Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Ad. 2
Żeby wyjąć zbiorniczek musisz zdjąć plastikowe obicie w bagażniku (kilka spinek, ew. śrubek) i już masz go jak na dłoni. Po wyjęciu zbiorniczka od spodu odkręcasz już samą pompkę.
			
			
		Żeby wyjąć zbiorniczek musisz zdjąć plastikowe obicie w bagażniku (kilka spinek, ew. śrubek) i już masz go jak na dłoni. Po wyjęciu zbiorniczka od spodu odkręcasz już samą pompkę.
Cześć 
Co może być powodem szarpania przy ruszaniu i zapalaniu się kontrolki akumulatora i świateł stop? Do tego bardzo powolne przyspieszanie na wyższych biegach i około 2 tys obrotów. Problem pojawia się przy bardzo rozgrzanym aucie lub po dłuższej trasie.
Dzięki za odpowiedzi.
			
			
		Co może być powodem szarpania przy ruszaniu i zapalaniu się kontrolki akumulatora i świateł stop? Do tego bardzo powolne przyspieszanie na wyższych biegach i około 2 tys obrotów. Problem pojawia się przy bardzo rozgrzanym aucie lub po dłuższej trasie.
Dzięki za odpowiedzi.
 
- Od: 29 sie 2012, 11:45
- Posty: 10
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V 1992r LPG
Błędów właśnie nie wywala żadnych. Sam problem pojawia się sporadycznie, ale i tak mnie niepokoi. Przy ruszaniu kiedy świecą się te kontrolki (akumulator i światła) auto zachowuje się jakby koła buksowały, albo ślizgał jakiś pasek.
			
			
		
 
- Od: 29 sie 2012, 11:45
- Posty: 10
- Skąd: Rybnik
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V 1992r LPG
Mam pytanie, jaka może być zależność między tym, że wymieniłem filtr powietrza, a samochód mi na gazie gaśnie? Przyjechałem do domu na gazie, założyłem nowy filtr, wymieniłem przy okazji reflektory H4, na benzynie autko lepiej ciągnie niż ciągnęło, a na gazie jak się przełącza to:
1. jeżeli nic nie robię to obroty spadają z zawrotną prędkością do zera i gaśnie autko
2. jak go pedałuję to ciągnie, ledwo ledwo ale po chwili i tak spadają obroty i gaśnie
3. Jak podczas jazdy przełączę to obroty zatrzymują się na 2 i 3 biegu na 3 tysiącach i dalej nic nie ciągnie po czym gaśnie...
Mam ręczną regulację powietrza, próbowałem go skręcić, odkręcić o pół obrotu, cały obrót itd... bez różnicy – jedynie jak go skręcę to się po prostu dusi i to czuć, ale tak samo gaśnie
Podczas pracy na gazie jak się auto przełączy i go butuję to nawet dźwięk ma inny... taki jakby metaliczny, płaski...
Gaz – 2 generacja, LO GAS FLASH
Autko – 323f BG B6 1993r.
			
			1. jeżeli nic nie robię to obroty spadają z zawrotną prędkością do zera i gaśnie autko
2. jak go pedałuję to ciągnie, ledwo ledwo ale po chwili i tak spadają obroty i gaśnie
3. Jak podczas jazdy przełączę to obroty zatrzymują się na 2 i 3 biegu na 3 tysiącach i dalej nic nie ciągnie po czym gaśnie...
Mam ręczną regulację powietrza, próbowałem go skręcić, odkręcić o pół obrotu, cały obrót itd... bez różnicy – jedynie jak go skręcę to się po prostu dusi i to czuć, ale tak samo gaśnie
Podczas pracy na gazie jak się auto przełączy i go butuję to nawet dźwięk ma inny... taki jakby metaliczny, płaski...
Gaz – 2 generacja, LO GAS FLASH
Autko – 323f BG B6 1993r.
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut 
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




		323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




 
- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
jak miales filtr zapchany to teraz dostaje za duzo powietrza albo gdzies lapie lewego. do gazownika na regulacje
			
			
		
 
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
 Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
No dobra ale wziąłem to pod uwage i skrecilem nu dopływ powietrza to sie jeszcze bardziej dlawi 
			
			Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut 
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




		323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




 
- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
tak czy tak musisz jechać do gazownika. skoro na benzynie jest najbardziej w porządku a na gazie kuleje.
spróbuj jeszcze tu napisać : viewforum.php?f=106
			
			
		spróbuj jeszcze tu napisać : viewforum.php?f=106
 
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
 Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Teraz po kilku zamianach filtra stary-nowy, na żadnym nie działa gaz. A po pierwszej zamianie z NOWEGO na stary zaklejony brudem działał  
			
			Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut 
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




		323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




 
- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
Vhaniss napisał(a):Teraz po kilku zamianach filtra stary-nowy, na żadnym nie działa gaz. A po pierwszej zamianie z NOWEGO na stary zaklejony brudem działał
Mogłeś się nie bawić regulacjami

 
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL  sedan 93r.
 Mazda 626 GE KL liftback 96r.
 była
 Mazda 323F BG
 MX-6 2.5 V6 KL
Aj tam od razu gazownik  Miałem reduktor skręcony na maksa więc go odkręcałem do momentu aż nie będzie gasł, później wyjechałem na uliczkę i regulowałem powietrze do momentu aż nie będzie się dławił a będzie miał pełną moc tak jak wcześniej
 Miałem reduktor skręcony na maksa więc go odkręcałem do momentu aż nie będzie gasł, później wyjechałem na uliczkę i regulowałem powietrze do momentu aż nie będzie się dławił a będzie miał pełną moc tak jak wcześniej  I śmiga. Tylko teraz problem malutki bo przy wszystkim wyłączonym obroty nie falują, a jak włączę światła lub/albo nawiew do połowy to zaczynają latać, a najciekawsze jest to, że jak włączę światła + nawiew na maksa to stoją w miejscu na 900
 I śmiga. Tylko teraz problem malutki bo przy wszystkim wyłączonym obroty nie falują, a jak włączę światła lub/albo nawiew do połowy to zaczynają latać, a najciekawsze jest to, że jak włączę światła + nawiew na maksa to stoją w miejscu na 900  Ale już tego nie dało rady wyregulować, może reduktor już stary....
 Ale już tego nie dało rady wyregulować, może reduktor już stary....  
			
			
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut 
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




		323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




 
- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
Myślę nad wymianą przewodów hamulcowych sztywnych do tyłu i oczywiście położyłbym nowe bez zdejmowania baku i interesuje mnie taka kostka co jest na belce tylnej czy ona czemuś służy czy mogę poprowadzić przewody od korektora/rozdzielacza czy jak to się tam nazywa z komory silnika do każdego koła tylnego bezpośrednio ?
			
			
		
 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Czy do mojej Madzi mogę wlać Valvoline Maxlife 10w40? Obecnie jest na mineralu, wcześniej pare lat jeździła na pół syntetyku, silnik nie chlapie, nie bierze oleju oraz jest w dobrej kondycji, przebieg 300kkm
			
			Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut 
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




		323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




 
- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
Vhaniss napisał(a):Czy do mojej Madzi mogę wlać Valvoline Maxlife 10w40? Obecnie jest na mineralu, wcześniej pare lat jeździła na pół syntetyku, silnik nie chlapie, nie bierze oleju oraz jest w dobrej kondycji, przebieg 300kkm
lej śmiało-wlalem 10/40 max lifea do bg po mineralu i smiga juz 5 rok,do bj wlalem max lifea 5/40 po polsynt. I tez gucio
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		5 lat go nie zmiebiales czy zostałeś przy valvoline po prostu xd dzieki za odp!!
			
			Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut 
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




		323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




 
- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
I o to wlasnie chodzi-nawet jesli zacznie brać jakieś małe ilości(u mnie zaczął na poczatku a po ok +-3tys przestał palić olej ) to i tak warto-hydraulika sie wyciszy,silnik dłużej pozyje. W dodatku na lepszym oleju można dłużej jeździć miedzy zmianami,wiec wychodzi taniej.
Wysłane z mojego WT19i
			
			Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
		Ja i tak od 2,5 roku czyli od kąd mam madzie zmieniam olej co 10 tyś. Mi oleju nie pali co ciekawe a przynajmniej nie czuć i nie widać mam nadzieje   Tylko że ostatnio w większości robię trasy po 300 km więc przy takiej trasie zawsze ubywa trochę oleju szczególnie przy prędkościach 120-160 km/h
  Tylko że ostatnio w większości robię trasy po 300 km więc przy takiej trasie zawsze ubywa trochę oleju szczególnie przy prędkościach 120-160 km/h  ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
			
			
		![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
 
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Mam takie pytanie, mam mazde z silnikiem 1.6 16V, ile mniej więcej można zrobić km na rezerwie (świeci mi się na pomarańczowo)
			
			
		
 
- Od: 2 maja 2013, 08:36
- Posty: 14
- Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 1994
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości







