Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania
Widzewianka_TM napisał(a):Panowie,
dodałam linki do fotorelacji do tematu FAQ.
jakby ktoś coś znalazł, albo miał, proszę na PW.
pozdrawiam
Ania
Ja powoli będę przyszykowywać fotorelację pt. "naprawa (nieszczęsnej) listwy plastikowej słupka A" więc jak skończę to na pewno się odezwe

WItam mój samochód to Mazda 323 sedan, 92r 1.7D. W związku z tym mam pytanie.
Dlaczego nie można wybrać tego typu mazdy na stronie? Czy jest to spowodowane tym, że nie ma jeszcze posiadacza takiej mazdy na forum?
Dlaczego nie można wybrać tego typu mazdy na stronie? Czy jest to spowodowane tym, że nie ma jeszcze posiadacza takiej mazdy na forum?
-
Wojtek91
Wojtek91 napisał(a):WItam mój samochód to Mazda 323 sedan, 92r 1.7D. W związku z tym mam pytanie.
Dlaczego nie można wybrać tego typu mazdy na stronie? Czy jest to spowodowane tym, że nie ma jeszcze posiadacza takiej mazdy na forum?
bo to generacja BG- jako całość
-
Ania_TM
chyba cała zawiecha jest taka sama,najpewniej w GT jest troszkę inaczej,ja do swojej byłej 1.3 wsadziłem amorki z 1.6 efki i bez problemu było 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Teoretyczne napinacz sam ureguluje pasek, katalogowo gdy naciśniesz pasek ma się docisnąć na 11 – 13 mm.
Pytanie mam dosc niestandardowe. Czy nieszczelny bak paliwa może byc przyczyna lewego powietrza w silniku??
I drugie pytanie odbiegajace od tematu, czym może byc spowodowane przerywanie silnika zwłaszcza na zakrętach w prawo... lipna pompka paliwa??
I drugie pytanie odbiegajace od tematu, czym może byc spowodowane przerywanie silnika zwłaszcza na zakrętach w prawo... lipna pompka paliwa??
- Od: 12 lip 2010, 17:58
- Posty: 12
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323 BG 92r 1.6 16v
Silnik 137KM nie miał katalizatora.
To teraz moja kolej wymieniłem w środę tarcze i klocki na tylnej ośce na starych ręczny jak marzenie trzymał a teraz hmm wgl nie trzyma ; / co może być przyczyną tego ?
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
kamilek20 napisał(a):witam mam pytanko silniki w wersi 1.8 dohc mialy 128KM i 137KM czym jak je rozpoznac o ile byly takie silniki tak wyczytalem ^^ najlepiej czy rozpoznac je wizualnie ;p thx Pozdro ;p
Przepływomierz z oznaczeniem "V"
Brak sondy lambda ( w 128km jest w kolektorze wydechowym )
Brak silniczka krokowego pod przepustnicą
3 elektrozawory przykręcone od góry na skrzynie biegów
Komputer BP22
Brak katalizatora
I oczywiście inne parametry silnika
Lukano napisał(a):Michel napisał(a):Silnik 137KM nie miał katalizatora.
Po tylu latach to pewnie 90% BG-tek ma go wyciętego
Ja należę do tych 10%
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kali_Yo ; D napisał(a):To teraz moja kolej wymieniłem w środę tarcze i klocki na tylnej ośce na starych ręczny jak marzenie trzymał a teraz hmm wgl nie trzyma ; / co może być przyczyną tego ?
Może muszą się kolcki dotrzeć? jak w nich jest zrobione,tarczo będny czy tylko tarcze?albo coś zblokowało ręczny

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):Kali_Yo ; D napisał(a):To teraz moja kolej wymieniłem w środę tarcze i klocki na tylnej ośce na starych ręczny jak marzenie trzymał a teraz hmm wgl nie trzyma ; / co może być przyczyną tego ?
Może muszą się kolcki dotrzeć? jak w nich jest zrobione,tarczo będny czy tylko tarcze?albo coś zblokowało ręczny
Tarcza, możliwe że to to ^^ sie okaże
Si Deus pro nobis, quis contra nos?
Nie wiem jak przy tarczach, ale wiem że przy bębnach zakłądając nowe okłądziny hamulce "muszą się dotrzeć" stąd też mając słaby ręczny zawsze tak można się wykręcić że dopiero co zmienione okładziny i jeszcze sie nie dotarły 

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości