Mazda MX-3 (EC) – Szybkie pytania.
Hmm... Cena bardzo atrakcyjna, podpadająca jak dla mnie Jeżeli masz blisko to warto podjechać. Nie warto się sugerować opisem i zachwalaniem sprzedającego przez telefon bo na miejscu często samochód okazuje się złomem. Pare takich MX-3 obejrzałem, zanim kupiłem swoją. Moja kosztowała 3,5 tys. a jest z 94r. i niektóre elementy zawieszenia musiałem od razu zrobić, w jakichś 4 tys. się zamknąłem. A w przebieg bym nie wierzył
- Od: 3 wrz 2012, 15:45
- Posty: 89
- Skąd: Włocławek/Gdańsk
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 94'
co Wy [cenzura] macie do tych przebiegow????
patoxd w 4 tys sie zamknales lacznie z zakupem czy w 4 tys sie zamknales z remontem samym ?
i nie ma sie co napalac na dany egzemplarz bo to Cie kolego zgubi jak mnie .wtedy nie wiadomo od czego nawet zaczac. ja bym Ci radzil przemyslec swoja decyzje niz potem narzekac na forum ze 1.6 a tyle pali, ze czesci drogie... mimo wielu godzin, dni spedzonych przy mojej mazdzie wydanych pieniedzy nie zalowalem zakupu, sama przyjemnosc z jazdy wszystko wynagradza zrywnosc elastycznosc silnika zadowala w zupelnosci, jednak gdybym mial wybierac szukalbym 1.8 v6 roznica w spalaniu nie wielka, ceny czesci zapewne porownywalne z 1.6 a masz ponad 20 KM wiecej pod noga. no i ten dzwiek v-ki...
patoxd w 4 tys sie zamknales lacznie z zakupem czy w 4 tys sie zamknales z remontem samym ?
i nie ma sie co napalac na dany egzemplarz bo to Cie kolego zgubi jak mnie .wtedy nie wiadomo od czego nawet zaczac. ja bym Ci radzil przemyslec swoja decyzje niz potem narzekac na forum ze 1.6 a tyle pali, ze czesci drogie... mimo wielu godzin, dni spedzonych przy mojej mazdzie wydanych pieniedzy nie zalowalem zakupu, sama przyjemnosc z jazdy wszystko wynagradza zrywnosc elastycznosc silnika zadowala w zupelnosci, jednak gdybym mial wybierac szukalbym 1.8 v6 roznica w spalaniu nie wielka, ceny czesci zapewne porownywalne z 1.6 a masz ponad 20 KM wiecej pod noga. no i ten dzwiek v-ki...
- Od: 15 maja 2012, 20:31
- Posty: 110
- Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
- Auto: była:MAZDA MX3 1.6 DOHC EC 1994
jest:Peugeot 206 1.4 hdi
będzie: MAZDA 6 ;D
Wojtas tutaj masz odpowiedni dział dotyczący pytań przed zakupowych: viewforum.php?f=35 To nie jest miejsce na tego typu dyskusje
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
mardock007 napisał(a):co Wy [cenzura] macie do tych przebiegow????
patoxd w 4 tys sie zamknales lacznie z zakupem czy w 4 tys sie zamknales z remontem samym ?
i nie ma sie co napalac na dany egzemplarz bo to Cie kolego zgubi jak mnie .wtedy nie wiadomo od czego nawet zaczac. ja bym Ci radzil przemyslec swoja decyzje niz potem narzekac na forum ze 1.6 a tyle pali, ze czesci drogie... mimo wielu godzin, dni spedzonych przy mojej mazdzie wydanych pieniedzy nie zalowalem zakupu, sama przyjemnosc z jazdy wszystko wynagradza zrywnosc elastycznosc silnika zadowala w zupelnosci, jednak gdybym mial wybierac szukalbym 1.8 v6 roznica w spalaniu nie wielka, ceny czesci zapewne porownywalne z 1.6 a masz ponad 20 KM wiecej pod noga. no i ten dzwiek v-ki...
4 tys. łącznie z zakupem Aż tak dużego remontu nie potrzebowała na szczęście. Wiadomo,że fajnie by było jeszcze pare rzeczy przy niej zrobić, ale to na wiosnę
- Od: 3 wrz 2012, 15:45
- Posty: 89
- Skąd: Włocławek/Gdańsk
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 94'
Link-4, 1250 PLN/rok (pierwszy samochód na siebie ), zwyżka za wiek, zniżek brak oczywiście
Możecie się śmiać ale ja za swoją rok temu zapłaciłem ... 2300zł. Fakt że progów już prawie nie było a podłoga pewnie od nowości nie konserwowana, silnik zachowywał się jakby odechciało mu się żyć. Ale okazało się że za dodatkowe 2000zł (w tym drogi przecież akumulator, kable, świece, amory tylne i inne pierdółki) oraz sporo pracy głównie z migomatem i farbą przywróciłem samochód do stanu jakiego zazdrości niejeden właściciel mx-a. Wszystko zależy od chęci.
Możecie się śmiać ale ja za swoją rok temu zapłaciłem ... 2300zł. Fakt że progów już prawie nie było a podłoga pewnie od nowości nie konserwowana, silnik zachowywał się jakby odechciało mu się żyć. Ale okazało się że za dodatkowe 2000zł (w tym drogi przecież akumulator, kable, świece, amory tylne i inne pierdółki) oraz sporo pracy głównie z migomatem i farbą przywróciłem samochód do stanu jakiego zazdrości niejeden właściciel mx-a. Wszystko zależy od chęci.
Chcesz z laseczką wsiąść do Mazdy? Zrób se najpierw prawo jazdy :P
Ogłoszenie.
W związku z modernizacją forum i zmianą dotychczasowego porządku, temat "Szybkie pytania" w tym dziale zostanie niedługo zamknięty i usunięty. Najważniejsze posty zostaną przyporządkowane do osobnych wątków. Jednocześnie zachęcam do kierowania swoich pytań do nowych wątków lub już istniejących znalezionych za pomocą wyszukiwarki. Tematy luźne można kierować odpowiedni do dyskusji w dziale moto lub Hydepark.
W związku z modernizacją forum i zmianą dotychczasowego porządku, temat "Szybkie pytania" w tym dziale zostanie niedługo zamknięty i usunięty. Najważniejsze posty zostaną przyporządkowane do osobnych wątków. Jednocześnie zachęcam do kierowania swoich pytań do nowych wątków lub już istniejących znalezionych za pomocą wyszukiwarki. Tematy luźne można kierować odpowiedni do dyskusji w dziale moto lub Hydepark.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości