździła na pół syntetyku, silnik nie chlapie, nie bierze oleju oraz jest w dobrej kondycji, przebieg 300kkm
lej śmiało-wlalem 10/40 max lifea do bg po mineralu i smiga juz 5 rok,do bj wlalem max lifea 5/40 po polsynt. I tez gucio
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
5 lat go nie zmiebiales czy zostałeś przy valvoline po prostu xd dzieki za odp!!
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
I o to wlasnie chodzi-nawet jesli zacznie brać jakieś małe ilości(u mnie zaczął na poczatku a po ok +-3tys przestał palić olej ) to i tak warto-hydraulika sie wyciszy,silnik dłużej pozyje. W dodatku na lepszym oleju można dłużej jeździć miedzy zmianami,wiec wychodzi taniej.
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ja i tak od 2,5 roku czyli od kąd mam madzie zmieniam olej co 10 tyś. Mi oleju nie pali co ciekawe a przynajmniej nie czuć i nie widać mam nadzieje
Tylko że ostatnio w większości robię trasy po 300 km więc przy takiej trasie zawsze ubywa trochę oleju szczególnie przy prędkościach 120-160 km/h ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Mam takie pytanie, mam mazde z silnikiem 1.6 16V, ile mniej więcej można zrobić km na rezerwie (świeci mi się na pomarańczowo)
- Od: 2 maja 2013, 08:36
- Posty: 14
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 1994
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość