Mazda MX-3 (EC) – Szybkie pytania.
"momentu zapalenia się ciągłego "finansowego" masz wiadomość, że w baku jest +/– 10 litrów." – też to gdzieś słyszałem ale jednak nie ma co za dużo ryzykować hehe na pewno w baku mieści się 50 litrów zupy
a co do oleju...to wydawało mi sie że wchodzi 3.8 litra...no ale nie dam sobie nic uciąć za to wiem ,że na miarce między F a L jest 1 litr
/V6 Ty też chyba nie do końca zrozumiałeś o co mi chodziło. wiesz, można założyć porządną instalację LPG do auta ,które się odpycha i ok ale wiesz, mi chodzi o te *samochody ,które nie jeżdżą i mają zakładaną jakąś zza rogu instalację tanim kosztem, obklejone znaczkami typu M3 ,GTi itp , ospolejrowane deskami do prasowania, z wielkimi rurami które ledwo co się trzymają, i myślą że są kozakami. czyli typowy wieś tuning. takich trzepa prać. a Tobie pisząć "GOLF, BMW zawadził" o co chodziło? przecież nie o prawdziwe M3 czy R32 hehe dlatego też nie wiem czemu skidmarks tak się oburzył no jedynie że jest zwolennikiem *takich aut ale o gustach nie będę dyskutował koniec OT
a co do oleju...to wydawało mi sie że wchodzi 3.8 litra...no ale nie dam sobie nic uciąć za to wiem ,że na miarce między F a L jest 1 litr
/V6 Ty też chyba nie do końca zrozumiałeś o co mi chodziło. wiesz, można założyć porządną instalację LPG do auta ,które się odpycha i ok ale wiesz, mi chodzi o te *samochody ,które nie jeżdżą i mają zakładaną jakąś zza rogu instalację tanim kosztem, obklejone znaczkami typu M3 ,GTi itp , ospolejrowane deskami do prasowania, z wielkimi rurami które ledwo co się trzymają, i myślą że są kozakami. czyli typowy wieś tuning. takich trzepa prać. a Tobie pisząć "GOLF, BMW zawadził" o co chodziło? przecież nie o prawdziwe M3 czy R32 hehe dlatego też nie wiem czemu skidmarks tak się oburzył no jedynie że jest zwolennikiem *takich aut ale o gustach nie będę dyskutował koniec OT
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Rain & MRk
Dzięki
Spytałem się sprzedającego ile można na tym (wskazówka pokazywała ćwiartkę ) przejechać a On "70km" więc po 15km dolałem za 100zł i przejechałem 240km aż do dziś. Myślałem, że za ok 200zł wejdzie a tu tylko 118z zł...
Teraz dokładnie sprawdzę jakie wyjdzie spalanie na tym 2 litrowym silniku...
Jeszcze jedno pytanko...
Przy zimnym silniku jakie powinny być obroty po rozpaleniu???? Mam STABILNE 1450 rpm...
Przy rozgrzanym 3ma 750...
Dzięki
Spytałem się sprzedającego ile można na tym (wskazówka pokazywała ćwiartkę ) przejechać a On "70km" więc po 15km dolałem za 100zł i przejechałem 240km aż do dziś. Myślałem, że za ok 200zł wejdzie a tu tylko 118z zł...
Teraz dokładnie sprawdzę jakie wyjdzie spalanie na tym 2 litrowym silniku...
Jeszcze jedno pytanko...
Przy zimnym silniku jakie powinny być obroty po rozpaleniu???? Mam STABILNE 1450 rpm...
Przy rozgrzanym 3ma 750...
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
/V6 napisał(a):a On "70km"
niepokojący zatem może być fakt jak on wcześniej jeździł tym autem...ja bym dobrze posprawdzał stan techniczny hehe bo mu faktycznie mogło starczyć na 70km
z tego co mówią dane to ten silnik 2.0 w 323F BA ma " Średnie zużycie paliwa: 8,9 l "
a 1.8 w mx-3 9,0 l
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Stan techniczny sprawdzałem 3.5h w tym na serwisie pół godzinki mechanicy ją oglądali... Nie mam najmniejszych zastrzeżeń
A co do spalania pytałem się również ile na baku można przejechać niestety odpowiedzi nie dostałem bo nie była aż tak zalana
Trochę jest to dziwne, że przy takiej samej konstrukcji, większy silnik pali minimalnie mniej... Wychodzi na to, że w MX3 ten 2.0 V6 spali jeszcze mniej z racji mniejszego ciężaru auta...
A co do spalania pytałem się również ile na baku można przejechać niestety odpowiedzi nie dostałem bo nie była aż tak zalana
Trochę jest to dziwne, że przy takiej samej konstrukcji, większy silnik pali minimalnie mniej... Wychodzi na to, że w MX3 ten 2.0 V6 spali jeszcze mniej z racji mniejszego ciężaru auta...
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
"nie była aż tak zalana" oj to tym bardziej podpada hehe no ale najwidoczniej musiała wybaczyć mu wiele błędów oby Tobie dobrze służyła również
"Wychodzi na to, że w MX3 ten 2.0 V6 spali jeszcze mniej z racji mniejszego ciężaru auta..." na logikę biorąc to tak a jak w praktyce hmm kto tam wie jak dobrze pamiętam to marek miał 2.0 z 323 w swojej mx-3 auta dawno nie ma, ale możesz się go podpytać
"Wychodzi na to, że w MX3 ten 2.0 V6 spali jeszcze mniej z racji mniejszego ciężaru auta..." na logikę biorąc to tak a jak w praktyce hmm kto tam wie jak dobrze pamiętam to marek miał 2.0 z 323 w swojej mx-3 auta dawno nie ma, ale możesz się go podpytać
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
MRk
Nie ma co się pytać o spalanie bo co silnik i noga to inne wychodzi...
Sam sprawdzę bo pod koreczek zalana
Pomiar zanotuję jak zacznie palić się rezerwa (o ile się zacznie palić )
Czy wyjeżdzenie całej benzyny powoduje jakieś problemy z odpaleniem auta po ponownym zalaniu???
Chciał bym sprawdzić ile można konkretnie przejechać na rezerwie
Wczoraj znajomy odradzał mi podnoszenie auta, bo pięknie wygląda... A jak podniosę to straci swój urok
Sam ma Civica tak samo niskiego i już 3 sezon śmiga...
Nie ma co się pytać o spalanie bo co silnik i noga to inne wychodzi...
Sam sprawdzę bo pod koreczek zalana
Pomiar zanotuję jak zacznie palić się rezerwa (o ile się zacznie palić )
Czy wyjeżdzenie całej benzyny powoduje jakieś problemy z odpaleniem auta po ponownym zalaniu???
Chciał bym sprawdzić ile można konkretnie przejechać na rezerwie
Wczoraj znajomy odradzał mi podnoszenie auta, bo pięknie wygląda... A jak podniosę to straci swój urok
Sam ma Civica tak samo niskiego i już 3 sezon śmiga...
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
"Czy wyjeżdzenie całej benzyny powoduje jakieś problemy z odpaleniem auta po ponownym zalaniu?pytajnik" nie wydaje mi sie, ale na pewno warto co jakiś czas nakarmić ją do pełna by czasem bak nie rdzewiał
"znajomy odradzał mi podnoszenie auta, bo pięknie wygląda" fakt faktem ,że uwielbiam zglebione auta tylko glebić to je można za granicą a u nas hmm...no ale jak nie urwałeś jeszcze nic i komfortowo Ci się jeździ...
"znajomy odradzał mi podnoszenie auta, bo pięknie wygląda" fakt faktem ,że uwielbiam zglebione auta tylko glebić to je można za granicą a u nas hmm...no ale jak nie urwałeś jeszcze nic i komfortowo Ci się jeździ...
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
szczerze mówiąc, też miałem nie raz zalaną do końca i jakoś negatywnie nie wpłynęło wręcz odwrotnie hehe
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
To chyba muszę zacząć wertować temat "falowania obrotów"
Ale to dziwne bo obroty do góry nie skaczą a jedynie momentami "bardzo rzadko" spadają z 750 na 300
Kolejny problem do rozwiązania
Ale to dziwne bo obroty do góry nie skaczą a jedynie momentami "bardzo rzadko" spadają z 750 na 300
Kolejny problem do rozwiązania
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
adidom
Szukam tej instrukcji i nie mogę znależć Jeszcze nie jestem obcykany gdzie co i jak na Forum...
A jak ten czytnik błędów się robi????
Możliwe, że to coś przez spalony bezpiecznik pojawiły się błędy ...
Szukam tej instrukcji i nie mogę znależć Jeszcze nie jestem obcykany gdzie co i jak na Forum...
A jak ten czytnik błędów się robi????
Możliwe, że to coś przez spalony bezpiecznik pojawiły się błędy ...
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
Wielkie dzięki
Póżniej w wolnej chwili zajmę się budową przyrządu i sprawdzę czy nie ma błędów...
Obstawiam, że błędy pojawiły się po spaleniu bezpiecznika i może dlatego obroty chwilami spadają...
Się okaże...
Pomimo iż nie sprawdzałem a co za tym idzie kasowałem błędów, spadki obrotów z 750 na 300 ustały. Podejrzewam, że to pompa paliwa powoduje spadki obrotów. Gdy zatankowałem do pełna obroty zaczęły czasem spadać. Teraz gdy paliwa jest 3/4 jest już wszystko ok...
Póżniej w wolnej chwili zajmę się budową przyrządu i sprawdzę czy nie ma błędów...
Obstawiam, że błędy pojawiły się po spaleniu bezpiecznika i może dlatego obroty chwilami spadają...
Się okaże...
Pomimo iż nie sprawdzałem a co za tym idzie kasowałem błędów, spadki obrotów z 750 na 300 ustały. Podejrzewam, że to pompa paliwa powoduje spadki obrotów. Gdy zatankowałem do pełna obroty zaczęły czasem spadać. Teraz gdy paliwa jest 3/4 jest już wszystko ok...
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
Przepraszam, że post pod postem ale nie chcę zakładać nowego tematu...
Jak odkręcić tylną lampę w MX3???? Spaliła mi się żarówka przy próbie uruchomienia oświetlenia tablicy rejestracyjnej...
Jak odkręcić tylną lampę w MX3???? Spaliła mi się żarówka przy próbie uruchomienia oświetlenia tablicy rejestracyjnej...
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
/V6 napisał(a):ale nie chcę zakładać nowego tematu...
zakładać nie musisz. Wystarczy poszukać.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... =lampa+mx3
Jeśli dobrze pamiętam to tam u góry są dwie śrubki. W tym jedna pod takim odchylanym plastikiem. Odkręcasz je i lampę wysuwasz w bok.
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
KyRy właśnie znalazłem podany przez Ciebie temat przez Google
Ale i tak Big Thx... Biorę się za wymianę...
Żarówki – ok
Spalony bezpiecznik Ostatnią "10" zużyłem, trzeba się uzbroić w zapasowe
Ale i tak Big Thx... Biorę się za wymianę...
Żarówki – ok
Spalony bezpiecznik Ostatnią "10" zużyłem, trzeba się uzbroić w zapasowe
- Od: 2 cze 2009, 16:46
- Posty: 133
- Skąd: Grodzisk Mazowiecki
- Auto: MX-3 1.8 V6 94' – CRASH :(
MX-3 1.8 V6 92' – USE :)
3 miesiące temu na warsztacie wymieniany miałem olej i filtr oleju ,wlałem półsyntetyk mobil 10w-40 ,po wlaniu 4 litrów bagnet wskazywał na "min" więc dolane zostało jeszcze 0,5 litra , teraz bagnet na zimnym silniku wskazuje "max" , mam silnik 1.8 w mx-3
- Od: 5 sie 2009, 14:38
- Posty: 61
- Auto: Mx-3 k8
W temacie tym prowadzimy luźne dyskusje, zadajemy drobne (czasem głupie) pytania, dla których nie warto tworzyć nowych wątków.
Jeśli jakieś zagadnienie było poruszane na forum (jest o tym oddzielny wątek) proszę o nierozwijanie go tu, lecz odesłanie (najlepiej przez link) do odpowiedniego tematu.
UWAGA! Temat ten nie zastępuje WYSZUKIWARKI. Zanim zapytasz warto poszukać.
Zapraszam do dyskusji.
Z pozdrowieniami moderator
edit by D4NI3L
Jeśli jakieś zagadnienie było poruszane na forum (jest o tym oddzielny wątek) proszę o nierozwijanie go tu, lecz odesłanie (najlepiej przez link) do odpowiedniego tematu.
UWAGA! Temat ten nie zastępuje WYSZUKIWARKI. Zanim zapytasz warto poszukać.
Zapraszam do dyskusji.
Z pozdrowieniami moderator
edit by D4NI3L
-
Ania_TM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości