Strona 20 z 20

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 6 gru 2015, 19:19
przez gt10r5
No i jak tam z tym swapem Tomek? Coś udało się do przodu?

PostNapisane: 11 gru 2015, 21:24
przez tomeczek333
Oczywiście, swap się udał. Nie odpalał z błahego powodu. Pomylone węże paliwowe mimo sprawdzania tego kilka razy <lol> .
Auto się porusza bo nie powiem że jedzie. Zostało trochę rzeczy do porobienia jeszcze.
I tak dla potomnych komputer KL59 pasuje do poliftowej instalacji. Nie trzeba się bawić w dokładanie ECTF jeżeli silnik takiego czujnika nie posiada. Jedynie mam problem z EGR. Podłączyć go nie mogłem bo moja wtyczka nie pasuje do gniazda w EGR. Myślałem że podłączenie samego tego czujnika czy co to jest z mojego EGRu rozwiąże sprawę ale niestety nie, błąd świeci nadal.

PostNapisane: 6 mar 2016, 00:58
przez mirecki92
Czy przy przekładce z 1.6 DOHC na 1,8 BP trzeba robić jakieś przeróbki w instalacji elektrycznej ?
Bo po przekładce nie mam iskry na świecach oraz bezpiecznik engine się spala.

PostNapisane: 6 wrz 2016, 09:36
przez Joszi
hej. jestem w trakcie przekładania silnika na 2.5 turbo w mx 3. Zaległy stary temat. Projekt kilkuletni. :D. Czy ktoś na forum jest w stanie mi pomoc w wystrojeniu auta na SMT6? Temat będzie do ogarnięcia za ok miesiąc, dwa jak poskładam wszystko mechanicznie. dzięki :D

[Usunięte]

PostNapisane: 4 paź 2016, 14:10
przez sebul5
PostTen post został usunięty przez Piotrek_154 8 paź 2016, 21:55.
Powód: Ogłoszenia sprzedaży –> Dział sprzedam

PostNapisane: 17 lis 2016, 20:03
przez WiewiórMX3
Panowie czy wiecie jak wygląda przełożenie instalacji gazowej z K8 1.8 v6 do 2,5 KLDE ? Instalacja chyba BRC , Normalnie to podejdzie czy to coś całkiem innego ?

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 17 lis 2016, 21:04
przez Kociak500
Ja u siebie zmieniałem z 2,0 na 2,5 musiałem wymienić parownik na taki powyżej 150 KM i przewód pod autem na 8mm Wymieniłem też inne węże przy okazji
Wszystko zależy jakie masz teraz podzespoły Jak przystosowane do mocy to tylko wystroic u gazownika i ogień :–)

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 13 gru 2016, 17:03
przez WiewiórMX3
Witam , jestem już po wymianie silnika jednak nadal nie mam aparatu zapłonowego , mój jest wadliwy i nie wkręca na wysokie , Udało mi się tanio dostać aparat od 2.0 KF z mx 6 ale nie ma na nim w ogóle iskry , wtyczki wszystkie pasuję :/ Co może być przyczyną?

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 13 gru 2016, 17:08
przez torbert
Może być inny układ kabli przy wtyczce. W 323f przy swapie z 2.0 jest ten problem

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 13 gru 2016, 17:22
przez WiewiórMX3
wiesz może więc jak te kable pozmieniać ?

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 13 gru 2016, 17:48
przez Kociak500
Jak aparat kupiłeś? Kf34? Zmieniłeś tylko silnik czy elektryke z kompem też? Czy przy sprawdzaniu iskry odlaczyles od aparatu te 2 kostki elektryczne? Jeżeli nie to bardzo możliwe że już tej iskry nie zobaczysz

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 13 gru 2016, 18:48
przez WiewiórMX3
Silnik kupiłem zdrowe K8 więc wszystko pozostało ze starego silnika , Tak kf34

Dopisano 13 gru 2016, 17:49:

Mechanik mówi że to przez to iż stary aparat miał 2 czujniki wału a ten KF podobno ma 1.

Re: SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

PostNapisane: 13 gru 2016, 20:04
przez Kociak500
Aparat powinieneś kupić taki jak miałeś wcześniej O takim samym oznaczeniu Nie możesz sobie zmieniać od tak aparatów

PostNapisane: 13 lut 2017, 01:16
przez witek
Trochę odkop, ale może ktoś kiedyś to będzie czytał i się zasugeruje odpowiedzią powyżej a później będzie powielał błędy dalej.

Aparaty zapłonowe można prawie dowolnie zamieniać.
K834=KF34
KL01=K834/KF34 po zamianie dwóch przewodów w kostce 3 pinowej.
Itd...