Niemiecki Castrol jest bardzo dobry, Polski o kant

i wywalic, po zakupie olej, filtr oleju i powietrza od razu do wymiany, od chlodnicy zostaw jak masz pomiedzy min a max w zbiorniku, jak nie to spusc i wlej PRESTON, wspomaganie i chamulcowy jak stan sie zgadza zostaw, o stanie technicznym sporo dowiesz sie na obowiązkowym przegladzie, warto sprawdzic stan sondy lambda czy nie ma modyfikacji tuningowej w postaci ucietych kabli czy pozmienianych kobinacji kabelkowej, oraz to samo sie tyczy nie tylko tego, dokladnie przypatrz sie wszystkim kabelkom, naprawde warto podłączyc mazde pod kompa sprawdzic stan czujnikow, np lambda moze przyczynic sie do wiekszego spalania, ABS moze tez nie dzialac, ukrycie przez wyjecie zarowki z licznika lub wymiana na spalona, sprawdzic stan bezpiecznikow, Niemcy szanuja auta wiec rozrząd bym narazie zostawił w spokoju, chiba ze masz sporo kasy to pomysl o planowaniu zeby co najwazniejsze wymienic za jednym zamachem. Olej polecam MOTUL oraz VALVOLINE, dla ciebie polsyntetyk bo nie znasz stanu silnika czy nie ma przecieku lub nie bierze oleju, o mineralnym narazie zapomnij chiba ze zobaczysz ze wcina olej. Na progach masz moze czarny plastyk zdejmij na chwile i zajrzyj przez dziurki zebys mial pewnosc ze jest git, w lato podczas deszczow dowiesz sie o szyber dachu duzo, zeby ci oszczedzic czas to w razie powodzi w aucie sprawdz stan weza, zdjac podsufitki troche od pasazera, odpiecie przewodu i dmuchniecie, czesta przyczyna powodzi zapchany waz na samym koncu, warto tez obserwowac stan kabli oraz swiec, swiece polecane NGk ja za jakis czas sprawdze sportowe BRISKi ale chwilowo NGK, zastosuj sie do tego co napisalem a bedziesz wiedzial prawie wszystko
Zycze szerokosci