Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez patryk240 » 8 paź 2011, 15:07

Wkoncu bedzie temat z fotorelacjami BG :D Jestem bardzo zadowolony z tego pomyslu pomoze to bardzo wielu osobom ( przedewszystkim mi ;p ) w wyszukiwaniu potrzebnej pomocy przy naprawach ;]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Hanczak » 8 paź 2011, 22:15

Mam pytanko odnośnie demontażu kratki plastikowej od nawiewu szyby przedniej wewnątrz auta (323F BG). Jak się do tego zabrać żeby czegoś nie uszkodzić :)
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez pawcio1017 » 8 paź 2011, 22:17

Widzewianka_TM napisał(a):Panowie,
dodałam linki do fotorelacji do tematu FAQ.
jakby ktoś coś znalazł, albo miał, proszę na PW.

pozdrawiam
Ania


Ja powoli będę przyszykowywać fotorelację pt. "naprawa (nieszczęsnej) listwy plastikowej słupka A" więc jak skończę to na pewno się odezwe :)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez Wojtek91 » 11 paź 2011, 11:46

WItam mój samochód to Mazda 323 sedan, 92r 1.7D. W związku z tym mam pytanie.
Dlaczego nie można wybrać tego typu mazdy na stronie? Czy jest to spowodowane tym, że nie ma jeszcze posiadacza takiej mazdy na forum?
Wojtek91
 

Postprzez Ania_TM » 11 paź 2011, 11:55

Wojtek91 napisał(a):WItam mój samochód to Mazda 323 sedan, 92r 1.7D. W związku z tym mam pytanie.
Dlaczego nie można wybrać tego typu mazdy na stronie? Czy jest to spowodowane tym, że nie ma jeszcze posiadacza takiej mazdy na forum?


bo to generacja BG- jako całość :) 323 i 323F też BG.
Ania_TM
 

Postprzez patryk240 » 11 paź 2011, 16:44

Mam takie pytanie czy tuleje wahaczy przednie w 323 f i w mojej bg są takie same ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez tekknoraver » 11 paź 2011, 21:35

chyba cała zawiecha jest taka sama,najpewniej w GT jest troszkę inaczej,ja do swojej byłej 1.3 wsadziłem amorki z 1.6 efki i bez problemu było :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez patryk240 » 12 paź 2011, 14:40

No ja też mam amorki od eFki ;p Ale wole się zapytać ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez patryk240 » 13 paź 2011, 09:27

Przymierzam sie do wymiany rozrzadu i chcialem sie was zapytac jak bardzo musi byc naciagniety pasek rozrzadu. Macie jakies metody ze musi sie o iles wykrecic czy cos w tym stylu ?? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Michel » 13 paź 2011, 16:50

Teoretyczne napinacz sam ureguluje pasek, katalogowo gdy naciśniesz pasek ma się docisnąć na 11 – 13 mm.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2006, 20:20
Posty: 267 (0/1)
Skąd: Lublin

Postprzez patryk240 » 13 paź 2011, 18:46

I o to chodziło Dzięki bardzo :D Przecież napinacz sam nie wyreguluje pomiędzy zębami tylko naciągnie pasek pomiędzy tylko dwoma kołami a nie po całości <oczy>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez damian1519 » 14 paź 2011, 10:10

Pytanie mam dosc niestandardowe. Czy nieszczelny bak paliwa może byc przyczyna lewego powietrza w silniku??
I drugie pytanie odbiegajace od tematu, czym może byc spowodowane przerywanie silnika zwłaszcza na zakrętach w prawo... lipna pompka paliwa??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lip 2010, 17:58
Posty: 12
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323 BG 92r 1.6 16v

Postprzez kamilek20 » 20 paź 2011, 02:17

witam mam pytanko silniki w wersi 1.8 dohc mialy 128KM i 137KM czym jak je rozpoznac o ile byly takie silniki tak wyczytalem ^^ najlepiej czy rozpoznac je wizualnie ;p thx Pozdro ;p
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 lut 2011, 21:40
Posty: 10
Skąd: Strzeleczki
Auto: 323F BG 1.6 16V
323F BG GT 1.8 DOHC

Postprzez Michel » 20 paź 2011, 16:06

Silnik 137KM nie miał katalizatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2006, 20:20
Posty: 267 (0/1)
Skąd: Lublin

Postprzez Kali_Yo ; D » 21 paź 2011, 09:35

To teraz moja kolej wymieniłem w środę tarcze i klocki na tylnej ośce na starych ręczny jak marzenie trzymał a teraz hmm wgl nie trzyma ; / co może być przyczyną tego ?
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez Lukano » 21 paź 2011, 11:30

Michel napisał(a):Silnik 137KM nie miał katalizatora.

Po tylu latach to pewnie 90% BG-tek ma go wyciętego ;)
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez djakob » 21 paź 2011, 15:59

kamilek20 napisał(a):witam mam pytanko silniki w wersi 1.8 dohc mialy 128KM i 137KM czym jak je rozpoznac o ile byly takie silniki tak wyczytalem ^^ najlepiej czy rozpoznac je wizualnie ;p thx Pozdro ;p


Przepływomierz z oznaczeniem "V"
Brak sondy lambda ( w 128km jest w kolektorze wydechowym )
Brak silniczka krokowego pod przepustnicą
3 elektrozawory przykręcone od góry na skrzynie biegów
Komputer BP22
Brak katalizatora
I oczywiście inne parametry silnika :)

Lukano napisał(a):
Michel napisał(a):Silnik 137KM nie miał katalizatora.

Po tylu latach to pewnie 90% BG-tek ma go wyciętego ;)


Ja należę do tych 10% :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez tekknoraver » 23 paź 2011, 00:45

Kali_Yo ; D napisał(a):To teraz moja kolej wymieniłem w środę tarcze i klocki na tylnej ośce na starych ręczny jak marzenie trzymał a teraz hmm wgl nie trzyma ; / co może być przyczyną tego ?

Może muszą się kolcki dotrzeć? jak w nich jest zrobione,tarczo będny czy tylko tarcze?albo coś zblokowało ręczny :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Kali_Yo ; D » 23 paź 2011, 11:10

tekknoraver napisał(a):
Kali_Yo ; D napisał(a):To teraz moja kolej wymieniłem w środę tarcze i klocki na tylnej ośce na starych ręczny jak marzenie trzymał a teraz hmm wgl nie trzyma ; / co może być przyczyną tego ?

Może muszą się kolcki dotrzeć? jak w nich jest zrobione,tarczo będny czy tylko tarcze?albo coś zblokowało ręczny :)


Tarcza, możliwe że to to ^^ sie okaże :)
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2011, 16:38
Posty: 278 (2/1)
Skąd: Świebodzin/ Zielona Góra
Auto: Ford Mondeo mk3 2.0 tddi 115km :)

Postprzez pawcio1017 » 23 paź 2011, 12:02

Nie wiem jak przy tarczach, ale wiem że przy bębnach zakłądając nowe okłądziny hamulce "muszą się dotrzeć" stąd też mając słaby ręczny zawsze tak można się wykręcić że dopiero co zmienione okładziny i jeszcze sie nie dotarły <oczko>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323