SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

Mazda MX-3 1991–1998

Postprzez mariuszk117 » 4 lut 2012, 23:02

juz wyciagniety umyty i wogole a ipomyliłem sie kosztuje 500zl
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez Admir » 4 lut 2012, 23:20

Umyty? a po co? Cena nie jest zaporowa ale co jeśli po włożeniu do Twojego auta okaże się, że to szmelc
Nawet nie ma jak go sprawdzić. Najlepiej kupić motor w firmie zajmującej się tym są linki na forum.
Tak czy inaczej trzeba sporządzić pisemną umowę kupna-sprzedaży/rachunek wtedy chroni Cię przed wadami ukrytymi przez rok rękojmia (możesz domagać się zwykle sądownie obniżenia ceny lub wymiany na wolny od wad) ale kosztów robocizny nikt Ci nie zwróci. Jak kupujesz od Heńka praktycznie 100% ryzyko.
Do linka Przejrzałem to skup złomu, skąd mają ten silniczek skoro to też nie złom ? skoro przeprowadzili pełną diagnostykę silnika to niech przedstawią jej wyniki. Nigdzie nie jest napisane że silnik jest w pełni sprawny. Gwarancja 14 dni to za krótko. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 4 lut 2012, 23:37 przez Admir, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

Postprzez mariuszk117 » 4 lut 2012, 23:34

a myslisz ze zgodzi sie na to zeby spisac umowe?a za wymiane kosztow wielkich nie bede mial bo chlopak siory jest mechanikiem tyle ze na razie jest za granica i wroci dopiero za tydzien
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez Admir » 4 lut 2012, 23:43

Nie ma ryzyka nie ma zabawy <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

Postprzez mariuszk117 » 4 lut 2012, 23:47

to tez fakt wiesz za chwile wysle jeszcze jeden link na drugi silnik na ktory mam oko
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez Admir » 5 lut 2012, 00:13

Nic nie wiem to wróżenie z fusów ty masz pewnie silnik b6-me/2e, a ten to pewnie b6-D/De i komputer pewnie nie pasuje. Nie podpalaj się trzeba podejść z rozsądkiem i uzgodnić sprawę z gościem, który będzie robił przekładkę. Może pomoże Ci ten wątek z forum mx-3 b6d>>swap>>b6t
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

Postprzez mariuszk117 » 5 lut 2012, 00:15

Dzieki wielkie sprawdze na pewno
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez honda2911 » 5 lut 2012, 14:09

jakbys mieszkał bliżej to sprzedałbym Ci swój silnik b6
bo i tak robie swapa na 1,8 bp
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Admir » 6 lut 2012, 22:41

W wikipedii (http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_MX-3) podają że b6D był wkładany dopiero od stycznia 1994. A ten z inwaru to na pewno nie jest b6D ale poproś o oznaczenia silnika z bloku oraz nr VIN mazdy, z której go wyciągnięto.
Tu masz opis modeli motorów b6(http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine#B6). Z tego co tu piszą wynika, że możesz mieć w swoim aucie z (1992?) także B6 8- zaworowy.
B6-ME (16-zaworowy) były montowane w MX 1991-1994 i montowano także w 323 1991-1994 (różnił się w MX-3 tylko drobnymi szczegółami).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

PostTen post został usunięty przez D4NI3L 7 lut 2012, 21:26.
Powód: post pod postem

Postprzez loockas » 8 lut 2012, 00:19

Admir napisał(a):także B6 8- zaworowy.


Nie było w EC 8 zaworowego B6. Taki silnik występował tylko w 323(f) BG. W MX-3 był B6 SOHC 16V 88KM i B6 DOHC 16V. Wizualnie różnią się tak drastycznie, że nie da się ich pomylić.
Andżeju, jak Ci na imię?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2007, 00:55
Posty: 10350 (314/593)
Skąd: Ymielin
Auto: PaRHaTy
Ajonik
Rex8HaPe
Kupra

Postprzez Admir » 8 lut 2012, 01:28

loockas napisał(a):Nie było w EC 8 zaworowego B6. Taki silnik występował tylko w 323(f) BG. W MX-3 był B6 SOHC 16V 88KM i B6 DOHC 16V. Wizualnie różnią się tak drastycznie, że nie da się ich pomylić.


Może masz rację ale przeczytaj link w wikipedii o B6
"1.6 L (1,597 cc) B6 — (78.0x83.6 mm) — This was a bored-out version of the B3. The 8-valve SOHC B6 was found in the 1985-1989 and 1990-1994 Mazda 323, the 1987-1990 Mercury Tracer, the 1992 Mazda MX-3, and the 1985-1990 Ford Laser"

mariuszk117 napisał(a):No to teraz wisze Ci wielkie PIWO lub pozadna flaszke
.

Ok, piwko, a ja Ci postawię drugie jeśli silnik będzie w porządku. <lol> A co nie pasowało w tej głowicy trzeba było obciąć flexem i git <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

Postprzez mariuszk117 » 8 lut 2012, 02:17

tego akurat nie da sie zrobic szpilki na wydechu i przy dolocie mialy inny rozstaw no a o dziurach nie wspomne tez sa szersze
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez Admir » 8 lut 2012, 02:27

Popatrz a to ścierwo, japońskie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

Postprzez mariuszk117 » 8 lut 2012, 02:35

no niby to samo na zdjeciach taez wygladala tak samo gosciu tez gwaranoeal a jak przyszlo co do czego to nie pasuje
A co z tym silnikiem co go wyzej napisalem tzn. S7 jest taki bo sie nie spotkalem nawet na tych linkach ktore mi wyslales szukalem i nie ma dziada moze im sie cos pomylilo <co?>
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez mariuszk117 » 8 lut 2012, 02:38

takie cus mi napisali

a tu mam oznaczenie silnika i numer VIN tamtego silnika
Ten silnik ma oznaczenie S7, nr VIN pojazdu z którego został wymontowany: JMZEC13A200119654

A ten jest moj nr silnika b6234951 i VIN JMZEC13A200123520
z tego co wyczytalem z karty pojazdu[/quote]
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez Admir » 8 lut 2012, 02:41

Nie wiem. Może zapytaj o ten za 700 jakie ma oznaczenia i czy słyszeli o S7
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

Postprzez mariuszk117 » 8 lut 2012, 02:44

tak pewnie zrobie (najgorsze ze nie ma kumpla) popatrze jeszcze popytam moze cos z tego wyjdzie
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Postprzez Admir » 8 lut 2012, 03:00

honda2911 napisał(a):jakbys mieszkał bliżej to sprzedałbym Ci swój silnik b6
bo i tak robie swapa na 1,8 bp

A może? przesyłka to ok.150 pln
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2010, 10:23
Posty: 86
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GW 1998 2,0 115KM , Mazda GC 1985 2,0 101 KM
Honda Accord Aerodeck 1987 2,0

Postprzez mariuszk117 » 8 lut 2012, 14:10

Zronbie kilka zdjec swojego silnika wrzuce i najwyzej sie je porowna i ewentualnie dopasuje a kumpel dzwonil i troche mu sie przeciagnie i bedzie dopiero za miesiac a wtedy zobacze co z tym silnikiem od "HONDA 2911" bojemu tez pisalem ze jakby co to napisze mu maila
Początkujący
 
Od: 18 gru 2010, 17:32
Posty: 19
Skąd: Miekisz stary podkarpacie
Auto: Mazda mx-3 1.6 16V EC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323