Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
czemu za duzo roboty ? jak juz mam 2 auto poslac na zlom to wyciagne wszystko co sie da
domyslam sie, ze bedzie trzeba wymienic piasty bo na nich sa czujniki ABS (taki pierscien) ale czy da sie sciagnac piaste bez sciagania z niej tarczy hamulcowej – bo tarcze mam dobre a wiem, ze przy wymianie czesto sa tak zapieczone, ze trzeba kilka razy dobrze mlotkiem przywalic i sie krzywia wtedy
domyslam sie, ze bedzie trzeba wymienic piasty bo na nich sa czujniki ABS (taki pierscien) ale czy da sie sciagnac piaste bez sciagania z niej tarczy hamulcowej – bo tarcze mam dobre a wiem, ze przy wymianie czesto sa tak zapieczone, ze trzeba kilka razy dobrze mlotkiem przywalic i sie krzywia wtedy
To powyciągaj ale nie zakładaj ABS-u 
Panowie z jakiej mazdy pasuje sprężarka klimatyzacji do 323/F BG
Słyszałem, że z BJ a może z BA też podpasuję – wszystkie wyglądają podobnie
Panowie z jakiej mazdy pasuje sprężarka klimatyzacji do 323/F BG
Słyszałem, że z BJ a może z BA też podpasuję – wszystkie wyglądają podobnie

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
djakob ja bym szukał z MX5. Jakby nie patrzeć tam siedzi ten sam silnik 


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
w takim razie jakieś słabe paliwo Ci się trafiło albo coś sobie wkręcasz
Jako że silnik jest przystosowany do 91 tak więc uważam, że "nasze 95" w zupełności Ci wystarczy. No chyba że lubisz wydawać pieniądze to lej 98 


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
obstawiam urojenia
Jeżeli to co mówisz miałoby być prawdą to jak miałby się zachowywać silnik który ma minimalne wymagania PB95? Jakby dalej była dostępna 91 to mógłbyś na niej śmigać, większa liczba oktanów może czasem bardziej zaszkodzić niż pomóc, a to dlatego że 98 się wolniej spala.
Zmień stację, ewentualnie sprawdź czy nie masz jakiegoś szitu w baku/ssaku pompy paliwa, sprawdź zapłon i takie tam.
Jeżeli to co mówisz miałoby być prawdą to jak miałby się zachowywać silnik który ma minimalne wymagania PB95? Jakby dalej była dostępna 91 to mógłbyś na niej śmigać, większa liczba oktanów może czasem bardziej zaszkodzić niż pomóc, a to dlatego że 98 się wolniej spala.
Zmień stację, ewentualnie sprawdź czy nie masz jakiegoś szitu w baku/ssaku pompy paliwa, sprawdź zapłon i takie tam.


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
a może lambda wariuje bo jest uszkodzona brak spalania stukowego przy 98 daje inny skład spalin czy mi się zdaje ?

- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Powiem tak zapłon jest w porządku (niecałe 1,5 tys wymienione palec kopułka kable i świece). W baku syfu nie ma bo pompa też nie dawno wymieniona....
Myślę o sondzie czasami mam dziwne spalanie...
I tu kolejne pytanie czy jak mam dziurkę w wydechu gdzieś przy kolektorze lub w nim samym, to może sonda wariować
Myślę o sondzie czasami mam dziwne spalanie...
I tu kolejne pytanie czy jak mam dziurkę w wydechu gdzieś przy kolektorze lub w nim samym, to może sonda wariować
benny88 napisał(a):Powiem tak zapłon jest w porządku (niecałe 1,5 tys wymienione palec kopułka kable i świece). W baku syfu nie ma bo pompa też nie dawno wymieniona....
Myślę o sondzie czasami mam dziwne spalanie...
I tu kolejne pytanie czy jak mam dziurkę w wydechu gdzieś przy kolektorze lub w nim samym, to może sonda wariować
Jak masz dziurkę przed sondą to tak

- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
odłącz sondę i wtedy zobacz czy też będą takie cyrki z obrotami.
zawieszenia w sensie wszystkiego czy chodzi Ci o większe hamulce?
Jeżeli to drugie to wiem że ludki za granicą wrzucają zwrotnice od BA V6, tyle że to jest tylko przód.
Jak chcesz być hardkorem to znajdź zawieszkę od GT-Ra tam z tego co wiem było 5 śrub.
l3mur91 napisał(a):Jest jakiś swap P&P zawieszenia w BG z 4x100 na 5x114.3 ?
zawieszenia w sensie wszystkiego czy chodzi Ci o większe hamulce?
Jeżeli to drugie to wiem że ludki za granicą wrzucają zwrotnice od BA V6, tyle że to jest tylko przód.
Jak chcesz być hardkorem to znajdź zawieszkę od GT-Ra tam z tego co wiem było 5 śrub.


- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Cześć wszystkim!
Remontujemy gruntowanie naszą mazdę i co rusz dostajemy od blacharza jakieś zadania z gwiazdką
Jeśli ktoś mógłby nam pomóc będziemy bardzo wdzięczni. Na obecną chwilę są 2 tematy:
1. Szukamy szyberdachu, bo nasz będzie naprawiony (czytaj kilogram szpachli), ale długo nie pożyje, więc chcemy wymienić. Mamy szyber metalowy, elektryczny, chowany do środka (oryginalny – nie dorabiany). Wszystko sprawne i na dobrą sprawę wystarczyłoby wymienić samą pokrywę. Niestety nie mogę dostać nigdzie takiego szyberdachu. Od fki nie pasuje (wiem, bo kupiłem i nie mam co teraz z nim zrobić
).
Pytanie: Czy blat od dowolnego innego oryginalnego szyberdachu (ale nie od efki) podpasuje? Np. od ręcznego szyberdachu, które są dostępne?
2. Szukamy też aluminiowej blachy mocowanej do podwozia ekranującej ciepło tylnego tłumika. Czy taka blacha od innego modelu BG (np. 1.3, 1.6, a może od eFki) podpasuje?
Remontujemy gruntowanie naszą mazdę i co rusz dostajemy od blacharza jakieś zadania z gwiazdką
1. Szukamy szyberdachu, bo nasz będzie naprawiony (czytaj kilogram szpachli), ale długo nie pożyje, więc chcemy wymienić. Mamy szyber metalowy, elektryczny, chowany do środka (oryginalny – nie dorabiany). Wszystko sprawne i na dobrą sprawę wystarczyłoby wymienić samą pokrywę. Niestety nie mogę dostać nigdzie takiego szyberdachu. Od fki nie pasuje (wiem, bo kupiłem i nie mam co teraz z nim zrobić
Pytanie: Czy blat od dowolnego innego oryginalnego szyberdachu (ale nie od efki) podpasuje? Np. od ręcznego szyberdachu, które są dostępne?
2. Szukamy też aluminiowej blachy mocowanej do podwozia ekranującej ciepło tylnego tłumika. Czy taka blacha od innego modelu BG (np. 1.3, 1.6, a może od eFki) podpasuje?
tekkenfan napisał(a):odłącz sondę i wtedy zobacz czy też będą takie cyrki z obrotami.
ale jak odłączyć jak auto chodzi czy przed odpaleniem
Bo próbowałem tak i tak i nie ma różnicy w pracy silnika cały czas trzyma 1,5 tys obrotów....
Miganie nie wykazywało żadnych błędów, czy możliwe że sonda poszła a nie ma błędu
sonda zaczyna działać dopiero po pełnym rozgrzaniu silnika do temp. pracy. jak silnik jest zimny to podaje stałą dawkę paliwa i powietrza tzw. ssanie. 

- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
djakob napisał(a):-ATH
-TWR
-Zender
-Postert
-Vestatec
-Foha
-ATS
o jakimś zapomniałem ?
Macie moze jakies zdjecia poszczegolnych kompletow ? Bo szukam i szukam i nie umiem znalezc zdjec aby zobaczyc jak to wyglada na aucie
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości