SWAP w MX-3 – DYSKUSJA OGÓLNA

Mazda MX-3 1991–1998

Postprzez gt10r5 » 6 gru 2015, 18:19

No i jak tam z tym swapem Tomek? Coś udało się do przodu?
Moderator
 
Od: 5 lip 2015, 12:28
Posty: 308 (9/3)
Skąd: Zgierz
Auto: Mazda3 1.6cd 05'

Postprzez tomeczek333 » 11 gru 2015, 20:24

Oczywiście, swap się udał. Nie odpalał z błahego powodu. Pomylone węże paliwowe mimo sprawdzania tego kilka razy <lol> .
Auto się porusza bo nie powiem że jedzie. Zostało trochę rzeczy do porobienia jeszcze.
I tak dla potomnych komputer KL59 pasuje do poliftowej instalacji. Nie trzeba się bawić w dokładanie ECTF jeżeli silnik takiego czujnika nie posiada. Jedynie mam problem z EGR. Podłączyć go nie mogłem bo moja wtyczka nie pasuje do gniazda w EGR. Myślałem że podłączenie samego tego czujnika czy co to jest z mojego EGRu rozwiąże sprawę ale niestety nie, błąd świeci nadal.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2015, 12:36
Posty: 118 (0/1)
Skąd: Koźmin Wlkp.
Auto: Mazda MX-3 KL 96r
Mazda 626 KL 94r
Renault Megane 2.0 16v 03r.

Postprzez mirecki92 » 5 mar 2016, 23:58

Czy przy przekładce z 1.6 DOHC na 1,8 BP trzeba robić jakieś przeróbki w instalacji elektrycznej ?
Bo po przekładce nie mam iskry na świecach oraz bezpiecznik engine się spala.
Początkujący
 
Od: 16 wrz 2014, 04:06
Posty: 28
Auto: Mazda MX-3 1.6 DOHC

Postprzez Joszi » 6 wrz 2016, 08:36

hej. jestem w trakcie przekładania silnika na 2.5 turbo w mx 3. Zaległy stary temat. Projekt kilkuletni. :D. Czy ktoś na forum jest w stanie mi pomoc w wystrojeniu auta na SMT6? Temat będzie do ogarnięcia za ok miesiąc, dwa jak poskładam wszystko mechanicznie. dzięki :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 12:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

PostTen post został usunięty przez Piotrek_154 8 paź 2016, 20:55.
Powód: Ogłoszenia sprzedaży –> Dział sprzedam

Postprzez WiewiórMX3 » 17 lis 2016, 19:03

Panowie czy wiecie jak wygląda przełożenie instalacji gazowej z K8 1.8 v6 do 2,5 KLDE ? Instalacja chyba BRC , Normalnie to podejdzie czy to coś całkiem innego ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2016, 19:51
Posty: 85
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6

Postprzez Kociak500 » 17 lis 2016, 20:04

Ja u siebie zmieniałem z 2,0 na 2,5 musiałem wymienić parownik na taki powyżej 150 KM i przewód pod autem na 8mm Wymieniłem też inne węże przy okazji
Wszystko zależy jakie masz teraz podzespoły Jak przystosowane do mocy to tylko wystroic u gazownika i ogień :–)
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez WiewiórMX3 » 13 gru 2016, 16:03

Witam , jestem już po wymianie silnika jednak nadal nie mam aparatu zapłonowego , mój jest wadliwy i nie wkręca na wysokie , Udało mi się tanio dostać aparat od 2.0 KF z mx 6 ale nie ma na nim w ogóle iskry , wtyczki wszystkie pasuję :/ Co może być przyczyną?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2016, 19:51
Posty: 85
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6

Postprzez torbert » 13 gru 2016, 16:08

Może być inny układ kabli przy wtyczce. W 323f przy swapie z 2.0 jest ten problem
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2013, 11:58
Posty: 34 (1/1)
Auto: 323F '95 kf

Postprzez WiewiórMX3 » 13 gru 2016, 16:22

wiesz może więc jak te kable pozmieniać ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2016, 19:51
Posty: 85
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6

Postprzez Kociak500 » 13 gru 2016, 16:48

Jak aparat kupiłeś? Kf34? Zmieniłeś tylko silnik czy elektryke z kompem też? Czy przy sprawdzaniu iskry odlaczyles od aparatu te 2 kostki elektryczne? Jeżeli nie to bardzo możliwe że już tej iskry nie zobaczysz
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez WiewiórMX3 » 13 gru 2016, 17:48

Silnik kupiłem zdrowe K8 więc wszystko pozostało ze starego silnika , Tak kf34

Dopisano 13 gru 2016, 17:49:

Mechanik mówi że to przez to iż stary aparat miał 2 czujniki wału a ten KF podobno ma 1.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2016, 19:51
Posty: 85
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6

Postprzez Kociak500 » 13 gru 2016, 19:04

Aparat powinieneś kupić taki jak miałeś wcześniej O takim samym oznaczeniu Nie możesz sobie zmieniać od tak aparatów
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2015, 10:44
Posty: 356 (5/11)
Auto: Xedos 9 2,3 MT
626 00r. 2,5 KLG4
Sebring Cabrio

Postprzez witek » 13 lut 2017, 00:16

Trochę odkop, ale może ktoś kiedyś to będzie czytał i się zasugeruje odpowiedzią powyżej a później będzie powielał błędy dalej.

Aparaty zapłonowe można prawie dowolnie zamieniać.
K834=KF34
KL01=K834/KF34 po zamianie dwóch przewodów w kostce 3 pinowej.
Itd...
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 18:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323