Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
lasic100 mam taki caly przelacznik od bg jak chcesz to pisz Pw dogadamy sie moge zrobic aukcje na allegro 
mazda az do konca...
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=154465
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=154465
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 276 (58/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
WITAM!!
dzisiaj wracając do domu moja mazdą 323f bg 1.6 przejechałem przez kałuże no i samochód od razu zgasł sprawdzałem wszystko bezpieczniki, świece cewkę aparat mam nowy no i ma cewce iskrę mam a na świecach juz nie ma iskry. za kopułką prąd gdzieś ginie i samochód nawet nie prychnie nigdy wczęśniej nie miałem problemu z takim czymś. czy może to być wina czujnika Halla?? ale on tylko bada położenie wałka rozrządu i wysyła sygnały do sterownika a sterownik do wtryskiwaczy, ale iskra powinna być prosze o pomoc jak najszybszą Dzięuje
dzisiaj wracając do domu moja mazdą 323f bg 1.6 przejechałem przez kałuże no i samochód od razu zgasł sprawdzałem wszystko bezpieczniki, świece cewkę aparat mam nowy no i ma cewce iskrę mam a na świecach juz nie ma iskry. za kopułką prąd gdzieś ginie i samochód nawet nie prychnie nigdy wczęśniej nie miałem problemu z takim czymś. czy może to być wina czujnika Halla?? ale on tylko bada położenie wałka rozrządu i wysyła sygnały do sterownika a sterownik do wtryskiwaczy, ale iskra powinna być prosze o pomoc jak najszybszą Dzięuje
-
Grzegorz323f
sprawdź błędy kompa za pomocą diody. jeśli jest prąd na cewce to albo palec kopułka aparat zapłonowy --obstawiał bym ostatnie
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Witam mam bardzo poważny problem w mojej Madzi od zeszłego roku niepokoją mnie stukania w silniki a ten dzwięk wygląda tak jak by młotkiem bić od środka w silnik spadek obrotów duszenie auta czasami problemy z osiągnieciem 2tys obr. a nieraz problem stukania znika i wszystko gra na dodatek zużycie oleju jest duże 1 swieca ma okopcenia 2,3,4 ma osad oleju dym z rury wydechowej bardzo gęsty i siwy nie wiem co mam robic czy silnik remontować może to jakaś błahostka czy kupić nowy POMOCY
!!
Pozdrawiam Tomasz

Pozdrawiam Tomasz
- Od: 5 cze 2011, 19:40
- Posty: 37
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323f bg rocznik 93r
Wydaje mi się że silnik umiera i popychacze razem z zaworami zurzyte dlatego klepią albo może rozrząd przeskoczył ?
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
właśnie sie tego obawiałem
nie wiem co mam robic auta nie sprzedam bo raz ze wpakowałem kupe kasy blacharka na 20 latna lepsza niz w samochodach po 2010 roku igła 
Dopisano 30 mar 2013, 00:54:
szukam na necie silnika 1.8 16 gt dohc i najczesciej z gazem albo zajechane i drogie
a moje finanse sa marne
juz mysle o kredycie na remont tego auta bo szkoda odac na czesci lub na jakis szrot
Dopisano 30 mar 2013, 00:54:
szukam na necie silnika 1.8 16 gt dohc i najczesciej z gazem albo zajechane i drogie
- Od: 5 cze 2011, 19:40
- Posty: 37
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323f bg rocznik 93r
Nie oddawaj jej
! Walcz 

Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
spójrz najpierw w rozrząd ale raczej po silniku
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Witam szukam pierścieni tłokowych do mazdy 323 BG BP 1,8 DOHC.chodzi mi o pierścienie Hastings Racing,oraz tłoki wysokiej kompensacji Y.C.P.Proszę o informacje gdzie kupić i jaka jest cena.To te s działu silnik BP kompedium wiedzy;http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=146992
- Od: 7 kwi 2010, 13:19
- Posty: 17
- Skąd: Pilzno w podkarpackim
- Auto: Mazda 323 f gt 1,8 dohc- 137 km-1991 r 300 tys przeb.najbogatsza wersja;klima,elektryka,oryginalne ospojlerowanie,alu 15,skóra, druga 323FBa 2,5 v6
Witam
szybkie pytanie
Od czego w Protege Sedan 91 BG mam kable pod fotelem kierowcy?
Wychodzą dwie wtyczki z czego od jednej idzie kabel gdzieś w strone fotela i tunelu środkowego.
Druga wtyczka natomiast cała leży.
Zmieniarka? Elektryka foteli?
szybkie pytanie
Od czego w Protege Sedan 91 BG mam kable pod fotelem kierowcy?
Wychodzą dwie wtyczki z czego od jednej idzie kabel gdzieś w strone fotela i tunelu środkowego.
Druga wtyczka natomiast cała leży.
Zmieniarka? Elektryka foteli?
http://www.facebook.com/Still.Expression
Zdjęcia Twojego auta w najwyższej jakości!
Zdjęcia Twojego auta w najwyższej jakości!
- Od: 15 sty 2013, 16:15
- Posty: 7
Misiek.Lbn napisał(a):Witam
szybkie pytanie
Od czego w Protege Sedan 91 BG mam kable pod fotelem kierowcy?
Wychodzą dwie wtyczki z czego od jednej idzie kabel gdzieś w strone fotela i tunelu środkowego.
Druga wtyczka natomiast cała leży.
Zmieniarka? Elektryka foteli?
Podgrzewanie lub jeżeli było wtedy robione to el. sterowanie ustawieniem
Nie krzyczcie za brak wiedzy... jestem nowy i na forum i w temacie aut
323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




323F BG forever <3
Moje autko:http://tnij.com/Moja_eFka_Zapraszam




- Od: 21 sty 2013, 18:23
- Posty: 88
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 323F BG 1993 1.6 16V VALVE
secret211 napisał(a):tak jak powyżej pisałem mam padnięty silnik i teraz mam dylemat czy naprawiać orientuje się ktoś jaka może być cena za kompletny remont silnika
Masz dwie opcje:
1.Kupić używany, w dobrym stanie silnik(o taki nie trudno), przełożyć i śmigać dalej.Myślę, że za ok200-300zł kupisz.
2.Zrobić generalny remont, oczywiście góra i dół na dobrych częściach i również śmigać.
Z tym, że remont wyniesie cię drożej, ale niby masz większą pewność, pod warunkiem, że ktoś fuszerki nie odstawi...
Wybór należy do ciebie
to wszystko zależy czy będziesz to komuś zlecał i co jest do wymiany z tego co ja wiem to:
– planowanie głowicy 100-150zł
– wymiana prowadnic, uszczelniaczy i docieranie zaworów to jakeiś 350+ zł
– pierścienie chyba zaczynają się od 150-200zł
– ewentualne rozwiercanie cylindrów 400+
– panewki 100+
– robocizna
????
Do tego oczywiście olej, płyn chłodniczy, filtry i jak będą przetarte panewki to jeszcze dochodzi szlif wału itp.
Ja bym to olał i wrzucił BP
– planowanie głowicy 100-150zł
– wymiana prowadnic, uszczelniaczy i docieranie zaworów to jakeiś 350+ zł
– pierścienie chyba zaczynają się od 150-200zł
– ewentualne rozwiercanie cylindrów 400+
– panewki 100+
– robocizna
Do tego oczywiście olej, płyn chłodniczy, filtry i jak będą przetarte panewki to jeszcze dochodzi szlif wału itp.
Ja bym to olał i wrzucił BP

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Jak na moje to za wysoka jak na nie dokończony i nie do końca działający swap. Może i się skończy na tym co pisze w aukcji ale znając życie to po drodze wyjdzie jeszcze sporo innych problemów.
Takiego cudaka to bym kupił pod warunkiem że wszystko by hulało
Takiego cudaka to bym kupił pod warunkiem że wszystko by hulało

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość