Mazda MX-3 (EC) – Szybkie pytania.
Też nie do końca jestem przekonany do tego rozwiązania, ale puki co tak zostawiam. Miałem tak kiedyś oryginalnie na stałe podgrzewane lusterka w autku ROVER 200 i fajnie się sprawowało. Mam nadzieję, że w MX-3 też nie bedzie problemów 
Czy załozenie spoilera powinno być plug&play? Chodzi mi tu o lotkę z pakietu v6? Podobno się odkręca 5 śrub i zdjemuje to co jest w miejscu spolera w wersji nie v6 i się dokręca spoiler. Prawda to? Od której strony się do tego zarbrać
?
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
A przymierzałeś już spojler do klapy, która go nie ma?? Ja przekładałem go już w kilku przypadkach i zawsze pasował, tzn. była wystarczająca ilość dziur w klapie i pasujących śrub w spojlerze 
wszystko jest p&p i moge to potwierdzic w 100%
bo ja mialem spoiler od v-ki potem zalozyłem tę czarną nakładke bo miałem inny spoiler i znów wróciłem do spoilera od v-ki więc wiem co pisze
bo ja mialem spoiler od v-ki potem zalozyłem tę czarną nakładke bo miałem inny spoiler i znów wróciłem do spoilera od v-ki więc wiem co pisze
Na czym się trzymają słupki, tzn chodzi mi ote jasne osłony w środku kainy na słupkach przy przedniej szybie? Chce je zabrac jutro do domu i musi to być szybka akcja bo zamarzne
.
Nigdzie nie znalazłem manulai, wie ktoś jak je zdjąć?
Nigdzie nie znalazłem manulai, wie ktoś jak je zdjąć?
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
możliwości mx jakby ktoś nie widział 






a jaka przyczepność na zakrętach 


- Od: 25 mar 2011, 18:02
- Posty: 137
- Skąd: LUBLIN
- Auto: mx-3 1.8 V6
łłoooo ludzie, to tak można
ja też przymierzam się do obniżenia mx-a, ale zrobię to jednak tradycyjną metodą poprzez sprężyny obniżające 
Paru studenciaków i masz obniżenie hehehe 
- Od: 25 mar 2011, 18:02
- Posty: 137
- Skąd: LUBLIN
- Auto: mx-3 1.8 V6
Studenciaków nie polecam bo dużo ich trzeba ze względu na małą masę
A w dowodzie wbite 4 osoby(lub 5, ja tak mam nie wiedzieć czemu).
Musisz ładować:
– 3 really fat bitch (np takie
)

– 78 cegieł

– profesjonalne car audio


i autko siądzie jak trzeba
Musisz ładować:
– 3 really fat bitch (np takie

– 78 cegieł

– profesjonalne car audio


i autko siądzie jak trzeba

wszystko bym przeżył nawet te cegły ale tej pani z pierwszego zdjęcia to na pewno NIE


- Od: 25 mar 2011, 18:02
- Posty: 137
- Skąd: LUBLIN
- Auto: mx-3 1.8 V6
hehehe to dobre bylo, a tak ogólnie to szkoda że jest cienki wybór tuningu, a te zderzaki to większość tragedia, w oryginale auto przód ma jak strzała a po takim tuning zderzaku to hehehe śmieszne, szkoda
- Od: 19 cze 2011, 15:12
- Posty: 155
- Skąd: Polska
Czy stosował ktoś z Was dystanse do kół w mx-3? Oryginalne felgi mają trochę za duże ET jak dla mnie i chciałbym je nieco wysunąć na zewnątrz. Co o tym myślicie?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość