Strona 1 z 4

Top speeeeeeeeed MX3 ???

PostNapisane: 17 wrz 2004, 13:37
przez mazdyfan_tomek
pytanie do wszystkich posiadaczy mx3 1.8 V6, ILE WYCIĄGNELIŚCIE NAJWIECEJ NA BUDZIKU BO JA 190 km/h I WYDAJE MI SIĘ ŻE TO JESZCZE TROSZKĘ ZA MAŁO <bicz> , ZASTANAWIAM SIĘ CZY TO JUŻ WSZYSTKO NA CO STAĆ TEN BOLID , JAKIE SĄ WASZE DOŚWIADCZENIA(oczywiście jechałem na benzynce)????

PostNapisane: 17 wrz 2004, 14:18
przez feniks
Ja jakieś 198-199 i też mi się wydaje, że ciut mało. Jechałem na zimówkach- może to dlatego- niewiem

PostNapisane: 17 wrz 2004, 14:29
przez pepeq
No coś faktycznie cienizna :P O osiągach swojego nie będe wspominał bo to nie ten silnik <lol> ale wczoraj jechałem służbową primerą 1.6 i na A4 z WR do Opola poszła 205 więc jak na wasze motorki (V6 1.8!) to słabiuutko :P

PostNapisane: 17 wrz 2004, 15:58
przez marek
Ja jechałem 220 na obrotomierzu było 6900 obrotów :)

PostNapisane: 17 wrz 2004, 17:40
przez XsiX
marek zapomniałes (?) dodać że ty masz KF a nie K8
dlatego twoja prędkość jest typowo KF'owa
(u mnie bardzo podobnie) :D

PostNapisane: 17 wrz 2004, 17:43
przez Paweł
Corolla Kombi (jest wyzsza od zwyklej) 1.33ccm robi z gorki 190km/h. MX-3 to samo? hahaha

PostNapisane: 17 wrz 2004, 17:49
przez XsiX
MX-3 to samo (nawet pod górkę) <lol>

PostNapisane: 17 wrz 2004, 17:53
przez polnik@studio
w sumie 220 km/h to nieźle ale za długo to takiej prędkości się nie utrzyma :) a tak z ciekawości to jaka jest dla mx-3 1.8 V6 optymalna prędkość przy której nie zeświruje się od tego wycia ;)

pozdrawiam

PostNapisane: 17 wrz 2004, 17:58
przez XsiX
polnik nie wiem jak mx3 ale w xedosie przy prędkościach rzędu 200 km/h jest nadzwyczaj cicho
(spodziewałem się czegoś znaaaaaacznie gorszego) hahaha

PostNapisane: 17 wrz 2004, 19:42
przez Zombi
Zgadza się w Xedzie jest fantastycznie cicho, co do utrzymywania prędkości na polskich drogach to polnik nie masz racji ja jakoś utrzymywałem prędkość w granicach 200 przez godzinkę jazdy po gierkówce za mną 2 pojazdy. Więc nie mów że to niemożliwe.

PostNapisane: 17 wrz 2004, 19:45
przez gutek
vmax – 210km/h i niestety koniec drogi a jeszcze przyspieszala(tak bylo jak nie bylo lpg)
a tak z ciekawości to jaka jest dla mx-3 1.8 V6 optymalna prędkość przy której nie zeświruje się od tego wycia
powyzej 200 bo nie mysli sie o wyciu ;) a tak powaznie to powyzej 120 nie slychac silnika zaglusza go szum powietrza ;) , tak jak pisal XsiX o xedosie przy okolo 200 jest nadzwyczaj cicho :)

PostNapisane: 17 wrz 2004, 19:50
przez polnik@studio
Więc nie mów że to niemożliwe.


ja nie mówie, że to niemożliwe ale tak jak napisał marek przy 6900 obrotów to napewno jednak daje o sobie znać hałas :)

PostNapisane: 17 wrz 2004, 20:34
przez Huano
Mój V max ojca MX-3 V6 to było 210 km/h – był jeszcze zapas obrotów ale raz że po prostu się bałem szybciej (nie dlatego że szybko tylko że szybko dla tego autka) a dwa – rozpędzanie od 200 do 210 zajęło wieeeeczność. Aha – no i po trzecie – jazda powyżej 180 w MX-3 przestaje być przyjemna :(
A co do głośności przy 150 nawet nie czuć i nie słychać prędkości – ja dopiero zacząłem słyszeć prędkość po 180 (wtedy maksymalnie skupiłem sie na jeździe).
Przy okazji – moja 626 coupe przy 190 miała około 6.000 obrotów i jeszcze chciała jechać dalej (na LPG) – ale już i tak jestem debilem że aż do tej prędkości pognałem moje autko...

PostNapisane: 17 wrz 2004, 23:34
przez Tomasz760
220 i dalej się bałem :)

PostNapisane: 18 wrz 2004, 00:47
przez marek
Polnik, z Tomaszem przejechaliśmy dwoma MX-3 w niemczech 600km jadąc minimum 160-170 a średnio około 180, i jak widzisz, nie ześwirowaliśmy... Autostrada A2 non stop 180-190 i też nie ześwirowalismy.

Moją prędkość osiągnałem na zapasowym lotnisku koło Chojnic. Wyglądało to w ten sposób że na lotnisko wjechałem gdzieś mając około 170 więc momentalnie osiągnałem 220 i poprostu dalej nie chciał iść... Obrotomierz się przyspawał i tyle... fakt, lotnisko w kilkanaście sekund przejechałem :) Ale jak miałbym przed soba 50km prostej drogi to jedynie wkurza szum wiatru ale moje audio głośno gra...
A któregoś razu wracając z Wawy miałem okazję jechać na dwupasmówce do Płońska za BMW 3, przy znikomym ruchu. Gość był chyba mało zachwycony tym że od 20 km jedzie 200 i ja mu siedzę na ogonie, więc depnął do 215 i jego BMW szybciej nie chciało :) Więc tak do płońska dojechaliśmy, cały czas koło 200, szkoda że u nas nie ma wszędzie autostrad i tak małego natężenia ruchu...
Nie wiem dlaczego Huano piszesz że za szybko dla autka... jak są dobre amory i sprężyny to przy 200 jedną ręką można jechać a drugą usta przysłaniasz ziewając :)

PostNapisane: 18 wrz 2004, 03:54
przez Paweł
przy 200 jedną ręką można jechać a drugą usta przysłaniasz ziewając

Hehe. Wybacz, nie moglem sie powstrzymac i dodalem Ci podpis pod nickiem. :D

PostNapisane: 18 wrz 2004, 07:50
przez Tomasz760
Marek ma racje , monotona jazda 170 – 200 jest strasznie nudna ,by zabić czas pisałem smsy do dziewczyny i by nie zasnąć z nudów to darłem się jak głupi :)

PostNapisane: 18 wrz 2004, 07:55
przez xXx
215 km/h BA V6 i musiałem hamować ;)

PostNapisane: 18 wrz 2004, 09:21
przez Pepey
ja na plaskim odcinku wykrecilem w swoim silniku fabryczne 168 km/h (i to na lpg :D) jak lecialem z gorek kolo Świecia (wracajac z Gdanska) to wykrecilem 180 km/h szedl dalej, ale sie balem bo moje tylen opony maja indeks predkosci tylko do 180 :) pozatym zawiecha juz kiepska i kazdy powiew sie czulo ;/ no ale tak 140 to mozna spokojnie smigac :) tylko ze moje autko to oczywiscie 323 BG z 1.3 16V :) no i LPG super power ;)

PostNapisane: 18 wrz 2004, 10:11
przez Pepey
pytanie do wszystkich posiadaczy mx3 1.8 V6, ILE WYCIĄGNELIŚCIE NAJWIECEJ NA BUDZIKU BO JA 190 km/h I WYDAJE MI SIĘ ŻE TO JESZCZE TROSZKĘ ZA MAŁO , ZASTANAWIAM SIĘ CZY TO JUŻ WSZYSTKO NA CO STAĆ TEN BOLID , JAKIE SĄ WASZE DOŚWIADCZENIA(oczywiście jechałem na benzynce)


wydaje mi sie ze musisz jechac na regulacje instalki lpg.. (wymien filtr powietrza jesli nie wymieniales) jezeli to nie pomoze to chyba zle Ci dobrali mikserek :/ bo z tego co widze u innych lepiej nieco ida silniczki :)